Stāsts sekojošs:
Nopirku aviobiļeti par 2 kuponiem — neiedeva biļetes un neatdeva kuponus (jo it kā cena esot cēlusies) - pirku vēlreiz 1 biļeti ar kuponu + 1 ar karti — nenoņēma no kartes naudu. Reisu izlidoju. Tagad 5 mēnešus vēlāk izdomāja man paprasīt naudu (pa e-pastu) ar draudiem par parādu piedziņu.
Reiss notika: 23 November 2014
Kādas ir Jūsu domas - maksāt? (Teorētiski jau vajadzētu — pakalpojums saņemts (bet 2x kuponu vērtību nav vēl atdevuši)).
we followed the numerous requests already made by our company, to request the 'amount due by you for non-payment of a part of the reservation in question.
The transfer of € 29.99 (twenty / 99) will be executed at the following coordinates:
Beneficiary: Ebookers SRL
IBAN: IT20T0100501606000000014089
REASON: enter the reservation code that is in the mail
We encourage you to arrange payment of what you have had before 28/04/2015 and to send, also by that date, a copy of the bank transfer in response to this mail, or by fax to 02 87.15.20.72 .
Nothing received within the period indicated, we will be forced against our will to proceed to the recovery of credit with a considerable increase of charges and interest payable by you.
Waiting for a kind reply, we take the 'opportunity to extend my best regards.
Legal Office OdigeO Italy Fax: +39 02 87.15.20.72 ufficiolegale [at] edreams [dot] com (ufficiolegale edreams @ .com) Via Boscovich, 14 |
Ja pakalpojums saņemts, tad jau būtu pareizāk samaksāt. Un nez vai 29.99 EUR ir tā summa, dēļ kuras gribētos klapatas.
Njā. Mēģināšu piemest klāt — lai atdod 2 kuponus, kuru reisus e-dreams pašrocīgi atcēla, bet kuponus neatdeva.
No vienas puses, ja jau pakalpojums saņemts, būtu jāsamaksā, lai gan, nav īsti skaidrs, kāpēc viņi to nenoņēma no Tavas kartes, ka viņiem bija jāizdara. Bankas pārskaitījums tomēr prasa ziedot daļu no Tava dārgā laika, un nav arī gluži bezmaksas (lai gan, kļuvis krietni lētāks kopš iestāšanās Eirozonā).
Bet, ja jau viņi iežmieguši Tev divus kuponus, tad jau šamējie vienalga Tev vēl parādā paliek. Es noteikti rakstītu, ka, ja viņi neatdos kuponus vai naudu par tiem, lai uz samaksu necer.
Parādu piedzinējiem jau šito lietu diez vai nodos, un, pat, ja nodos, tad tik un tā šamējie neko nepiedzīs, ja vien Tu pats nesamaksāsi.
Nu ja viņi Tev savukārt parādā 2 kuponus, tad lieta savādāka. Tad gan uzraksti viņiem savu redzējumu, ka tiklīdz viņi Tev atdos 2 kuponus, tā Tu viņiem 29.99 EUR un šķiraties kā draugi.
Es visdrīzāk samaksāšu - negribētos tikt viņu melnajos sarakstos. Summa arī nav liela.
Par kuponiem tā vienkārši pie reizes apjautāšos. Ja jau tik augsta līmeņa e-pastus man raksta.
Bet, pozitīvi, ka ietaupījis vienalga esmu vairāk. Nākotnē gan savus nervus centīšos netērēt ar kuponu aviobiļetēm no itāļu saitiem
Man jau liekas, ka godīgiem cilvēkiem šādiem jautājumiem nevajadzētu rasties.
Nē, nu kāpēc lai Tu maksātu, ja viņi Tev iežmieguši kuponus? Tev taču ir pilnīgi loģski tiesības tos atgūt. Es gan saprotu, ka kuponu derīguma termiņš sen beidzies, bet gan jau viņi tad var vienkārši atdot naudu vai kā citādi atlīdzināt viņu vērtību.
Ja turpmāk plāno regulāri iepirkties pie viņiem, tad jābaidās tikt melnajos sarakstos, bet, pēdējo reizi, kad sanāca darīšana, tad ''transakcijas maksa'' jau bija tādos kosmiskos augstumos, ka no kuponiem nekādas jēgas nebija. Ja nu vienīgi lētajām aviokompānijām, bet tad jāsakrīt daudziem faktoriem (biļetes cena, nedarbojas no Londonas un vēl vairākām vietām ārpus eirozonas u.t.t.). Klasiskajām aviokompānijām (tostarp AirBaltic) lētāk sanāk ar slepenā foruma paņēmienu bez nekādiem kuponiem un edrīmiem.
Nepatīk fakts, ka uzreiz sāk ar draudiem un dod tikai 8 dienas laika. Pie tam , konkrēto e-pastu izmantoju tikai aviobiļešu iegādēm.
Otrā nepatika ir tā, ka arī es tiku no viņu puses apkrāpts ar kuponiem. Uz maniem 'draudu' e-pastiem gan neviens nereaģēja. 2 kuponi = 38 EUR.
