Labdien
Atvainojos, ja kāds jau šo jautājumu ir uzdevis. Ja tas jau reiz ir atbildēts, būtu pateicīgs, ja kāds iemestu te linku uz to.
Bet nu īsumā ir tā, ka ir rezervēta viesnīca jūnijā Spānijā par cenu, kas par šodienas cenu ir lielāka par aptuveni 160,- eiro. Saskaņā ar noteikumiem maksa par atcelšanu netiek iekasēta ja tā tiek izdarīta vismaz dienu pirms ierašanās un šobrīd vēl nekāda nauda nav noņemta (tā ir jāmaksā ierodoties viesnīcā uz vietas). Ceļojums ir paredzēts jūnija sākumā, praktiski visas transporta biļetes jau ir nopirktas.
Saprotu, ka varbūt uzdodu iesācēja jautājumu, bet vai no pieredzes ir kādi "pret", izņemot varbūt ētiskos, attiecībā uz atcelšanu un pārrezervēšanu?
Paldies jau iepriekš
Ar cieņu Oskars
Neredzu nekādus "pret", pat ne ētiskos. Atcel dārgo rezervāciju un norezervē lētāk. Ir tā darīts.
Drošības pēc ieteiktu vispirms norezervēt lētāko un tad atcelt dārgāko, lai nesanāk pārsteigums
Es tā esmu darījis. Viesnīcnieki, protams, to redz, bet iebildumu nebija. Domāju, ka šī ir situācija, kurā nav arī nekādu ētisku "pret". Ja tu ņem atceļamu rezervāciju, tad viesnīca rēķinās, ka tu jebkurā brīdī to vari atcelt, tas ietilpst spēles noteikumos. Nu, un tad jau labāk, ja tu atcel un paņem vēlreiz viņu numuru, nevis atcel un paņem numuru no konkurentiem pāri ielai.
Te vispār nevar būt nekādu jautājumu, un, vismazāk jau ētiskie - vienkārši atcel un rezervē pa jaunu!
Vai tik cenas starpība nav tāpēc, ka lētāks variants atrasts ar neatceļamu rezervāciju? Ja ņem ar opciju, ka vari atcelt, tad parasti nedaudz pārmaksā.
Paldies, nebiju iedomājies par šo. Taču pārbaudīju: par zemāko cenu atcelšanas nosacījumi ir tādi paši
Vienīgi, lai atceltu, viņu mājas lapā šķiet nav forma. Man būs viņiem jāraksta e-pasts, vai sliktākajā gadījumā varbūt pat jāzvana (ja neatbildēs uz e-pastu vai kaut kā tā)
Jau domāju, varbūt istabas iekārtojums atšķiras, bet maz ticams - abu apraksts ir vienāds
Caur kādu mājaslapu veikta rezervācija?
Tā ir pašas viesnīcas, nevis starpnieka aģenta mājas lapa. Interesē precīzs links?
Uzraksti, intereses pēc gribu apskatīties vai tiešām nekur nav atcelšanas opcija.
Pilnīgi noteikti tas jādara. Esmu tā darījusi, pat par mazāku cenu starpību.
Edzu, iemetu Tavā foruma pasta kastē. Viņiem ir kontakta forma. Tad tajā laikam arī ir jāraksta
Nu jā, pašā mājaslapā neko nemanu. Vai rezervācijas apstiprinājuma e-pastā nav kāda poga/links atcelšanai? Vai varbūt tur kaut kas rakstīts kas jādara ja gribi atcelt? Ja nav iespējas automātiski atcelt bet tiešām ir jāzvana/jāraksta, tad es pat zvanītu/rakstītu viņiem nevis par atcelšanu bet ka ir pieejama lētāka cena un lai pārrezervē uz lētāko cenu, un ja viss ok, tad lai obligāti atsūta arī jauno apstiprinājumu.
