Nebiju pamanījis agrāk šādu opciju. AirBaltic Partial Payment (dalītie maksājumi)
https://www.airbaltic.com/lv/dalitie-maksajumi
https://www.airbaltic.com/en/partial-payment
Veicot rezervāciju airBaltic.com, Jums ir iespēja veikt maksājumu vairākās daļās. Šī iespēja tiks piedāvāta rezervācijas procesā, kad būsiet izvēlējies maršrutu.
Maksājumu ir iespējams sadalīt šādi:
Lūdzu, pievērsiet uzmanību Jūsu maksājuma grafikam! Atlikusī maksājuma daļa jāveic saskaņā ar to, pretējā gadījumā rezervācija tiks atcelta bez iespējas to mainīt un iepriekš samaksātā nauda netiks atlīdzināta.
Lūdzam arīdzan ņemt vērā, ka no Jūsu bankas konta automātiski netiks noskaitīta nauda. Atlikušo daļu ir iespējams apmaksāt, izmantojot sadaļu „Mana rezervācija”.
Lūdzu, ņemiet vērā:
es gan biju pamanījis, pēc izmisīgajām sūdzībām par šo iekš facebook - galvenokārt par to, ka cilvēki nokavējuši maksājumus (jo nekas netiek atgādināts, nekas nenovelkas automātiski) un, protams, tiek zaudēts jau iemaksātais bez kādām atgūšanas iespējām un jebkādas pretimnākšanas. protams, paši vainīgi, nokavēja un ka ļāva sevi apzagt.
Pamanījis biju jau sen. Īsti neizprotu, kāda jēga, vienīgais, ja nav īstas skaidrības par to, vai būs jābrauc, tad nebraukšanas gadījumā sanāk zaudēt mazāk.
Nu, bet ja ir tā, kā raksta zahuj, tad vispār jau tā ir apzagšana no AirBaltic puses. Vismaz atgādināt jau nu pieklātos.
No BT puses radošs veids ienākumu palielināšanai. Bet ja atgādinās, tad tas vairs nenostrādās. Pēc šādas pašas loģikas, varēja jau neinformēt, ka ir sākusies on-line reģistrācija - cerībā, ka paxi nepiereģistrēsies un par reģistrāciju lidostā varēs nokāst papildus 10 EUR.
Es esmu pāris reizes izmantojusi šo iespēju. Šogad bija atgādinājums nedēļu pirms otrā maksājuma termiņa beigām. Ja pareizi atceros, tad, manuprāt, pat zvanīja.
So var izmantot, ja nav parliecibas, ka vajadzees lidot. Vai arii ja nevar/negrib uzreiz maksaat. Ir kadi citi iemesli, kapec lai so te izmantotu?
FYI, šis joprojām no airbaltic puses nav atrisināts un arī uzrāvos uz "nokavētu" otro maksājumu. Rezultātā uzreiz zvanot un 30 eiro piemaksājot rezervāciju atjaunoja, bet aizdomas, ka tas netiek labots apzināti. sudzibas.lv arī var regulāri novērot jaunus ierakstus, kur šī sistēma nav bijusi klientiem draudzīga.
Telefoniski man arī protams teica, ka "šo var izmantot, ja nav pārliecības, ka vajadzēs lidot"... bet ieraksts bookojot ir pavisam cits "vēlaties ceļot, taču labprāt par biļetēm norēķinātos pakāpeniski? Droši!"
Ierakstu, lai cilvēku zin, ka lai arī airbaltic epastā rakstīts, ka pirmo maksājumu neatmaksā un rezervāciju nav iespējams atjaunot, par piemaksu tomēr ir iespējams atjaunot.
jeezuscat, klau, tev atgādinājums par nākamo maksājumu e-pastā atgādinājums neatnāca?
jeezuscat, klau, tev atgādinājums par nākamo maksājumu e-pastā atgādinājums neatnāca?
Arī citas aviokompānijas nesūta atgādinājumus par maksājumu, ja izmanto PUT ON HOLD (saglabāt) opciju. BT gadījumā gan diezgan riebīgi ir tas, ka cenas krietni lielākas nekā citiem pārvadātājiem, jo 100 EUR/one way priekš BT jau tagad skaitās tīri normāla cena tiem virzieniem, kuros paralēli nelido Ryanair, Wizz, Norwegian, Pobeda, Lauda Motion vai kāds cits LOW COSTER. Ar tādu "labdarību" kā atgādinājumu sūtīšana par tuvojošos maksājumu vairāk nodarbojas tūrisma aģentūras un pašvaldības nodokļu administrētāji.
jeezuscat, klau, tev atgādinājums par nākamo maksājumu e-pastā atgādinājums neatnāca?
