Varbut kads lieto to metodiku - var padalities - kadie iz zemudenes akmeņi, pagaidam palasijot oficiālo materialu
no + :
var izmatot ldostas pavadišanas laiku nevis kafeinicas sešanas un mobilas ierices bakstišanas, bet dzīvam sarunam ar istiem ASV drošibas komiteja darbiniekiem jau te eiropas teritorija, un ka pozitiva rezultata iespejama caurlaide – Fast track ASV lidosta – paraktiski domestic lodziņa, mierigi var iedzert un kartigi izguleties.
negativas sarunas rezultata arī labi – jadodas mājas bez nevajadzigiem papildus teriņiem
no – :
pirms sarunam ar agroofiecierim rokas bagaža jaatira no neģiem un visiem augliem, kadie varbut noderigi 8 st. parlidojuma pašam
Ka arī pec proceduras iekapšana atpakaļ uz EU ja gadijuma bus vajadziga ar visam muitas un parejiem lietam, pec proceduras it ka daleji esi jau zem ASV likumiem?
Tā jau nav metodika, ko var piemērot vai nepiemērot Ir lidostas, kurās ir preclearance un tādas, kurās nav. Ja viņš ir, tad tev IR jāiziet imigrācija ASV vēl pirms kāpšanas lidmašīnā. Tā saite, ko ieliki, ir lidostām, kuras var pieteikties preclearance ieviešanai nevis privātpersonām.
No Eiropas preclearance ir tikai SNN un DUB lidostās. Vēl ir AUH, visas pārējās Karībās un Kanādā.
Un, kad lidostas pieteiksies, tad vēl paies labs laiciņš, kamēr to ieviesīs.
Procedūra ASV pēc preclearance iziešanas tāda pati, kā izkāpjot no vietējā ASV lidojuma.
Jau maija '15 Departaments of Homeland Security pedava šo variantu lidostam:
ta ka iespejami stacijas uzstadišana ne aiz kalniem – var mierigi sakt gatavoties testešanai
Pie mīnusiem: nevar normāli lounge pasēdēt, jo uz preclearance jāierodas laicīgi. Aiz preclearance reti kad ir lounge un, ja arī ir, tad ļoti ierobežoti, nevar paņemt labāko pieejamo.
Neredzu nekādu jēgu no tā preclearance, tikai mīnusus gan lidostai, gan pasažieriem.
Amsterdama–Schipol jau strada Pre-Departure Clearance centrs – tads holandiešu know-how bet ar apsardzes firmas agentiem, nevis ASV valsts drošibas spečukiem – tiem kas plano izmantot Delta, United, US Airways, American jaatbilde uz dažiem jautajumiem, tie viens no useriem dalas ar pieredzi:
http://pointstobemade.boardingarea.com/2015/10/05/why-do-you-have-a-british-passport/
Vkwic, manuprāt, tu kaut ko jauc. Vai nu tas blogeris diezgan nekorekti nosaucis to procedūru vai kā, bet tā nav US preclearance procedūra, kas būtībā ir imigrēšana ASV un ko noteikti veic ASV robežkontroles darbinieki nevis G4S drošībnieki, kā aprakstīts linkotajā rakstā.
US security officials (from the Customs and Border Protection Service or CBP) are actually based in the country where pre-clearance takes place. There is no outsourcing of staffing to local third parties. Travellers pass through Immigration and Customs, Public Health, and Department of Agriculture inspections before boarding their aircraft.
Tas, kas tur bija ir droši vien parastā "izprašņāšanas procedūra", kas ir uz visiem ASV reisiem, neatkarīgi no tā, no kurienes izlido. Man vienmēr Itālijā prasa pierādījumus par manas rezidences valsti. Es vienmēr parādu šajā valstī izdotu kredītkarti ar savu vārdu un viņus tas apmierina
Tomer bija notestets ta attirishanas procedura Toronto lidosta, CBP oficiers paprasija atbildet uz standarta jautajumiem par visita merki un cik daudz naudas cash lidzi, foto, pirksta nospiedumi, tas ir viss, pec tam vel viens darbinieks panem deklaraciju. US lidosta uzreizi no borta kopeja koridora. Pasha zale, kur viss notiek, lidostas darbinieks prasa nelietot cell phone nekadam vajadzibam.
