Sveiki. Nopirku biļetes caur opodo swiss air un lufthansas savienotajam reisam rix-bkk-rix. Kad maksāju opodo, norakstīju rezervācijas numuru, ar kuru šobrīd varu mierīgi ielogoties gan lufthansas, gan swiss mājas lapās un apskatīt ceļojumu detaļas . Tomēr man nav atsācis epasts ar apstiprinājumu nedz no opodo, nedz no aviokompānijām. Vai man būtu kaut kas jādara šajā sakarā jau oficiālāk?
Paldies jau iepriekš
pie spama pameklēji?
Domāju, ka, ja rezervācija redzama gan SWISS, gan LH mājas lapās, tad drošības pēc vajag visu izdrukāt un saglabāt. Vienīgais, no kā šai gadījumā būtu jābaidās - izlidošanas laiku izmaiņu gadījumā varētu neatnākt paziņojums, tādēļ pašam jāseko līdzi izmaiņām, jo kaut kādu iemeslu dēļ viņu sistēma nav neko atsūtījusi visu uz e-pastu.
Paldies!
Pie spama arī nav, jau skatījos...
Pēkšņi, logojoties abās mājaslapās, tiek rādīts tikai TURP ceļojums, lai gan pirms 2h parādījās arī atpakaļ... un ir samaksāts par abiem.
Pēkšņi, logojoties abās mājaslapās, tiek rādīts tikai TURP ceļojums, lai gan pirms 2h parādījās arī atpakaļ... un ir samaksāts par abiem.
Moška tā tomēr bija kāda kļūdu cena un lidojums tika pirkts par nesamērīgi zemu cenu un tagad šie tur otrā galā domā - vest vai varbūt "uzmest" un atteikt. Man ar EDREAMS un BUDGETAIR.IT. arī ir bijis, ka ilgi nesūta apstiprinājumu, bet pēc kāda laika tomēr atsūta, lai gan naudu pierzervē uzreiz.
Nauda nav vēl pierezervēta! Un šis nav diži lētāks ceļojums, lai būtu kļūda + vēl ir pieejams. Man tikai ir bail, ka liks lidot tai vienā virzienā, jo bez confirmation email man nav pierādījumu, ka pirku abos. Sajūta sūdīga, jo negribas arī tagad pirkt pie citiem biļetes, ja nav konkrēti zināms ir vai nav..būs noņemta nauda vai nebūs..
Kā jau teicu- tagad oficiāli (avio mājas lapās u arī check my trip ) parādās tikai lidojums uz bkk nevis abos virzienos....par kuru es maksāju un par kuru nav vēl apstiprinājuma jau no 11 rītā. Vai pastāv iespeja, ka viņi mani apkrāps, neiedodot atpakaļceļu? ?
Šajā situācijā, ja nauda vēl nav rezervēta un visās pieejamajās sistēmās (CHECKMYTRIP; SWISS un LH mājas lapa) redz tikai vienu virzienu , ieteiktu zvanīt caur SKYPE un noskaidrot pārpratumu. Uzmanīgi papēti, vai ir izsniegta e-biļete. Rezervāciju bez e-biļetes (ja nauda nav rezervēta) var atcelt jebkurā brīdī, par to iepriekš nebrīdinot. Iespējams, ka kaut kādu tehnisku iemeslu dēļ viņi netiek klāt Tavai naudai un nevar to rezervēt. Baigi dīvaini, ka apstiprinājuma nav no 11.00 rītā. Vienīgie, kuri, manuprāt, rezervācijas apstiprina manuāli, ir Ukrain International airlines. Man tāda situācija - nauda bija rezervēta, bet BUDGETAIR.IT atsūtīja apstiprinājumu Ukrain International lidojumam tikai pēc 19 stundām - tuvākās darba dienas rītā. OPODO skaitās zolīds kantoris, it kā nevajadzētu būt nekādām cūcībām. Ja cena nav ļoti zema, pastāv jau arī iespēja, ka naudu nepaņems, rezervācija pati automātiski atcelsies un būs iespēja rezervēt otrreiz par to pašu cenu.
