Pirku vairākiem ceļotājiem biļetes lidojumiem ar UIA.
Vispirms pērkot 1 gab caur airtickets24.com naudu no kartes rezervēja 2x. Informēju banku par notikušo, taisīs chargeback. (pirmo reizi šādi gadījās)
Tad tālāk izmantoju tripair.com, it kā viss izdevās, meilā ir e biļetes numuri, bet ierastā booking nr vietā - Airline Record Locator: RTJ22
Kur un pēc cik ilga laika var pārliecināties par biļešu apstiprinājumu? (Checkmytrip neko tādu neatrod)
Checkmytrip var apskatīt rezervācijas, kas veiktas Amadeus sistēmā. Noderīgajās saitēs ir arī citām lielākajām sistēmām. Daudzām aviosabiedrībām ir sava paštaisīta sistēma (nepateikšu, kā tā sadarbojas ar aģentūrām), der pamēģināt arī aviosabiedrības mājaslapā.
Ir kaut kādas atšķirības niansēs, bet principā Airline Record Locator = Passenger Name Record = rezervācijas numurs. (Ja kāds var tās atšķirības izskaidrot, labprāt uzklausīšu.)
Kaut kā pamaz zīmju tajā lokātorā, parasti ir 6.
Rezervācija pati par sevi neko nenozīmē, būtiski, vai ir e-biļete.
Visprecīzāk zināsi, vai biļete ir, vienkārši pazvanot aviosabiedrībai.
Kaut kā pamaz zīmju tajā lokātorā, parasti ir 6.
Pašu aviosabiedrību sistēmās ir redzēti Airline Record Locator ar 5 zīmēm - konkrēti Transaero un laikam arī UIA.
UIA sistēmā tiešām ir 5 simboli rezervācijas numurs, to var secināt pēc online check-in sadaļas, kur prasa ievadīt 5 simbolu booking code. Paralēli noteikti dabūjams arī kādas GDS rezervācijas numurs, to prasi pārdevējam (vai arī aviokompānijai: http://www.flyuia.com/eng/company/ukraine-international-airlines/Contact...).
Visprecīzāk zināsi, vai biļete ir, vienkārši pazvanot aviosabiedrībai.
Paldies, UIA atsūtīja, ka viss ir ok.
Forša tēma
Man arī ir jautājums - vai ir kāds cits iemesls, lai neizvēlētos Latvijas aģentūru, izņemot cenu. Šobrīd izskatās, ka visas OTAs, ieskaitot Latvijas, tirgo biļetes par ~vienu cenu. Aviokompānijas mājas lapā, diemžēl, šādu savienojumu nopirkt nemāku
Gan jau ka ieliekot salīdzinātājos (kayak utt, noderīgajās saitēs ir vairāki), kāda no ārzemju OTĀm nometīs 10-20 EUR no cenas, ja ir pareizā kredī/debetkarte.
Bet citādi — neredzu neko ne pret, ne par LV aģentūrām.
Ar "pareizo" debet/kredītkarti var nomest 10eur, bet stulbākais ir tas, ka man nav šīs "pareizās" kartes un nezinu, kur tādu dabūt. Līdz ar to visas cenas (izņemot Krievijas OTAs, kur personīgas pārliecības dēļ pirkt negribu) ir apmēram vienādas.
Kamēr nav problēmu, tikmēr visas OTAs ir vienādas. Kā plusu redzu, ka problēmu gadījumā komunikācija ar Latvijas OTA būtu daudz vienkāršāka. Kā mīnusu - lielajām OTA (piem., expedia) ir lielāka garantija, ka viss tiks nokārtots man izdevīgi
Jā jā, šādu argumentu te mēģināja bīdīt vietējo aģentūru pārstāve, kad ārzemju OTĀ bija atrasta laba cena, ko vietējie nemācēja pārdot. Ka citzemju OTĀas nepalidzēšot, ja būs kādas problēmas, ka varot paņemt naudu un pazust, utt. Pietika nopirkt dažiem Lufthansas cenu kļūdu uz Venecuēlu caur vietējiem, šie ar lielāko prieku nodeva visu klientu informāciju Lufthnansai draudu vēstuļu sūtīšanai; ja kāds prasīja palīdzību, atgaiņājās, ka viņi tikai starpnieki biļešu pārdošanā, ar turpmākiem jautājumiem lūdzu pie LH un tādā garā.
