Vai kāds ir izmantojis Swedbank apdrošināšanas izmaksāšanas gadījumu, kad laicīgi ir pirkta polise un dažas nedēļas pirms lidojuma ir skaidrs, ka persona nevarēs uzsākt ceļojumu? Kad labāk informēt apdrošinātāju? Jau tagad vai tuvāk lidojumam?
Konkrētajā situācijā: polise pirkta pusgadu iepriekš un neceļošanas iemesls - bērna veselība (medicīnas iestādes papīri būs ko iesniegt apdrošinātājam).
Mums bija līdzīgs gadījums, kad bērna veselības dēļ bija iespēja, ka nebrauksim. Vienīgais, ko šobrīd nevaru atcerēties, vai tā bija Swedbank vai Seesam apdrošināšana toreiz. Ja pareizi atceros, ir pat svarīgi, lai informētu ātrāk, jo tuvāk ceļošanas dienai nāk, jo lielāks pašrisks bija.
Rihards_007, droši Swedam vari gadījumu pieteikt, jau tagad, šī situācija iet apakšā zem riska ''ceļojumu atcelšana'' un risks stājas spēkā 3 dienas pēc polises noslēgšanas. Medicīnas iestādes papīros arī būs taču norādīti datumi, kad bērns tur ievietos.
Šis ir punkts no Swed. noteikumiem.
16.2. Ceļojuma atcelšana
16.2.1. Apdrošināšanas gadījums iestājas, ja došanās Ceļojumā nav iespējama šādu iemeslu dēļ:
16.2.1.1. Apdrošinātā, tā laulātā/dzīvesbiedra, bērna vai vienīgā Ceļojuma pavadoņa pēkšņa akūta slimība, Nelaimes gadījums vai nāve;
16.2.1.2. Apdrošinātā vecāku, vecvecāku, māsas, brāļa, dzīvesbiedra mātes vai tēva dzīvību apdraudošs stāvoklis, Nelaimes gadījums vai nāve;
16.2.1.3. pēkšņs un nozīmīgs Apdrošinātā nekustamā īpašuma bojājums, kas ir radies ne vēlāk kā 7 dienu laikā pirms Ceļojuma sākšanas.
16.2.2. Ceļojuma atcelšanas gadījumā Mēs atlīdzinām iepriekš samaksātos un neatgūstamos izdevumus par neizmantotajiem ceļošanas pakalpojumiem, kas radušies pirms Apdrošināšanas gadījuma iestāšanās.
Ps. Nesmu gan ārsts un nezinu, kas ir ''pēkšņa akūta slimība''...
Jā, man tā bija, diemžēl bija jāatceļ ceļojums uz Koreju veselības stāvokļa dēļ un vēl viens pēc tam. Jāziņo tikko zināms, ka nevarēs braukt, jāiesniedz visi dokumenti, bet vislabāk ģimenes ārsta izziņa, ja slimnīca, tad slimnīcas izziņa. Apmaksāja visu. Pirms tam jāaizpilda anketa, ko viņi atsūta pa e-pastu.
Jā, man tā bija, diemžēl bija jāatceļ ceļojums uz Koreju veselības stāvokļa dēļ un vēl viens pēc tam. Jāziņo tikko zināms, ka nevarēs braukt, jāiesniedz visi dokumenti, bet vislabāk ģimenes ārsta izziņa, ja slimnīca, tad slimnīcas izziņa. Apmaksāja visu. Pirms tam jāaizpilda anketa, ko viņi atsūta pa e-pastu.
Tīri intereses pēc - vai apdrošinātāji šajā gadījumā, kad viena ģimenes locekļa dēļ nevar braukt pārējie, bez slimību pamatojošiem dokumentiem, prasa arī pierādījumus, ka visiem braucējiem ir kancelētas avio biļetes un viesnīcu rezervācijas, vai pietika ar rezervēšanas dokumentiem?
Tīri intereses pēc - vai apdrošinātāji šajā gadījumā, kad viena ģimenes locekļa dēļ nevar braukt pārējie, bez slimību pamatojošiem dokumentiem, prasa arī pierādījumus, ka visiem braucējiem ir kancelētas avio biļetes un viesnīcu rezervācijas, vai pietika ar rezervēšanas dokumentiem?
