Vai iespējams dabūt kādu kompensāciju, ja lidojums kavē 3h+ Wizzair.
Jā, kompensācija pienākas, jo tā ir ES aviosabiedrība.
Man iedeva 3eur ēdienu talonu. Ceru, ka tas nav viss?Kāds ir to darījis, kas man jāiesniedz, kur?
Zvanīju wizzairam, lika rakstīt sūdzību par mana lidojuma kavēšanos. Ko īsti vēlos utt. Vai nav kāds gatavs tex, ko varētu šiem nosūtīt?Paldies
A ja lidmasinu laboja lai ta nenokristu?
Paldies
Jā, viena nevarēja pacelties-tehniskas problēmas. Gaidīju nākamo, kuru novirzīja no Londonas -bukti atklāja. Pasažierus novirzīja ar busu uz Viļnu, lai tālāk dotos ar lidmašīnu no turienes. Problēma no RIX tika atrisināta ar trešo piegāienu.