Jautājums zinātājiem: vai Luton lidostā ir iespējams pagūt no viena reisa uz otru (nesavienotie) un no jauna iečekot bagāžu, ja starp abiem reisiem ir 1,25 h? Piemetu, ka pusotra stunda pietiek, lai sameklētu "geitu" utt., bet pavisam neiedomājos par bagāžu
atceries ka ir jāiziet arī pasu kontrole ielidojot. Ja nav plāna B, tad šis ir ļoti riskants variants. ar nododamo bagāžu vēl jo vairāk. Kā Tu vari zināt ka lidmašīna ielidos laikā? Vismaz varēsi pārbaudīt vai nopirktā apdrošināšana strādā vai ne
Bez bagāžas būtu visai riskants pasākums, bet ar bagāžu praktiski neiespējamā misija. Jebkurā gadījumā varbūtība paspēt škiet zemāka par 50%.
Te atkal jāprasa, vai domāta stunda un 25 minūtes, vai stunda un 15 minūtes?
Juris
Stunda un 25 minūtes. Bet tas jau laikam neko nemaina
orsons21
Ei, nu beidz. Pusotra stunda tikai ar rokas bagāžu salīdzinoši mazā lidostā, lai pārietu uz otru lidojumu ir pietiekami. Es pat lielajā Frankfurtes lidostā paspēju aizjozt uz geitu pa pusstundu (iepriekšējais reiss kavējās). Iečekojusies es taču jau būšu internetā.
Mjā, laikam izskatās, ka jādomā, ko pasākt ar bagāžu... Vai Wizzair varētu samainīt nopirkto iečekoto bagāžu pret 2 kabīnes bagāzām, kas viņiem ir par maksu?
Vectra, ja Tu ielidosi ne no UK/Īrijas, tad Tev būs jāiziet pasu un drošības kontrole (divas reizes, izejot no lidostas un atkal ieejot). Tas, ka esi jau iečekojusies nepalīdzēs. Dažās lidostās uz citiem vārtiem var aiziet arī neizejot, bet šķērsojot Šengenas zonu, manuprāt, pārbaude vienmēr bijusi obligāta. Pats gan Luton lidostā neesmu bijis, kāds, kas bijis varbūt var pakomentēt.
Izskatās, ka esmu kārtīgi "ieberzusies" Kā ir wizzair ar kaut kādas naudiņas atgriešanu? Ir vērts viņiem vispār jautāt? Un vai pa 5 stundām no Luton līdz Stansted var tikt? Skatījos, ka viņiem ir vilciens...
orsons21
Ei, nu beidz. Pusotra stunda tikai ar rokas bagāžu salīdzinoši mazā lidostā, lai pārietu uz otru lidojumu ir pietiekami. Es pat lielajā Frankfurtes lidostā paspēju aizjozt uz geitu pa pusstundu (iepriekšējais reiss kavējās). Iečekojusies es taču jau būšu internetā.
Mjā, laikam izskatās, ka jādomā, ko pasākt ar bagāžu... Vai Wizzair varētu samainīt nopirkto iečekoto bagāžu pret 2 kabīnes bagāzām, kas viņiem ir par maksu?
Es nedaudz neprecīzi izteicos. Domāju, ka ar rokas bagāžu vairumā gadījumu var paspēt, bet riski vienalga ir palieli. Lutona nav ļoti maza lidosta, un, atšķirībā no Fraknfurtes, gribot negribot jāiet gan pasu, gan drošības kontrole. Bet bagāžas gaidīšana nozags vismaz liekas 10-15 minūtes, tāpēc ar bagāžu paspēt daudz grūtāk.
No Lutonas uz Stanstedu pa taisno iet National Express (autobuss). Ceļš aizņem nedaudz mazāk par 2 stundām un maksā apmēram 14 mārciņas vienam. Bet nu iet kaut kur reizi stundā vai pat vēl retāk - jāskatās konkrētie laiki kad tas viss notiks.
Ar vilcienu sanāks dārgāk un visdrīzāk arī ilgāk - autobuss līdz Luton Airport Parkway, tad vilciens līdz Londonai un tur atkal jāpārsēžas uz vilcienu līdz Stanstedai.