Pirku vairākiem ceļotājiem biļetes lidojumiem ar UIA.
Tad tālāk izmantoju tripair.com, it kā viss izdevās, meilā ir e biļetes numuri, bet ierastā booking nr vietā - Airline Record Locator: RTJ22
Kur un pēc cik ilga laika var pārliecināties par biļešu apstiprinājumu? (Checkmytrip neko tādu neatrod)
Ja pirkts caur www.fluege.de, tad biļešu apstiprinājumu ar UIA var redzēt iekš www.tripcase.com, ne vienmēr apstiprinājumu var atrast iekš www.checkmytrip.com. Airline Record locator pieczīmju Nr. tiek izmantots tikai UIA mājas lapā, bet, cik saprotu, izlidojot no RIX nemaz nevar iečekoties ON-LINE (ja lido ar UIA), līdz ar to šim pieczīmju Airline Record locator-am ir tikai hipotētiska jēga, jo nezinu, vai ukraiņi ļauj savienotajam lidojumam "čekot" ON-LINE tikai vienu posmu no Kijevas, ja izlidošana ar savienoto reisu nesākas no Kijevas. Parasti apstiprinājums no UIA atnākt 6 -24 stundu laikā. Sistēma pašiem ukraiņiem viņu mājas lapā sūdīga - faktiski nekāda INFO par rezervēto lidojumu neparādās. Lai kaut ko mainītu ir jāzvana, ON-LINE neko nevar arī modificēt.
Visas Latvijas ITA sez uz vienas sistēmas kas izmanto tikai Amadeus Neto datu bazi un nav dzirdets ka šeit būtu kāds meklētājs kam ir piekluve visam Sabre, Worldspan, Amadeus, Travelport, ethnic, regionālajām, neto, kcinsilidatoru, charter un aviokomaniju datu bazem
Nezinu, vai mans gadījums ir "par tēmu", bet Expedia nopirku biļetes Air France lidojumiem. Rezervācijas Nr ir, e-biļetes Nr arī ir, bet Checkmytrip lidojumu nevar redzēt, jo izrādās, ka Air France neļauj savu lidojumu datus tur rādīt (izlasīju Flyertalk, ka arī citi ar to ir saskārušies). Air France lapā, protams, savu rezervāciju varu redzēt, bet tur, piemēram, nerādās "flight status", kaut kā tomēr vienmēr bija drošības sajūta, paskatoties Checkmytrip, ka visi lidojumi ir spēkā utt. Vēl - divus no lidojumiem izpilda AirBaltic, un AirFrance lapā rādās, ka šiem lidojumiem varēs iečekoties tikai lidostā (?). Vienvārdsakot esmu apjukusi, pirmoreiz saskaros ar šādu "sistēmu".
Nu, Turkish Airlines lidojumus arī var redzēt tikai viņu mājaslapā, checkmytrip nevar. Tas jau neko būtiski nemaina.
Es gan savu lidojumu ar AF checkmytrip varēju apskatīt, nezināju, ka var būt arī tā, ka neparādās.
Neee, Māri, Turkish Airlines var redzēt arī checkmytrip lapā. Tikko parbaudīju
Ā, nu redz, man atkal viss ok ar AF lidojumiem, bet neviens no lidotajiem TK lidojumiem checkmytripā nav bijis. Jautājums, kad var un kad nevar redzēt, kas to nosaka?
Atkarīgs, kur pirkta biļete. Ja pa tiešo no aviokompānijas vai OTAs, kam ir tiešā pieeja aviokompānijas rezervācijas sistēmai un aviokompānija defaultā neizmanto Amadeus, tad checkmytrip nevarēs redzēt. Ja pirkts caur OTA, kura visus lidojumus tirgo caur Amadeus, tad varēs redzēt arī checkmytrip.
