Tātad ir mērķis pēc gadiem diviem tas ir 2016. gada beigās / 2017 gadā sākumā doties uz āziju, ( nevaru noticēt ka tik ilgi jāgaida, bet nu ģimenes pieaugums prasa mazliet atlikt ceļošanas priekus ) Gribētos pamēģināt lidot Biznesa klasē - tā kā iepriekš neesmu tam pievērsis pārāk lielu uzmanību, vai ir kādi ieteikumi vai lietas ko ņemt vērā lai iegādātu biļetes lētāk nekā standartā, cik pētīju tad vidēji no RIX ar Aeroflot vai Finnair, principā arī ar jebko citu cena ir ap 1800-2000 eiro. Tātad vai ir kāds ieteikums kā šo cenu samazināt? vai vienk jāgaida kāds error fare. Principā derētu lidot arī kkur no vācijas vai citas vietas kur var nokļūt saprātīgā laikā.
Pateicos un laimīgu jauno gadu
Jāseko cenām, bija piemēram ar turkiem 720 EUR uz Kuala lumpuru. http://www.celakaja.lv/forumi/leti-lidojumi-eiropa-azija-2014?page=1#comment-342729
Nu domāt par 16. gada beigām vēl ir labu laiku par agru... Idejiski, protams, trikošana un error fares... Varbūt var arī kādu akciju izcelt.
Biļetes nonāk tirdzniecībā tikai aptuveni gadu pirms lidojuma, tāpēc uz šādiem lidojumiem tīri teorētiski vērts sākt skatīties tikai šī gada beigās. Tāda konkrēta laika, kad biļetes ir vislētākās tik tiešām nav, vienkārši patstāvīgi jāseko līdzi cenām. Tevis nosauktā cena ir diegan reāla cena šādām biļetēm (no Rīgas). Lētākas biļetes parasti uzpeld tikai tad, ja ir cenu kļūda vai biežāk virzieniem starp Eiropu un ASV.
Ir vērts pavaktēt Qatar piedāvājumus, jo viņi ik pa laikam izliek pārdošanā 2 for 1 biznesa klases biļetes. Un Qatar ir viena no labākajām biznesa klasēm, kādas vispār ir.
Te, piemēram, var lasīt par vienu šādu izpārdošanu: http://loyaltylobby.com/2014/11/25/qatar-airways-2-4-1-business-class-co...
Tad gan lidošana nesanāks no Rīgas, bet kādas citas pilsētas, kas rada papildus izmaksas nokļūšanai, bet varbūt papildus ceļotprieku. No OSL uz BKK šādā variantā varēja aizlidot par aptuveni 2150 EUR divi cilvēki (1070 EUR no viena, manuprāt, ļoti laba cena, īpaši Qatar).
Arī citas aviokompānijas rīko šādas izpārdošanas, piemēram, Finnair. Neesmu tikai piefiksējis, vai zemās cenas ir arī no Latvijas.
Bet pirms ķerties klāt lidojumam Biznesa klasē, ir jāsaprot, ka tās ir ļoti dažādas un ko īsti vēlies no šī lidojuma. Nolidot tikai ķeksīša pēc par zemāko cenu, lai būtu lidots biznesa klasē, manuprāt, nav vērts. Iesaku palasīt kādus lidojumu review, lai saprastu, kas ir kas. Vienas no labākajām business class uz to galu skaitās Cathay Pacific, Singapore Airlines, Qatar, Etihad, Emirates, Thai, Japan Airlines. Bet ļoti daudz ir atkarīgs arī no lidmašīnas, jo vienai un tai pašai kompānijai mēdz būt dažādi modeļi, kas ir dažādi iekārtoti un nodrošina atšķirīgu komfortu. Lietas, kam pievērst uzmanību varētu būt, lai ir all-isle access, lie flat bed un ēdināšanas kvalitāte.
