Visppārinošs jautājums- vai var uzticēties aģenta atrastam lidojumam, ko neatrod lidojumu nodrošinātāja aviokompānijas mājaslapā.
Konkrētais gadījums, kad Flipo.pl atrod lidojumu kombināciju (tikai ar AirCanada), bet AirCanada mājaslapā neatrod tādu kombo.
http://www.wakacyjnipiraci.pl/loty/loty-na-kube-hawana-w-sezonie-z-warsz...
Jā, ir droši pirkt pie aģenta. Bet, ja vēlies, vari arī pa tiešo Air Canada mājaslapā.
Meklē caur skyscannner, piemēram:
Tur (no daudzajiem aģentiem) pie cenas izvēlies Air Canada un arī atradīs un ļaus nopirkt šo kombināciju pa tiešo Air Canada mājaslapā. Poļu lapā šajā gadījumā būs izdevīgi piemeklēt datumus, kad pieejama zemākā cena, jo Matrix uz Kubu lidojumus nemeklē. Bet kad noskati datumus, vari pirkt pie kā gribi ejot caur skyscanner.
Kad skyscanner redirekto pirkšanu uz AirCanada mājaslapu, tad izmet paziņojumu:
"Unfortunately, no flight results were found for the search criteria you have entered."
Man vakar atrada, tais datumos, ko ieliku un ļāva pirkt. Kā jau rakstīju, var pirkt pie aģenta.
Kad skyscanner redirekto pirkšanu uz AirCanada mājaslapu, tad izmet paziņojumu:
"Unfortunately, no flight results were found for the search criteria you have entered."
Šobrīd Tavs sapņu lidojums nopērkams iekš britu TRIPSTA (tripsta.co.uk) par 442 GBP:
https://www.tripsta.co.uk/airline-tickets/passengers?bookingID=1&utm_sou...
Kāpēc obligāti jāpērk Air Canada mājas lapā, to gan nesaprotu. Turpceļā līdz Toronto vizina LH, bet atceļā pēdējais posms ir ar LOT Polish, tādēļ arī nevar nopirkt Air Canada mājas lapā, jo ne jau viss, kas nopērkams pie aģentiem, ir nopērkams pie aviokompānijām. Iesaku tomēr pameklēt OTA, kura operē ar EUR, jo tad nebūs valūtas konvertāciju papildus izmaksas, pērkot ar karti.
Emm...kas ir OTA?
Man ir 3 iemesli, kapēc nevēlos sadarboties ar aģentiem. Citiem noteikti vēl nav gadījusies slikta pieredze, tapēc liekas, ka viss visur ir droši pērkams un nekad nekas nevar gadīties.
1. Bija gadijums, kad no aģenta (Budgetair) nopirku 2 biļetes RIX-MUC-CMB. Aģents izmeta erroru, masāšanas brīdī. Paliku bez pirkuma/darījuma IDnumura, tātad bez jebkādas atsauces pie kā “pieķerties”. Apstiprinājums uz e-pastu neatnāca bet 1200Eur novilka no kartes. 3 nedēļu garumā biju neziņā vai naudu atdabūšu, jo viņu info tālruņi tā arī nekad netika pacelti, un uz epastiem pirmā atbilde atnāca pēc nedēļas. Beigās naudu par laimi atgrieza. Tajā kombinācijā pirmo reisu RIX-MUC veica AirBaltic, no kā noskaidroju, ka tas konkrētais reiss jau bija atcelts pirms aģents man to pārdeva, kā lidojumu kombinācijas sastāvdaļu. Tas nozīmē, ka ir aģenti, kam sistēma 100% nepārbauda lidojuma pieejamību pirms naudas novilkšanas. Un nafig man tādu čakaru vēlreiz. Man arī nav ne laiks ne vēlēšanās pārbaudīt katru agentu cik laba tam ir sistēma un vai viņam ir normāls customer service.
2. Atceros kad Islandē vulkānas aizgāja pa gaisu un ko AirBaltic pārstāvis Vanags teica nabaga iesprūdušajiem ceļotājiem, kas AirBaltic biļetes bija pirkuši pie aģentiem nevis pa tiešo no AirBaltic. Teica, ka neko nevar atrisināt, jo pircējam attiecības vispirms jākārto ar pārdevēju, tātad ar aģentu. Acīmredzot ir juridiskas nianses, ko AirBaltic ar pasažieri nevar nokārtot pa tiešo, ja pa vidu ir pārdevējs/aģents, kaut gan viņi ir reisa izpildītāji. Pasažieris kārto jautājumu ar pārdevēju, tātad aģentu, tālāk agents ar aviokompāniju.
Un šie ir reāli piemēri.