Arī citas aviokompānijas nesūta atgādinājumus par maksājumu, ja izmanto PUT ON HOLD (saglabāt) opciju. BT gadījumā gan diezgan riebīgi ir tas, ka cenas krietni lielākas nekā citiem pārvadātājiem, jo 100 EUR/one way priekš BT jau tagad skaitās tīri normāla cena tiem virzieniem, kuros paralēli nelido Ryanair, Wizz, Norwegian, Pobeda, Lauda Motion vai kāds cits LOW COSTER. Ar tādu "labdarību" kā atgādinājumu sūtīšana par tuvojošos maksājumu vairāk nodarbojas tūrisma aģentūras un pašvaldības nodokļu administrētāji.
Bet es taču vienkārši apjautājos, vai e-pasts bijis Par ko cepiens?
E-pasts bija atnācis un pat nebija spam folderī, bet neienāca prātā, ka naudu nenoņems automātiski. Izlasīju tikai ienākošā e-pasta virsrakstu - atgādinājums, ka tuvojas otras maksājums, e-pastu pat neatvēru, jo zinu, kas parasti tādos rakstīts (airbnb, booking gadījumā) "mēs rīt noņemsim naudu". Līdz ar to pārliecinājos, ka kontā ir pietiekami līdzekļi un dzīvoju mierīgi tālāk.
Domāju šeit vajadzētu nošķirt, jo airbaltic ir arī opcija "PUT ON HOLD" jeb saglabāt cenu, kas ir cits pakalpojums un tomēr nedaudz atšķiras. Kā jau minēju, nākamreiz zināšu, bet ierakstīju, lai cilvēki zin, ka lai arī e-pasta ir stingri norādīts, ka rezervācija nav atjaunojama tad iesaku zvanīt, jo tomēr atjaunot var. Pirmā doma bija protams, ka uzreiz jāķer jaunas biļetes par ķirsīša cenu un tas būtu izmaksājis dārgāk kā viens telefona zvans.
Turpmāk protams šo dalīto opciju neizmantošu.
Īsti jau nav BT ko pārmest. Tomēr nenāktu par ļaunu, pirms izvēlēties dalīto maksājumu, izlasīt tā noteikumus. It īpaši, ja turpmākos e-pastus no BT met miskastē neskatoties.
Viss kārtībā, tā protams bija mana kļūda prezumēt, ka sistēma noņems automātiski, paļaujoties uz pieredzi ar citiem pakalpojumu sniedzējiem (netflix, airbnb, booking, people, wix.com). Par savu kļūdu arī samaksāju.
Vienlaikus nedaudz savtīgi no BT puses šķiet, ka nav ieviests automātiskais maksājums vai varbūt pie šīs opcijas rezervējot tad arī ļaut klientam izvēlēties - noņems automātiski otro maksājumu vai klients pats apmaksās. Kā redzi pats kopš 2015.gada par šo zini. Lielveikals tomēr pēc tam, kad piektais cilvēks ieskrien ar pieri stiklotajā sienā tur uzlīmē kādu bultiņu, nevis blakus stiklam uzstāda maksas medpunktu.
Lielveikals tomēr pēc tam, kad piektais cilvēks ieskrien ar pieri stiklotajā sienā tur uzlīmē kādu bultiņu, nevis blakus stiklam uzstāda maksas medpunktu.
Salīdzinājums perfekts! Vari pasviest kā ideju mūsu lielveikaliem
Lielveikals tomēr pēc tam, kad piektais cilvēks ieskrien ar pieri stiklotajā sienā tur uzlīmē kādu bultiņu, nevis blakus stiklam uzstāda maksas medpunktu.
Bet ja lielveikals (BT) ar šo medpunktu var nopelnīt, tad tas maina lietas būtību!
Hmmm? Līdz gada beigām BT sapelnīs tādus kritiķu antibonuspunktus, ka 90-to gadu "uzpirksteņnieki" šķitīs kā Dieva dēli Zemes virsū!
Nekas. Bondholderiem tagad jāmaksā, tāpēc jāpelna. Lai tik strādā!