Ir jau tagad zināms ka būs dažas neizmatotas aviobiletes gan BT gan DY lidojumiem.
1. Kā notiek lidostu nodokļu atmaksa par neizmantoto lidojumu?
Iesniegums ir jāuzraksta pēc tiem lidojumiem vai var arī laicīgi brīdināt un pieteikt pirms lidojuma?
2. Kā ir ar papildus pirkto bagāžu? To summu arī var atgūt vai tikai lidostu nodokļus?
3. Kā regula 261/2004 attiecas uz Norwegian, jo Norvēģija nav Eiropas Savienībā?
1. Ja līdz lidojumam pēkšņi notiks izmaiņas laikos, varēsi atgūt visu naudu, tā ka labāk pagaidīt un pēc tam prasīt nodokļus.
3. Regula attiecas uz ES valstīm + Šveici, Norvēģiju un Islandi (šīs valstis labprātīgi pieteikušās piedalīties regulā).
naudu par papildus pirkto bagāžu, vismaz BT variantā, atgūt nevar.
Savukārt Norvegian, ja nemaldos, bija 50 EUR "processing fee", kas parasti sanāk dārgāk, kā nodokļi.
Tā gluži nav, te mana pieredze (pirms pusotra gada):
Dear XXX,
The flight taxes (minus administration fee SEK 60,-) on your ticket ... are now refunded to a credit card .... Transaction can take 7-14 days.
We are sorry that you couldn't use your flight as it was planned, and we hope to welcome you aboard another time.
Sanāk ap 6.5 EUR.
tas gan, no 120eur samaksātiem Norwegian, atguvu apmēram 80EUR nelidojot... bija četras biļetes, katra pa 30EUR (kas bija neliels fare + lieli nodokļi) mīnus administrācijas maksa.
Klepus un iesnas maitā norvēģus https://www.reuters.com/article/us-health-coronavirus-norwegian-air/norwegian-air-dives-again-on-liquidity-worries-as-coronavirus-spreads-idUSKBN20T1H5
Ko vēl varam izdomāt? Pāriet tikai uz griķiem?