Izskatās, ka no minētajiem kā pirmais un pagaidām vienīgais jaunais preclearance varētu atvērties Stokholmā 2018. gada vasarā:
http://onemileatatime.boardingarea.com/2016/11/04/stockholm-airport-pre-...
Es joprojām esmu neizpratnē, kāds no tā labums pasažieriem un lidostai. Manuprāt tikai neērtības un lielāka iespēja nokavēt reisu.
Pasažieriem ieguvums varētu būt tāds, ka nav jāiet cauri muitai ar somām, jo tās tiek pārbaudītas jau preclearance, tātad var vienkāršoti lidot tālāk ar savienoto lidojumu kā ar vietējo un somas saņemt galapunktā. Tāpat nav jāiet cauri imigrācijai, kas pēc transatlantiskā lidojuma varētu būt nogurdinoši un nepatīkami, stāvot garajās rindās. Gan jau ir mazāks MCT savienotajiem reisiem un plašākas iespējas savienoties, paspēt uz ātrākiem savienotajiem reisiem, samazināt kopējo lidojuma garumu.
Man šī procedūra Toronto lidostā, lidojot uz Miami no RIX pat ļoti patika, jo viss notika stipri ātrāk, ar mazākām rindām kā iepriekš pieredzēts ASV lidostās, plus tas, ka somas nav jāsavāc un atkal jānodod.
MCT nekļūs kopumā mazāks, cik laika ietaupa ASV, tik zaudē savienojumā tur, kur rīko preclearance…
Man liekas, ka neprognozējami garas pārbaudes labāk rīkot ASV, ne izlidošanas vietā, īpaši ņemot vērā daudz stingrāko attieksmi Eiropā pret reisa nokavēšanu.
Es Kanādā esmu pieredzējis milzu preclearance rindas, kuru dēļ gandrīz nokavēju reisu, uz kuru ierados vairāk kā 2 stundas iepriekš (beigās vienkārši aizlīdu priekšā ~500 cilvēkiem).
Kaut kādos nejaušos gadījumos tas varbūt sanāk pasažierim ērtāk (preclearance rinda gadās īsāka par rindu ASV pārbaudē), bet kopumā man liekas ārkārtīgi negodīgi, ja amerikāņi netiek galā ar ceļotājiem savā galā, tad nevis iegulda līdzekļus infrastruktūras uzlabošanā un darbinieku noalgošanā, bet var tā vienkārši nogrūst šo problēmu uz izlidošanas lidostām. Un tās nekritiski pieņem lāča pakalpojumu, neapdomājot, kāds no tā vispār labums.
Bet izlidošanas lidostās jau to pārbaudi tāpat veic ASV ierēdņi. Vienīgais, ko ASV puse ietaupa, ir telpas savā teritorijā (bet, jādomā, maksā par telpu īri ārzemju lidostai). Bet sanāk, ka darbinieki atrodas ilgstošos komandējumos, un tiem tāpat jāmaksā alga + komandējuma nauda un droši vien arī apartamentu īre vai viesnīca.
Kāda būtu tālākā attīstība, tad Eiropas valstīm jātaisa savs preclearnce ASV?
Man kaut kā liekas, ka loģiskāk ir, ja katra valsts tiek galā ar savām problēmām un procedūrām savā teritorijā…
Man kaut kā liekas, ka loģiskāk ir, ja katra valsts tiek galā ar savām problēmām un procedūrām savā teritorijā…
Man arī. Bet amerikāņi taču ir izredzētā nācija, pats Obama teica .
BA mazais A318 biznesa konfigurācijā, kurš izpilda lidojumus no LCY uz JFK (ar piestāšanu, manuprāt Šannonā, ja pareizi atminos) arī ļauj veikt pre-clearance. Bišķi cita niša, protams, bet palasot sīkāk, liekas, ka tikai ieguvumi šai fīčai. Šis reiss ASV jau tiek uzskatīts kā domestic un tāds viņš tur arī ielido. Paņem somas, dodies ārā, vai lido tālāk bez lieka čakara ASV teritorijā. Win-win!