Pajautā servisam kurā pirki.
Kāpēc domā ka nenopirki viena virziena biļeti?
Kādi datumi un par cik pirki?
Man no viņiem vispār nav atnācis nekāds epasts - nedz no opodo.it (kur man arī nav izveidots konts ar konkrēto epastu), nedz no aviokompānijām (un dīvainais ir tas, ka 10 min pēc rezervācijas LH un SWISS rādījās abos virzienos, bet jau pēc stundas tikai šis viens virziens). Mani vairāk interesē tas, vai, ja nauda nav norezervēta, pastāv risks, ka viņi kaut kādā random brīdī man to tomēr var noņemt nost; nav jau arī reālu pierādījumu, ka es tiešām esmu pirkusi abos virzienos, jo... NAV CONFIRMATIon epasta. eh. Un man nav iespējams atcelt rezervāciju, kura pašlaik caur opodo.it nemaz oficiāli nav notikusi.
Es nevaru atrast viņu skaipu, varbūt kādam ir zināms? Es pirku caur opodo.it.
Es redzēju, ka lidojums ir divos virzienos, tomēr pietiekami svarīgs, lai pārliecinātos, pirms pērku.
Pirku 29.12-13.01 rīga-cīrihe-bkk ar swiss un bkk-frankfurte-rīga ar lufthansu. Kompāniju savienotais reiss, jo, kā jau minēju, sākotnēji visi šie četri savienotie lidojumi rādījās gan LH, gan swiss mājaslapās pie sadaļas my bookings. tagad ir tikai pirmais swiss posms...
Un servisam, kurā pirku, nav info epasta, kā jau lielai daļai avio utml. sūta atpakaļ, ka "epasts neeksistē, jāzvana"
Cik bija cena?
Aizej noņem naudu no kartes un rīt nobloķē karti
AMEX.... Cena bija kaut kas zem 800 eiro, bet pirku divas biļetes, tātad 1500. Es vēl līdz rītvakaram cerēšu, ka viņiem ir problēmas sistēmā, bet ja nebūs atkal nekādas ziņas, tad man nav ne jausmas ko darīt. jo esmu lasījusi, ka var arī pēc tam kaut kad vienkārši noņemt naudu, tam laikam īpaši nekāda laika limita nav...
Man ar opodo ir gadījies ka nopērku biļeti, bet viņi pēc pāris dienām paziņo. ka biļete nav iespējama. Tas gan bija nedaudz sarežģītākā lidojuma kombinācijā. Bet ko darīt ieteikt nezinu.
Nujā izskaās ka būtu jābūt turp atpakaļ, tu uz viņu ēpastu raxti? Es parasti tā daru...
Ja viena biļete pirkta par gandrīz 800 EUR, tad tā nav kļūdu cena, bet NORMAL PRICE svētku periodam. Šai situācijā var droši zvanīit OPODO. Ticamāk, ka tehnisks iemesls un rezervāciju atcels, naudu nepaņemot, bet par 800 EUR biļeti uz BKK vajadzētu varēt nopirkt arī no jauna.
Aizej noņem naudu no kartes un rīt nobloķē karti
Ja vajadzīgā summa vēl nav rezervēta, kartei vari "uzlikt" dienas limitu. Domāju, ka 1500 EUR nav ikdienas pirkumiem nepieciešamā summa. Es visām kartēm esmu salicis mazus limitiņus dienas tēriņu apmērā un, tiklīdz pērku ko lielāku, limitu palielinu. SWED šos limitus drīkst mainīt kaut katru stundu, ar AMEX ir bikiņ piņķerīgāk, CITADELE nez kāpēc nemaina kartes dienas limitu, kad Tev ienāk prātā. Toties CITADELES internetbankā var redzēt arī atteiktos darījumus (piemēram, ATTEIKTS - pārsniegts dienas limits). Ja OPODO.IT netiks Tavai naudai klāt, viņi paši Tevi meklēs rokā. Nauda jau vajadzīga visiem.
