Ir sanācis iegādāt lidojumu, par kura veiksmīgu savienošanos ar citu lidojumu tagad šaubos.
Ar TK ielidojam IST no Turcijas iekšienes, lai tālāk dotos uz RIX. Tātad domestic to international. Paštaisītā savienojuma ilgums viena stunda un piecpadsmit minūtes. No sākuma šķita, ka varētu paspēt bez problēmām, bet tagad tomēr māc zināmas šaubas.
Kādas ir jūsu domas par izredzēm paspēt savienoties, ja jāpaspēj iečekot bagāža un jādodas ar pasēm gar vīriņiem kas sēž būdiņās?
Ir apdrošināšana, ar šādu risku segumu, taču māc bažas, vai tie neuzskatītu, ka savienojuma laiks ir pārāk īss!? Lai gan - šo pašu lidojumu kombināciju var nopirkt arī kā savienotos reisus vienā biļetē.
Riskēt, vai tomēr ķerties pie plāna B?
Ja abi lidojumi ir savienotie, tad pat nepaspēšanas gadījumā tā nav jūsu problēma. Bagāža ir iečekota tad līdz Rīgai. Jāiziet tikai pasu kontrole.
Man pašai līdzīgs bija ap 2h savienojums - paguvu mierīgi. Atceros ka bija iespēja ar īsu savienojumu iziet fast track uz pasu kontroli. Manējais tāds neskaitījās.
Es saprotu, ka lidojumi pirkti atsevišķās biļetēs, nav savienotais. Abus izpilda TK? Riskanti būs, turkiem patīk kavēties.
Ja abi lidojumi ir savienotie, tad pat nepaspēšanas gadījumā tā nav jūsu problēma. Bagāža ir iečekota tad līdz Rīgai. Jāiziet tikai pasu kontrole.
Man pašai līdzīgs bija ap 2h savienojums - paguvu mierīgi. Atceros ka bija iespēja ar īsu savienojumu iziet fast track uz pasu kontroli. Manējais tāds neskaitījās.
jāpalasa, ko autors raksta.
Jā, lidojumi ir nesavienotie (pašu veidots savienojums). Abus lidojumus izpilda TK. Nokavēt vēl nebaidītos, ja būtu pārliecība, ka apdrošinātāji atmaksātu radušos papildus izdevumus, bet tā kā šobrīd vairs tādas pārliecības nav, tad jāštuko.
Šitā viennozīmīgi ir avantūra, lai neteiktu mazliet skarbāk. Padomā pats(i):
Ieteicamais minimālais laiks starp nesavienotajiem reisiem ir vismaz 2 stundas;
+ pierēķinām 20 min par domestic to international,
+ pierēķinām 20 min par bagāžu,
+ derētu vēl kaut ko pieskaitīt par to, ka TK mūždien kavējas.
Tā vai citādi, man sanāk, ka bez 3 stundām starpā pirkt nebūtu vēlams.
Mierinājumam gan, ja abi reisi ar TK, tad bagāžu vajadzētu varēt uzreiz iečekot līdz galam. Tas būtiski uzlabo izredzes, un praktiski algoritms tāds pats, kā savienotajos reisos. Galvenais, lai izdodas sarunāt par bagāžu, parasti ar to nav problēmu, bet nu reizēm gadās kāds nezinošs vai neaptēsts darbinieks.
Loģiski, ka apdrošinātāji uzskatīs, ka savienojuma laiks ir pārāk īss. Neesmu nekur redzējis apdrošināšanu, kas pieļautu paštaisītu <2h savienojumu, tas taču kaut kur apdrošināšanas noteikumos parasti ir ierakstīts. Ja jau varēja nopirkt vienā biļetē, tad tā arī vajadzēja pirkt.
Es Swed noteikumos konkrētu laika sprīdi kādam jābūt starp lidojumiem neredzēju, tikai šāds: "Atlīdzība Transportlīdzekļa nokavēšanas gadījumā netiek izmaksāta, ja transportlīdzekļa nokavēšanas iemesls ir:
16.5.3.1. nepareizi izplānots Ceļojuma laika grafiks, t. i., neņemot vērā minimālo laiku, kas vajadzīgs, lai nokļūtu Ceļojuma tranzītpunktā/Ceļojuma galapunktā, vai esošos laikapstākļus u. tml.;" Nu ļoti stiepjami, ļoti!