Edzu: nē e-pastā pogas nav, speciālu pamācību par atcelšanu arī nemanīju - acīmredzot, uzskata, ka ir pašsaprotams. Laba doma par to, kā samainīt. Vienīgi tā diezgan tieši sanāk. Bet man jau te pašam ar vēl domas sāk dzimt
Var arī pacensties samainīt. Bet domāju ka pareizāk, būtu nopirkt jauno pa lēto cenu un veco atcelt. Ja reiz tā ir atceļama.
Kamēr viņi mainīs rezervāciju, cena var atkal pacelties. Drošāk piefiksēt zemo cenu jaunā rezervācijā un atcelt esošo.
Man godīgi sakot ir neizprotami, kā var būt kaut mazākās šaubas (ētiskās? kādā sakarā šeit ētika?…) izmantot zemāko cenu.
Labdien vēlreiz
Izdarīju, kā teica vairākums. Paldies vēlreiz. Norezervēju par jauno cenu un nosūtīju e-pastu uz to adresi, no kuras pienāca apstiprinājums. Patīkamā kārtā atbildēja gandrīz stundas laikā ar apstiprinājumu, ka rezervācija ir atcelta bez maksas.
Bet tomēr neiztiek bez nelielas darvas karotes medus mucā. Viņiem apstiprinājuma e-pastā ir tāda kā tabuliņa, kur ir norādīts istabas tips, ceļotāju skaits un cena. Šodien pamanīju, ka iepriekšējā atceltajā rezervācijā, istabas tips bija norādīts (viņiem tādi ir vairāki). Man bija ģimenes istaba. Jaunajā tas nav norādīts, kaut gan cilvēku skaits un cena ir pareiza un nesakrīt ne ar vienu citu istabas tipu uz to laiku. Pēc rezervācijas uz ekrāna apstiprinājums, ko es izdrukāju, ir ar pareizo tipu, problēma ir tikai e-pastā. Vai būtu vērts satraukties, jo negribētos kaut kādus pārpratumus galā?
Paldies jau iepriekš
Ar cieņu Oskars
Nav vērts uztraukties. Noteikti ierodoties viesnīcā piešķirs tādu istabu, kāda viņu vienīcā ir.
Man bija analoğiska situācija Parīzē. Dārgo rezervāciju attcēlu, lēto nopirku! Labi, ka biju paņēmis līdzi papīrus par abām rezervācijām un par atcelšanu, jo pie izrakstīšanās viesnīca pateica, ka neko nezinot, lai maksājot dārgo. Tad parādīju papīrus, neliela vārdu pārmaiņa, neapmierinātas sejas personālam un lieta atrisinājās. Tāpēc iesaku darīt kā es, lai nav pārsteigumu.
Tas šad un tad mēdz diezgan regulāri atgadīties, pie tam neatkarīgi no tā, pa kādiem kanāliem rezervēts - ja vien jāmaksā pašā viesnīcā. Viņas laikam reizēm speciāli mēdz ''aizmirst'' dārgākās rezervācijas atcelšanu. Tā kā papīrus labāk paņemt līdzi visus.
Vēl tāda lieta, ka atcelto rezervāciju es biju rezervējis uz līdzi ceļotājas vārda un kartes. Tagad ir uz manējā. Atsaukties uz iepriekšējo atcelto rezervāciju es nevarēšu, jo motīvs ir tāds, ka es kā jauns klients veicu rezervāciju (par citiem klientiem, kas kaut ko ir atcēluši neko nezinu ) Līdz ar to arī man saskaņā ar šo scenāriju it kā nav iespējams pamanīt, ka kaut kas nav kārtībā ar e-pata apstiprinājumu (jo es it kā neesmu redzējis, kā izskatās pareizais).
Izdrukāt ekrāna apstiprinājumu un galā izlikties, ka neko nezinu - lai dod tādu istabu, kāda parādās manā ekrāna izdrukā? Bet, ja viņi teiks, ka ekrāna izdrukai ir mazāks spēks nekā e-pasta apstiprinājumam?
