Sveiki, ceļotāji! Kādas atsauksmes par Edreams.co.uk? Neesmu pieredzējusi pasūtot avio biļetes no saitēm, kuras nepieder pašām aviosabiedrībām, tālab zināmas šaubas, vai neapkrāpj.
Paldies iepriekš!
Palasi kautvai šo tēmu http://www.celakaja.lv/forumi/wizzair-un-ryanair-triposana-ar-edreams Bet citādi edreams ir salīdzinoši liela firma un nevajadzētu būt lielām problēmām.
esmu sūtījusi, nekādu problēmu nav bijis
Paldies
No brīva prāta es pie viņiem nepirktu, tikai, ja ir (daudz) lētāk kā citur. Nav tā, ka visus pēc kārtas krāpj, bet ir diezgan augsts neapmierināto procents. Kad bija eDreams kuponi, ja kaut kas viņu sistēmā nogāja greizi, sanāca milzu ņemšanās, pirms kļūmes tika izlabotas (ja vispār).
Ar edreams ir tā, ka, ja nopirksi lidojumu un maksājums aizies (jo reizēm mēdz būt, ka neaiziet, saka, ka jāsūta pases kopija, karte, jāzvana vai vēl kaut kādi brīnumi), un pēcāk lidojums nemainīsies un Tev neko nevajadzēs no viņiem, tad viss būs vislabākajā kārtībā.
Bet, ja maksājums neaizies un prasīs šos datus, tad sēdēsi un domāsi, pirkt citur šo biļeti vai nepirkt, jo varbūt tomēr to naudu vēl noņem un beigās paliec ar citu biļeti.
Ja mainīsies laiks lidojumam un gribēsi kaut ko mainīt, tad parasti aviokopmānija saka, ka tas ir aģenta pārziņā, tāpēc būs jāsazinās ar edreams, kas būs ļoti apgrūtinošs process, jo tālruņi ir maksas. Te arī pārsvarā rodas tie neapmierinātie cilvēki, kas cepj augšā tēmas tripadvisor, ceļakājā un citur. Un tas ir tikai normāli, ka cilvēki ir neapmierināti, jo normāli tam tā nevajadzētu būt.
Bet no savas pieredzes varu teikt, ka vislabāk ar viņiem sazināties pa e-pastu, parasti tomēr atbild operatīvi (pusdienas laikā) un visas problēmas ir sanācis atrisināt. Beigās vēl paliku vienu kuponu plusā Bet kā Juris raksta, ja nav īpašas vajadzības, tad pie viņiem nevajag pirkt.
Man gan nebija kuponi un neatceros, vai bija kāda nepieciešamība sazināties - toreiz bija labs dīls uz Keniju caur viņiem.
Kā jau minēju - ja nav nepieciešamība sazināties, lidojumos nekas nemainās (ko vēlētos koriģēt, jo pēkšņi laiki vairs neder vai gribi naudas atmaksu), biļete izsniedzas automātiski, tad nav problēmu. Bet pie šāda scenārija problēmu nebūs ar praktiski nevienu īstu aģentu.
Infest - kā tas var būt, ka kāds tev var prasīt sūtīt karti?
Nezinu kā un kas, bet faktiski mēģināju nopirkt biļetes uz Filipīnām (Stokholma Arlanda - Manila (ar pārsēšanos Pekinā) un atpakaļ Manila (Pekina) uz Londonu - cenu edreams rādīja 202 GBP, kas izauga ar servisu un manu maksājuma karti līdz 230GBP janvārī, kas jau labu laiku rotē pa celakaju un citām mājaslapām. Pašlaik rezervēts, bet nauda nav noņemta un biļešu vēl nav. Cerēsim, ka viss būs OK! Kamēr nebūs oficiāli biļete atsūtīta (vai redzama AirChina mājaslapā), tikmēr citus lidojumus vnk nepirkshu.
Doma bija par noskenētu karti/kartes kopiju. Karti sūtīt gluži neprasa
(Pārlieku te no privāta ziņojuma — Juris)
Nekad nevienam neiesaku sapīties ar edreams! NEKAD! Ļoti negatīva pieredze. Ar mērķi ietaupīt daždesmit EUR finālā sanāk pārmaksāt simts! 24h laikā netiek sniegta nekāda atbilde, nauda kontā ir rezervēta, bet apstiprinājuma nav. Pēc 24h tiek saņemta atbilde, ka nevarēs piedāvāt šo cenu un lai rezervēju vēlreiz! Rezervējiet pa taisno, izmantojot oficiālās avio kompāniju mājas lapas! Neriskējiet un nebojājiet sev noskaņojumu! NAV TĀ VĒRTS!
