Caur fluege.de tika nopirkta aviobiļete ar Air China (CA)
Atsūtīja gan rēķinu, gan arī e-ticket (4h pēc rezervācijas). Nauda arī jau norezervēta.
Pēc PNR numura nevaru atrast ne checkmytrip.com ne arī pašā viņu mājaslapā (izmēģināju gan PNR, gan e-ticket nr ievadīt)
https://www.airchina.de/DE/GB/Home
Pagaidām negribās fluege zvanīt jo salīdzinot ar matrix, cena ir pa 120EUR lētāka un visticamāk ir OTA kļūda.
Iesakāt nogaidīt kādu dienu un tad zvanīt? Ja zvanīt tad Airchina vai fluege de?
ARN-BKK MNL-ARN sanāca 365EUR, FRA-MNL-ARN arī līdzīgā cenā.
Var pamēģināt ar http://www.flyertalk.com/forum/other-asian-australian-south-pacific-airlines/1249869-air-china-how-do-i-check-my-booking.html ieteikumiem vai vēl opcija viedtālruņu aplikācija myflights, kura ir pilnīgāka par checkmytrip, jo rāda arī Sabre sistēmā reģistrētos lidojumus, piemēram, ar Aegean Airlines.
Nekur neatradu un arī to aplikāciju androīdam neredzēju.
Uzzvanīju caur skype uz Air China cusstomer service nr. 800-882-8122 un tur ātri visu atbildēja, ka ar rezervāciju viss ir kārtībā.
Jā, Rihard, laikam tā aplikācijai ir tikai iphone pieejama: http://www.myflightsapp.com/. Bet prieks, ka ar Tavu braucienu viss kārtībā.
Air China mājas lapā redz tikai tās rezervācijas, kuras pirktas caur Air China mājas lapu. Ja pirkts citur, tad var redzēt iekš http://travelsky.com/tsky/, kur pirmajā tukšajā ailē ievada E-ticket Nr., otrajā tukšajā ailē - Uzvards/Vards (pa vidu obligāti jābūt BACKSLASH vai kā nu viņu tur sauc), bet trešajā tukšajā jāievada uzģenerētais kods. Visu var vadīt ar latīņu burtiem un arābu cipariem:
©版权所有2015
京公网安备11010102000528号京ICP证060566号
Sorry, pareizā vietnes adrese OTĀ-s pirktu Air China biļešu apskatei (validēšanai) ir šāda:
http://travelsky.com/tsky/validate
Validēt gan var tikai, izmantojot ķīniešu valodā esošo lapas versiju vai arī citas valodas versiju atrast man neizdodas.
Kaut ko tajā TRAVELSKY atver, bet tāpat neko saprast nevar )
Tikai pēc lidojuma laikiem un reisa numuriem var noprast ka kaut kas par lidojumu rakstīts.
Tā kā sazvanīju US customer service, tad viss kārtībā.
Bet vispār šizīgs tas manage my booking pasākums AIR CHINA.
Jā, ķīniešiem kā jau ķīniešiem. PDF failu es no tā viņu ITINERARY RECEIPT neprotu uztaisīt, bet kolēģis man darbā sataisīja vienu A-4 formāta izdruku no tā viņu www.travelsky.com
Man arī tāda pati problēma.. Es pirku savu lidojumu caur airlinedirect, arī saņēmu e-ticket, nauda noņemta, viss it kā ok, bet... neredzu savu Air China lidojumu nekur. Skatījos arī http://travelsky.com/tsky/validate pēc Viestursp1 aprakstītās instrukcijas, bet arī nekā Sāku jau pamazām satraukties!
Uzzvani caur skype uz nr ko noraadiiju.
Man arī tāda pati problēma.. Es pirku savu lidojumu caur airlinedirect, arī saņēmu e-ticket, nauda noņemta, viss it kā ok, bet... neredzu savu Air China lidojumu nekur. Skatījos arī http://travelsky.com/tsky/validate pēc Viestursp1 aprakstītās instrukcijas, bet arī nekā Sāku jau pamazām satraukties!
Pirmajā tukšajā lauciņā iekopē Air China E-ticket Nr., otrajā rindiņā - Uzvards/Vards, bet trešajā tukšajā lauciņā - ieraksti ķīniešu uzģenerēto kodu kā norādīts uzģenerēto kodu un spied uz zilo laukumiņu zem aizpildītajiem lauciņiem un labajā pusē atvērsies E-biļete, kurā visu redzēsi.
Tā arī daru! Vienīgais, kas man labajā pusē atveras ir trīs teikumi, ko ar Google translator pārtulkoju:
Drukas skaits: Nav Print maršruts
E-biļetes numurs: te vismaz rādās mans e-biļetes numurs
Drukāt sīki Maršruts informācijas pieprasījumiem, lūdzu, ievadiet pasažieru vārdu!
Tā arī daru! Vienīgais, kas man labajā pusē atveras ir trīs teikumi, ko ar Google translator pārtulkoju:
Drukas skaits: Nav Print maršruts
E-biļetes numurs: te vismaz rādās mans e-biļetes numurs
Drukāt sīki Maršruts informācijas pieprasījumiem, lūdzu, ievadiet pasažieru vārdu!
Vai Tava biļete pirkta pa tiešo pie Air China vai arī pie aģenta - kādā OTA ? Pa tiešo caur Air China mājas lapu pirktās aviobiļetes var redzēt, izmantojot mājas lapas sadaļu "Manage my booking". Ja Uzvards/Vards ierakstīts ar slīpsvītru, tad vajadzētu sanākt kā man (ja ir pirkts pie aģenta). Esmu ievērojis, ka uzreiz pēc pirkuma www.travelsky.com vēl rezervācija neparādās. Jāpaiet kādam brīdim... Ja nu galīgi nekā, tad jāzavana pašai aviokompānijai.
Nepirku pa tiešo, bet caur Airline-direct.de. Nekad agrāk caur šiem neesmu pirkusi un ar AirChina ar šī man pirmā pieredze. Nu jau ir pagājis diezgan labs laiks..laikam nāksies zvanīt uz AirChina.
Nepirku pa tiešo, bet caur Airline-direct.de. Nekad agrāk caur šiem neesmu pirkusi un ar AirChina ar šī man pirmā pieredze. Nu jau ir pagājis diezgan labs laiks..laikam nāksies zvanīt uz AirChina.
Mans ieteikums - pagaidi kādas pāris dienas, ja biļete nopirkta šodien vai vakar. Ja ir E-biļetes Nr., tad jau visam jābūt kārtībā. Poļu pirāti līdzīgu cenu savos saitos ir ievietojuši tikai vakar. Ja daudzi, kuri nopirkuši biļetes, sāks zvanīt aviokompānijai, ķīnieši var sākt kaut ko labot un daļa brauktgribētāju var netikt pie biļetēm. Ķīniešu aviokompānijas nav sevišķi sensitīvas savu cenu kļūdu gadījumos un parasti neatceļ jau izpirktās rezervācijas. Vismaz gadus trīs iepriekš China Eastern cenu kļūda uz Manilu "nodzīvoja" pusgadu, lai gan toreiz cena bija augstāka (ap 380-400 EUR).
Varbūt tev nav AirChina biļetes bet citas kompānijas. Tik izpilda AirChina ( daļu) . To var redzēt pēc biļetes numura koda..