Vai Rīgās lidostā esošajā pārstāvniecībā darbinieki zvanot uz norādīto tālruni komunicē arī latviski?
Nē, zvanot uz LV numuru sazvana zvanu centru, kas runā ne-latviski un atrodas jebkurā pasaules malā. Latvijā LH nav publiska ofisa ar LH darbiniekiem. Savukārt lidostas operētajam LH logam nav sazvanāma tālruņa.
Ja ir saglabajusies lufthansa vizitkarte tad var meginat ari sazvanit kadu normala valoda runajosu, bet savadak majas lapa noraditais paaugstinātas maksas numurs (jo ir kads mikro mazais operators, kurš pelna uz ienākošajiem zvaniem) savieno ar dienvidāfriku, tad jau labāk zvanīt par to pašu summu 7 centi minūtē uz Vācijas servisa atbalsta numuru - vāciešu atbildes ir kodolīgi/saturīgākas par dienvidāfrikāņu.
Paldies sazvanīju jau, vienīgais tagad nesaprotu, viņi man izmainīja lidojumu uz vajadzīgo laiku (to kuru sarunājām telefoniski) un atsūtīja uz emailu, vai man kautkur ir jāapstiprina, ka izmaiņam piekrītu vai arī paies tās 14 dienas un viņi pieņem, ka es piekrītu?
Kas ir redzams atsūtītajā e-pastā? Viss tā, kā sarunājāt? Tad lieta darīta, nekas vairs nav jāapstiprina.