Nav skaidrs, tā ir politika, vai tiem aparātiem tiešām atklāti kādi augstuma stūres defekti.
Bet katrā ziņā, tiem kas tuvākajā laikā plāno lidot ar Aeroflot, ir pamats iespringt.
Apspriešana angliski: www.airliners.net
(Daži turpmākie komentāri pārcelti no Šarmelšeihas avārijas tēmas — Juris)
Pēc šī spriežot, krievi laikam tomēr domā, ka vaina lidmašīnā(s). Atsaukuši Boeing 737 sertifikāciju.
Nez vai krievi domā, ka ja nokrīt Airbus, tad vaina Boeingos. Šis Boeingu stāts galīgi nevarētu būt saistīts ar Ēģiptes Airbus gadījumu.
Krita tak Airbus, vispār laikam divas populārākās lidmašīnu firmas ir Boing un Airbus, nav jābrinās ka par viņām arī dzird visvairāk stāstus
Jocīgi liekas, ka tas notiek tagad. Nav jau gluži B737 pirmo dienu gaisā.
Nu, aizliegt lidot ar B737 būtu ļoti asprātīgs lēmums...
nekad neesmu sapratis krievu jokus, šitas laikam viens no tiem.
Atsaukums atsaukts. Izskatās, ka Krievijā dažas iestādes mēģina savā starpā noskaidrot, kura ir galvenā.
Bet formālais sākums visai jezgai ir 2013.gada katastrofa Kazaņā.
Njā, Krievijai šis bardaks ir raksturīgs. Joprojām atmiņā, ka savā laikā visām precēm Krievijā bija jābūt sertifikātiem. Tad šo pārmērīgo sertifikāciju sāka atcelt. Un tām precēm, kurām vairs nevajadzēja sertifikātu, vajadzēja sertifikātu par to, ka nav vajadzīgs sertifikāts
Izskatās, ka nekāda bardaka, bet parasta cīņa par naudu. Aizliedzējtante ir ģimeniski saistīta ar praktiski bankrotējušās Transarero īpašniekiem. Atriebība par aviokompānijas neglābšanu.