Sveiki, ceļotāji!
Vai kāds ir pircis aviobiļetes caur Fluege.de?
Šodien veicu pirkumu, nauda no konta man tika noņemta, e-pastā saņēmu kautko līdzīgu Booking confirmation, taču nosaukums Ihre Buchungsanfrage...kā saprotu, tas ir kaut kāds pieprasījums. Ja pareizi esmu sapratusi vācu valodu, tad man tuvākajā laikā vajadzētu būt vēl kādam e-pastam ar Confirmation, bet jau pagājušas kādas 3 stundas, un vēl nekā. Sāku satraukties!
Varbūt kādam ir pieredze ar šo Fluege.de?
Paldies!
Domāju, ka tas vairāk saistīts ar aviokompāniju. Esmu divas reizes pircis caur www.fluege.de. Pirmajā reizē BOOKING REFERENCE atnāca ļoti ātri, bet, piemēram, otrajā gadījumā, pērkot biļeti uz Ukrain International airlines lidojumu, aviokompānija atsūtīja savu BOOKING REFERENCE caur www.fluege.de tikai pēc 12 stundām. Tev vienkārši jāgaida. Ja lidojums nav jau šodien vai rīt, nav pamata satraukumam. Ja cena bija ļoti zema (tā saucamā "kļūdu cena"), tad gan var gadīties arī, ka aviokompānija cenu izlabo uz pareizo un zemo cenu vairs neapstiprina. Tad rezervētā summa atbloķēsies MAX 14-15 dienu laikā.
Paldies, viss kārtībā, e-ticket kabatā! Vajadzēja tikai bišku pacietību!
Man te jokaina situācija ar Fluege ir iznākusi - pirku IndiGo biļetes (caur viņiem iznāca lētāk), maksāju ar Amex. Finālā Fluege izmeta paziņojumu, ka par šādu cenu tomēr nevarot nodrošināt (izskatās, ka vajadzēja ar citu karti maksāt, bet, to sapratu tikai vēlāk).
Tajā pašā laikā meilā ir IndiGo apstiprinājums, kā arī Amex šī summa stāv rezervētajā summā. Savukārt meilā no Fluege ir e-pasts par to, ka viņi nevarēja Ebiļeti izdot un, ja to gribu, tad re - caur šo linku, lai vēlreiz apstiprinātu. Saprotu, ka jāvada tad citas kartes dati, kurai viņiem šāda cena ir piesaistīta.
Vai kādam nav ar šitiem bijusi tāda situācija? Man biškuc bažas par summu, kura Amex-ā iestrēgusi - ja maksāšu ar citu karti, iznāks dubultā. Un kas zina, cik ātri šie atbrīvo?