Checkmytrip var apskatīt Amadeus sistēmā esošas rezervācijas. (Noderīgajās saitēs ir arī citu sistēmu lapas.) Sekojoši, vai tur var redzēt Turkish lidojumus ir atkarīgs no tā, vai Turkish liek savus lidojumus/rezervācijas Amadeus sistēmā vai izmanto kādu citu. Manuprāt turki izmanto gan Amadeus. Kādēļ neesi varējis tos tur redzēt savas rezervācijas — grūti teikt.
Ja aviosabiedrība un aģentūra izmanto dažādas sistēmas, vai arī biļetē ir vairākas aviosabiedrības, kas izmanto dažādas sistēmas, tad tai pašai rezervācijai visās sistēmās tiek uztaisītas kopijas, katrai kopijai protams savs rezervācijas numurs. Varbūt dabūji citas sistēmas numuru, nevis Amadeus.
Vēl ir tāda nianse, no kā cilvēki parasti sabīstas. Ja piemēram ir sarežģīts lidojums starp lidostām A-B-C-D-E-F-G, un pirmos posmus izpilda aviosabiedrība X, nākamo posmu D-E aviosabiedrība Y (kura izmanto citu sistēmu kā X) un tālākos posmus aviosabiedrība Z, tad aviosabiedrības Y rezervācijas kopija viņu sistēmā rādīs tikai lidojuma posmus C-D-E-F-G, respektīvi savu posmu, visus turpmākos (jo jāzin, kurp nosūtīt bagāžu) un vienu iepriekšējo (jo jāzin, no kurienes ierodas pasažieris, gadījumā, ja reiss kavējas utt). Bet pirmie posmi A-B-C šajā rezervācijā neparādīsies, jo tie aviosabiedrībai Y nav būtiski. Tādos gadījumos cilvēki, skatot rezervāciju citā sistēmā, satraucas, ka daži posmi kaut kur pazuduši.
Varētu būt tā, kā teica infests, jo turku biļetes pirku no turkiem, bet AF no OTAs. Un paldies Jurim - ja man gadīsies kāds ļoti sarežģīts lidojums, tad šo atcerēšos.
Pie reizes varētu vēlreiz uzdot jautājumu par iečekošanos onlainā: biļete pirkta no OTA, izdevusi SQ (numurs sākas ar 618...), bet pirmo posmu izpilda BT, ar kuru SQ nav codeshare, ir tikai interlining. Vai es SQ izpildītajiem lidojumiem varēšu iečekoties SQ mājaslapā?
Interesē tāpēc, ka gribu laicīgi rezervēt vietas. SQ lapā redzu savu rezervāciju, bet, tā kā neesmu biļeti pircis no viņiem, bet caur OTA, izvēlēties vietu nevaru, lai gan tāda opcija ir, - met kļūdu.
Ja aviokompānija par vietu rezervēšanu neprasa papildus samaksu un vietu izvēle ir svarīga, tad es tavā vietā piezvanītu un sarunātu pa telefonu, lai rezervē vietas. Iespējams, ka kļūdu met tieši dēļ sarežģītās lidojuma konstrukcijas, bet telefoniski aģentam noteikti vajadzētu varēt jums ierādīt vietas. Pirms tam tikai apskaties, kuras vietas ir pieejamas, lai uzreiz varētu pateikt, kur vēlies sēdēt.
Neee, Māri, Turkish Airlines var redzēt arī checkmytrip lapā. Tikko parbaudīju
Mans TK lidojums gan tika pikts caur TK mājas lapu, bet viņu arī varēja pārbaudīt tikai TK mājas lapā, CHECKMYTRIP to neredz. Laikam tas tomēr atkarīgs no tā, kurā OTĀ vai mājas lapā lidojums ir pirkts. Piemērs - UIA vienu lidojumu redz iekš CHECKMYTRIP (pirkts budgetair.it), bet otru redzu tikai TRIPCASE, jo pirkts caur fluege.de.