kamēr gaidu un nevaru sagaidīt atbildi no atbalsta dienesta, varbūt kāds no pieredzes var pateikt, ja man ir savienotais reiss, A-B-C-D, bet es vēlos nopirkt jaunu biļeti un no punkta C doties citur, nevis uz galapunktu D, kas notiek ar bagāžu, vai varu viņu dabūt un kas jādara? jo cik saprotu bagāžu savienotajos reisos parasti saņem galā..!?
Var palūgt, lai iečeko līdz C, bet pēdējā laikā ne vienmēr tas izdodas. Darbinieks (-ce) var iespītēties, un teikt, ka čekos līdz galam. Tādā gadījumā punktā C kāpjam ārā un ejam uz ''lost & found'' vai kā nu to vietu sauc, kur jāpiesaka noklīdusi bagāža. Šamējiem saki, ka tālāk nelidosi, lai gādā rokā Tavu bagāžu. Jārēķinās, ka tas aizņems liekas 1 - 1.5 stundas.
Protams, to visu drīkst darīt, ja Tev ir vienvirziena biļete vai tas ir atpakaļceļš. Ja pēc neizlidotā posma C-D ir vēl citi lidojumi tajā pašā biļetē, tie visi tiks anulēti.
Atkarīgs no maršruta un iesaistītajām aviokompānijām. Nav nekādu garantiju, ka bagāžu iečekos līdz galam (kaut tā notiek visbiežāk), var būt arī tā, ka tikai pirmajam posmam un tālāk nē. Ja ir laiks un attiecīgās vīzas (bezvīzas), sarežģītam maršrutam katrā pārkāpšanā saņemt bagāžu un iečekot pa jaunam (var kaut ko izņemt, kaut ko ielikt, duty free veikali ne visās lidostās ir absolūti identiski). Ir lidostas, kas hroniski zaudē tranzītpasažieru bagāžu (no labāk zināmajām AMS un CDG piemēram), vairākumam tomēr veicas.