Ja no Stansted var nopirkt kaut ko lētu uz interesējošo galamērķi, tad tas arī varētu kļūt par plānu B. Piecas stundas ir no nolaišanās brīža LTN līdz izlidošanai STN, jeb arī tas ir laiks tikai pārbraukšanai no vienas vietas uz otru?
Luton nolaižas 12.35 no Stansted izlido 17.15. Sanāk mazāk par 5 stundām. Vispār šobrīd sliecos uz to, ka nāksies 1 dienu pavadīt Londonā un braukt uz Rīgu nākamās dienas vakarā, citādi man jau sāk izskatīties pēc neiespējamās misijas. Nu ko, pati vainīga.
Manuprāt 4:40h starp lidojumiem no dažādām lidostām ir OK. Autobuss iziet 13:50 un atnāk Stanstedā 15:15 (pārbaudi gan, kā ir konkrēti Tavā datumā), es teiktu, ka pietiks laika visam (ja iziesi pasu kontroli caur elektroniskajiem vārtiem). Paņem obligāti apdrošināšanu, kas sedz attiecīgo risku (un uzprasi apdrošinātājiem, ko viņi domā par 4:40).
Ja paveiksies paspēsi (respektīvi ja nekavēs lidmašīna (gadās, ka ielido agrāk par sarakstu), nav jāgaida bagāža (parasti izejot pasport control bagāža jau ir uz karuseļa lentas) nav lielas rinas uz pasu kontroli un mega rinda uz drošības kontroli. Ja tiešām nepaspēj (domāju, ka paspēsi) tad jāskatās cenas un iespējams labākais (lētākais ja pieskaita bagāžu) būs nākamā rīta reiss ar wizz. Veiksmi!
Nezinu, kad plānots lidojums, bet šobrīd Lutonā pasu kontrole caur elektroniskajiem vārtiem nav iespējama
Nu tad 1:15h lai izietu ar bagāžu ārā no lidostas un iekāptu autobusā pietiks tikai ja rinda nav pārāk gara. Tā kā pa lielam sanāk loterija.
Paldies visiem. Man vēl brītiņš ir, ko apdomāties, jo lidojums tikai maijā, bet laikam jau būs jāizvēlas opcija "forša diena Londonā", nevis opcija "kā es pirmoreiz mūžā nokavēju reisu sava stulbuma dēļ". Varbūt kādam vēl ir kādas piezīmes par naudas atgūšanu no Wizzair? Skaidrs, ka ne jau visu summu, bet nu varbūt kaut ko viņi atmaksā... Varbūt koferi?
Luton tika te jau "apdzejota" nesen citā tēmā, nav maza lidosta (kā RIX), attiecīgi koridori (pa)gari. Bet kārtība nav ātru pārsēšanos veicinoša, vispirms pasu kontrole (no rindas atkarīgs), tad bagāžas saņemšana, tad bagāžas nodošana un drošības kontrole uz nākamo reisu, paredzu, ka paspēt varēs tikai laimīgas apstākļu sakritības gadījumā. Lidmašīna atlido agrāk, visās rindās izdodas iekļūt galvgalī, lidosta pazīstama un nav jādomā, kurā virzienā kuru brīdi doties.
Paldies visiem. Man vēl brītiņš ir, ko apdomāties, jo lidojums tikai maijā, bet laikam jau būs jāizvēlas opcija "forša diena Londonā", nevis opcija "kā es pirmoreiz mūžā nokavēju reisu sava stulbuma dēļ". Varbūt kādam vēl ir kādas piezīmes par naudas atgūšanu no Wizzair? Skaidrs, ka ne jau visu summu, bet nu varbūt kaut ko viņi atmaksā... Varbūt koferi?
pirms kāda laika pētījo šo jautājumu un diemžēl situācija ir līdzīga, kā ar citiem low cost - praktiski neko (gandrīz) nevar atdabūt (par to var palasīt viņu noteikumos). Ja ir pirktas uber dārgas biļetes (laikam tas nav šis gadījums), tad saņemamā daļa pieaugs, bet citādi tukšs numurs... Ja ir lētas biļetes uz nākamo dienu vai FR STN vakara reisam var nopirkt, kā drošības garantiju (tas tomēr lētāk, kā pirkt pēdējā dienā)...
