Pirmo reizi gribēju nopirkt Ryanair lidojuma biļetes, bet jau pie maksāšanas, pēkšņi parādās klāt - maksas pakalpojums: 24 eiro
Tās tā normāli vienmēr ir šai aviosabiedrībai, vai caur kaut kādiem starpniekiem biju tikusi?
Uz e-pastu atnāca pasūtījuma informācija no Superbiletes (Avio.lv) Pec rekvizītiem ir SIA EUROTRAVEL
Kā var nopirkt Ryanair biļetes bez starpniekiem? Tas ir iespējams?
Paldies!
wtf?! www.ryanair.com
jau samaksāji? cerams, ka nē.
Doroteja, kādā lapā tad Tu mēģināji pirkt? Jā, esi trāpījusi uz kādiem starpniekiem, bet grūti saprast kādā veidā, kā līdz tam nokļuvi.
ņemot vērā, kādi sūdi parādās googlē meklējoties pēc Ryanair biļetēm, nezinātājam ir visai liela iespēja uzrauties uz starpniekiem...
nevaru tagad ielikt linku, bet sanāk, ka tas bija avio.lv, kaut gan lapas adrese bija www.ryanair.lv
re, jau kaut ko tamlīdzīgu ielika. Un es arī uzķēros. Paldies, ka vismaz izprotat manu kļūdu.
Man atvērās kaut kāds totalizators ...
www.ryanairaviobiletes.lv
te šķiet, ka būs tā lapa...
p.s. nezinu, vai ir pareizi te likt tos visus neriktīgos linkus?
sorry
Ir vienkārša patiesība, tie laiki, kad aināram bija lapas versija latviski (kaut nedaudz gļukaina), ir jau tik senā pagātnē, ka grūti atcerēties, ka bija vispār. Tagad tikai un vienīgi ingliš. Attiecīgi visi, kas piedāvā latviski-krieviski, ir starpnieki vai brīžam vēl ļaunāk.
p.s. nezinu, vai ir pareizi te likt tos visus neriktīgos linkus?
Pataisīju neaktīvus, tad jau būs labi.
Es izmantoju meklētāju https://duckduckgo.com, nevis google.
Mazāk pieredzējušiem interneta lietotājiem varētu būt noderīgi, ka oficiālajām uzņēmumu lapām viņi atzīmē «Official site»:
Skaidrs. Paldies!
Man vēl jautājums. Tagad ir atvērta pareizā mājas lapa, kur ir vienīgi ingliš
Vai tur tā cena vēl var mainīties (nerunāju par bagāžas pirkšanu vai vietu rezervēšanu)?
Piemēram, kaut kādi mistiski maksas pakalpojumi vai transakcijas, vai vēl kas tamlīdzīgs? Ja ir VISA debetkarte (SEB banka), vai kādu citu karti labāk izmantot?
Piemēram, tajā SIA EUROTRAVEL mājaslapā, biļešu cena ar tām mistiskajām piemaksām, man pieauga vairāk kā divas reizes.
visu kārtīgi atķeksējot (izvēles pakalpojumus - bagāža, sēdvieta, priority iekāpšana, apdrošināšana, auto īre utml.) cena paliek tāda pati kā pirmajā izvēles ekrānā...
pie norēķiniem Creditcard fee 2% no summas, savukārt ar debetkari 0.00.
Ryanairam galvenais neaizmirstam noķeksēt slēptās piemaksas (izpaužas, kā ļoti neizdevīgs konvertācijas kurss), ja gadienā biļetes pērc ne no EUR zemes.
Labdien!
Man atkal jautājums. Nopirku biļetes un it kā viss man sanāca un bez jebkādām piemaksām, un lētāk, kā Eurotravel piedāvājums. Uz e-pastu atnāca FLIGHT RESERVATION NUMBER xxxxx FLIGHT STATUS CONFIRMED un flight(s) detals from... to... tā īsti nekādu biļešu jau nav tik, rezervācijas nr.
Un bankā nauda ir tik norezervēta, bet ne noņemta. Sākumā domāju, ka tāpēc, ka ir brīvdienas, bet ir jau otrdiena un nauda joprojām ir tik rezervēta.
Vai tas ir normāli, vai arī kaut kas ne tā izdarīts?
p.s. Atvainojos, mana pieredze ir neliela, tāpēc tādi jautājumi. Paldies!
nav nekam citam arī jābūt... Ryanair neparādās nekādi e-ticket number.
tam, ka nauda pagaidām tikai rezervēta, tevi nevarētu uzztraukt ne par mata tiesu.
Paldies!
Tad nesatraukšos
ir tā kā zahuj raksta. Noteikto dienu skaitu pirms lidojuma varēsi iečekoties on-line. ievadīsi to flight reservation number, iečekosies un izdrukāsi boarding pass ar kuru tad arī iesi uz lidmašīnu (ja nav nododamās bagāžas). Ja lido no Rīgas (atvaino, nelasīju tēmu no sākuma), tad iepriekš jāsamaksā arī RIX drošības nodeva. Rīgas lidostas mājas lapā var atrast info.