Vēr ir variants ņemt lidojumu par jūdzēm, bet tad nepieciešams liels skaits jūdžu, bet, manuprāt, tas ir sakarīgākais ilgtermiņā lētākais veids, kā lidot biznesa klasē. Pirmkārt, biļeti parasti varēs dabūt no Rīgas (jo lidošana ir pa reģioniem nevis konkrētām pilsētām), varēs salīdzinoši brīvi izvēlēties galamērķi un piemeklēt datumus (tiesa jāņem vērā, ka jo vairāk cilvēki brauc kopā, jo grūtāk atrast, jo bieži award space ir pieejama vien pāris pasažieriem). Bieži vien arī mainīt datumus nebūs problēma.
Vēl, protams, var veikt maksas upgrade (par naudu nevis jūdzēm) lidostā vai neilgi pirms lidojuma aviokompānijas, kas šādu pakalpojumu piedāvā. Bet, ja ir obligāta vēleme/vajadzība lidot biznesa klasē, tad šis nederēs, jo līdz pat beidzamajam brīdim nevar paredzēt, cik tas maksās un vai vispār izdosies.
Ja nav jūdžu, tad, manuprāt, labākais variants ir via nu gaidīt kādu no šīm izpārdošanām vai cenu kļūdām (kuras biznesa klase parādās ļoti reti), konkrēta laika, kad pirkt nav, ir visu laiku jāvaktē. Bet pirms pirkt vai apsvērt pirkt, es Tavā vietā palasīt šos review, lai izdomātu, ar ko tad īsti vislabāk vēlies lidot.
Ņemot vērā to, ka ir ģimenes pieaugums, un iespējams dosieties kopā ar bērniem, ir tāda lieta, kā 'lap child', kur katrā aviokompānijā ir savi noteikumi, bet parasti ar bērniem līdz 2 gadu vecumam prasa 10% no pilanas cenas un nodokļus. Te ir neliels apkopojums ar (ne visām) aviokompānijām un to principiem: http://thepointsguy.com/2012/09/award-travel-with-an-infant-or-lap-child/.
Neliels "bet" ir tāds, ka gadījumā, ja tā ir biļete, kas pirkta par jūdzēm, tad aviokompānija piemēro bērnam 10% no pilnas biznesa klases biļetes cenas, kas varētu būt aptuveni 400 EUR robežās. Bieži award space nav pietiekoša, lai 4 cilvēki varētu ceļot kopā (vai pat 3), kas ļoti ierobežo datumu izvēli šādā gadījumā.
Piebilde pie Infests bērnu komentāra, visas aviokompānijas neļauj bērniem lidot biznesa/pirmajā klasē.
Varu tik piebilst, ka bieži vien aviokompānijām ir speciāli piedāvājumi ap valentīndienas laiku. Parasti lido divi par vienu cenu vai kaut kā tā.
Jā, paldies, par norādēm un ieteikumiem, esmu kā reiz esmu papētījis, ka būtu vērts lidot ar Qatar vai Emirates (doma ir trāpit uz A380 vai B787). Pirkt domāju par naudu līdz ar to jūdzes varbūt pēc tam kaut kas būs nākamajai reizei, jo līdz šim visi lidojumi katrs ar savu kompāniju līdz ar to nav tā ka vienā kontā būtu vairāk pa 9-10k. nu plāns ir ka tanī laikā bērnam vēl nebūs 2 gadi par biznesa klasi vairāk izvēlējos tieši ērtuma ziņā viņam. Savādāk pašam personīgi nav problēmu lidot arī ekonomiskajā vīnu dod visur Plus no vienas puses nebūtu problēma lidot no citas valsts īpaši vācijas, varētu pie viena apciemot radus.
Jāsaka ka 2k eiro būtu baigi pateicīgais cipars jo līdz šim tā kā parasti lidoju ZS un NY laikā cenas nebija lētākās un šā vai tā maksāju ap 1300 diviem lai nokļūtu līdz KL vai Manilai.
Nu skaidrs ka varu iekrāt naudu lai kad parādās varu pirkt
Nu priekš kam samierināties ar vecajām, labāk tad jau trāpīt uz A350, ko kā reizi arī Qatar iepērk
Piebilde pie Infests bērnu komentāra, visas aviokompānijas neļauj bērniem lidot biznesa/pirmajā klasē.
Pieņemu, ka biji domājis — ne visas ļauj?
Jā, tā biju domājis, uzrakstīju nepareizi.