Blondinisks jautajums, vai drizak pirmsbrauciena stress iestājies. Lidojam ar Aeroflot no Rīgas caur Maskavu uz Guaņdžou (CAN). Pirkts vienā Aeroflot biļete. Tālāk no CAN pēc 12 stundām uz Manilu. Tur cita biļete, cita aviokompānija. Gan stops Maskavā, gan Guaņdžou plānots ka bezvīzas tranzīts. Man taču Aeroflots nevar celt pretenzijas, ka nav Ķīnas vīza? Čekojoties jārāda biļete tālāk uz Manilu? Kaut kā sastresojos tagad
Pamatoti uztraucies (par Guaņdžou tranzītu — ar Maskavu viss būs kārtībā), jo, cik saprotu, cilvēkiem ir bijušas problēmas ar atsevišķām biļetēm un daži pat nav ielaisti lidmašīnā (?), nācās pirkt citu bileti. Palasi, ko mazais74 par to saka, viņam bija ļoti līdzīgs maršruts, es gan rūpīgi nesekoju, kā tur viss risinājās: #66
Nu tur bija diskusija par atpakaļcelu. Mnl-can. Mani šobrīd uztrauc vai Aeroflot jau te Rīgā nepiekasisies.
Man grūti saprast, kā atpakaļceļš var neuztraukt, bet domāju, ka Rīgā būs vieglāk, saprātīgāki cilvēki.
Nu tur atpakaļceļā ir rezerves variants gan laika rezerve, gan apdrošināšana, gan pamats domāt ka tas negadījums kad neielaida lidmašīnā jau bija pietiekami sen un viņi būs pieraduši ar līdzīgiem ceļotājiem no ES. Plus izchekoju flyertalk par šo tēmu, īpaši problemam vairs ar šo nevajadzētu būt.
http://www.csair.com/en/tourguide/airport_service/transfers/internation_internation.shtml
Vienīgais, ko ātrumā neatradu, kas notiek, ja tranzītpasažierim bagāža nav jau iečekota līdz galam (šajā gadījumā RIX-MNL un MNL-RIX). Problēmām, ka nav Ķīnas vīzas, it kā nebūtu jābūt, attiecīgi ar ielaišanu/nelaišanu lidmašīnā.
es ceru ka būs ok. jāpaņem līdzi visi tie oficiālie apraksti.
Uztraukums bija veltīgs. Rix viss ok, pētīja gan noteikumus, piezīmēja ka rets gadījums, bet viss labi
Ja un bagazha līdz CAN iecekota, tālāk nevarot, un man arī tas nebija vajadzīgs.
Sveiki Īsti jau stāsts vairs neatbildīs nosaukumam, bet solīju mazais74 atskaiti, kā arī citiem info noderēs. Tātad mans maršruts bija RIX - SVO-CAN, tad CAN-MNL-CAN (ar Cebu pacific) un CAN-SVO-RIX. Pa vidu vēl uz Kalibo un atpakaļ. Uzreiz saku, ka ceļojums tika izplānots 2 nedēļu laikā, tāpēc ķēru biļetes kas bija pieejamas, un ar Cebu man vislabāk derēja laiki. Kā mani jau te brīdināja un zināju par nejauko pieredzi citiem ar Cebu tieši posmā MNL-CAN, paļāvos uz to ka zināms laiks jau pagājis un Cebu beidzot sākuši ievērot noteikumus, man bija lielā Swed apdrošināšana, laika rezerve, un paziņas Manilā, kur problēmu gadījumā vismaz nav uz ielas jāpaliek. Nu bet es "ielidoju" pēc pilnas programmas ar identisku notikumu gaitu kā aprakstīts "melnais" forumā Notikumi risinājās šādi - sestdienas vakars, jau laicigi esam Manilas lidostā, Cebu darbiniece laipni palūdz pases, pašķirsta, un jautā vai lidosim tranzītā, jo mums pasē nav Ķīnas vīza. Mēs sakam jā. Tad viņa palūdz nākamo biļeti apskatīt un saka, ka aizies nokopēt. Tajā brīdī man viss patiešām likās cerīgi. Pēc 2 min viņa ir atpakaļ un saka, ka tomēr ir problēma, ka viņi tiešu uz CAN nevarēs mūs aizvest, ja būtu Pekina vai Šanhaja, tad - no problem. Rādu "Timatic" izdruku, kur redzams, kuras visas lidostas ir atļautas tranzītam, tur skaidri redzams, ka CAN arī ir tajā skaitā. Meitene