Par to, ka nauda tikai norezervēta - nesatruacies. Gan noņems. Man Lufthansa pagājušo gad kad lidoju uz Vāciju, naudu noņēma tikai kāda 2 ned. pēc tam kad jau biju atgriezusies mājās. Stāvēja visu laiku pie rezervētajām summām.
drošības nodevu var maksāt te: http://www.riga-airport.com/lv/main/pasazieriem/noderiga-informacija/avi... vai lidostā, protams.
Lidošu no Milānas uz Rīgu. Kā saprotu iečekoties var jau 30 dienas pirms lidojuma (tā lasīju viņu noteikumos) tad boarding pass izdrukāšu te, mājās. Ar BT lidojam uz Romu un tad kaut kā būs līdz Milānai jātiek, lai lidotu atpakaļ uz Rīgu.
Ja gribi maksāt par sēdvietām un izvēlēties, kur sēdēsi, tad jā - var iečekoties jau 30 dienas pirms lidojuma. Bet, ja negribi neko vairs papildus maksāt un nav iebildumi sēdēt automātiski piešķirtajā sēdvietā, tad iečekošanās sākas tikai 7 dienas pirms lidojuma.
Online check-in opens 30 days before each scheduled flight departure time for customers who purchase an allocated seat. Customers can be allocated a seat free of charge if they check-in online between 7 days and 2 hours before each booked flight.
http://www.ryanair.com/lv/terms-and-conditions/article6/
JolantaB, paldies!
šo info īsti nebiju izpratusi.
Ja pērc sēdvietas tad iečekoties var 30dienas pirms lidojuma, ja sēdvietas nepērk (iedala pa brīvu, kājās nav jāstāv) tad iečekoties var 7 dienas pirms lidojuma. Kad pēdējo reizi janvārī lidoju izmantoju telefonā esošo mobilo aplikāciju, nevajadzēja neko drukāt, tikai jāuzrāda QR kods, ko iedod, kad iečekojās no mob. aplikācijas (man likās ļoti ērti).
Lūgums apskaidrot: Kopā ar lidojumu Rīga - Dublina - Rīga, nopirkts arī transfērs no lidostas uz pilsētu un atpakaļ. Onlainā iereģistrējoties, parādās tikai lidojuma biļetes.. bet busbiļešu nav
Un pie vienas reizes ?uz kādu LV Nr. zvanīt lai parunātu ar/par Ryanair?
Un pie vienas reizes ?uz kādu LV Nr. zvanīt lai parunātu ar/par Ryanair?
Ryanair nekādu latvisku tērzēšanu par/ar un ap sevi nepiedāvā.
Lūgums apskaidrot: Kopā ar lidojumu Rīga - Dublina - Rīga, nopirkts arī transfērs no lidostas uz pilsētu un atpakaļ. Onlainā iereģistrējoties, parādās tikai lidojuma biļetes.. bet busbiļešu nav
Ryanair teic, ka 24 laikā no biļetes ar transfēru rezervācijas bija jāpienāk transfēra apstiprinājumam:
transfer email confirmation within 24 hours of your booking. If you have not received your email within that time, please check your email junk/spam folder, alternatively please contact the parking/transfer company directly quoting your Ryanair booking reference.
Aircoach |
Belfast/Dublin |
info [at] aircoach [dot] ie +353 (0)1 8447118
|
E-pastā pērkot kaut kas pienāca? Tur nebija busa biļetes?
Paldies par atbildēm! Noskaidrošu par e-pastu(nav mans lidojums), bet laikam rīt..
Es vienreiz mēģināju Ryanairā norezervēt autonomu (viņiem gadās tīri labas cenas), it kā (man šķiet) visu izvēlējos, ko prasīja, autonoma parādijās kopējā cenā, bet pirms paša maksājuma veikšanas pazuda. Nodomāju, ka laikam novilks vēlāk atsevišķi. Pēc nedēļas tā arī nekas neatnāca, un nekāda apstiprinājuma, ka man ir rezervēta autonoma, nebija, tā kā norezervēju auto jau atsevišķi. Varbūt ka ar busiem kaut kādi līdzīgi gļuki.
Pateicos zahuj par aircoach kontaktiem Šie atsūtīja skaidrojošu vēstulīti:
...Thank you for your recent email enquiry.
Your Ryanair boarding pass / e-ticket is your authority to travel please show this to the driver on the coach onboard the coach...
tā ka viss it kā kārtībā..tikai paskatoties puisīša biļetē..apdrošināšana 15.50, autobuss par 23EUR RT...summā dārgāk kā uz Raipuru.. Rynair rullē
Kāda mārrutka pēc jāpērk apdrošināšana no Ryanair? Paskaidro puisītim, ka viņš dzīvo valstī, kuru sauc ''Don't insure me" ...
kaut kā jau tā, 1/4 peļņas, Rynairam ir jāsalasa
te tāda kā Ryanair sākumlapa ar prastjautājumiem
tātad: es lasīju, saglabāju..pazaudēju pamācību, kā pirkt biļeti eiro naudā no Londonas. Lūdzu zinošos atsaukties!