Kāds murgs
Kā īsti sanāca pārmaksāt simts?…
Acīmredzot, tika piekrists jaunajai piedāvātajai cenai.
Izklāstīšu savu situāciju sīkāk. Iespējams kādam noderēs. Atradu lētas biļetes no RIX uz Burgasu ar RYANAIR 4 pers. sanāca ~EUR 220,- Edreams, izmantojot AMEX karti, šo varēja nopirkt par EUR 188,-. Uz šo summu starpība gana ievērojama.
Rezervācija tika veikta, nauda kontā nobloķēta, bet apstiprinājums nav jau 48h! un nav arī atbildes, ka rezervācija būtu atcelta. Joprojām statuss PENDING ar tekstu "Your booking will be confirmed shortly. Be sure to log in for updated trip information." Vakar aizpildīju 3 dažādas pretenzijas formas aplikācija un viņu mājas lapā - esmu saņēmis tikai šādas atbildes: "Thanks for contacting eDreams. Your request will be answered shortly." SHORTLY - nu jau būs 24h pagājušas... Provēju arī sazvanīt pa šiem tālruņu numuriem: +39 02 38594 494 un +1 929 251 9109. Finālā pēc n-tiem mēģinājumiem un garo info "spiediet 1, 2, 9 utt.", sazvanīju otro numuru. Džeks puslīdz normāli runāja anģļu val., bet tas daudz nepalīdzēja - rezervācija esot OK, jābūt atbildei 24h utt. Kad teicu, ka 24h jau sen pagājušas, iedeva kaut kādu rezervācijas dep. tel. nr. (+39 080 0198900), bet tas nav sasniedzams - iespējams kāda kļūda ciparos, bet tos pārjautāju 3x.
Finālā 2 nočakarētas dienas, patērēts nesakarīgi daudz laika un biļetes uz Burgasu man tagad maksā jau 2x vairāk - ap EUR 400,-, kas nozīmē, ka brauciens visticamāk nesanāks... Es tās vēl vakar no rīta varēju nopirkt RYANAIR lapā par puslīdz normālu cenu, bet, kā man zināt, ka es to varēju darīt? Ja nu tomēr atnāk apstiprinājums - tad esmu iegādājies biļetes dubultā.
Visādas kļūmes var būt sistēmā - par to nav runa, bet tad vismaz vajag iedot skaidru atbildi, ka biļešu rezervācija nav notikusi. eDreams klientu servisa apkalpošanas līmenis zem katras kritikas! 48h laikā NEKĀDAS komunikācijas, izņemot automātiskie no-reply e-pasti.
Izklāstīšu savu situāciju sīkāk. Iespējams kādam noderēs. Atradu lētas biļetes no RIX uz Burgasu ar RYANAIR 4 pers. sanāca ~EUR 220,- Edreams, izmantojot AMEX karti, šo varēja nopirkt par EUR 188,-. Uz šo summu starpība gana ievērojama.
Rezervācija tika veikta, nauda kontā nobloķēta, bet apstiprinājums nav jau 48h! un nav arī atbildes, ka rezervācija būtu atcelta. Joprojām statuss PENDING ar tekstu "Your booking will be confirmed shortly. Be sure to log in for updated trip information." Vakar aizpildīju 3 dažādas pretenzijas formas aplikācija un viņu mājas lapā - esmu saņēmis tikai šādas atbildes: "Thanks for contacting eDreams. Your request will be answered shortly." SHORTLY - nu jau būs 24h pagājušas... Provēju arī sazvanīt pa šiem tālruņu numuriem: +39 02 38594 494 un +1 929 251 9109. Finālā pēc n-tiem mēģinājumiem un garo info "spiediet 1, 2, 9 utt.", sazvanīju otro numuru. Džeks puslīdz normāli runāja anģļu val., bet tas daudz nepalīdzēja - rezervācija esot OK, jābūt atbildei 24h utt. Kad teicu, ka 24h jau sen pagājušas, iedeva kaut kādu rezervācijas dep. tel. nr. (+39 080 0198900), bet tas nav sasniedzams - iespējams kāda kļūda ciparos, bet tos pārjautāju 3x.
Finālā 2 nočakarētas dienas, patērēts nesakarīgi daudz laika un biļetes uz Burgasu man tagad maksā jau 2x vairāk - ap EUR 400,-, kas nozīmē, ka brauciens visticamāk nesanāks... Es tās vēl vakar no rīta varēju nopirkt RYANAIR lapā par puslīdz normālu cenu, bet, kā man zināt, ka es to varēju darīt? Ja nu tomēr atnāk apstiprinājums - tad esmu iegādājies biļetes dubultā.
