Tā vien izskatās ka ar 1. aprīli BT būs beidzot ticis pie jaunām lidmašīnām, kurām vajadzēja būt jau pagājušā gada beigās.
Vismaz no 1.aprīļa lidojumus BT sāk veikt ar Bombardier DHC-8Q-402 (Dash 8Q400).
Man tas bija jaunums.
Šobrīd BT rezervācijas lapā rāda, ka lidojumi tiks veikti ar Beoing 737-200, nevis Bombardier. Intersanti kurā muzejā BT ir tos izracis, jo nu jau ir 2 gadi kopš ar boeing 737-200 netiek veikti pasažieru pārvadājumi. Vai precīzāk sakot. 31. martā būs 2 gadi.
Laikam jau vieniigais esu sapedereejies - buus vai nebuus taas jaunaas lidmashiinas:))
http://www.bombardier.com/en/aerospace/media-centre/press-releases/detai...
BalticMiles man bija pēdējais piliens, kopš to ieviešanas izvairos no BT – ņemu vai nu Ryanair, vai Lufthansa / LOT.
Ja AirBaltic uztaisīs vēl kādu akciju par Ls 7, tad šis uzskaitījums:
airBaltic in the 2010 Summer season is introducing the new Dash8-Q400 Turboprop aircraft to its fleet. As per 22MAR10 GDS timetable display, the Dash8-Q400 is to operate on following routes:
Riga – Belgrade eff 05MAY10
Riga – Berlin BT217/218 eff 11MAY10
Riga – Copenhagen BT135/136 eff 01MAY10
Riga – Lulea eff 02JUL10
Riga – Oslo BT159/160 eff 11MAY10 (selected days, daily from 06JUN10)
Riga – Stockholm BT107/108 eff 02MAY10 Day x6
noderēs, ja nu tomēr izlemju padoties un izmēģināt…
Nu Riiga - Belgrada ap 1300 km vareetu nebuut tas jautraakais reis ar propellera lidmashiinu. Kaadas 2,5H
Slinkums tagad rakāties, bet, ja atmiņa neviļ, šis propelleris bija diezgan ņiprs. (kreisēšanas ātrums ap 700 km/h)
ARD. Tu gan shovakar esi optimists ))) Skaties jautraak uz dziivi )
Ceturtdien RIX redzeeju vienu jauno lidmašīnu. Oficiaali info veel neesu redzeejis un lidojot arii neesu redzeejis. Bet gan jau ka ir lidojusi, ja jau lidostaa staav
ar Q400 nacas lidot kad AUA Austrian vel no Frankfurtes piedavaja savienotos lidojumus caur Vini uz Rigu, bija slinkums skriet uz to LH agri no rita.
Jasaka godigi fokker 50 ir ists traktors un nezeligi lens, jo ja vel vejs pa celam, tad ar Q400 NextGen pari 700km/h ari var sasniegt, bet galvenais ir tas relativais klususms, salidzinot ar F50.
Nez vai EstonianAir ari ir tikusi pie kada CRJ vai naudas trukuma del iesaldejusi pirkumu?
Airbaltic pērk jaunas vai tomēr lietotas lidmašīnas? Man līdz šim iespaids bija tāds, ka viņu flotē nekā jauna vispār nekad nav bijis.
Nu vizuali izskatiijaas jauna. Vaarbuut naakamnedeelj izdosies izlidot. Ceru ka buus RIX-HEL-RIX. Jo jaapiekriit ka Foker 50 tieshaam ir novecojis.
Ar ieprieksheejo Dash (nu to kam prieksheejaa shasija reizeem neatveraas) ir naacies lidot. CPH-PRG. Man patik krietni labaak ka foker 50.
Igaunu Estonian air laikam ir pazaudejusi gan CRJ 900, gan iemaksatos 12 mlj $
Izlasiju netaa, ka taa kaa ar Air carpat beigusies sadarbiiba, tad tagat BT iiree vienu MD-87 no Spaanjiem. IMDairways.
Buus jaaaizminaas paluukot vinju
Šorīt ar vienu no šiem atlidoju no Rovaniemi. Laikam biju vienīgais latvietis diezgan pilnā lidmašīnā. Ja neņem vērā galvassāpes 2x nosēžoties (Tamperē un Rīgā), bija tīri Ok. Sanāca pat izgulēties.
Šī tehniskā problēma laikam arī bija par iemeslu, kāpēc man biežāk kā parasti nācās pūst caur aizspiestu degunu
http://www.delfi.lv/news/business/enterprises/jaunajam-airbaltic-lidmasi...
Divaini ka tik daudz sudzibu par spiediena izlidzinasanu. Vis nepatikamak bija dzirdet airB parstavja teikto, ka tas nekas arkartejs neesot un ar tadu defektu butu varets lidot lidz pat Briselei utt.
Kautka neviena nepamanits un neminets ir palikusi si zina, varbut kads zin ko vairak, kads no ta labums?
"Pērn Lufthansa uzņēmums Lufthansa Technik apmeklēja Tallinu ar mērķi tur veidot Baltijas valstu gaisa kuģu tehniskās apkopes, remonta un kapitālremonta centru, tomēr tagad vācieši izšķīrušies par labu Latvijai, kompānijas filiāli reģistrējot Rīgā, vēsta Dienas Bizness.
