Vairākas reizes esmu saskārusies ar to, ka, ja lidojam vismaz divi, regulāri somas tiek uzliktas uz viena vārda, piemēram, abas somas ir uz mana, kaut bagāža ir katram sava. To piefiksējot parasti esmu lūgusi nomainīt, lai tomēr katru uzliek pareizi, bet tad sākas problēmas, pēkšņi jāreģistrē no jauna, sistēma neļauj, tiek saukti vadītāji, un pat tad, ja tomēr izdodas, man ir bijis tā, ka soma galā nonāk ar krietnu nokavēšanos (+2 dienas...). Iemesls, kāpēc gribētos tomēr katram uz sava vārda ir apdrošināsana, jo tā katram sedz vienu somu. Vai kādam ir pieredze, ka aizkavētas/nozaudētas somas gadījumā apdrošinātāji segtu izdevumus arī tad, ja somas visas uz viena cilvēka?
Divatā vēl neko, bet tagad uz Indiju lidojām četri un, protams, katram sava apdrošināšana, bet visos lidojumos mums somas tika spītīgi liktas tikai uz vienu vai, maksimums, diviem cilvēkiem. Par laimi, viss atnāca laicīgi, tomēr bija mazliet nejauka sajūta, ka aizkavēšanās gadījumā četriem būtu jāiztiek ar 150 eur nepieciešamo preču iegādei.
man tā nekad nav gadījies, ja drop-off/checkin'u veic katrs cilvēks atsevišķi. esi tā mēģinājusi?
Mēs ejam kopā, jo gribam sēdēt kopā, bet pat speciāli piesakot citreiz sākas kaut kādas problēmas ar to somu uzlikšanu. Viņi pamanās uzlikt uz viena vārda pat tad, ja visas četras rezervācijas ir veiktas pa vienai.
Šo būtu interesanti saprast, jo es arī regulāri esmu par to domājusi. Lidojam 3, bet somas bieži vien uz 1 vārda. Vienreiz lidojām kopā ar vēl 2 draugiem, kuri nebija pirkuši apdrošināšanu, un tad gan, kad 2 mūsu somas uz viņu vārda tika uzliktas, bija mazliet bailīgi
Un vēl šajā sakarā man radās jautājums- mamma un māsa tikko lidoja no Ņujorkas uz Rīgu caur Amsterdamu. Plāni mainījās un mamma no AMS uz RIX nelidoja, bet devās citā virzienā, kur lielo bagāžu nemaz līdzi ņemt negribēja. Toreiz štukojām, ko darīt- vai tas, ja abus koferus uzliktu uz māsu, kura iekāptu AMS-RIX lidmašīnā, atrisinātu situāciju un neviens mammas no-show gadījumā nemēģinātu viņas bagāžu no lidmašīnas celt ārā. Kāds zina, kā diez sistēmā šīs lietas rādās?
Jā, tas notiek regulāri, un čekoties pa daļām varētu nebūt īpaši ērti. Man it pozitīvs piemērs attiecībā uz apdrošināšanu, bet, šķiet, ka toreiz izdevās no aviokompānijas sarunāt un dabūt izziņu, ka aizkavējusies manējā soma. Tie bija turki, un gāju runāt uz viņu ofisu Rīgas centrā.
Vienkārši pie reģsitrēšanās galdiņa jāsaka: "Es netaisos uzņemties atbildību par cita cilvēka somu, jo es nezinu ko viņš tur ir sapakojis. Jā, mēs esam labi draugi, bet varbūt viņam tur ir 2kg narkotiku." Domāju, ka problēma ar abu somu būšanu uz viena vārda momentā atkritīs, par citu problēmu iestāšanos gan nevaru garantēt
Ar ģimeni būtu vēl interesantāk
Ar ģimeni būtu vēl interesantāk
tur manupraat vieglaak, jo ir jau apdrosinaasana gjimenei, vai vismaz, Nordea zelta krediitkartei kas tamliidziigs ir, ka automaatiski ir apdrosinaats iipasnieks un gjimenes loceklji kas celjo, taa ka shaadas probleemas atkriit...
Jā, man arī tā vienmēr notiek, visas somas parasti tiek saliktas uz mana vārda. Es par to esmu izlēmis neuztraukties, jo tas ir relatīvi ārpus manas kontroles — ja apdrošinātāji kaut ko iebilstu, vienmēr var teikt, ka tā ir izplatīta aviosabiedrību prakse, un es viņu darbībās nejaucos. Līdz šim protestu no apdrošinātāju puses nav bijis, arī ja bagāžas birkai uzvārds atšķiras no iesnieguma devēja.