Pirms nedēļas rezervēju viesnīcu Grieķijā uz 21.-22.07., t.i., šodienai un rītdienai. Cena bija kādus 30% lētāka kā citos saitos. Vakar dienas vidū (mazāk kā 24 stundas pirms plānotās ierašanās viesnīcā), zvana meitene no booking.com un saka, ka viesnīcas cena rezervējot esot bijusi norādīta kļūdaini un faktiskā cena ir 2,5x lielāka, vai piekrītu maksāt šadu cenu. Protams atteicos. Pēc 20 minūtēm zvana vēlreiz - viesnīca piekritusi iedot atlaidi, tagad cena tikai 2x lielāka nekā rezervējot. Atkal atteicos. Labi, viņa zvanīs vēlāk. Un tā arī nepārzvanīja. Pie pirmās iespējas pārbaudīju e-pastu - arī nekā.
Pagaidīju ~ 5 stundas un pati zvanīju booking.com. Tur neviens neko nevar pateikt, jautājums nodots risināšanai augstākā līmenī, rezervāciju atcelt arī nevar, jo šobrīd soda nauda jau ir rezervācijas maksas apmērā. Ar mani sazināšoties tuvāko stundu laikā, nodrošināšot citu viesnīcu. Nu jau pagājušas 14 stundas - nekādu ziņu no booking.
Ko man tagad darīt? Man pēc 3 stundām jāizrakstās no pašreizējās viesnīcas, gribētos zināt, kurā virzienā doties. Varētu pati rezervēt citu viesnīcu, bet negribu zaudēt naudu par pašreizējo rezervāciju. Izrakstīties no viesnīcas bez citas rezervācijas un doties, kur ieplānots, nevēlos, jo viesnīcā ir bezmaksas internets, bet citur nav pat zonas mobilajam telefonam. Lūdzu padomu, kā pareizāk rīkoties1
Grūti ko ieteikt. Es saprotu, ka oriģinālā rezervācija oficiāi nav atcelta. Tādā gadījumā es dotos uz viesnīcu un rādītu apstiprinājumu. Ja šie saka, ka neko nedos, tad lai paši skaidrojas ar bookingu un meklē alternatīvas.
1) Es zvanītu uz booking vēlreiz, prasītu, ko darīt, ja pēc stundas jačekojas ārā no iepriekšējās viesnīcas un nav skaidrs, kurp doties. Ja joprojām nav apmierinoša rezultāta, tad —
2) Kā orsons saka, dotos uz norezervēto viesnīcu, mēģinātu iečekoties par norezervēto cenu. Ja neizdodas, sēdētu lobijā un liktu viņiem zvanīties un skaidroties līdz atrisina.
Cik saprast viesnīcai numuri ir, uz ielas nepaliksi, tad jau tiešām lai skaidrojas paši. Cerams, ka rezervācijas izdruka arī ir līdzi.
Nedaudz pirms plkst.12 saņēmu zvanu no booking, ka mana viesnīca cenai nekādi nepiekrīt, bet tomēr var atcelt bez soda naudas. Piedāvāja 2 citas viesnīcas, bet izvēlējos atcelt, jo biju jau noskatījusi citu caur otel.com , kur pašlaik jau uzturos - cena un kategorija tāda pati, kā iepriekš rezervētajai, bet atvērta pirms mēneša un visi darbinieki ļoti cenšas.
Vispār interesanta rīcība (krāpniecība) no viesnīcas puses, kad sākas krīze - nolaiž cenu, kad atsākas bizness - palielina cenu 2,5x
Domāju, ka par šito rīcību vajadzētu vismaz nosūtīt oficiālu sūdzību bookingam. Un gan jau arī patērētāju tiesību sargiem te būtu kas sakāms. Tas ir absurds - atcelt apstiprinātu rezervāciju 24 stundas pirms ierašanās (cenas palielinājums 2-2.5x ir līdzvērtīgs atcelšanai).
Vismaz tagad viņi var iesālīt savu tukšo numuru, tā vismaz kaut kādu naudiņu no Tevis būtu dabūjuši.
P.S. Padomāju, ka viesnīca, iespējams, Tevi vienkārši gribēja uzmest. Pieņemu, ka tā varētu būt neliela ģimenes viesnīca ar pāris numuriem. Iespējams, ka Tu biji paņēmusi pēdējo brīvo numuru, bet tikai uz vienu nakti. Un te pēkšņi uzrodas klients, kas grib palikt 2 nedēļas - bet, ak vai! - nav kur. Tad nu Tevi, tā teikt, izmeta aiz borta, jo pat ezim skaidrs, ka viņu ''laipnajam piedāvājumam'' nepiekritīsi.