Lufthansa Bombardier Aviation Services filiāle ar 1,3 milj. eiro pamatkapitālu reģistrēta Rīgā. Lufthansa Bombardier Aviation Services (LBAS) pārstāvji DB atzina, ka jaunā tehniskās apkopes stacija Rīgā tiks atklāta šovasar, visticamāk, līdz augusta vidum. No Latvijas puses projektā iesaistījies Baltijas Biznesa aviācijas centrs (BBAC)/ SIA FBO Rīga.
LBAS ir Lufthansa Technik un kanādiešu uzņēmuma Bombardier 1997. gadā izveidota meitaskompānija, kuras bāzes atrašanās vieta ir Berlīnē, Šēnfeldas lidostā, bet filiāles atrodas Šveicē un ASV. Uzņēmums īpaši specializējies VIP, kā arī valdības lidmašīnu apkalpošanā."
citets no DB
Nacas lidot ar to NextGen brinumu. Ar spiedienu soreiz itka parspileti neizcelas tas lidaparats, bet kam ienaca prata ta diza doma likt sitik saura lidmasina 4sedvietas rinda un sutit to lidojumos garakos par 1h30, tas tacu ir murgs jo ja ir piepildijums ap 90% tad ir tikai dazi laimigie kam ir iespeja puslidz brivi sedet.
Varbut kads ir lidojis ar Embraer 190, kas esot atraki par Bombardier un iespejams par to pasu cenu ari ietilpigaki?
air Baltic jūlija domājis ņemt 3 lietotus DH, bet tagad ziņo ka pavasarī būs vēl 4 jauni NextGen
...CS testus sakšot jau 2013 gada beigas un izskatas, ka Airbus, Boeing, Embraer navar turēt līdzi, tagad vel tik kontrakta air Canada tieso lidojumu uzsākšanu papaildināt
CSeries will slash $30 million a year from BT’s operating costs, stressing this is a conservative estimate. “That makes abig difference to whether we make a loss or profit, but unfortunately we can’t have aircraft yet. And this is the lower end of the figure we calculated, based on performance data when we decided to take the aircraft. Now we are just finalizing the contract...
www.atwonline.com/aircraft-engines-components/news/airbaltic-acquire-fou...
Šodien lidostā redzēju B757 BT krāsās. Aste gan laikam tās Kambodžas aviokompānijas krāsās kurai bija iznomāts. Vismaz no vienas puses. Otrajā pusē pa pusei nolupis krāsojums un apakšā redzamas BT krāsas.
BT Parīzes aviošovā ''dižojas'' ar Bombardier Q400NextGen http://www.apollo.lv/zinas/foto-airbaltic-dizojas-ar-jauno-lidmasinu-parizes-lielakaja-aviosova/573185
Ir uzradies viens uznemums kas pirks 10 CS100 un no Eiropas veiks transatlantiskos lidojumus uz Ziemeļameriku. Bazesies Londona LCY .
Ja nemaldos esmu ar šiem lidojis no Ukrainas. Jauna tīra gaiša lidmašīna - ļoti patika!
No Ukrainas varētu būt arī kaut kādi Embraeri.
No Ukrainas varētu būt arī kaut kādi Embraeri.
airBaltic embraeri? kopš kura laika?
Lido lido šie Bombardier DHC-8Q-402 (Dash 8Q400) no Ukrainas (citreiz arī Boeingi), pats vakar atlidoju, priekš pirmās reizes nepilnas 2h ar šo bija OK
Ā, es pa diagonāli lasīju, sapratu, ka viņš vispār ar kaut ko lidojis no Ukrainas; kādreiz Aerosvit lidoja ar Embraeriem.
A tie Q400 NextGen vai tad ir kaut kas jauns, nav tie paši, ar kuriem BT lido jau no 2010 gada? (Neesmu aviotehnikas experts, tā ka nepiekasīties, ja esmu kaut ko palaidis garām.)
Es uz Frankfurti ar tādu lidoju nesen, nekāda vaina.
A tie Q400 NextGen vai tad ir kaut kas jauns, nav tie paši, ar kuriem BT lido jau no 2010 gada? (Neesmu aviotehnikas experts, tā ka nepiekasīties, ja esmu kaut ko palaidis garām.)
Tā paša modeļa gaisakuģi jau vien ir!
Ir ir, ja ir izvēle ieteiktu lidot ar ko citu, jo kad izāpu ''arā'' man likās, ka esmu dzēris kādu nedēļu un vēl pus nedēļu.
AirBaltic saņēmuši visus iepirktos Bombardierus:
http://www.delfi.lv/bizness/uznemumi/airbaltic-sanem-pedejos-bombardier-...
Pēdējā laikā pasekojot CSeries, ko tā kā air baltic ir paņēmuši, lai 737 nomainītu, ir diezgan priecīgas ziņas, ka tuvāko 2nedēļu laikā varētu būt pirmā C100 atraušnās no zemes, kas tā kā iezīmētu, to, ka air baltic pēc pāris gadiem varētu tos dabūt, un tas varētu būt jauns iemesls attīstīties straujāk, pagaidām pirmajai FVT1 ražotajai lidmašīnai ir veikti visi "ground tests" un cerams nākamnedēļ būs gaisā, tam jāpaseko!