priecīga, aizskrien ar to info atkal kaut kur. Un tad atkal ir atpakaļ un ska ka tomēr nē - nevarēs mūs iečekot, jo Cebu pacific neesot "transit facilities", mēģinam no viņas noskaidrot, kas ir "transit facilities" šajā gadījumā, viņa nevar paskaidrot. Sakam ka mēs Ķīnā nepaliksim transfēra zonā bet iesim caur imigrāciju ārā, tieši tāpat kā turpceļā, rādam zīmogus pasē. Tad viņa turpina skraidīt konsultēties, un katru reizi atbilde ir nē. Beigās palūdzam lai atnāk kāds kam ir lielāka teikšana, atnāk puisis, kurš ir laipns, bet ļoti strikts, ka Cebu nevarēs mums nodrošināt lidojumu. Tad atskan "pērle" - Cebu serves local people. Kad es pārprasu, vai tiešām ārzemniekus viņi neapkalpo, un vai viņš to varētu man apstiprināt rakstiskā formā, tāpat kā visu pārējo par to ka viņi nevar mūs aizvest, jo nav "transit facilities" utt, ko minēja iepriekš, atbilde ir nē, jo viņi varot tikai uzrakstīt papīru, ka mēs "not boarded". Lūdzu lai uzraksta iemeslu, kapēc mēs "not borded", kaut vai to, ka pēc viņu domām mums bija vajadzīga ķīnas vīza. Arī to viņam neesot tiesības darīt, to varot izsniegt tikai juridiskais departaments, kurš protams sestdienas vēlā vakarā nestrādā. Jā un viņš mums ieteica nopirkt biļetes no Philippine Airlines Sapratām ka neko nepanāksim, paņēmām izziņas ar "not boarded", zvanījām draugam, braucām prom no lidostas. Nopirkām biļetes no PA uz nākamās dienas vakaru, bija palikusi tikai biznesa klase, bet nu tas nebija tik traki dārgi. Pavadījām vēl vienu dienu Manilā. Nākamā vakarā čekojoties PA, netika uzdots neviens jautājums, izbaudījām biznesa Lounge un jauku lidojumu uz CAN. Žēl ka zaudējām šopingam paredzēto dienu CAN, tagad būs ņemšanās un kasīšanās, bet nu laimīgi tikām mājās. Vēl ieteikums par CEBU, vietējie paši saka, ka Cebu ir ļoti slikta slava, reisu kavēšanās, atcelšana utt. Regulāri presē parādās, ka notiek izmeklēšanas par dažādiem pārkāpumiem. Vidēji turīgais filipīnietis nemaz parasti nelido ar Cebu... Es domāju, ka mēs Eiropā esam pieraduši, ka lētās aviokompānijas nav sliktas, ja tu rēķinies ar papildus izmaksām par servisu, bet tās lido laikā un reisi tiek nodrošināti ikvienam. Kopsavilkums tāds, ja nu kāds no tomēr vēlas izmantot Cebu, tad lidojot uz Ķīnu vienkārši uztaisiet Ķīnas vīzu. Jebkuram lidojumam paredziet pietiekamu laika rezervi, jo reisi principā nekad nav laikā.
Jācer, ka apdrošināšana šinī gadījumā nostrādās un saņemsi iztērēto naudu par biļetēm atpakaļ. Ko swed.apdr. saka par šo konkrēto gadījumu?
Mēs vēl neesam runājuši ar apdrošinātājiem. Bet līdz ko būs kāda info, došu ziņu.
Plus mans draugs no tā gala sola palīdzēt sarunās ar Cebu, jo viņam ir kontakti tās vadībā.
Jebkuram lidojumam paredziet pietiekamu laika rezervi, jo reisi principā nekad nav laikā.
Man gan trijos Filipīnu iekšējos pārlidojumos visi pārlidojumi ar Cebu Pacific bija laikā. China Eastern no Šanhajas uz MNL toties turpceļā nokavēja 2 stundas. Labi, ka bijām rēķinājuši 4,5 stundu starplaiku starp reisiem, citādi būtu ziepes. Vienam pārlidojumam mēnešus divus pirms izlidošanas atiešanas laiks tika pārcelts par 20 min.ātrāk - CEBU PACIFIC pat ne tikai atsūtīja meilu, bet pat zvanīja par veiktajām izmaiņām.
