Pavasarī vēlos aizceļot uz Los Angeles.
Turpceļam izvēlējos Norwegian piedāvāto lidojumu RIX - LAX. Kas sastāv no diviem savienotiem lidojumiem RIX - OSL (16:10 - 16:45) un OSL - LAX (18:45 - 20:30). Starp šiem lidojumiem ir 2h starplaiks.
Atpakaļceļam LAX - RIX sanāca divi lidojumi ar dažādām avio kompānijām. Viens lidojums LAX - OSL (19:30 - 14:45) ar Norwegian un otrs lidojums OSL - RIX (20:00 - 22:50) ar airBaltic. Starp šiem lidojumiem ap 5h starplaiks.
Ceļotāji būs 2 cilvēki un būs checked bagāža.
Problēma ir tāda ka man nav pieredzes ar ceļošanu ar tik sarežežģītu lidojumu plānu. Tāpēc lai apzinātos riskus vēršos pie pieredzējušiem ceļotājiem un lūdzu viedokli.
Konkrēti jautājumi ir sekojoši
1) Vai 2h starplaiks starp turpceļa lidojumiem ir adekvāts? Vai tas būs pietiekami, lai bez stresa OSL atrastu gate kurā jāpārsēžas un tiktu cauri security (ja tas nepieciešams savienojošajā lidostā). Cik sapratu, tad bagāžu nododu RIX un Norwegian to nogādā LAX tā ka OSL par to nav jādomā nemaz.
2) Vai 5h starplaiks starp atpakaļceļa lidojumiem ir adekvāts? Vai tas būs pietiekami, lai bez stresa atlidotu, saņetu bazgāžu, nodotu bagāžu airBaltic, izietu cauri security (ja tas nepieciešams) un izdarītu vēl kādu procedūru par kuru pašlaik neesmu aizdomājies.
3) No citu ceļotāju pieredzes - kādi vēl ir riski šādā lidojumu plānā? Vai aizkavējusies bagāža vai izmaiņas lidojumu laikos (tādējādi padarot problemātisku tikšanu uz savienojošo lidojumu) ir tipiskas? Man jau galvenais ir tikt līdz LA. Problēmas ar bagāžu vai nokļūšanu atpakaļ nav tik ļoti kritiskas...
Paldies
akdies, tik sarežģīts lidojuma plāns ar tik lielu risku
1) ja aviokompānija piedāvāja, tad adekvāts un tiks nodrošināta nokļūšana galamērķī, bagāža lidos līdz galam.
2) airBaltic visticamāk izvēlēto reisu atcels un būs jālido ar tādu, kur savienojums nebūs iespējams
Nopērc apdrrošināšanu neparedzētām izmaiņam ceļojumā (ieteiktu no swed apdr., bet var arī citur, kas apdrošina šādu risku), citādi no stress, lidojumu kombinācija nav sarežģīta, būs viss ok!
Tas nu gan nav sarežģīts ceļojums! Pupu mizas! Riski ir visdažādākie, gan Tevis pieminētie, gan vienkārši migla, kad neviens nekur nelido, vai arī aizlido, bet nosēžas, tur, kur nevajag! Vai tad visus riskus vispār iespējams uzskaitīt? Ja nu vienīgi ceļojuma apdrošināšanas polisē!
ceļojums pavasarī? Nu, tad Zahujam ir taisnība, ka BT reisu visdrīzāk atcels/pārcels!
Par atpakaļceļu trūkst informācijas, vai maršrutu uzmeistaroji pats vai tas ir tikai RT biļetes atšifrējums. Otrajā variantā bagāžas pārkraušana OSL būs lidostas/aviokompānijas problēma, ne Tava, tāpat kā turpceļā. Par "sarežģītību" jau augstāk emocijas parādīja :D Drusku savādāk nekā Torņakalns-Jugla, bet princips tieši tas pats.
Uzlikšu 10 EUR uz bebra k-ga izdošanos! Lai ar kā profiņi neduļķo ūdeni BT sakarā, tomēr gribas ticēt Fair Play! Kas bijis bijis! Viņi tak ar grib mainīties uz labo (augšu)! Preses piparu-muldoņu gan vajadzētu aizsūtīt pie visām purva raganām! Šis čalis spētu 600kg lāci izmānīt no aizauguša meža!