Vienā biļetē nopirkt nevarēja, jo RIX-IST-RIX jau iegādāts pirms laba laiciņa un tagad tikai attiecīgi piepirkti klāt iekšējie lidojumi.
Teorētiski - ja konkrētos lidojumus iespējams iegādāties kā savienotos, tad teorētiski un arī praktiski šādam savienojumam jābūt iespējamam, t.i, pasžierim jābūt spējīgam paspēt uz nākamo reisu. Lai arī šajā gadījumā biļetes pirktas atsevišķi, tas kopējo lietas būtību nemaina, ne tā!? It sevišķi, ja bagāžu izdodas iečekot līdz RIX, tad ''algoritms tāds pats kā savienotajos reisos'', jo pasu kontrole jau ir jāveic neatkarīgi no tā, vai savienotais lidojums vienā biļetē, vai pašu veidots savienojums?
Swedbank un MCT jau apspriesti šeit: http://www.celakaja.lv/forumi/minimum-connection-time-lai-speka-apdrosin...
Esmu diezgan parliecinats, ka ja pirmais lidojums kavesies un starp reisiem bus mazak laiks ka MCT tad turki parliks uz nakamas dienas reisu par brivu. Nedodot gan viesnicu un edinasanu, bet varbut dodot. Uztraukumam nav pamata. Ta saku jo BT sada gadijuma ta rikotos, ja jau BT ta dara tad turki tocna
Cik zinu, lidostās bez maksas var pieteikt to servisu ar elektromobiļu pārvadāšanu, ko pensionāri izmanto. Ātrāk aizved uz vajadzīgo geitu, varbūt tā var apbraukt kādu rindu. Pati gan neesmu izmantojusi, tāpēc sīkāk nezinu, bet, domāju, ir vērts pa interesēties
Pagaidi maikij, BT Lei Fengu neielika nākamajā reisā pat tad, kad maršruts bija pirkts vienā biļetē, bet te ir runa par 2 atsevišķām biļetēm. Un pat ja BT kaut ko dara, turkiem nav nekāda pamata darīt tāpat.
Protams, ja pirmais reiss aizkavējas un neizdodas paspēt, nevajag padoties, jāiet pie TK un jāprasa, vai nevar pārlikt uz nākamo reisu — mēģināts nav zaudēts. Es gan nepaļautos uz to, ka viņi noteikti piekritīs.
Ja par Lei Fenga variantu atminos!
Protams, apgalvot par 100% nevaru!
Domaju, ka var uzrakstit turkiem sho jautajumu.
Ja lidojumi nav savienotie un ir nododamā bagāža, tad laiks ir par īsu, ja savienotie - pietiktu ar 40 min. starp reisiem. Varbūt, ka TK Rīgas ofisā var sarunāt, ka biļeti pārtaisa uz savienoto reisu? Vismaz man ar viņiem vienmēr ir bijis viegli visu sarunāt.
Jā, aiziet uz ofisu parunāties varētu būt variants.
Turkos uz drošibas kontroli vien ir gadījies stāvēt vairāk kā stundu.
Paludz, lai paunas uzreiz check uz RIX, varbut ari lai boarding pases iedod uzreiz, man vienmer ir izdevies. Ar visu to, pasakums ir baigi nedross, seviski ja lidojat pa weekend. 50/50
Nesen man sanaca nepatikams gadijums ar laimigam beigam. Esmu lidojusi daudz un vienmer visur ierodos laicigi, bet nu ta sanaca, ka Stokholmas lidosta ieskreju 5 min lidz izlidosanai uz Kijevu (talak uz Bangkoku). Iecekojusies biju, tikai rokas bagaza. Ko lai saka, ukraini mus gaidija un protams musu del izlidosana aizkavejas par kadam 30 vai vairak min.
Nezinu kada ir aviokompaniju prakse sados gadijumos, kad kave iekapsanu. Es pilnigi butu sapratusi, ja lidmasina butu aizlidojusi bez mums.
autors laikam lasa apollo ziņas.... virsrakstu varēja arī ielikt "Šaušalīgi, asins stindzinoši īss savienojuma...."
sorry for off top