Tagad atkal uzrādās abi lidojumi checkmytrip, lh un swiss, bet pie confirmation numbers ir etix®
un man vēljoprojām nav tomēr epasta apstiprinājumu. Vai man būtu jānogaida (ja nu atkal pēkšņi izmainās..), vai tomēr labāk piezvanīt tuvākajā laikā. Kā jums šķiet?
Paldies par visām iepriekšējām atbildēm .
Tagad atkal uzrādās abi lidojumi checkmytrip, lh un swiss, bet pie confirmation numbers ir etix®
un man vēljoprojām nav tomēr epasta apstiprinājumu. Vai man būtu jānogaida (ja nu atkal pēkšņi izmainās..), vai tomēr labāk piezvanīt tuvākajā laikā. Kā jums šķiet?
Paldies par visām iepriekšējām atbildēm .
Ja viss ir kā plānots, E-biļetes ir izdotas un nauda rezervēta, tad viss ir OK un nekur nav jāzvana. Parasti gan e-biļetes atsūta, ja nauda jau ir jau rezervēta. Neapmaksāta rezervācija bez e-biļetēm gan vairāk ir tāds kā nodomu protokols, jo kamēr nav samaksāts nekas netiek garantēts, jo Tu jau vari arī nesamaksāt.
Man nav e-biļešu, nav noņemta/rezervēta nauda (no liela limita kredītkartes, kur to var noņemt arī pie iekšā reāli neesošas summas - tā kā tas "nodomu variants" šajā gadījumā apzināti tika nepieļauts) un nav atsūtīts neviens epasts. Tur tā poblēma, ka it kā manā galvā šī rezervācija ir, bet oficiāli īsti nav. Jo aviokompāniju mājaslapu sadaļās mybooking info ir mainījusies jau trīs reizes diennakts laikā.
Kāpēc nejautā Opodo?
Vienīgā iespēja ir zvanīt uz Itāliju (ko, protams, darīšu, ja tuvākajā laikā nekas neuzlabosies), jo epasta nav, ir tikai "pieteikumu formas", kuru jau nosūtīju. Ļoti "ērtas" formas, uz kurām mēdz neatbildēt nedēļām un vēl.
Es tomēr ieteiktu šajā gadījumā zvanīt uz viņu ofisu - noteikti, ka ir kāds fiksētais Nr. Ofisa darba laikā jau noteikti. Zvans caur SKYPE uz fiksēto Nr. nav nemaz tik dārgs. Pagara saruna maksās zem 1 EUR, tikai jāuzlādē "SKYPE credit" zvaniem. Ar tām pieteikumu formām ir tā, ka tiešām atbildi nesniedz ilgi un ne vienmēr atbild pēc būtības. Ja vēl pēc diennakts nav e-biļešu un nauda nav rezervēta, tad kaut kas nav kārtībā - ticamāk, ka tehnisku iemeslu dēļ OPODO netiek klāt naudai un tādēļ nesūta E-biļetes. Biļešu cena var jebkurā brīdī mainīties, kamēr rezervācija nav pilnībā apmaksāta.
Ajajaj. es zvanīju nosākuma uz opodo.it starptautisko numuru, par kuru vajadzēja ar karti norēķināties 6 eiro apmērā. Visu izdarīju, visu apstiprināja, bet tad itāliski kaut ko pateica un nometa. 6 eiro nost no kartes.. Tad pamēģināju skype zvanīt, bet tur neņem pretī tādu bezkoda numuru 892888 , bet, ja zvanu uz international, tad man itāliski liek zvanīt uz šo bezkoda numuru. Jūtos diezgan lielā bezizejā, un tie linki par sliktajām atsauksmēm šobrīd neko daudz nedod, tāpēc var arī iztikt bez tiem, ja nav noderīga padoma bez nosodījuma.
Man kad divreiz noņēma naudu no kartes par rezervāciju,opodo.it atbildēja operatīvi no šāda e-pasta un naudu atgrieza dažu dienu laikā: requete [dot] it [at] opodo [dot] it
Paldies, tikko aizsūtīju us šo epastu, taču man atbildēja, lai izmantoju mājaslapā pieejamo formu..