Kāda ir jūsu pieredze ar aviokompāniju piekāpšanos lidojumu atcelšanā/mainīšanā.
Mans konkrētais gadījums ir sekojošs - plānoju iegādāties biļeti ar 17 segmentiem (3 stopoveri jeb 4 "garie" lidojumi, kas sastāv no 17 posmiem). Iespējamība, ka vismaz kādā no šiem radīsies izmaiņas ir diezgan augsta. Pieņemsim, ka viens lidojums izmainās par stundu. Kāda varētu būt aviokompānijas attieksme? Vai es varētu atcelt visu biļeti dēļ šīs vienas izmaiņas? Jo reāli tas traucē tikai vienam "garajam" lidojumam, pārējie tā teikt paliek neskarti. Runa ir par ASV aviokompāniju un zvanītu es arī, protams, uz ASV klientu centru, kur aģenti ir daudz pielaidīgāki, ja mainās lidojuma laiks.
Es domāju, ka tas kā sagadās un uz kādu darbinieku patrāpīsi. Pat mūsu pašu BT, man pāris minūšu maiņas dēļ lidojumā nomainīja lidojumu uz vairākām dienām vēlāk (jo pamainījās plāni un man tā bija izdevīgāk ) citiem nemaina/neatceļ šādu izmaiņu gadījumā.
Mana pieredze — ja izmaiņas >2 stundām, nulle problēmu atcelt. Ja mazāk, atkarīgs no darbinieka un veiksmes.
Šķiet, ka seminārā bija runa par 2 ebiļetēm, ja posmu skaits ir vairāk par 16
Šādā gadījumā tas neko neietekmēs? Resp., pirmo mēs varam palabot, bet otro?
Nezinu, cik konkrēti tur būs e-biļešu, jo neesmu vēl nopircis, bet posmi ir 17 un ir nopērkama, jo šobrīd stāv "on hold".
Ja gribi baigi čakarēties dari..
Ja gribi baigi čakarēties dari..
321, neņem ļaunā, bet brīžiem tiešām liekas, ka Tu tikai ģenerē komentārus.