Sveiciens! Atkal viens jautājums par Untited (un nav saistīts ar TO cenu kļūdu). Nedēļas nogalē rezervēju divas biļetes, par ko arī tika autorizēta/ rezervēta nauda bankas kontā. Šodien skatos, puse ir aizgājusi United, otra puse atpakaļ man kontā. Nekādi paziņojumi vai izmaiņas UA kontā pie biļetēm nav. Kā rīkoties?
Sveiciens! Atkal viens jautājums par Untited (un nav saistīts ar TO cenu kļūdu). Nedēļas nogalē rezervēju divas biļetes, par ko arī tika autorizēta/ rezervēta nauda bankas kontā. Šodien skatos, puse ir aizgājusi United, otra puse atpakaļ man kontā. Nekādi paziņojumi vai izmaiņas UA kontā pie biļetēm nav. Kā rīkoties?
Ja nav saistīts ar to cenu kļūdu, tad prātīgāk būtu uzzvanīt un uzjautāt šiem, kas par "desām". Ieteiktu gan 14 dienas pēc rezervācijas nogaidīt, ja vien lidojums nav jau tagad drīzumā. Nezinu, vai UNITED tā dara vienmēr, bet kļūdu cenas gadījumā arī bija rezervētas divas summas.
Ja ir e-biļešu numuri, tad es īpaši neuztrauktos, kad viņi plāno noņemt visu naudu. Gan jau neaizmirsīs.
Jā, biļetes ir "ticketed" un "confirmed". Ok, tad chill un gaidīšu, kad paņems otru pusi.
Tā arī bija - vakarā iesūca otru pusi.