Vakar 24.12 saņemām jauku Ziemassvētku pārsteigumu, kas vēlreiz pierāda, ka kredītkartes pēc ceļojuma jāslēdz un jāņem jaunas vietā.
Avis Buget Italia (centrālais offiss Bolcano) atdevis mūsu, kā šofera datus, soda kvīts izrakstīšanai Florences municipālai policijai, esot bijuši bez biļetes -atļaujas 30.okt. Firenze Zona A (!!!) trafico limitato (tas ir pats centrs, vecpilsēta, kā noskaidroju pēc kartes, kas atrodama web)
Iespējams, ka bijis arī kāds rēķins plāksteris logā, to vēl nezinu..., jo policijas papīru vēl nav. Nedod dievs laikā neapmaksāts sods. Avis par šo novilcis no kredītkartes 42 .. Eur administratīvos izdevumus.
Un vēl jāgaida rēķins no Municipālās policijas. Pēc lasītā internetā, tas būs vēl no 50-80 EUR.
Faktiski jau bijām 30 okt. Florencē, uz centru vispār pat nemēģinājām braukt, bija jau info ka tur nav ko darīt ar mašīnu, nakšņojām Florences pašos Z, pie autostrādes un lidostas, mašīna šajā laikā atradās viesnīcas stāvlaukumā, kurā var iebraukt, izbraukt tikai viesnīcas administratoram attaisot vārtus. Stāvlaukums bija iekļauts viesnīcas maksā.
Kā tagad pierādīt, ka neesi idiots... viesnīcas rēķinu varētu uzrakt un atradu arī Florences sabiedriskā transporta biļetes ar laika atzīmi...
Uztaisi jaunu kredītkarti
Es domaju, ka rakstit bankai pretenziju. Swed risinatu so problemu ja ir attiecigi dokumenti Seb ne. Rakstu pec personigas pieredzes. Es nekad vairs nenemsos ar Avis jo mums bija ar viniem problemas Cile.
Vari pameklēt tepat kaut kur par šo rakstīju un brīdināju, man arī bija tāds sods. Un arī citur netā var atrast info un tūristu sūdzības ar šo Florences pašvaldības iekārtoto pelnīšanas veidu. Nevaru komentēt par to kur tieši ir tās zonas un kur Tu brauci, bet bija kaut kāda municipalitātes lapa, kur varēja atrast savu nofotogrāfēto pārkāpumu pēc kaut kāda numura, ja pareizi atceros - pasen tas bija.
Par Florenci nezinu, bet parasti šajās zonās pārkāpējus fiksē ar videokamerām pie iebraukšanas zonā. Savulaik Sicīlijā braucām iekšā šādā zonā nesezonā kad iebraukšana nebija limitēta.
to lapu, kur ievadīt protokola nr. atradām, bet tur tāds nr. nav atrodams. Kartes izpētīju, ka neesam pat zona A tuvumā bijuši, no tās puses iebraucot vispirms būtu zona C jāšķērso , bet arī tā ir krietni tuvāk centram nekā mēs bijām. No viesnīcas uz centru pārvietojamies ar sabiedrisko, masīna bija viesnīcas stāvlaukumā. Uzrakstījām e-pastu, tad jau manīs ko atbildēs. Cik Tev naudiņas bija sods toreiz?
Precīzi summu neatceros, ja nekļūdos tad nepilni 300 EUR kopā sanāca par 2 fiksējumiem.
iedvesmojoši ... un tu samaksāji?
Ja nu tomēr tās zonas neatbilst webā publicētājām, tad tiešām tā ir tūristu čakarēšana, jo tieši šo zonu un ierobežoto parkošanās iespēju un augstās maksas dēļ tika pieņemts lēmums dzīvot pašā nomalē un pārvietoties pilsētas centra virzienā un pilsētā ar sabiedrisko transportu. Gaidam e-pastā atbildi, jo pagaidām web tāds protokola numurs nav pat reģistrēts.
Nu jā, es samaksāju. Gan jau daudzi teiks, ka nevajadzēja, arī kad info par to meklēju toreiz kaut kādos forumos, domas dalījās, bet nu... Vairāk laikam tā iemesla dēļ, ka bija doma vēl kādreiz brakut uz Itāliju un tad nav skaidrs vai tas kaut kur neuzpeldētu kādā brīdī.
Krieviem ir tāds teiciens - burtiski pārfrāzējot, ka parādus maksā tikai gļēvuļi vai zaķpastalas. Nekādā ziņā neatbalstot to pēc būtības, tomēr jāsaka, ka par ārzemēs piespriestiem mistiskiem sodiem (un kur nu vēl ar nomas mašīnu!) tas ir visai trāpīgi teikts.
Florencē (un citās lielajās Itālijas pilsētās), cik atceros, stāvvietas iezīmēja dažādu krāsu līnijas. Baltās līnijas bija paredzētas vietējiem (un laikam šīs bija bezmaksas stāvvietas), dzeltenās - invalīdiem, bet zilās - nerezidentiem un tās bija maksas stāvvietas. Varbūt saistībā ar šīm līnijām Jūsu sods "sashēmots"?
Mums līdzīgs nepatīkams atgadījums ir bijis, bet pasen un tas bija Katarā. Toreiz Sixt autonoma no konta ieturēja ap 100 eur. Protokola informāciju varēja paskatīties internetā pēc auto numura, bet līdz tam bija jāaizrokas pašiem, jo autonoma pati par šādu iespēju neinformēja un vispār necentās neko detalizētāk paskaidrot. Tad nu atklājās, ka tas ir kaut kāds stāvēšanas pārkāpums vietā, kur vispār nebijām bijuši un pārkāpuma laiks - nepilnu stundu pēc tam, kad auto jau bijām nodevuši. Pats interesantākais, ka konkrētajam auto šādi pārkāpumi atkārtojās vidēji ik pa 10 dienām... faktiski tas izskatījās pēc atstrādātas shēmas. Par laimi, nododot auto, bija veikts kaut kāds gala norēķins un biju saglabājusi čeku, kurā bija fiksēts tā izdošanas laiks. Šis bija pamats soda apstrīdēšanai, un autonoma arī atzina, ka mums ir taisnība, bet atgriezt ieturēto naudu vilcinājās ļoti ilgi.
Domāju, ka negatīvā pieredze vienā vietā nenozīmē, ka konkrētā autonoma ir neuzticama itin visur. Drīzāk jau tas parāda konkrētās zemes nacionālās īpatnības.
Varbūt sarakstē ar autonomu der atsaukties uz viņu reputāciju un piesolīt negatīvas atsauksmes internetā? Un vēl bankas iesaistīšana, ko jau minēja. Katrā ziņā ES ietvaros, domāju, strīdēties un panākt savu taisnību ir reāli.