Sveiki Īsti jau stāsts vairs neatbildīs nosaukumam, bet solīju mazais74 atskaiti, kā arī citiem info noderēs.
Nu vo,man jau bija čujs ka tur kas vairāk par vnk -"ar laiku uzzinās un būs OK"
Laba pieredze.
P.S. par shopingu CAN necepies,nekā prātīga tur nav
Būtu godīgi, ja Cebu Pacific apmaksātu jaunās biļetes un kompensāciju par zaudēto laiku, jo visas viņu atrunas ir idiotisms. Gan par «local people» (jo uz Manilu atveda Tevi bez problēmām, tāpat uz Pekinu un Šanhaju bija gatavi ignorēt, ka neesi «local people»), gan par «transit facilities» (tas būtu nepieciešams, ja Tu nedrīkstētu bez vīzas iziet no sterilās zonas, bet visa strīda būtība jau ir tāda, ka drīkstēji un gribēji).
Kaut arī Filipīnās panākt savu taisnību cerības mazas, es tomēr aizrakstītu niknu sūdzību Cebu Pacific par to vājprātu, ko viņi Tev sarīkoja. Varbūt arī pakauninātu Facebook un Twitter, ja viņi tur figurē.
Nu arī man palicis aktuāls jautājums par Ķīnas tranzītu un vīzas vajadzību vai nē. Tūrisma aģentūra man saka, ka vīzu vajag jebkurā gadījumā, bet stāsts tāds: ar Turkish Airlines paredzēts 10.dec ierasties CAN. Tālak no CAN pa sauszemi uz Makau, iekļaujoties atļautajās 72h, un lidojums uz Rīgu pēc tam ir no Honkongas 17.dec. Vai tā ir, ka bezvīzas tranzīts attiecas tikai tad, ja lido?Ja izbrauc no valsts pa sauszemi, tad vairs nē?
Argentina, Austria, Australia, Belgium, Brazil, Brunei, Bulgaria, Canada, Chile, Cyprus, Czech Republic, Denmark, Estonia, Finland, France, Germany, Greece, Hungary, Iceland, Ireland, Italy, Japan, Latvia, Lithuania, Luxembourg, Malta, Mexico, Netherlands, New Zealand, Poland, Portugal, Qatar, Romania, Russia, Singapore, Slovakia, Slovenia, South Korea, Spain, Sweden, Switzerland, United Arab Emirates, Ukraine, United Kingdom, United States.
IMPORTANT
1. It only applies to passengers who transiting through Beijing Capital International Airport in Beijing, Shanghai Pudong International Airport and Shanghai Hongqiao International Airport. The destination and place of departure cannot be the same.(e.g Auckland – Shanghai - Auckland)
2. It does not apply to passengers who travelling by train, ship or other transportation.
3. Visitors are not allowed to leave the city to other cities during the 72-hour visa-free period. You must depart from the city where you arrive in. For example, you arrived at the Shanghai Pudong Airport, you must depart from Shanghai, NOT from the Beijing Capital International Airport or other airports.
4. The 72 hours will be counted from the time when the transit permit is granted, not from the time when the flight land at the airport.
5. For more information, please contact:
Beijing Exit and Entry Frontier Inspection 0086 10 56095400
Shanghai Exit and Entry Frontier Inspection 0086 21 51105100
Nu arī man palicis aktuāls jautājums par Ķīnas tranzītu un vīzas vajadzību vai nē. Tūrisma aģentūra man saka, ka vīzu vajag jebkurā gadījumā, bet stāsts tāds: ar Turkish Airlines paredzēts 10.dec ierasties CAN. Tālak no CAN pa sauszemi uz Makau, iekļaujoties atļautajās 72h, un lidojums uz Rīgu pēc tam ir no Honkongas 17.dec. Vai tā ir, ka bezvīzas tranzīts attiecas tikai tad, ja lido?Ja izbrauc no valsts pa sauszemi, tad vairs nē?
Iespējams, te nāksies izmantot 4500avios jo CAN-HKG lidojumi ir nesamērīgi dārgi priekš 1h lidojuma.
Nja, skaidrs. Es jau arī papētīju tos CAN-HKG, tur tiešām bija nedakevāti dārgi, tā kā 180USD par lidojumu vienam. Tad jau pat caur kantori taisot vīzu par 80 eur sanāk izdevīgāk
Matrix apskatījos, ka ir MXZ-HKG pa 86EUR ar China Southern
Es būšu tieši CAN, līdz MXZ galīgi uz otru pusi sanāk.