Sveiki, es gribēju jums palūgt palīdzību. Rīt man ir paredzēta izlidošana no Rīgas uz Oslo ar Norwegian, un te sākas kaut kādi joki. Biļeti man pasūtīja draugi Norvēģijā, un pēc rezervēšanas pārsūtīja man e-pastu ar diviem failiem. Viens ir invoice, otrs ir kaut kāds "travel document" ar barkodu, bet bez vietas. Citiem vārdiem, izskatās uz mata kā Norwegian boarding pass, tikai ir rakstīts "travel document" un nav piešķirta sēdvieta.
Tā kā es ceļoju daudz, iegāju Norwegian mājaslapā online check-in taisīt, man izmeta erroru, ka ar manu lietotājvārdu tas nav iespējams. Pieļāvu, ka to var izdarīt tikai ar to lietotājvārdu, kas pasūtīja biļeti, tāpēc palūdzu draugiem Norvēģijā. Taču šie man ziņo, ka check-in opcija ir neaktīva! Ko tālāk?
Es lasu internetā, ka Norwegian ir īpašs jauns pakalpojums, saukts "Direct-to-Gate" - http://www.norwegian.com/en/travel-information/travel-services/direct-to... Bet joks ta tāds, ka ir īpaši uzsvērts, ka tas nestrādā lidojumiem no Eiropas uz Norvēģiju, tikai otrādi! Izskatās, ka man uz rokas ir tieši šāds dokuments, tikai vai tas nostrādās, pārliecināšos tikai rīt pie iekāpšanas. Starp citu, Rīgas lidostā ir check-in mašīnas, kur var iečekot arī Norwegian? Man par kaunu jāatzīst, ka nekad neesmu ievērojis, jo vienmēr biju reģistrējies online.
mums arī bija case, kad Norwegian check-in opcija bija neaktīva. Travel document neder iekāpšanai. Es toreiz lidostā pie lodziņa parādīju savu travel doc un teicu, ka viņu sistēmā iečekoties nevarēju, mani bez liekiem jautājumiem iečekoja un izdrukāja iekāpšanas karti. Tas gan nebija RIX, bet domāju, ka tam nav nozimes.
lidojums bija 2014.g.pavasarī.
Droši ej un iečekojies pie lodziņa (check-in mašīnās RIX nav Norwegian).
Iekāpšanas kartes dod par brīvu arī RIX. Nav jau BT vai Rainis
Lai vai kā, ar to barcode arī var tikt lidmašīnā, bet tad apkalpe liek gaidīt līdz visi sasēžas un tad piedāvā brīvu vietu. Respektīvi, nav pasaules gals.
ps. Vispār dīvaini, no RIX nekad inetā check-in nav darbojies. Laikam dēļ tā, ka pārbauda rokas bagāžas. Ir likts svērt 90% gadījumu no RIX.
OK, paldies par padomiem!
Tikai gribēju piebilst - izskatās, ka lidojot no Rīgas, Norwegian neatļauj online check-in kā tādu. Kad ierados lidostā, cilvēku kā jūra stāvēja rindā, lai saņemtu savu biļeti pie bagāžas nodošanas. Turklāt praktiski vienlaicīgi izlidoja divi Norwegian reisi - uz Oslo un Trondheimu, līdz ar to rindā stāvētāji bija kādi 200+. Par laimi, pēc kāda laika mūs apkalpoja jau 6 darbinieki.
Coletya - ne tikai, BT vai Rainis, arī WIzzair. Par šo esmu īpaši dusmīga - jo, lai gan ceļojusi biju toreiz pietiekami, pirmo reizi lidojot ar Wizzair, mēģināju čekoties on-line. Nebija īpaši saprotami, mocījos meklējot visādas norādes un likās, kaut kā to arī izdarīju (savuprāt). neizdeva nekādu boarding pass, bet kaut ko līdzīgu, "Travel document" ar norādi, ka tas ir jāuzrāda lidostas darbiniekam. Izskatījās, ka varbūt šiem ir citādāka sistēma..
Un skuju - izrādījās, ka biju tikusi pusceļā (vajadzēja vēl kaut kādus soļus - apstiprināt vai taml). Neinteresēja viņus tas, ka ir uzraksts uz tās bļitkas: šis ir jūsu ceļojuma dokuments, uzrādiet lidostā, blablabla.. nācās par katru personu 8 ls lodziņā samaksāt. Par vēlāk kļauzu iesniedzu - nekā.
Hmm..., nu man ar Wizzair čekošanos nekādu problēmu nebija, arī nesen lidoju pirmo reizi. Nav palicis atmiņā nekas tāds nesaprotams. Ryanairam gan tā čekošanās ir mokoša, gan pases datus prasa (kaut gan bez tiem mierīgi var iztikt, vismaz Šengenā noteikti) un profils viņus nesaglabā, gan kārtējo reizu uzbāžas ar apdrošināšanām, autonomām, viesnīcām, koferiem un ko tik vēl ne.
orsons21 - pēdējo reizi kad braucu vairs neatceros, bet sarežģījumu nebija. pirmo reizi lidojām kad tikko Wizzairs bija parādījies, var jau būt, ka sistēmā kas mainījies, bet nu esmu piesardzīga un vienkārši vērsu uzmanību, ka bez Airbaltic un Ryanair ir vēl kāds, kurš iedzinis bailes no čekošanās uz vietas lidostā.