Tā kā līdz šim ar Belavia nav bijusi darīšana, tad kāds kuram ir bijusi var pakomentēt.
Vakardien ir rezervēts lidojums ar šiem caur budgetair. Viss e-pastā atnācis- eticket numuri ir un arī checkmytrip visu rāda kā vajag.
Pašā Belavia MY RESERVATION neko nevar atvērt. Arī saudia mājaslapā pēc e-ticket numura neko nerāda.
Kas varētu būt pa lietu?
Turpceļā pirmo posmu izpilda BT. Iespējams šiem jāuzzvana un tie varēs nokomentēt to rezervaciju.
Tas ir labi, neuztraucieties. Ja nepirkāt biļeti no aviokompānijas pa tiešo, bet izmantojot OTA, OTA rezervācijas numurs var atšķirties no aviokompānijas rezervācijas numura. Man arī bija ar expedia.com, kad Iberia lapa nesaprata manu rezervācijas numuru. Ja checkmytrip parāda, ka viss ir OK, tātad viss kārtībā.
Un es domāju, ka jūs, iespējams, jaucat rezervācijas numuru ar biļešu numuru. Checkmytrip nav iespējams ieiet ar sava lidojuma biļetes numuru. Tikai rezervācijas numuru.
(Iztulkoju no krievu valodas. Juris)
Sazvanīju BT uz viņu bezmaksas ārzemju nr un noskaidroju, ka biļetei viss ir kārtībā un tā ir Belavia izsniegta, bet PNR nosauca pavisam citu nekā manā rezervācijā ar kuru checkmytrip.com viss uzrādās kā confirmed. Tikai pēc e-ticket numura atrada rezervāciju nevis pēc mana rezervācijas PNR.
Belavia lapā tāpat neko nevar atvērt arī pēc tā jaunā PNR ko nosauca.
Nāksies tad reģistrēties lidojumam RIX nevis online.
Ar ukraiņiem (Ukrain International) ir līdzīgi. Pārsvarā šīm kompānijām pirms lidojuma viss notiek "dzīvajā" nevis ON-LINE, it īpaši, ja savienotie reisi.
Sazvanīju BT uz viņu bezmaksas ārzemju nr un noskaidroju, ka biļetei viss ir kārtībā un tā ir Belavia izsniegta, bet PNR nosauca pavisam citu nekā manā rezervācijā ar kuru checkmytrip.com viss uzrādās kā confirmed. Tikai pēc e-ticket numura atrada rezervāciju nevis pēc mana rezervācijas PNR.
Belavia lapā tāpat neko nevar atvērt arī pēc tā jaunā PNR ko nosauca.
Nāksies tad reģistrēties lidojumam RIX nevis online.
Kā jau es teicu .. Iegādājoties biļetes, izmantojot OTA, tā ir pavisam normāla situācija, jo īpaši, ja fiziski vienu no lidojumiem veic cita aviokompānija, kā tā, kas izsniedz biļetes.
(Iztulkoju no krievu valodas — Juris)
Ar ukraiņiem (Ukrain International) ir līdzīgi. Pārsvarā šīm kompānijām pirms lidojuma viss notiek "dzīvajā" nevis ON-LINE, it īpaši, ja savienotie reisi.
Es domāju, ka tas ir saistīts tikai un vienīgi ar to, ka pirkums ir veikts, izmantojot aģenta (OTA), un nevis tieši no aviosabiedrības. Konkrētā aviokompānija nav vainojams.
(Iztulkoju no krievu valodas — Juris)