Labdien
Situācija sekojoša. Rezervējot biļetes diviem cilvēkiem izlaists viena cilvēka uzvārda burts. Lidojums rezervēts caur lastminute.com. Un kopējā biļete ar trim lidojumiem, no Madrides uz San Paulu. Un atpakaļ Lima-Sanpaulu-Madride. Kompānijas izpilda Air China un LAN airlines.
Kas būtu jādara vai vispār kas jādara lai lidojums notiktu (pie geita nepateiktu Soory).
Paldies jau iepriekš.
Aizraksti uz lastminute customer support, lai izlabo. Var arī nedarīt neko, jo tāpat nebūs nekādu problēmu (ja vien tas nav pirmais vai pēdējais burts), bet droši vien pašiem būs mierīgāks prāts, ja izlabos. Tā neskaitās vārda maiņa, tāpēc nekas jāmaksā nebūs.
Ok liels paldies
Tā nu pēc tā ka aizsūtiju viņu supportam vēstuli. Tad pē 5 dienām (kaut bij rakstīts ka atbilde tiks sniegta 12 stundās) atnāca vēstule
Subject | |
missing one letter surname | |
Discussion Thread | |
Response Via Email (Laura Sulfuentes) | 01/07/2015 12.14 PM |
Dear costumer,
Order number 115850555. An airline may make changes to minor spelling mistakes. They won’t make a complete name change because they see that as effectively issuing the ticket to a different person, and airline tickets are not transferable. What we can do is cancel your existing booking and make a new one with the correct name. There will be a lastminute.com admin fee of EUR 35 to pay. If you’d like to go ahead and make these changes please call the customer service team on 0034 93 600 29 00 or answer this email at least 16 pm of today. If you don´t correct your name, Lastminute.com and Lan Airlines don´t guarantee the boarding. Best regards, Laura Díaz |
|
Auto-Response | 26/06/2015 11.40 AM |
Please note this is an automated acknowledgement.
Thank you for contacting lastminute.com. Your enquiry has been passed to our Customer Care Team who will strive to respond to your contact within 12 working hours. Opening time: 24 hours, 7 days a week Regards, lastminute.com Customer Care Protect your Credit Card Data: For security reasons, we recommend that you do not send any personal credit card data via e-mail. |
|
[---001:001117:45445---]
Jautājums ko lai viņiem uzraksta pretī. Vai arī nav citu variantu kā maksāt 35 Eiro (trūkst uzvārda vidējais burts)??? Un kas tas pa tekstu ka jāatbild vismaz līdz šodienas 16:00
Man liekas, viņi vienkārši mēģina noslaukt 35 EUR. Kā viņi var nokancelēt rezervāciju, kas ir ''non-refundable''?
Varbūt labāk uzraksti aviokompānijai, un paprasi, vai šie laidīs lidmašīnā, ja viens burts izlaists. Vismaz 95% gadījumu tā nav problēma, bet nav ne jausmas, kā ir ar tiem čīliešiem.
Pēc manas saprašanas tas nozīme ka viņi paši vairs nevar veikt izmaiņas esošajā rezervācijā tikai airline. Sākumā mēģini sazināties ar to "airline"
Teksts par salināšanos līdz xx visdrīzāk nozīmē ka nesaņemot atbildi līdz tam laikam viņi savā sistēmā šo ticketu slēgs un līdz naķamajai atbildei atkal var gadīties ka jāgaida 5 dienas vispārējās rindas kārtībā
Es arī kontaktētos ar aviokompāniju. Kad pirku Ryanair biļeti caur edreams.es, tad kļūdaino uzvārdu (1 nepareizs burts) es bez problēmām nomainīju caur Ryanair. Ar spāņiem pat nekontaktējos.
Jautājums tad kurai aviokompānijai sūtīt vēstuli jo Starpkontinentālos lidojumus izpilda Air China un Iekšējos LAN ??
Skaties, kura kompāniija izdevusi biļeti, tie ir pirmie trīs cipari no biļetes numura. American Airlines, piemēram, ir 001. Tai, kura izdevusi, tai arī vieglāk būs nomainīt vārdu.
LAN 045, Air China 999.
OK tad Man ir LAN (045) Labi pamēģināsu sazināties ar viņiem.
Varbūt kāds zin kā lai sazinās pa E-pastu ar to LAN airlines. Jo visur tik telefona numuri (negribās maksāt pa zvanu)??