Nedaudz pirms plkst.12 saņēmu zvanu no booking, ka mana viesnīca cenai nekādi nepiekrīt, bet tomēr var atcelt bez soda naudas.
Tā tik vēl trūka, lai viņi pēkšņi gribētu iekasēt 2,5x vairāk un prasītu maksāt soda naudu, ja cilvēks tam nepiekrīt! Piekrist atcelt rezervāciju ir mazākais, ko darīt šajā gadījumā, tā nav nekāda laipnība no viņu puses.
Šī vispār ir pamatīga booking.com izblamēšanās, pēc manas taisnīguma izpratnes viņiem bija tagad steidzamai situācijas atrisināšanai jāapmaksā starpība līdz jaunajai cenai un pēc tam šī nauda jāpiedzen atpakaļ no viesnīcas vai jānoraksta zaudējumos, kā paši vēlas. Citādi sanāk klasisks krāpšanas gadījums.
Nedaudz pirms plkst.12 saņēmu zvanu no booking, ka mana viesnīca cenai nekādi nepiekrīt, bet tomēr var atcelt bez soda naudas.
Tā tik vēl trūka, lai viņi pēkšņi gribētu iekasēt 2,5x vairāk un prasītu maksāt soda naudu, ja cilvēks tam nepiekrīt! Piekrist atcelt rezervāciju ir mazākais, ko darīt šajā gadījumā, tā nav nekāda laipnība no viņu puses.
Šī vispār ir pamatīga booking.com izblamēšanās, pēc manas taisnīguma izpratnes viņiem bija tagad steidzamai situācijas atrisināšanai jāapmaksā starpība līdz jaunajai cenai un pēc tam šī nauda jāpiedzen atpakaļ no viesnīcas vai jānoraksta zaudējumos, kā paši vēlas. Citādi sanāk klasisks krāpšanas gadījums.
Pilnīgi piekrītu Jurim un vēl vecajai viesnīcai ir jānodrošina transfērs uz un pēc tam no jaunās viesnīcas! Līdz šim gan airbnb, gan bookingā tā ir bijis.
Ulla, esi tik laipna un iemet saiti, lai tauta zin, ar kuriem labāk nesasieties pat gadījumā, ja izskatās labs deal. Varoņus studijā!
Viesnīca ir Halkidiki http://www.booking.com/hotel/gr/thephano-imperial-palace.lv.html
Biju rezervējusi 3-vietīgu numuru AI par 144 EUR par nakti. Pilnīgi adekvāta cena, tobrīd varēju dabūt citas tai pašā kategorijā un līdzīgā cenā, bet izvēlējos šo tādēļ, ka nebija nosacījuma rezervēt vismaz uz 3 naktīm. Biju arī saņēmusi no viesnīcas apstiprinājumu bezmaksas papildgultai bērnam (mierīgi varēja "atšūt" tajā brīdī, ja jau cena bija nepareiza), tādēļ bija neliels šoks par viesnīcas rīcību.
Atbalstu, transfēru un citus labumus no Booking un orģināli rezervētās viesnīcas neprasīju, jo nevēlējos vairāk zaudēt laiku, biju ar mašīnu un atradusi citu, lētāku viesnīcu. Sapratu, ka apmešanās vieta pirms tam izvēlēta stratēģiski nepareizi, un paliku pavisam citā rajonā vairāk kā 100 km attālumā.
Domāju rakstīt sūdzību Booking, bet nav skaidrs kādu labumu, izņemot atvainošanos, varu saņemt, jo papildus izdevumi rezultātā neradās, tikai zaudēts laiks un pabojāti nervi
Prasi, lai iedod vaučeri vismaz uz 100 eiro (vai kaut vai par to summu, ko biji veikusi rezervāciju, uz vairākām naktīm). Jau nebūtu slikti. Jo 144 eiro nav vis 1.44 eur par nakti, bet normāla cena, es pat neteiktu, ka izklausās vispār jebkā lēti.
Cik laika pagāja mainot to visu, stress, tas nav normāli. Es laikam sāktu ar skaļu bļaušanu viņu FB, ar visiem faktiem, par šo gultu arī utml. Tāpēc jau booking eksistē kā starpnieks, lai paši izdomā, kurš šoreiz vainīgs, viņi paši vai viesnīca.
mjā, nav diezko spīdošas atsauksmes par to 5* ūķi.