Man neliekas, ka neiespējamā misija. Ja Vizairis laicīgi ielidos, 99%, ka paspēsi. Es par pārbraukšanu no Lutonas uz Stanstedu.
Es pat lielajā Frankfurtes lidostā paspēju aizjozt uz geitu pa pusstundu (iepriekšējais reiss kavējās).
Ja abi reisi ar Lufthansu, tad viss notiek vienā terminālā un paspēt ir ļoti viegli, vieglāk nekā Lutonā vai Stanstedā.
Wizieris rīta reisā uz LTN dodas ar bāzes lidmašīnu, attiecīgi laika problēmas var rasties vien tad, ja iepriekšējā vakarā/naktī šis aparāts neierodas RIX un/vai atklājas neoperatīvi novēršamas tehniskas ķibeles. Mani vismaz aizlidināja pusstundu ātrāk par sarakstu, ka lidosta (LTN) nemaz negaidīja.
Uz STN paspēt varēs pat ar sīku lidojuma aizkavēšanos. Vienīgi sauszemei savi noteikumi - korķi, avārijas utml., kas notiek cik tur simtus reižu biežāk kā ar lidmašīnām.
iesaku paskatīties tās pašas W6 biļetes datuma pārcelšanu un vienu dienu vēlāk, nevis biļetes atcelšanu.
ir kādam aktuālais info par Victoria Coach Station uz Lutonu ar National Express pēdējā laikā brauciena reālo ilgumu darba dienas pēcpusdienā?
Kaut kā rezervējot pamanījos rēķināt laikus pēc Stansteda-CitaVietaLondonā ilguma un vēl iespringt par easybus atsauksmēm un punktualitāti..
bēēēt, kā izrādās (un ir rakstīts webā un uz biļetes) easybus nemaz pats no Lutonas uz Londonu nebrauc, braucienu izpilda National Express
cik Lutonā vajag laiku, lai no ieejas durvīm aizrāpotu līdz geitiem?
Sorry, ja atkārtojos, bet no Lutonas visērtāk un visātrāk (īpaši jau darba dienas pēcpusdienā) ir braukt ar vilcienu. Ja vēl pie tam ceļo 3-4 cilvēku grupā, tad tas izmaksās apmēram tikpat vai tikai nedaudz dārgāk nekā autobuss.
Lutona nav briesmīgi liela, Stansteda ir lielāka, tā ka, ja nav sastrēgumu drošības kontrolē, tad var pa kādām 15-20 minūtēm paspēt uz jebkuru geitu.
Domāju, ka tipisks brauciena ilgums diezgan precīzi sakritīs ar National Express sarakstu. Bet par netipisko neviens pateikt nevarēs
Lutona - Victoria maršrutu apkalpo National Express lielie autobusi. Praksē ir nācies saskarties ar to, ka tie var nekursēt bez brīdinājuma.
Drošāki ir Greenline busi. Kustības saraksts: http://www.greenline.co.uk/timetables-search/757-755/
Cena uz vietas autobusā 10 GBP - pieņem tikai skaidru naudu, internetā var nopirkt return ticket par 17 GBP (studentiem ir par 12 GBP).
amm ok, paldies. Tad teorētiski iespringt nav baigi par ko. Uz vietas pēc timetable man sanāk 70min lai ar mugursomu no busa tiktu līdz lidmašīnai.
Ja nu baigi gribēsies, var mēģināt no Victoria mēģināt braukt ar vienu/diviem iepriekš, gan jau ielaidīs (vismaz nekad ar Nationl Express nav bijis tā, ka neļauj un vietu nav).
vilciens šoreiz 2 pakšiem RT sanāca jūtami vairāk kā easybus 2xRT=12,xx mārciņas (un tā kā man ar National Express ir tikai laba pieredze, tad šis dīls vispār sajūsmina)
Buss, laicīgi iepērkot, dabūjams par 5 mārciņām OW (2015*.gada novembra pieredze), vilciens tik lēts nemēdz būt (1for2 neesmu iedziļinājies).