1 866 435 9526 - bezmaksas LAN numurs, sazvanāms caur Skype.
LAN customer service email is servicioalcliente@lan.com
Uzzvanīju LAN Airlines. Tad nu šie mani atšuva atpakaļ uz Lastminute.com jo viņi nevar izlabot (tik nesapratu iemeslu). Tik teica ka Lastminute.com tas jādara bezmaksas.
Ko vēl ieteiktu darīt manā situācijā??
Cik liela iespējamība ka neielaidīs lidmašīnā bez tā burta (trūkst uzvārda vidū).
Cik liela iespējamība ka neielaidīs lidmašīnā bez tā burta (trūkst uzvārda vidū).
0.01%
Der precizēt, kurās lidostās tad tā burta problēma var uzpeldēt. 1.pasaulē neuzpeldēs gandrīz pavisam noteikti. 3. un jo īpaši 4. var uzpeldēt ar ievērojami lielāku ticamības pakāpi (tepat kaut kur pavisam nesen bija šāds "šausmu" gadījums no Centrālamerikas pieminēts). Āaa, ir lidostas minētas, problēma (ja vispār) var gadīties Limā, SanPaulu ticamība problēmai ievērojami mazāka, Madridē nevienam nevajadzētu pat pamanīt.
Tā arī raksti, ka zvanīji LAN un viņi Lastminute lika bez maksas ielikt to vienu burtu.
Iespēja, ka trūkstošā burta dēļ neielaidīs lidmašīnā, manuprāt ir 0,01%.
Labums no visas šīs padarīšanas būs tāds, ka nākamreiz, pērkot biļeti, Tu ļoti rūpīgi rakstīsi un pārbaudīsi vārdus.
Labums no visas šīs padarīšanas būs tāds, ka nākamreiz, pērkot biļeti, Tu ļoti rūpīgi rakstīsi un pārbaudīsi vārdus.
Noteikti! Tāpat kā es to turpmāk darīšu... Pērkot HKG kļūdu, esmu nopircis biļetes, ne tikai ierakstot pretējos laukos vārdu un uzvārdu, bet arī atpakaļdatumus nezin kādā veidā nopircis nevis pēc plānotajām 3 nedēļām, bet pēc vienas nedēļas (tā iet, kad biļetes pērk tusiņā un ne skaidrā prātā)... Nez, vai šādas kļūdas ir varianti izlabot?
Izlabot var, bet būs jāpiemaksā starpība līdz aktuālajai vēlamā datuma cenai un +, iespējams, kāda komisija.
Ceri uz lidojuma laika maiņām un izmanto to kā aizbildinājumu pamainīt datumus. Varētu nostrādāt, īpaši, ja zvana uz ASV zvanu centru (tāda ir mana teorija, kas līdz šim eksperimentāli ir apstiprinājusies).
Es par to nesatrauktos, ja nu vienīgi negribētu jūdzes nopelnīt (kuras var neaiziet, ja vārds precīzi neatbilst). Un es noteikti gribētu vākt jūdzes Patiesībā nav tik traki ar to jūdžu pelnīšanu, šķiet, ka vārda priekšā un aizmugurē var būt līdz 3 jebkādiem simboliem, galvenais, lai tur vidū arī ir īstais vārds. Tas tāpēc, ka reizēm biļetē tiek ierakstīts "MRSSMITH" vai "SMITHMRS" utt.
Izlabot var, bet būs jāpiemaksā starpība līdz aktuālajai vēlamā datuma cenai un +, iespējams, kāda komisija.
Šī opcija neuzrunā - aktuālā cena ~780 EUR.
Ceri uz lidojuma laika maiņām un izmanto to kā aizbildinājumu pamainīt datumus. Varētu nostrādāt, īpaši, ja zvana uz ASV zvanu centru (tāda ir mana teorija, kas līdz šim eksperimentāli ir apstiprinājusies).
Ceru jau, bet cik nojaušu tad lielās aviokompānijas savos standarta maršrutos nekādas lielās laika izmaiņas parasti neveic. Vai tomēr tā nav?
Vairāki pircēji jau saņēma ziņu par izmaiņām dažu minūšu ietvaros (lidmašīnas modeļa nomaiņas dēļ). Tāpēc minēju ASV zvanu centru, viņi parasti pielaidīgāki šādu niecīgu izmaiņu gadījumā.
Par daudzām stundām diez vai notiks izmaiņas, tas nojauktu visus savienojumus ar ASV utt.