Prasi, lai iedod vaučeri vismaz uz 100 eiro (vai kaut vai par to summu, ko biji veikusi rezervāciju, uz vairākām naktīm). Jau nebūtu slikti. Jo 144 eiro nav vis 1.44 eur par nakti, bet normāla cena, es pat neteiktu, ka izklausās vispār jebkā lēti.
Cik laika pagāja mainot to visu, stress, tas nav normāli. Es laikam sāktu ar skaļu bļaušanu viņu FB, ar visiem faktiem, par šo gultu arī utml. Tāpēc jau booking eksistē kā starpnieks, lai paši izdomā, kurš šoreiz vainīgs, viņi paši vai viesnīca.
Kā Tu to vaučeri iedomājies? Bookingam taču nav pat lauka, kur to ievadīt, jo maksāts vienmēr tiek pa tiešo viesnīcai!
Kad braucu uz ārzemēm, eju uz kādu tūrisma firmu un tur man visu izdara profesionāļi: rezervē viesnīcu, pasūta aviobiļetes, turpat arī visu samaksāju un nav nekādu problēmu
Kad braucu uz ārzemēm, eju uz kādu tūrisma firmu un tur man visu izdara profesionāļi: rezervē viesnīcu, pasūta aviobiļetes, turpat arī visu samaksāju un nav nekādu problēmu
Ierosinu ceļakājā ieviest dienas (nedēļas, mēneša...) citāta nomināciju. Izvirzu šai nominācijai augstāk rakstīto ...
Šitais tiešām no booking.com puses ir pavisam nepieņemami. Es prasītu atlaidi nākamai rezervācijai, domāju, ka bookingam noteikti nav problēmu savstarpēji norēķināties ar viesnīcu (viesnīcas taču viņiem katru mēnesi skaita komisijas naudas).
Kad braucu uz ārzemēm, eju uz kādu tūrisma firmu un tur man visu izdara profesionāļi: rezervē viesnīcu, pasūta aviobiļetes, turpat arī visu samaksāju un nav nekādu problēmu
Ierosinu ceļakājā ieviest dienas (nedēļas, mēneša...) citāta nomināciju. Izvirzu šai nominācijai augstāk rakstīto:)...
Piekrītu, orsons21, bet šomēnes vai pagājušo vēl bija dažas citātu pērles, ātrumā gan neatradīšu kuras
Bukingam nauda ir, lai viņi paši domā, kā to pieškirs ullai, lai kompensētu iztērēto laiku un nervus. Bet paprasīt noteikti vajag, tā bija ļoti bezkaunīga rīcība no viesnīcas puses, un booking.com ir sviras, kā iedarboties uz viesnīcu.
Kad braucu uz ārzemēm, eju uz kādu tūrisma firmu un tur man visu izdara profesionāļi: rezervē viesnīcu, pasūta aviobiļetes, turpat arī visu samaksāju un nav nekādu problēmu
j.p, ja Tavs komentārs nav joks (visādi var būt), ar ko Tavuprāt situācija atšķirtos, ja ulla būtu iegājusi tūrisma firmā, viņi tāpat caur booking.com norezervētu šo viesnīcu, un ulla vēl piemaksātu 10-20 EUR aģentūrai par to, ka nemāk pati to izdarīt?
Man domat, ka papildus posms rada tikai vairāk iespēju, kur kaut kas var noiet greizi. Teiksim ullai varēja neveiksmīgi kā tūrisma firmu izvēlēties Relakstūri, samaksāt viņiem par viesnīcu, bet viesnīcai nauda nekad netiktu nosūtīta, un papildus problēmām ar viesnīcu tagad būtu jādzenā Relakstūres atliekas, lai mēģinātu atdabūt naudu…
Nu, lūk, šai gadījumā es arī piekrītu, ka ļoti nesmuka rīcība no viesnīcas puses, un, tā kā pirkts no bookinga, tad lai booking domā, kā situāciju vērst par labu.