Londonā ir korķi, ar kuriem savos pirmajos braucienos nebiju saskāries un brīnījos, kur ir tā vēl padomjgados apdziedātā leģenda. Bet pēdējos braucienos esmu tos pamanījis, kaut saskāros peiri pret pieri tikai pirmoreiz, nākamreiz jau ar to rēķinājos un paņēmu vienu busu ātrāk, kā būtu nepieciešams. Ja ir vietas, tad NE buss ņem ar vēlāku biļeti bez problēmām, attiecīgi BigBigT var pamēģināt aizbraukt ātrāk, lai būtu drošāk (es pats aizbraucu ar stipri agrāku, jo kājas vairs nenesa). Paņems arī ar nedaudz nokavētu, bet ne vienmēr (vietas, šofera oma).
Vēl, man vismaz Victoria dienas vidū neliekas piemēroti sasniedzama vieta, lietoju Bakerstreet pieturu, bet tas varētu būt individuāli. Pie tam jūtamās cenu starpības, kā arī 2.stāva ainavu dēļ, metro cenšos izmatot minimāli.
* kaut kā biju sākumā ierakstījis pārāk vecu gadu
Vilciens komplektā ar dienas travelcard visām zonām groupsave piedāvājumā būs no 12 mārciņām uz cilvēku, datumi ļoti pieejami, nav nemaz jāpērk īpaši laicīgi. Pieņemsim, ka cilvēkam travelcard nav vajadzīga visām zonām, pietiek ar pirmo zonu, tādā gadījumā daily off-peak Oystercard izmaksā GBP 6.50, ko atņemot no tām 12 mārciņām dabūjam, ka vilciens izmaksājis +- GBP 5.50. (Turklāt tas ir turp-atpakaļ piedāvājums, atpakaļceļu, protams, var arī neizmantot.) Ja brauc vairāki cilvēki (optimāli 4-5) grupā un plāno kaut nedaudz izmantot arī sabiedrisko transportu, tad šādam vienas dienas variantam nav neviena cita lētāka, izdevīgāka, labāka un ērtāka piedāvājuma par vilcienu. Ja prot nopirkt pareizo biļeti, tad mīts par Londonas vilcienu un sabiedriskā transporta baismīgo dārdzību ir tikai mīts.
(Kaut kā cilvēki laikam šo neprot pareizi sarēķināt, nez. Es pieņemu, ka tas ir līdzīgi, kā kad infests mums te stāsta, kā izdevīgi tērēt lojalitātes punktus viesnīcām vai aviokompāniju jūdzes, - viņam vienmēr ir absolūta taisnība un viņš visu pamato līdz pēdējam ciparam, bet mēs esam ieciklējušies uz kaut kādiem saviem ieskatiem, kas ir ērti un izdevīgi un kas nav, un vienalga tos punktus nekrājam un jūdzes arī nē (Nu, protams, kad es saku "mēs", es nedomāju absolūti visus, es domāju tos, uz kuriem tas attiecas, laikam šai forumā tas jāpaskaidro īpaši.)
...laikam šai forumā tas jāpaskaidro īpaši.)
Jā, jā, šajā forumā tādi īpaši tupi ļautiņi savākušies ...
Orsons21, nē, es to uzrakstīju tikai tāpēc, ka Juris prasīja, lai es paskaidroju, ko domāju ar "neeksistējošu karti" vienā citā tēmā, lai gan man ir aizdomas, ka viņam tas bija ļoti labi skaidrs, bet nu tas oftopiks.
nu, 2for1 ir labs, bet lētāk ir paņemt NE busu un izmantot ar viņiem 2for1 nekā maksāt par vilcienu. Katrā ziņā iepriekšējo reizi ar NE biļetēm sadrukāju kuponus un izmantoju diezgan daudz un savas 100mārciņas tika sataupītas 2 dienās.
no šī gada Oyster cenas un daily caping ir mainījies, un, ja nemaldos, caping palicis zemāks kā bija. Senāk bija izdevīgāk ņemt 3-7 dienu versijas utml. Tagad underground/DLR klasiskajām 1-3 zonām ir smiekīgas 7,6 mārciņas par dienu