Interesanti, ka Krimināllikuma 178. pants "apdrošināšanas krāpšana" neparedz šādu sastāvu. Tur ir runa tikai par "savas mantas tīšu iznīcināšanu, bojāšanu vai slēpšanu nolūkā saņemt apdrošināšanas atlīdzību". Gan jau, ka zem parastā 177. panta "Krāpšana" šo varētu pavilkt, ja tu kādā formā ieraksti, ka Tev ir zaudējumi, kuri faktiski nav bijuši.
es tikai pajautāju, kādus pierādījumus apdrošinātāji prasa, bet Tu jau starp rindām izlasīji, ka parējie ģimenes locekļi aizbrauc ceļojumā, pametot slimo, un vēl no apdrošinātāj izceļ atlīdzību par kancelēto ceļojumu
Ja slims ir bērns tad viss skaidrs, ja slims ir pieaudzis, tad jautā par līdzbraucēju vai brauks vai nē.
Kā jūs izprotat to swedbank teikumu par neparedzētajām izmaiņām ceļojumā:
Ceļojuma atcelšana (spēkā no trešās dienas pēc līguma noslēgšanas);
Ja es šodien nopērku, tad otrdien viņa man darbosies, vai nē? Itkā šodien pirmā diena, rīt otrā un otrdien tad jau trešā... Pareizi skaitu?
trešā diena pēc šodienas būs trešdiena... šodien ir šodiena (līguma noslēgšanas diena), rīt ir pirmā diena (pēc līguma noslēgšanas) utt.
trešā diena pēc šodienas būs trešdiena... šodien ir šodiena (līguma noslēgšanas diena), rīt ir pirmā diena (pēc līguma noslēgšanas) utt.
Žēl, bet Tev ir taisnība...
Pēc pieredzes - ceturtdien nopērkot, sestdien jau darbojās.
Vienigi sodien nevar nopirkt uz sodienu. Parasti piedavaa nopirkt tikai no ritdienas.
Tads slidens pasakums ja plano izmantot celojuma atcelsanu to pat neuzsakot.
Vienigi sodien nevar nopirkt uz sodienu. Parasti piedavaa nopirkt tikai no ritdienas. Tads slidens pasakums ja plano izmantot celojuma atcelsanu to pat neuzsakot.
Es domāju, ka tās 3 dienas, pēc kurām var ceļojumu atcelt, vairāk domātas, lai SWEDBANK apdrošinātājiem nebūtu problēmu ar svārstīgajiem ceļotājiem, kuriem domas par ceļojuma galamērķi mainās katru stundu. Domāju, ka apdrošinātājam nav jāatbild par to, ka klients ātrumā nopērk kādu ceļojumu vai aviobiļeti, bet pēc stundas izdomā, ka tomēr nemaz negrib nebraukt. Ja nu reiz ceļotājam vai ģimenes loceklim ir veselības problēmas, tad teorētiski būtu jāpērk ceļojums vismaz 3 dienas iepriekš, lai smagi saslimstot pašam vai ģimenes loceklim, varētu atcelt ceļojumu.
Domāju ka tas ir drīzāk pret tiem gadījumiem, ja tu izdomā nopirkt apdrošināšanu kad esi jau slims, bet rīt jālido.
Jā, ja vienkārši pārdomā un izlem nelidot, neviens apdrošināšanu nemaksās. Tikai šādos konkrētos gadījumos, ko zaksis jau iepriekš citēja:
16.2. Ceļojuma atcelšana
16.2.1. Apdrošināšanas gadījums iestājas, ja došanās Ceļojumā nav iespējama šādu iemeslu dēļ:
16.2.1.1. Apdrošinātā, tā laulātā/dzīvesbiedra, bērna vai vienīgā Ceļojuma pavadoņa pēkšņa akūta slimība, Nelaimes gadījums vai nāve;
16.2.1.2. Apdrošinātā vecāku, vecvecāku, māsas, brāļa, dzīvesbiedra mātes vai tēva dzīvību apdraudošs stāvoklis, Nelaimes gadījums vai nāve;
16.2.1.3. pēkšņs un nozīmīgs Apdrošinātā nekustamā īpašuma bojājums, kas ir radies ne vēlāk kā 7 dienu laikā pirms Ceļojuma sākšanas.
16.2.2. Ceļojuma atcelšanas gadījumā Mēs atlīdzinām iepriekš samaksātos un neatgūstamos izdevumus par neizmantotajiem ceļošanas pakalpojumiem, kas radušies pirms Apdrošināšanas gadījuma iestāšanās.