Vai man ir kāda izvēle, izņemot izmaiņu apstiprināšanu? Vēlamais būtu šo lidojumu atcelt un saņemt atpakaļ biļetes cenu (kaut vai bez OTA-s komisijas).
Lidojums ar Alitalia, biļetes pirktas Kolumbā (letasaviobiletes.lv). [Zinu jau, ka ceļakājiešiem šajā tīmekļa vietnē pirkt biļetes skaitās sliktais tonis, bet tā sanāca...]. Lidojums pēc diezgan ilga laika. Savienojuma laiks atpakaļceļa biļetēm pietiekoši ilgs, lai šīs 35 minūtes nekādu lomu nespēlētu. Jāizlido 35 minūtes ātrāk, nekā bija plānots sākumā. Oficiālā atbilde, kad zvanīju Kolumbam, bija tāda, ka, ja lidojuma laiks nav pārcelts par 4 stundām vai par ilgāku laiku, nekāda biļetes anulēšana nav iespējama. Vai tā arī ir?
Tad vēl - kas notiek, ja es izmaiņas neapstiprinu, bet lidostā ierodos? Mani nelaiž lidmašīnā? Cik ilgā laikā man šīs izmaiņas jāapstiprina?
Alitalia?
Sorry - kļūdījos. Jau izlaboju. Būtu rakstījis kodu, nebūtu kļūdījies
Lidmašīnā gan jau, ka ielaidīs, jo aviokompānija jau Tavā vietā izdarījusi izmaiņas. Es arī nupat lidoju turp, bez apstiprinātām izmaiņām lidojumam atpakaļ. Diez vai ko reālu var atgūt, ja izmaiņas ir tikai 35 min, bet prātīgākais šajā situācijā laikam būtu neko neapstiprināt, izlidot plānotos posmus, nelidot pārcelto, un pēc tam var mēģināt kaut ko pieprasīt, sak, es nekam šitādam nebiju piekritis, dodiet ka nu naudu atpakaļ.
Ideālais/vēlamais variants taču ir atcelt visu biļeti, nevis vienu posmu, vai ne?
manuprāt gan nav nekāda starpība, ja 35 min. Vismaz nīstais Airbaltic, vismaz 50% gadījumu epastos ir informējuši par to, ka lidojuma laiks mainās un arī par 10 min. izmaiņām ir piedāvājuši atcelt un atmaksāt lidojumu. Tas gan pērkot pa tiešo no viņiem, bet vai tas spēlē lomu..?
AirBaltic nu točno neko nepiedāvā atmaksāt, ja laiks mainīts mazāk kā par 2 stundām (pēc dažām ziņām - pat, ja mazāk par 4 stundām). Man ne pārāk sen turpceļš bija pārcelts par 10 stundām, atpakaļceļš par 1 h 40 min - piedāvāja atgriezt naudu par visu lidojumu (jo bija pirkts vienā biļetē) vai mainīt izlidošanas datumu lidojumam turp (+/- 2 nedēļas); atpakaļceļam neko pats mainīt nevarēja, lai gan bija cits reiss tajā pat dienā. Vēlāk jau ar PTAC palīdzību izdevās vienoties par kompromisu, tai skaitā atpakaļceļa pārcelšanu uz vakaru, jo uz reisu stundu un 40 minūtes ātrāk nekādi nebūtu paspējis. Bet tas jau cits stāsts, paši no laba prāta viņi neko nepiedāvā, ja izmaiņas ir nelielas.
Piedāvā, bet, jā, visam "kopējam pirkumam".. jebkuras lidojuma izmaiņas ja nepiekrīti tām, vienmēr ir piedāvāts atmaksāt naudu. Arī kad mainīts par 10 minūtēm. Pat jāprasa nekas nav. Labi atceros, jo bija nopirktas biļetes un beigās negribējām braukt. Kā reiz minimāli tika pamainīts kaut kāds laiks un uzreiz epastā arī uzrakstīts, ka var saņemt atpakaļ naudu par biļeti.
Jā, ja gribēetu tikai daļu atcelt, tā ir cita lieta, bet es kaut kā saprotu, ka runa ir par visu kopējo biļeti.
bambasso, nepiekritīšu gan. Man arī vairs nevajadzēja lidojumu, bija izmaiņas par 5 min., bet naudu atmaksāt man ne tikai nepiedāvāja, bet pat atteicās.
Dīvaini. Man apliecināja, ka līdz pēdējai izlidošanas dienai varu gaidīt un atteikties, ja kas.
Te nesen viens ceļakājietis sūdzējās, ka BT negribēja atgriezt naudu, kaut izmaiņas bija gandrīz 4 stundas, tāpēc arī iespiedies atmiņā. Līdz šim domāju, ka viņi šitā izdarās, ja izmaiņas ir līdz 2 stundām. Neatceros, kas tas bija un ar ko beidzās, laikam jau pēc sūdzēšanās tomēr naudu atgrieza, bet negribēja ne pa kam.
Man arī Alitalia pārcēla reisu no Seulas 35 minūtes ātrāk. E-pastā tikai informē, ka mainīts lidojuma laiks, bet nav prasība apstiprināt, ka piekrītu izmaiņām, un naudu atdot arī nepiedāvā. Ja kas neapmierina, aicina griezties Alitalia. Pirku no airline-direct.de
Šādos gadījumos parādās priekšrocība, ja rezervē pa tiešo pašas aviosabiedrības lapā… Diezgan liela iespēja, ka, sazinoties ar pašu Alitalia, viņi atceltu biļeti un atdotu naudu, īpaši, ja zvanītu ASV zvanu centram. Šoreiz varu vienīgi ieteikt uzmācīgi rakstīt kolumbam, ka izmaiņām nepiekrīti un tādēļ vēlies saņemt visas biļetes cenas atmaksu.
Jā, neprecīzi biju ierakstījis - biju domājis visu biļešu atcelšanu. OK, paldies par atbildēm!
Pateikšu, kā maniem draugiem gāja ar lidojumu, kurš pirkts caur www.letasaviobiletes.lv. Sākotnēji pirktais lidojums VNO-KBP-BKK-KBP-ARN ar īsiem konekcijas laikiem Kijevā ar laiku pārtapa par lidojumu ar gariem gaidīšanas laikiem, jo ukraiņi izmainīja izlidošanas laiku no VNO un no KBP uz ARN. LETASAVIOBILETES pastāvēja uz to, ka viņi var tikai atcelt visu rezervāciju, bet ne mainīt sākuma un beigu punktu. Gala rezultātā pazvanījām uz Ukrain airlines Viļņas ofisu un dažu stundu laikā ukraiņi pārveidoja rezervāciju tā, lai varētu izlidot un atgriezties RIX. Varbūt arī šajā gadījumā vajadzētu pazvanīt Alitalia, ja lidojums pilnībā ar Alitalia un palūgt lai atceļ, tikai jāizdomā ticama motivācija, ka šīs 35 min. ātrāk ir ļoti būtiskas.