Nebaidies un esi LA!
Es domāju, ka, pasekojot līdzi akcijām, uz LAX var dabūt tikpat lētas vai lētākas biļetes arī no tradicionālajām aviosabiedrībām, kur bagāža un ēdināšana iekļauta cenā.
Ja tomēr autoram tuvāks Norwegian, tad, ja viss ceļš tiek pirkts vienā biļetē (vienā paņēmienā), tad uztraukumi par nepaspēšanu ir aviosabiedrību ziņā un atbildībā. Paša veidotiem savienojumiem (respektīvi, RIX-OSL un OSL-LAX tiek pirkti atsevišķi) es turpceļu uzskatītu par riskantu.
Kāda cena ir šādam Norwegian lidojumam?
Ja esi pliku lidojumu nopircis, tad 45EUR bagāža līdz LAX, ēdināšana 33EUR, LAX-OSL Bagāža un ēdināšana kopā būs 66EUR.
Vienreiz lidoju lielo lidojumu ar Norwegian un pieredze na visai laba. Īsos eiropas lidojumus vēl ok, bet garos noteikti izvēlētos tradicionālo aviokompāniju piedāvājumus.
Eiropas lidojumā Norwegian gan likās krietni labāks par Ryanair vai Easyjet.
Kā ir ar ēdināšanu lidojumā uz USA, savienotais reiss, kur pirmo posmu veic BT un otro AirFrance, bet iegādātas ekonomiskās klases biļetes. AirFrance ir ēdināšana, bet kā iekš BT?
Ja biļeti esi iegādājies/usies ar AF nummuriem, tad BT lidojumā būs ēdināšana. Kruasāns un ūdens. Nu viszmaz gadu atpakaļ bija un domāju ka nekas tur nav mainījies. Ja pirmais posms ir ar BT nummuru. Tad nekā. Pa maksu ēšana.
ja ir bagāža, Norwegian vairs nav izdevīgs variants. Uz Lax ir dārgākā 'bagāžas zona'. Nebūs ērti.
Ja biļeti esi iegādājies/usies ar AF nummuriem, tad BT lidojumā būs ēdināšana. Kruasāns un ūdens. Nu viszmaz gadu atpakaļ bija un domāju ka nekas tur nav mainījies. Ja pirmais posms ir ar BT nummuru. Tad nekā. Pa maksu ēšana.
Šito es nezināju, esmu pārsteigts. Krietni sen gan nav sanācis šitādā vīzē lidot, bet nu pirms gadiem 3-4 tā noteikti nebija. BT reisā nevienam neko pa brīvu nedeva.
No kruasāna un ūdens jau jēgas tāpat pamaz, tā būtu adekvāta barošana uz Stokholmu vai Helsinkiem, bet ne jau CDG vai AMS.
orsons21 - man pagājušajā gadā bija Etihad lidojums, kur pirmo posmu izpilda BT, biļete ar EY numuriem. Deva ēst un dzert bezmaksas, bagāža bija iekļauta. Tā ka kaut kādos gadījumos tomēr tas notiek.
Nu, bagāža jau ir iekļauta praktiski visos savienotajos lidojumos, kur kādu posmu izpilda ne-BT. Ar ēdināšanu ir drusku citādāk.
Ja esi pliku lidojumu nopircis, tad 45EUR bagāža līdz LAX, ēdināšana 33EUR, LAX-OSL Bagāža un ēdināšana kopā būs 66EUR.
Ēdināšanu gan var nepirkt. Paņemt līdzi pa savai gaumei. Ūdeni vajadzētu paņem līdzi. Norvēģi arī to nedod bez maksas. Eiropā ūdens gana labs jebkurā lidostā, tik tukša pudele jāpaņem, kur iepildīt (pēc visām kontrolēm). Amerikā ūdens ļoti bieži hlorains. Tur ūdeni labāk nopirkt pirms iekāpšanas lidmašīnā.
Bet kā lai zin: tas ir BT vai AF numurs? Man Nr. sākās ar 2ZK...
Alaa... redzu pirmais posms ar BT numuru....