Pirku biļetes United, savā United kontā rezervāciju redzu, nauda bankā rezervēta, bet uz e-pastu atnāca šis Ticketing Delay paziņojums. Vai man būtu jāsatraucas? (E-pastā teikts, ka nekas nav jādara bet jāgaida, kad tiks izsniegta biļete. Bet tomēr.)
Vai pirki šādu biļeti? Kļūda: United pirmā klase UK — Dienvid/Ziemeļamerika no 50 EUR (beidzies…)
Nē Bet šādu paziņojuma saņēma šo biļešu pircēji? Vai ir vērts zvanīt klientu dienestam? Viss it kā tīri, nu, izņemot, kredītkartes adresi..
Nē Bet šādu paziņojuma saņēma šo biļešu pircēji? Vai ir vērts zvanīt klientu dienestam? Viss it kā tīri, nu, izņemot, kredītkartes adresi..
Kāds tad ir tas TICKETING DELAY paziņojums? Domāju, ka kopš šodien atkal atjaunota pieeja united.com dāņu lapas versijai viņi, iespējams, pārbauda cenu atbilstību manuāli, lai pa brīvdienām atkal nepārdotu kādus pāris tūkstošus biļešu par sviestmaizes cenu, ja reiz tikko "nogājis greizi". Ja cena atbilstoša, gan jau, ka apstiprinās, ja atkal kāda nepareizā cena, tad var arī neatnākt biļete. Viņiem mājas lapā ir arī daudzi bezmaksas Nr., uz kuriem var zvanīt, ja kas un vaicāt.
"Thank you for choosing united.com. There has been a delay in the issuance of your ticket(s) for technical reasons. No action is required by you at this time. We expect to have your ticket issued shortly. Your credit card will not be charged until the ticket is issued and a receipt has been sent. Please accept our apology for this delay. For changes (which may result in a fare change) or questions about your reservation, you may contact United Reservations in the U.S. or Canada at 1-800-United1 or in the United Kingdom at 0800-028-5003. Elsewhere, please contact your local United Office. Please have your confirmation number available."
Cena lētāka, nekā vidējā, bet nekādas kļūdas vai tml. nav.
Cena lētāka, nekā vidējā, bet nekādas kļūdas vai tml. nav.
Nu tad jau jācer, ka Tev būs tā e-biļete un nekas nav jādara. Dažas aviokompānijas, piemēram, Ukrain International, kādreiz e-ticket atsūta tik nākošajā dienā pēc 12 stundām. Droši vien, ka viņi vairāk seko līdzi cenām un tāpēc ir tā aizkavēšanās, jo visu rūpīgi pārbauda.
Diemžēl biļete tā arī neatnāca. Zvanīju uz UA klientu tālruni, man paskaidroja, ka esmu izmantojusi Costumer Care kuponu, kas ir darīgs tikai UA lidojumiem (manējā bija viena Lufthansas "kāja"). Nācās atcelt un rezervēt no jauna, bez kupona. Tas izdevās.
Rezervēju caur United.com lidojumu, ko izpilda Turkish Airlines un pēc united kļūdas mana rezervācija tika atcela un united paši izveidoja jaunu (ta pati cena un noteikumi), bet aizmirsa to paziņot man un Turkish Airlines. Liels bija mans pārsteigums ierodoties Viļņas lidostā un dzirdēt, ka manas biļetes ir atceltas (voided). Turkish Airlines birojs Latvijā pateica, ka neko nevarot darīt, United telefonsarunā saka viss ir ok. Gāju ar telefona skaļruni (ar united kontaktpersonu) pie Turkish Airlines Viļņas biroja un pēc 5min problēma tika atrisināta.
Iesaku visas rezervācijas,kas pirktas united.com pirms kļūdas rūpīgi pārbaudīt, jo vēl iepriekšējā dienā sazinoties ar Turkish Airlines biroju Rīgā man teica, ka viss ok.
United ļoti cenšas, lai nosargātu iegūtās pozīcijas. http://www.flyertalk.com/story/its-official-united-is-the-most-complaine...