3. Šis vairāk ir mana nezināšana. Ceļojumā ņemšu līdzi sporta inventāru, kas iet ārpus standarta izmēra bagāžas. Ja pērku biļetes pie konrēta pārbadātāja, tad par inventāru man jāmaksā 1x turp un 1x atpakaļ neskatoties uz iekļauto lidojumu skaitu (ap 100Eur x2 ). Man nav zināšanu, kā ir tad, kad lidojumu komplektu pārdod aģents, itsevišķi, kad tas nav atrodams pārvadātāja mājaslapā. Ja 1 virzienā inventārs maksā 100EUR, tad zini negribas riskēt, ka var būt jāmaksā par inventāru pārējos lidojumos. Tātad nevis 200Eur, bet 600 walā.
Nu ja nevēlies pirkt pie aģenta (OTA), tad nekā. Izkatās, ka Tavu lidojumu nevar nopirkt pa tiešo pie Air Canada, jo pārvadājumā ir iesaistītas 3 aviokompānijas. Man līdzīgi Tev ir gadījies, pērkot Indijas vilcienu biļetes netā. Tāda pati kļūme man reiz gadījās arī RYANAIR mājas lapā. Par laimi BOOKING REFERENCE izdevās uzzināt, zvanot uz viņu ofisu Dublinā. Pērkot pie aģenta, bagāžai ir spēkā tie paši nosacījumi, kuri ir aviokompānijai, kura ir MSC - most significant carrier (nozīmīgākais pārvadātājs). Šobrīd caur SKYSCANNER tu tiec pārvirzīts uz GOTOGATE, tāpēc manis ieliktā saite uz TRIPSTA.CO.UK vairs nestrādā.
...šis aiziet, kā turpinājums manai otrai tēmai par bagāžu kur noskaidrojām jautājumu. Te sanāk vēl turpinājums, kā ir ar papildu pirkto bagāžu, vai savienotajos reisos jāmaksā 1 reizi par virzienu, vai par katru lidojumu?
Par laimi BOOKING REFERENCE izdevās uzzināt, zvanot uz viņu ofisu Dublinā.
Ryanair booking reference ir redzama internetbankā pie noņemtās naudas apraksta.
Par laimi BOOKING REFERENCE izdevās uzzināt, zvanot uz viņu ofisu Dublinā.
Ryanair booking reference ir redzama internetbankā pie noņemtās naudas apraksta.
Un kura tad šai gadījumā ir BOOKING REFERENCE:
PIRKUMS 55XXXXXXXX36XXXX 13.09.2014 73.98 EUR (170946) RYANAIR UFM0 DUBLIN
Cipariņš iekavās ir transakcijas apstiprinājuma kods, bet UFM0 nederēs, jo vajag 6 simbolus. Nekas nav dzēsts, izņemot kartes datus drošības apsvērumu dēļ.
Un kura tad šai gadījumā ir BOOKING REFERENCE:
PIRKUMS 55XXXXXXXX36XXXX 13.09.2014 73.98 EUR (170946) RYANAIR UFM0 DUBLIN
Cipariņš iekavās ir transakcijas apstiprinājuma kods, bet UFM0 nederēs, jo vajag 6 simbolus. Nekas nav dzēsts, izņemot kartes datus drošības apsvērumu dēļ.
nezinu, tev jau viss notiek citādāk kā citiem cilvēkiem.
man šitā:
PIRKUMS XXXXXXXXXXXXXXXXXXX 30.12.2014 92.31 EUR (230422) RYANAIR 0000000BK6B9H DUBLIN, kur BK6B9H ir booking reference.
p.s. un arī nezinot booking reference var atrast savu bookingu, ja vien zin to, kurp dosies, lidojuma datumu un savu e-mailu: Retrieve my booking -> Option 3
Man ir 3 iemesli, kapēc nevēlos sadarboties ar aģentiem. Citiem noteikti vēl nav gadījusies slikta pieredze, tapēc liekas, ka viss visur ir droši pērkams un nekad nekas nevar gadīties.
1. Bija gadijums, kad no aģenta (Budgetair) nopirku 2 biļetes RIX-MUC-CMB. Aģents izmeta erroru, masāšanas brīdī. Paliku bez pirkuma/darījuma IDnumura, tātad bez jebkādas atsauces pie kā “pieķerties”. Apstiprinājums uz e-pastu neatnāca bet 1200Eur novilka no kartes. 3 nedēļu garumā biju neziņā vai naudu atdabūšu, jo viņu info tālruņi tā arī nekad netika pacelti, un uz epastiem pirmā atbilde atnāca pēc nedēļas. Beigās naudu par laimi atgrieza. Tajā kombinācijā pirmo reisu RIX-MUC veica AirBaltic, no kā noskaidroju, ka tas konkrētais reiss jau bija atcelts pirms aģents man to pārdeva, kā lidojumu kombinācijas sastāvdaļu. Tas nozīmē, ka ir aģenti, kam sistēma 100% nepārbauda lidojuma pieejamību pirms naudas novilkšanas. Un nafig man tādu čakaru vēlreiz. Man arī nav ne laiks ne vēlēšanās pārbaudīt katru agentu cik laba tam ir sistēma un vai viņam ir normāls customer service.