Visādas kļūmes var būt sistēmā - par to nav runa, bet tad vismaz vajag iedot skaidru atbildi, ka biļešu rezervācija nav notikusi. eDreams klientu servisa apkalpošanas līmenis zem katras kritikas! 48h laikā NEKĀDAS komunikācijas, izņemot automātiskie no-reply e-pasti.
Vai nemēģināji uzreiz pirkt divus pirkumus?
Tā šad un tad notiek, un praktiski ja biļete nav tuvāko stundu laikā , tad arī nebūs - būs tikai epasts, ka par rezervēto summu vairāk nav - un ka var nopirkt jau pa jauno cenu.
Par laimi cenu "pazemināšana" ar AMEX karti vairumam LV rezidentu beigsies jau pēc 5 dienām. Man nedaudz "maigāka" situācija nekā Boriss55. Oktobra sākumā norezervēju caur EDREMS.IT 2 biļetes WIZZ reisam MXP-TGD par saulainu cenu 0,99 EUR. Februāra sākumā WIZZ pamaina viena lidojuma laiku. Jaunā izlidošana 17-19 st. vēlāk, kas man neder. EDREAMS.IT raksta, ka neko nevar līdzēt, jo nav pirkta lidojuma maiņas/atcelšanas garantija uz citu reisu par papildus maksu. Pēc ilgākas WIZZ bombardēšanas ar vēstulēm nepagāja ne 2 mēneši, kamēr šie šodien beidzot izmainīja laikus uz man vēlamajiem. Pa šo laiku jau paspēju nopirkt jaunu biļeti ar TK uz Sarajevo, izmainot ceļojuma plānus un arī FR biļetes cena lidojumam RIX - Bergamo pieaugusi no 19,99 līdz 83 EUR, kas lēto lidojumu uz TGD pamatīgi sadārdzinātu, jo labā cena atkal būtu tikai iekš EDREAMS.IT, bet mans un draudzenes AMEX karantīnā un tūlīt nederēs arī citas latvju bāleliņu AMEX.
Perku no vinjiem daudz gadus, viss ir ok
Perku no vinjiem daudz gadus, viss ir ok
Ja lidojuma laika nemainās vai mainās nebūtiski, tad ir OK. Tikko kā ir būtiskas izmaiņas lidojuma laikos, sākas problēmas, ja jaunie lidojuma laiki vairs neder.Bet tā jau ir ar visām OTĀ-m.
Perku no vinjiem daudz gadus, viss ir ok
Ja lidojuma laika nemainās vai mainās nebūtiski, tad ir OK. Tikko kā ir būtiskas izmaiņas lidojuma laikos, sākas problēmas, ja jaunie lidojuma laiki vairs neder.Bet tā jau ir ar visām OTĀ-m.
Pērkot Sapņos Ryanair reisus NAV NEKĀDU PROBLĒMU ar lidojumu laiku izmaiņām, jo FR sazinās pa tiešo.
Tas, ka WIZZ AIR maina savus laikus un pieprasa izmaiņas apstiprināt OTA ir Wizz Air problēma.
Ryanair ir īpašs gadījums, pēc viņiem nevar skatīties. Ryanair nemaz nezin, ka pirki caur starpnieku, jo starpnieka robots Ryanair lapā imitēja parasta apmeklētāja veiktu pirkumu.
Klasiskajām aviosabiedrībām, Wizzair, Norwegian u.c., pērkot caur edreams, pirkums notiek caur aģenta tiešo pieeju aviosabiedrības sistēmai, līdz ar to aviosabiedrības uzstāj, ka arī izmaiņas jāveic caur aģentu.
Nav jau nemaz tik īpašs, man liekas, ka Easyjet bija analoģiski, atnāca no šiem apstiprinājums par lielāku summu (tādu, kas Easyjet mājaslapā), un bez problēmām varēju piekļūt rezervācijai un darīt jebko, kas tur darāms.
Līdzīgi bija arī ar virkni Āzijas LCC, vismaz manā pieredzē Flyscoot un vēl kaut kādu Vjetnamas aviokompāniju, kuru jau paspēju aizmirst. Tāpēc es drīzāk teiktu, ka, ja ar Wizzair ir savādāk, tad tas ir izņēmums LCC pārvadātāju vidū. Ar IATA aviokompānijām, protams, ir cita lieta - un Norwegian, cik saprotu, tomēr ir IATA aviokompānija, tāpat kā BT un vēl vairāki līdzīgi hibrīdi.
Ryanair ir īpašs gadījums, pēc viņiem nevar skatīties. Ryanair nemaz nezin, ka pirki caur starpnieku, jo starpnieka robots Ryanair lapā imitēja parasta apmeklētāja veiktu pirkumu.