Garais stāsts ir:
Nopirku lidojumu 2x personam (novembrī) Londona-Riga ar kuponiem. Biļētes neatsūta. Nākamajā dienā atraksta, ka cena cēlusies lai pērk par jaunu. Man bija vēl viens kupons + otru biļeti vajadzēja pirkt par tiem 29.99 EUR. Kaut kas šiem tur laikam grīstē sagāja. Nauda bija rezervēta bet tā arī nenoņēma.
Rakstījos, mēģināju atgūt naudu par kuponiem, bet nekā.
Tagad - 5 mēnešus vēlāk prasa man tos 29.99 EUR samaksāt. Nav runa par summu, bet par kompāniju.
Tev protams pašam savu lēmumu pieņemt, bet es šādā situācijā viņiem uzrakstītu - jūs man 2 atņemtos kuponus vai viņu vērtību 38 EUR, es jums parādu 29,99 EUR.
Principā man pat netiek dots laiks apstrīdēt - nav jau laika manu viedokli turpināt viņiem spiest virsū. E-pastu var lasīt arī tā: ja 8 dienu laikā nedarīsiet ko liksim, būsiet melnajā sarakstā ar visām no tā izrietošajām sekām. (Visi e-pasti kā jau vienmēr itāļu valodā - pirmajā raksta ir googles tulkots)
Tā arī aizrakstīju. Gaidīšu atbildi līdz 26. Aprīlim. Ja nebūs, tad izskatās ka nāksies vien samaksāt.
Un tā noslēdzas mana sadarbība ar e-dreams.
Paldies par atbildēm. - vajadzēja uzreiz lakam rakstīt garo stāsta versiju jau no sākuma, bet ātrumā iemetu tikai galveno info.
Vai pareizi saprotu visu stāstu?
Drīzāk pūcei aste ziedēs kā es viņiem kaut ko maksātu šādā situācijā…
Es nu ar galīgi nesaprotu, kāpēc keflavik kaut kas būtu jāmaksā. Nu nevajag taču visu ņemt tik burtiski! Draudēt viņi var ar visu ko, neba nu liks pēc 8 dienām melnajā sarakstā, nekā. Galu galā, tu vari būt izbraucis, bez piekļuves internetam, mails iekritis spamā, netiec klāt tik ātri savai internetbankai, u.t.t. Bet ne jau tas ir galvenais, man liekas galīgi neloģiski, ka Tu viņiem kaut ko vēl gribi maksāt, situācijā, kad viņi patiesībā Tev ir parādā.
Man pieredze ar e-dreams nav tik traumatiska. Pašā kuponu epopejas sākumā vienreiz uzreiz neapstiprināja biļetes, atnāca e-pasts, lai sūtot šiem pases un kredītkartes kopiju. Galīgi nepatika tāda attieksme, turklāt bija aizdomas, ka lētās biļetes beigsies, bet nu aizsūtīju, un viss sanāca labi.
Otrreiz nācās ar viņiem sarakstīties, kad viņi man no kartes nez kāpēc bija noņēmuši biļetes cenu bez kupona vērtības, proti, liekus 60 EUR. Atbldēja uzreiz, un naudu atgrieza pāris dienu laikā. Bardaks viņiem liels, bet nu nav arī tā, ka galīgi nevarētu kontaktēties.
Jā, Juri. Pilnais stāsts ir šāds.
.. tieši iedomājos. Labi ka vispār tajā e-pastā iegāju laicīgi (kā jau minēju uz šo e-pastu tikai aviobiļētes pērku).
Varētu būt ka viņiem ir bardaks. Kad rakstīju pirms tiem 5 mēnešiem par kuponiem uz katru manu e-pastu sūtīja šablona atbildi - jūsu biļetes tika atceltas jo cēlās cena. Ceru, ka līdz 26.Apr atbildēs kaut ko sakarīgu. Zvanīt arī nevar - maksas numurs.
šorīt skatos ka tēmas virsraksts mazliet krāsaināks palicis.
pagaidām tikai auto -response no edreams ar solījumu 24h atbildēt (kas jau skan labi)
iespējams, ka nākotnē arī citiem jautājumiem var lietot : Ufficio Legale <ufficiolegale [at] edreams [dot] com>
No parādnieka esmu veiksmīgi kļuvis par parādu piedzinēju . Parāds man ir par nullēm un tagad jāgaida viņu lēmums vai man pārskaitīs atpakaļ 8.00 EUR.
Ufficio Legale ir ļoti operatīvs ar atbildēm.
Nu redz, labi ka apjautājies un saņēmi morālu atbalstu pacīnīties par savu taisnību
Jā. Pats jau sen biju tos 2x kuponus norakstījis.
Bet noderēja. Pajautāja kuponu pdf failu (labi ka biju saglabājis).
Piedevām savai tagadējai prasībai piemetu arī vienu 2013 gadā neatprečotu kuponu.
Tātad Edreams kontakti nākotnē - atbild 12 stundu laikaa
<ufficiolegale [at] edreams [dot] com>
Marina Miranda <marina [dot] miranda [at] odigeo [dot] com>,
Patrizia Sacco <patrizia [dot] sacco [at] odigeo [dot] com>