2. Atceros kad Islandē vulkānas aizgāja pa gaisu un ko AirBaltic pārstāvis Vanags teica nabaga iesprūdušajiem ceļotājiem, kas AirBaltic biļetes bija pirkuši pie aģentiem nevis pa tiešo no AirBaltic. Teica, ka neko nevar atrisināt, jo pircējam attiecības vispirms jākārto ar pārdevēju, tātad ar aģentu. Acīmredzot ir juridiskas nianses, ko AirBaltic ar pasažieri nevar nokārtot pa tiešo, ja pa vidu ir pārdevējs/aģents, kaut gan viņi ir reisa izpildītāji. Pasažieris kārto jautājumu ar pārdevēju, tātad aģentu, tālāk agents ar aviokompāniju.
Un šie ir reāli piemēri.
3. Šis vairāk ir mana nezināšana. Ceļojumā ņemšu līdzi sporta inventāru, kas iet ārpus standarta izmēra bagāžas. Ja pērku biļetes pie konrēta pārbadātāja, tad par inventāru man jāmaksā 1x turp un 1x atpakaļ neskatoties uz iekļauto lidojumu skaitu (ap 100Eur x2 ). Man nav zināšanu, kā ir tad, kad lidojumu komplektu pārdod aģents, itsevišķi, kad tas nav atrodams pārvadātāja mājaslapā. Ja 1 virzienā inventārs maksā 100EUR, tad zini negribas riskēt, ka var būt jāmaksā par inventāru pārējos lidojumos. Tātad nevis 200Eur, bet 600 walā.
Eh, man jau arī sāk likties, ka pirkt aviokompānijas lapā, ja vien tas ir iespējams, ir drošāk, īpaši, ja lidojums ir tālā nākotnē un izmaiņu iespējamība liela (tā tas ir vienmēr, kad iesaistīts AirBaltic).
Jau pirms vairākām nedēļām pats konstatēju, ka manas (tripotās caur budgetair.es) biļetes vairs nav izlidojamas, jo BT nojaucis pirmo posmu. AirFrance, kā vārdā biļetes ir izdotas, atbild uz e-pastiem dienas laikā, bet šie neko nevarot izdarīt, esot jāgriežas pie biļetes pārdevēja. BT vēl jo mazāk te ko var līdzēt. Budgetair neatbild vispār (lai gan saņemu apliecinājumu par e-pasta saņemšanu). Moš šie angliski rakstītās vēstules lidina pa taisno miskastē. Zvanīt pagaidām neredzu lielu jēgu, tas nav par velti, un, visticamāk, operators tāpat neko nevarēs izdarīt bez konsultēšanās ar aviokompāniju. Tātad atkal jāgaida. Jau atkārtoti sūdzējos AF, šie atkal saka, ka paši neko darīt nevarot, bet esot sakontaktējušies ar biļetes pārdevēju - lai tak atbildot man. Tā nu turpinu gaidīt.
Man joprojām ļauj nopirkt arī Air Canada mājaslapā:
Varbūt atkarīgs, kuras valsts mājaslapā skaties. No Zviedrijas versijas viss iet. Kurus datumus skaties?
Ir cienījamas, labas OTAs (Expedia, Orbitz utt.) un ir pelēkā zona, ar kuru bieži mēdz būt čakars (Edreams, Opodo, Tripsta, Budgetair u.c.). Bet nekad nav bijis tā, ka nevar atrisināt.
Jau pirms vairākām nedēļām pats konstatēju, ka manas (tripotās caur budgetair.es) biļetes vairs nav izlidojamas, jo BT nojaucis pirmo posmu. AirFrance, kā vārdā biļetes ir izdotas, atbild uz e-pastiem dienas laikā, bet šie neko nevarot izdarīt, esot jāgriežas pie biļetes pārdevēja. BT vēl jo mazāk te ko var līdzēt. Budgetair neatbild vispār (lai gan saņemu apliecinājumu par e-pasta saņemšanu). Moš šie angliski rakstītās vēstules lidina pa taisno miskastē. Zvanīt pagaidām neredzu lielu jēgu, tas nav par velti, un, visticamāk, operators tāpat neko nevarēs izdarīt bez konsultēšanās ar aviokompāniju. Tātad atkal jāgaida. Jau atkārtoti sūdzējos AF, šie atkal saka, ka paši neko darīt nevarot, bet esot sakontaktējušies ar biļetes pārdevēju - lai tak atbildot man. Tā nu turpinu gaidīt.
