Labdien ceļotāji!
Ir sekojoša problēma, Ryanair atcēla reisu un aizveda mani no punkta A uz punktu B nevis 1 dienā kā biju plānojis, bet 2 dienās.
Radušās papildus izmaksas (ēdināšana, transports, viesnīca utt.) Ryanair apstiprināja, ka apmaksās un arī samaksāja, bet tikai ar vienu BET!
Apstiprinātā summa (kompensācija) apmaksai bija angļu marciņās, bet savā kontā saņēmu identisku summu tikai EUR!
Starpība +/- 80EUR, protams man par sliktu.
Mēģināju rakstīt uz Ryanair meiliem, bet atbilde „Unfortunately, replies to this email address cannot currently be processed”.
Vai kāds var ieteikt, kā rīkoties šādā situācija, jo negribas naudu uzdāvināt?!
P.S. Rīt mēģināšu uzzvanīt uz „Ryanair Customer Service” – tad redzēs ko teiks .
Pirmkārt labs pretpiemērs tiem, kas domāja, ka Ryanair nekad neapmaksā izdevumus.
Otrkārt — šķiet, ka viņi vienkārši saputrojās valūtās, vari vai nu zvanīt, kā esi iecerējis (Ryanair numurus bez paaugstinātas maksas var atrast te: http://www.saynoto0870.com, ar Skype būs pavisam lēti), vai arī nosūtīt atkārtotu pieteikumu tā, kā darīji pirmoreiz — droši vien šeit — https://eu261claims.ryanair.com.
Ryanair chats arī nav slikta opcija: https://www.ryanair.com/en/questions/ryanair-s-live-chat-service/
Vēl mani priecē, ka cilvēks pēc vairāk kā gada reģistrēšanās ir saņēmies pirmo ierakstu izveidot.
Tas ir labi.
Zahuj ieliktajā saitē starp citu ir arī norāde uz kontaktformu: https://contactform.ryanair.com
chat viņi atbild ļoti labi, uzreiz apskata gadījumu un domāju, ka noteikti nebūs problēmu izskaidroties! nav stresa
Ryanair uzskata ka mārciņa un eiro ir viens un tas pats - viņam arī visas papildpakalpojumu cenas ir vienādas vienalga vai maksā mārciņās vai eiro.
Kaut kad bija triks to izmantot, pirkt (vēlams UK iekšējā) lidojumā vienu kafiju, maksāt ar 50 vai 100 EUR naudaszīmi, saņemt atlikumā 48 / 98 mārciņas, vai cik nu tur kafija maksā. Šaubos, vai tas vēl strādā.
Paldies visiem par atsaucību!!!
No ieteikto izmantoju čatu, gāja smagi, kontaktēju pat ar divām personām, pirmajam neuzticos.
Visu laiku suta uz mājas lapu, pat iedeva mailu uzrakstot uz kuru saņemu atpakaļ atbilde ka problēmu jārisina caur mājas lapu.
Šo linku http://www.saynoto0870.com pamēģināju bet neizpīpēju kā izmantot, telefonus atradu bet ka pareizi izmantot tos ciparus nezinu.
Beigu beigas caur mājas lapu nosūtīju pieprasījumu vel reiz, tagad savādāka forma, BET jutu kā tā pat sutīsi irst
P.S. Ciņa turpinās!
Labdien kolēģi!
Šodien saņemu kārtējo ziņu no Ryan.
Izskatās cerīgi:
Dear Mr Maxinators,
We acknowledge receipt of your undated correspondence.
Following a review of your claim, we can reconfirm that a bank transfer for the amount of £190.58 has been processed by Ryanair on the 26/05/2015; nonetheless, in order to reimburse the additional expenses incurred please forward us copy of the receipts mentioned by using the link below for our consideration.
https://complainttracker.ryanair.com
We hope the above has been of assistance.
Yours sincerely,
Ryanair Customer Service Department
P.S. Ciņa turpinās!