Klasiskajām aviosabiedrībām, Wizzair, Norwegian u.c., pērkot caur edreams, pirkums notiek caur aģenta tiešo pieeju aviosabiedrības sistēmai, līdz ar to aviosabiedrības uzstāj, ka arī izmaiņas jāveic caur aģentu.
Nez Norwegian nebija problēmas tikt klāt rezervācijai + bez problēmām man Norwegian izlaboja pieļautās kļūdas un noņēma nevajadzīgos infantus.
Labi, izteikšos precīzāk — Ryanair un daudzas līdzīgas zemcenu aviosabiedrības nemaz nav tehniski paredzējušas, ka viņu lidojumus rezervēs caur aģentiem. Tāpēc aģenti ir izstrādājuši sistēmu — attiecīgās aviosabiedrības mājalapai laiž virsū robotu, kas imitē dzīva cilvēka iepirkšanās procesu. Loģiski, ka šādos gadījumos jebkādas izmaiņas un labojumus var apspriest pa tiešo ar aviosabiedrību, jo viņuprāt nekāda starpnieka nemaz nav bijis. Tādas izdarības es uztveru kā izņēmumu no aģentu standarta darbības, tas ir haks, nevis kārtīgs risinājums.
(Norwegian nerādās IATA biedru sarakstā: www.iata.org/about/members/Pages/airline-list.aspx?All=true. Un iestāšanās IATA nebūt automātiski nenozīmē cenu publicēšanu globālajās pārdošanas sistēmās. Bet par to laikam zahuj var sīkāk pastāstīt.)
nu jā, to gribēju arī minēt, ka ar IATA te nav nekāda sakara - tikai ar dalību GDS, kā jau Juris saka.
it kā Ryanair par ir vairākās GDS (bijis), dažās vēl ir (https://corporate.ryanair.com/news/ryanair-to-end-gds-partnership-with-a...) - bet tas laikam vairāk, lai aģenti birojos pārdotu, savukārt OTAm laikam ērāk/izdevīgāk palaist robotu.
Taisnība, Ryanair / Amadeus ir vairākkārt laiduši preses relīzes par sadarbību, tāpēc vienmēr brīnījos, kāpēc tas nav materializējies Edreams un citu pārdošanas paņēmienos, kādēļ viņi izmanto dažādas greizas pieejas. Iespējams, ka iemesls bija cenas.
Marta beigās, kad vēl darbojās A-mex, caur itāļu sapņiem tika nopirktas biļetes no Londonas uz Orlando ar aviokompāniju Thomas Cook. Saņemtajā apstiprinājuma e-pastā ir desmit ciparu "eDreams riferimento prenotazione" un vēl kaut kāds, septiņu ciparu apstiprinājuma kods. Ne vienu, ne otru nekādas pārbaudes lapas neņem pretī. Mums ir jāuztraucas?
Marta beigās, kad vēl darbojās A-mex, caur itāļu sapņiem tika nopirktas biļetes no Londonas uz Orlando ar aviokompāniju Thomas Cook. Saņemtajā apstiprinājuma e-pastā ir desmit ciparu "eDreams riferimento prenotazione" un vēl kaut kāds, septiņu ciparu apstiprinājuma kods. Ne vienu, ne otru nekādas pārbaudes lapas neņem pretī. Mums ir jāuztraucas?
To pārbaudīt var pie paša Thomas Cook. Šīs čārterlidojumu grupas kompāniju izdotās biļetes kopējās sistēmās netiek reģistrētas un tādēļ arī nav pārbaudāmas nekur citur kā vien pie aviokompānijas un ceļojumu aģentūrā. Līdzīgi kā, piemēram, Ryanair.
Pie viņiem arī bija mēģināts. Viņiem vajag: "8 digit Booking Reference"
Atvainojos, ja šis kaut kur jau bija. Piem., pērku caur sapņiem 2 rynair biļetes (divi atsevišķi pirkumi vienlaicīgi). Kā es varu piepirkt klāt to priority iekāpšanu ar papildus rokas bagāžu? Sākumā nopērku caur sapņiem biļetes un tad papildus pa tiešo no Raynair piepērku priority?
Atvainojos, ja šis kaut kur jau bija. Piem., pērku caur sapņiem 2 raynair biļetes (divi atsevišķi pirkumi vienlaicīgi). Kā es varu piepirkt klāt to priority iekāpšanu ar papildus rokas bagāžu? Sākumā nopērku caur sapņiem biļetes un tad papildus pa tiešo no Raynair piepērku priority?
Jā , tā var darīt.
Bet pērkot priority PĒC biļetes nopirkšanas edreams, cena par priority ir AUGSTĀKA, nekā pērkot to uzreiz kopā ar lidojumu Ryanair mājas lapā.