Es Tavā vietā pazvanītu caur SKYPE tam budgetair.es. Mani arī savulaik BUDGETAIR.IT ilgi dirsināja un neatbildēja uz meiliem, bet, kad pats pazvanīju Ukrain International airlines ofisam un ukraiņi piekrita nomainīt sākuma un beigu punktu, lai VNO man nebūtu jānakšņo un Kijevā nesanāk gara nīkšana, zvanīju BUDGETAIR.IT un šie pārlika turpceļu ar izlidošanu no VNO uz RIX, un arī atceļu it kā bez pamatojuma pārlika uz RIX. Biļetes pārdevējs tomēr ir atbildīgs par rezervāciju kopumā. Sūdīgākajā variantā Tavām biļetēm būtu jābūt izlidojamām ar nakšņošanu pārsēšanās punktā. Neredzu pamatojumu, kādēļ, lai BT nepiekristu ko mainīt. Vienīgi BT var vēl arī otro un trešo reizi visu nojaukt ar savām mūžīgajām izmaiņām.
Meginaju pirkt AirCanada, nesanaca, izmeta pazinojumu, ka darijums netika apstiprinats.
Sazvaniju AirCanada, šie brīnās, ka tādu kombo atrod viņu majaslapa. Bet reisu numuri ir reāli eksistejoši reisi. Izradas, pašam AirCanada nav tiesibas pardot reisus uz Kubu. To varot tikai VacationsAirCanada (saistitais uznemums).
Nospļāvos, nopirku pie Kolumba. (Vismaz pie AirCanada noskaidroju, ka visi reisi ir reāli)
Manuprat labak nopirkt pie pašmāju aģentiem, ja nevar pa tiešo no aviokompanijas, nekā pie mistiskajiem pelekajiem. Jā, būs 10-20eur dargāk varbūt, bet šeit LV var sliktakajā gadijumā vismaz aiziet uz biroju un sacelt traci
Manuprat labak nopirkt pie pašmāju aģentiem, ja nevar pa tiešo no aviokompanijas, nekā pie mistiskajiem pelekajiem. Jā, būs 10-20eur dargāk varbūt, bet šeit LV var sliktakajā gadijumā vismaz aiziet uz biroju un sacelt traci
Tas neko baigi nedod
Man ir letasaviobiļetes.lv(kolumbs) menedžēts lidojums un viņiem ar mana lidojuma piemērošanu manām vajadzībām iet baigi grūti.. Ok, ir Venecuēlas aviokompānija, kam nav vispār nekādu kontaktu, taču nekādu atsaucību no viņiem nemanu - tikai tik, cik es pats uzprasos (un tad ir standarta atbilde - "nupat saņēmām atbildi, aviokompānija dod tikai naudu atpakaļ" )
Atiz, es Tev par 5 EUR varu atļaut sacelt traci kādā pierīgas mežā. Rezultāts tāds pats, bet uz biļeti ietaupīsi.
Atiz, es Tev par 5 EUR varu atļaut sacelt traci kādā pierīgas mežā. Rezultāts tāds pats, bet uz biļeti ietaupīsi.
Žetons!
Atiz, es Tev par 5 EUR varu atļaut sacelt traci kādā pierīgas mežā. Rezultāts tāds pats, bet uz biļeti ietaupīsi.
Labs
Labi, ja jokus metam pie malas, tad man nebūtu iebildumu sarežģītos gadījumos, kad vajadzīga īpaša palīdzība / prasmes / atbalsts, nopirkt aviobiļeti par 10-20 EUR dārgāk no vietējā aģenta.
Bet kur tādi ir, kam pasažieris ir pirmajā vietā? Es jau vairākkārt esmu minējis šo piemēru — kad bija lētas aviobiļetes uz Brazīliju, ko mācēja pārdot tikai krievu tūrisma aģenti, vietējo aģentūru pārstāvji baidīja, ka nevajag pirkt no "pelēkiem kaktu kantoriem", kas neko nepalīdzēs problēmu gadījumā utt… Savukārt kad daudzi caur viņiem nopirka Lufthansas kļūdainās biļetes uz Venecuēlu, vietējie kantori bija pirmie, kas skrēja dot Lufthansai klientu datus (adreses utt) iebiedēšanas vēstuļu sūtīšanai, un jebkādi lūgumi palīdzēt šajā strīdā tika atbildēti ar — mēs neko nezinam, mēs tikai pārdevām biļeti, vairāk mus netraucējiet, runājiet ar Lufthansu… Divkosīgi.