P.S. Oftopiks par viesnīcu rezervācijām. Man vajadzēja Taizemē viesnīcu pašā sezonas vidū, kad cenas trīsreiz augstākas nekā parasti. Booking vilinoši dāsnajām "atlaidēm" uzticēties īsti nav jēgas, bet labu piedāvājumu dabūt tomēr gribas, tad nu domāju, ko darīt. Tas, ko es galu galā sapratu, - ir vērts izbraukt cauri visām potenciālajām viesnīcām un paskatīties, kāda cena ir parasti, un cik reizes dārgāka tā ir sezonā. Nu, un tad varbūt neņemt tādu, kas parasti maksā 10 usd, bet sezonā 100 usd, bet paņemt tādu, kur tā cenu starpība tik ļoti neatšķiras (tādu gan bija šausmīgi maz, praktiski visām cena uzbrauc kosmosā). Bet ar lielu meklēšanu galu galā atradu un norezervēju vienu nesen kā atvērtu, kas nesezonā (pašreiz) maksā 50 usd, sezonā 70 usd. Atšķirībā no daudzām citām kaimiņviesnīcām Bookings šai viesnīcai nekādu īpašu atlaidi neuzrādīja, bet reāli ir tā, ka pārējās, apkārtējās viesnīcas, kas tai laikā ķipa ar atlaidi maksā 150 usd, pašreiz arī maksā tos pašus usd 50, tā ka, manuprāt, manis atrastā "atlaide" faktiski ir objektīvāka par Bookinga piedāvātajām. Kad aizbraukšu, tad jau redzēs, vai esmu pareizi izfiškojis. Vārdsakot, mans objektivitātes kritērijs ir cena nesezonā.
Tas gan nebija booking, bet galahotels gājiens, kad caur viņiem norezervēju 5* Stambulā par 69 EUR par nakti, bet viņi man bija rezervējuši istabu 4* viesnīcā blakus (abas viesnīcas ir vienas kompānijas ar vienādu iekārtojumu, savienotas ar koridoru un atšķiras tikai ar baseina esamību, kurš 5* viesnīcas aprakstā nebija minēts). Protams, ka viesnīcā man centās iestāstīt, ka pat pēc cenas saprotams, ka rezervēta tikusi 4* viesnīca... īss zvans galahotels aģentam un viss 15 min. laikā tika nokārtots - rezervāciju pārlika uz 5* viesnīcu. Nez kāpēc man šķiet, ka attiecībā uz šīm viesnīcām tas varētu būt galahotels parastais gājiens...
Kad braucu uz ārzemēm, eju uz kādu tūrisma firmu un tur man visu izdara profesionāļi: rezervē viesnīcu, pasūta aviobiļetes, turpat arī visu samaksāju un nav nekādu problēmu
O, jā Man tuvi radi bija aizgājuši savulaik uz vienu tādu (Royal Tour laikam, varu kļūdīties). Ideāli, naudas nav, un Kipru arī neredzēja Nekādu problēmu. Vismaz to, kas saistītas ar ceļošanu..
Bet nekādu problēmu ar biļešu meklēšanu, ar viesnīcu rezervēšanu, transvēri, valodas grūtības, vietējo ieražas utt. un tā nauda jau tāpat bija norakstīta (domājot par iedomātā ceļojuma beigām)!
p.s. tas bija sarkasms (definīciju skatīt vārdnīcā).
mazliet off-topic, bet vispār es diez vai būtu rezervējis viesnīcu ar 6.5 vērtējumu. Katrā ziņā te manuprāt ir visi skarkanie karogi, lai izvēlētos citu viesnīcu.
te daži no viesu komentāru virsrakstiem:
"HEY! Get Ready for Very Bad Experience Nightmare! Beware!"
"Think ten times before you book in Theophano Imperial Palace"
"no value. better be away"
Iespējams vajag atsevišķu tēmu, kur celakājieši varētu padalīties tips and tricks kā booking.com meklēt labu viesnīcu par saprātīgu cenu...
Es pieturos pie šādas meklēšanas stratēģijas:
1. viesnīcas kategorija(3*, 4*, 5*). -> Lai gan visdrīzāk nepalikšu 5*, tomēr vienmēr ir vērts ielikt, jo mazums kautkāds super deals. Dārgos variantus atlasu ar otro filtru
2. cenas filtrs. Ja divvietīgs numurs, tad parasti uzlieku filtru līdz 100eur par nakti(te protams atkarībā no vietas un pieejamajām viesnīcām, var nākties pacelt limitu augstāk vai arī tiešu otrādu samazināt, bet 100eur visbiežāk der, lai atmestu nevajadzīgi dārgus variantus.
3. Šķiroju pēc viesu atsauksmēm, bet viesnīcai ir jābūt ar vismaz 7+ vērtējumu (nekad neņemu zem 7)
Augstāk minētie ir trīs galvenie kritēriju pēc kuriem izveidoju sarakstu, pēc tam jau individuāli novērtēju katru variantu un skatos vai ir iekļauts, piemēram bezmaksas wifi, vai excelent breakfast no komentāriem , tuvums centram/sab.transportam./uttt, bet nu tas jau atkarībā no brauciena mērķa un parasti var atškirties (ja neskaita free wifi)