Nezināju, kur šo ''iepostēt'' tāpēc uztaisīju jaunu tēmu. zaksis
Tad kad reģistrējos forumā, sapratu, ka ja es esmu par aviobiļeti samaksājis kaut vai 0.01 EUR varu droši arī lidojumu nolidot un neviens neko neateiks/neatcels.
Par viesnīcām gan bija tā, ka tās manu rezervāciju par 0.01 EUR varēja atcelt.
Pēdējā laikā gan par aviobiļetēm tendences ir mainījušās un arī ja esmu samaksājis kaut vai 200 EUR, aviosabiedrība/OTA var man lidojumu atcelt un naudu atgriezt...
Man jau vienalga, ka kāds pieļauj kļūdu, samaksājis es kaut ko esmu un tik lidoju, lai paši kļūdas pieļāvēji savā pusē skaidrojas/tiesājas utt...
Tagad gan pēc United varbūt agrākas cenu kļūdas saprotu, ka viņi var man naudu atgriezt un tiekt maksā pilnu cenu vai nelido...
Pareizi saprotu šā brīža situāciju aviobiļešu jomā?
Tieši tā arī izskatās, ka jaunie DOT noteikumi nozīmē to, ka acīmredzamas ASV aviokompāniju kļūdas turpmāk tiks atceltas. Ar ne-acīm-redzamām kļūdām gan ASV, gan citur pasaulē vēl kādu laiku viss varētu būt pa vecam, kaut gan es neesmu tik liels optimists, lai teiktu, ka tā tas būs mūžīgi.
Mūžīgi jau nebūs. Gan jau cilvēki iemācīsies teleportēties un aizmirsīs par tādām lidmašīnām un aviokompānijām.
Mūžīgi jau nebūs. Gan jau cilvēki iemācīsies teleportēties un aizmirsīs par tādām lidmašīnām un aviokompānijām.
Nezinu, kas ir tās acīmredzamās un neredzamās kļūdas, bet cik esmu lasījis šajā un citā forumos, parasti ir vairāki ieteikumi, ko pieredzējuši ceļotāji iesaka ņemt vērā pērkot šādas biļetes, starp kuriem galvenie - nezvanīt un nerakstīt aviokompānijai par to, ka esi iepircies, kā arī būt gatavam, ka šādus lidojumu var arī atcelt (vai vismaz mēģināt to darīt), tāpēc uzreiz nesteigties rezervēt visenīcas utml., bet nogaidīt, kāda būs reakcija. Tā kā neredzu, ka kaut kas praksē būtiski mainījies, bet varbūt zaksis runā par kādiem vēl vecākiem laikiem, kad zāle bija zaļāka utml..
Nu labi, tad tik jāturpina meklēt/pirkt kļūdu biļetes, nedaudz arī satraucos par šo Rihards_007 postu #401, ka OTAs tā dara...
Avoikompānijas un/vai OTAs jau nekad nav sajūsmā kādu lidināt par pliku velti, tāpat kā jebkurš pakalpojuma sniedzējs. Parasti viss atkarīgs no tā cik tādu "haļavščiku" salasās. Ja kritiskā masa nav sasniegta - zaudējumi no konkrētā gadījuma ir niecīgi, neatsver ieguldīto laiku cīnoties ar bezmaksas lidotgribētājiem, piemiedz acis un neko nesaka. Jo arī atrakstīšanās un atbildēšana uz sūdzībām ir izmaksas.
Tieši tādēļ, jo mazāk cilvēku zin/izmanto kādas nedokumentētas iespējas rezervēšanas sistēmās, jo ilgāk šīs iespējas netiks novērstas.
Nu nezinu – man jau kādu gadu nekas prātīgs nesanāk ar kļūdām, kur ietaupījums būtu ļoti būtisks. Tikai žēl iztērētā laika rezervāciju veikšanai, kuras beigās atceļ. Nesenie piemēri Expedia kuponi un lidojums pirmajā klasē uz Havaju salām. No biznesa klases uz Brazīliju arī nekā. Tripošanas un kajakošanas niansēs gan vēl neesmu iedziļinājies, jo par kapeikām lidot uz Stavangeru vai Vācijas pilsētām nebija aktuāli. Tas laikam vienīgais man zināmais ceļošanas veids par sviestmaizes izmaksām, bet tur drīzāk ir sponsora gadījums kā 1 EUR autobusa biļetēm uz Viļņu, nevis kļūda.
Laikam savu esam panākuši, un tūrisma industrijas pārstāvji no savām kļūdām ir guvuši mācību. Ja nav spējuši izlabot kļūdas sistēmās, tad iemācījušies pieklājīgi atšūt. Diemžēl daži šo atšūšanas opciju sāk izmantot arī ar melu palīdzību par force majeure, kas ir visai bīstama tendence. Tagad viņi krāpj mūs J
Sakrātās jūdzes un punkti pēdējā gada laikā praktiski tikai godīgā ceļā, ja neskaita 30 000 Priority club punktus no paralēla konta ar vienu izmainītu burtu uzvārdā. Pamatkontā godīgā veidā nepilna gada laikā tiku pie gandrīz 100k pts, kas dod iespēju 20 dienas bez maksas dzīvot kādā no Pointbreaks viesnīcām.
Toties pēdējā laikā aktuāla kompensāciju piedzīšana, kas manuprāt varētu būt atsevišķas tēmas vērta nākošajā pasākumā.
Nu labi, tad tik jāturpina meklēt/pirkt kļūdu biļetes, nedaudz arī satraucos par šo Rihards_007 postu #401, ka OTAs tā dara...
Man nebija izsniegts e-ticket. Tikai ka saņemts pasūtījums, kurš tiks apstrādāts. Arī nauda nebija norezervēta. Tā kā tas vairāk izskatās pēc kaut kāda fluege.de sistemātiska gļuka piedāvāt lētāku cenu kuru nevar nopirkt.