Šajā gadījumā ir ļoti svarīgi, lai istaba būtu tieši ģimenes, jo tajā ir vairāk atsevišķas gultas (vairākiem ceļotājiem)
Kāpēc gan Tu nevarētu atsaukties uz iepriekšējo rezervāciju? Sākotnēji bija plānots, ka par numuru maksās līdzbraucēja, tad plāni mainījās un maksāsi Tu, tāpēc pārrezervējāt uz Tava vārda, bet Tev ir visa info par iepriekšējo rezervāciju.
Manuprāt, nav vērts īpaši iespringt ar to istabas tipu, tāpat viesnīca iedos tādu istabu kā paši gribēs .
Var aizrakstīt e-pastu uz viesnīcu un, atsaucoties uz rezervācijas numuru, palūgt vēlamo gultu konfigurāciju.
Labdien, ceļotāji!
Lieliska palīdzība. Paldies vēlreiz. Mans pirmais dienvidu ceļojums ir pagājis. Kas ir tas ir: klimats Spānijas dienvidos pie jūras ir antipods tam visam, kas varbūt nav kārtībā ar LV klimatu (atvieglotas iesnas u.t.t.) Varētu tur apmesties vismaz uz mēnesi, ja būtu pa kabatai.
Attiecībā uz cenas samazinājumu viesnīcai, ja es mēnesi iepriekš TripAdvisor paskatītos tūristu atsauksmes, tad redzētu, ka uz ielas, kur tā atrodas, jau kopš š.g. aprīļa notiek remontdarbi (zemes blietēšana, ekskavatori rok zemi, maina kanalizācijas sistēmu, celtniecības transporta kustība zem logiem no 7:30 rītā) Laimīgā kārtā mūsu vizītes laikā darbi jau bija pārvietojušies nedaudz prom no tuvākās mūsu logu apkārtnes un būtiski tie traucēja tikai pirmās trīs dienas. Taču savukārt neliels mierinājums tam bija, ka pa nakti bija klusāk, jo mašīnas pa uzrakto ielas posmu nebrauca. Un vēl arī, tas, ka es tāpat pēc darba grafika cēlos no rīta. Vēl pa retam, mainoties vējam, nedaudz iepūta kanalizācijas smaka (arī varbūt remontu dēļ)
Tādēļ, kā jau pieredzējušais Juris rakstīja, ar ētiku cenas samazinājumam un pārrezervēšanai nebija nekāds sakars. Istabu gan iedeva bez ierunām, kā bija prasīts. Šajā ziņā pretenzijas nav.
Bet tā īsumā: gultas un matrači bija visai ērti un bija Self Catering. Nav tas labākais variants, ja ir vēlme vairāk apkārtni apskatīt, jo aiziet laiks taisīšanās, kā arī, ja tuvumā (līdz 500m attālumā) nav vismaz viens no šiem veikaliem: Spar, Lidl, MaxiDia. Tostermaizes ar brockwurstu rītā, pusdienās, vakarā! Būtu bijis labāk, ja vismaz brokastis būtu paņemtas. Normālas pārtikas izvēle nav īpaši liela un cenas ir augstas. Taču patīkamā kārtā augļi pārsvarā ir nogatavojušies un garšīgāki par tiem, ko var dabūt Rīgā. Dažreiz tos var salasīt zem koka vai noplūkt, ejot pa klusāku ielu
Oskars
Spānijā ir jāizvēlas dzīvoklis vai kaut istaba no Airbnb ar iespeju gatavot pašiem virtuvē un lielveikalos pārtika man liekas, ka lētāka kā Latvijā, ja nav īpaši smalku prasību. Un par izvēli un cenām Mercadonā, Carrefour, Consum, Caprabo, Dia, Eroski būtu grēks sūdzēties. To gan vēlams ieprieks noskaidrot, vai tuvumā būskāds lielveikals, jo ir rajoni, kur ir tikai indiešu Suma utt., tad gan liksies, ka viss te dārgi.