Pre-clearance facilities nodrošina (vai īrē) ASV, arī border control cilvēkus. AVgeeku forumos cilvēki jau bija aizdiskutējušies tik tālu, ka sāka pat apsvērt, vai īrētā "teritorija" jau faktiski neskaitās ASV jurisdikcijā (nu, pieņemsim, ja kāds cilvēks tajā pārkāpj likumu, vai nezinu - kaut ko izdara, tad tiek sodīts pēc ASV likuma), bet nē, tā joprojām ir esošās valsts/lidostas teritorija un atbildība.
Šai iespējai redzu tikai ieguvumus un ceru, ka šādas vietas parādīsies arī nākotnē citās lidostās. Juri - šeit manuprāt nav tik daudz jautājums par to, ka ASV netiek galā ar ieceļotājiem, cik ļoti, lai padarītu to visu procesu ērtāku un pierastāku eiropiešiem. Mēs visi esam pieraduši pie tranzīta, bet tad tur tāds zaļš eiropietis aizlido un nesaprot - kas viņam jāņem ārā, kur jānodod utt.
Plus vēl - jūs taču saprotat, cik ASV ir liela? Līdzīgs pretpakalpojums būtu, ja visa Šengenas zona piedāvātu amerikāņiem šādu pašu iespēju ASV teritorijā. Domāju, amerikāņi būtu priecīgi un pateicīgi, nevis gaustos par Eiropas izredzētību. Manuprāt, tie ir kaut kādi provinciāli mazvērtības kompleksi, kas liek lietas saskatīt šādi (un uz kuriem balstās antiamerikānisms kā tāds, bet tas jau oftopiks). Es gan, protams, izeju no tā, ka redzu šajā visā pozitīvās puses. Ja šķiet, ka nav jēgas, tad tas varbūt izskatās savādāk.
Plus vēl - jūs taču saprotat, cik ASV ir liela? Līdzīgs pretpakalpojums būtu, ja visa Šengenas zona piedāvātu amerikāņiem šādu pašu iespēju ASV teritorijā. Domāju, amerikāņi būtu priecīgi un pateicīgi, nevis gaustos par Eiropas izredzētību.
Es esmu īpaši cietpaurīgs, jo tiešām nespēju saprast, kāda no tā būtu jēga, par ko tur jāpriecājas? Tā vietā, lai ASV darbinieki veiktu robežkontroli pie sevis mājās ASV, un Eiropas darbinieki to veiktu Eiropā, jāsūta simtiem ASV pilsoņu ilgstošā komandējumā uz Eiropu un simtiem Eiropas pilsoņu komandējumā uz ASV. Kur ir racionālais ieguvums?
"Apstrādājamo" cilvēku skaits taču nemainās, līdz ar to rindu garums arī nemainās, un ir atkarīgs tikai no ceļotāju/darbinieku attiecības, vienalga, vai process notiek vienā lidojuma galā vai otrā. Ja grib saīsināt rindas, pieņem darbā vairāk pārbaudītāju…
Šai iespējai redzu tikai ieguvumus un ceru, ka šādas vietas parādīsies arī nākotnē citās lidostās. Juri - šeit manuprāt nav tik daudz jautājums par to, ka ASV netiek galā ar ieceļotājiem, cik ļoti, lai padarītu to visu procesu ērtāku un pierastāku eiropiešiem. Mēs visi esam pieraduši pie tranzīta, bet tad tur tāds zaļš eiropietis aizlido un nesaprot - kas viņam jāņem ārā, kur jānodod utt.
Par to, ka bagāža nav jāizņem / jāatdod – vai lidojot piemēram RIX-ARN-NYC-ORD, ar pre-clearance ARN, varu nodot bagāžu Rīgā un izņemt Čikāgā?
Paskaidrojiet lūdzu nesaprašam.
Jurim nav pieredzes lasīt starp rindām ... viss ir ļoti vienkārši, ja kontrolē jau USA, tad indivīds ir jau atlidojis un problēmu gadījumā jāņemās ar viņu (aizvest aiz stūra un nošaut mūsdienu rietumu sabiedrībā kaut kā nav pieņemts). Bet, ja tas notiek pirms iekāpšanas lidmašīnā, tad USA nekādu turpmāko problēmu nav.