Pagājušajā gadā šajā laikā vīrs lidoja komandējumā no Stambulas uz Bagdādi. Lidmašīna kavējās Stambulā 5 st., Turkish Airlines man iedeva izziņu par šo faktu tepat Rīgā, ko iesniedzu Seesam, jo bija ceļojumu apdrošināšana (arī uz kavēšanos). Pasažieri tika sapulcināti pirms "gate", netika ne pie ūdens lāses, ne arī ēdiena. Lidojumu tikai atlika un atlika. Viss nakti, jo reiss bija peredzēts 3.50 am, izlidoja 8.30 am. Seesam atteica, jo neesot nekādu čeku ko iesniegt utt., tātad nav ko kompensēt. Bet čekus jau zonā, kad ir izieta pēdējā kontrole reāli nav kur dabūt, jo ēstuvju tur nav. Loti nepatika attieksme no seesam puses, tāda formāla, pat izsmejoša... kaut kāda meitenīte, kura nesen strādājot utt. Ņēmos, beigās apnika, bet rūgtums ir.
Īsti nesapratu, ko sagaidīji no apdrošinātājiem, ja nebija čeki? Polisēs parasti ir atrunāts, ka atlīdzībām ir kompensējošs raksturs - t.i. tās tiek maksātas par reāliem izdevumiem/izmaksām.
es ar nezin - neviens jau neizsniegs vienkārši naudu par to, ka nebija ko ēst... ja vien tas nav polisē speciāli paredzēts.
turku pašu lapā ir rakstīts kas pienākas un ko var prasīt
Right to get service
ARTICLE 10- (1) When referred to this article, the following services shall be provided to
passengers free of charge.
a) According to the waiting period;
1) Hot and cold beverages at reasonable amounts for the delays between two and three
hours,
2) Breakfast or lunch depending on the time of the day in addition to hot and cold
beverages for the delays between three and five hours,
3) Additional hot and cold beverages and an additional snack in addition to hot and cold
beverages and breakfast or lunch depending on the time of the day, for the delays for five hours
and more.
http://www.turkishairlines.com/en-int/travel-information/legal-notice/le...
Vari aizrakstīt turkiem, naudu viņi Tev neskaitīs, bet varbūt kaut kādas jūdzes iemet par nepiešķirto ēdināšanu.
Barbūt meitene ātrumā izteicās ne tā. Varu saprast. Bet ko ambers raksta - nu, es arī naktī stāvēju lidostā. rakstīts vai nav, bet pat tiem, kuri reāli arī prasīja ēst, dzert (80gadīgas kundzītes), tika pateikts -sorre, nav. Un? Prasīt jau vari, protams un naktī tiešām nopirkt bieži nopirkt nevar neko.
Bet, jā, ja čeku nav un nav paredzēta vnk kompensācija, tad jau laikam nekā. Vienīgi aviokompānijai atkal uz tās regulas pamata var prasīt varbūt kompensāciju, kā es šobrīd rakstu kļauzas (vari palasīt tepat zemāk tēmu kur Iberia aizkavēja reisu uz Santiago).
vienīgi aviokompānijai atkal uz tās regulas pamata var prasīt varbūt kompensāciju, kā es šobrīd rakstu kļauzas (vari palasīt tepat zemāk tēmu kur Iberia aizkavēja reisu uz Santiago).
kas tā par zināmo regulu, kas attiecas uz to minēto Stambulas - Bagdādes reisu?
Tas ka nakti ir problematiski kaut ko dabut no aviosabiedribas parstavja ir fakts, bet pec tam komunicejot ar viniem kaut kadu labumu sev sanemt bus daudz vieglak atsaucoties uz to kas pienacaas lidostaa
zajuh, taisnība, mana neuzmanība
Nu re - paldies meklētājam, atradu vajadzīgo tēmu
Mēs, savukārt, Kathmandu lidostā gaidījām savu reisu ar Turkish airlines precīzi 12 stundas. Faktiski iznāca pat ilgāk, jo lidostā bijām 2,5 stundas pirms izlidošanas. Tieši tāpat kā Nixija rakstīja: neviens nekādus lančus vai brekfestus nepiedāvāja. Cilvēki ar maziem bērniem, divi invalīdi ratiņos... visiem viss vienalga. Vari runāt vai nerunāt par savām tiesībām vai regulām. Pēkšņi visi aizmirsuši angļu valodu. Bardaks un cilvēku pūļi mazajā Kathmandu lidostā, jo atcelti bija vēl divi lielie reisi - uz Emiratiem un Singapūru. Mazās lidmašīnas gan lidoja. Cilvēki sprieda, ka Turkish baidās sliktos laika apstakļos sēsties KTM, dēļ tā incidenta 5 nedēļas atpakaļ, kad viņi nenoturējās uz skrejceļa.
Bet stāsts ir par to, ka ēst un dzert tāpat neviens nedeva. Kaut kādas končas, cepumus un ūdeni varēja nopirkt vienīgajā bufetē, kas atrodas aiz kontroles zonas. Bet čekus jau par to tev neviens neizsniedz. Tā ka arī mums nav ko iesniegt apdrošinātajiem
Bambasso - kā tev beidzās Iberia stāsts?
de
pagaidām nekas nav beidzies.. atsūtīja čeku par kādiem 70-80% no summas, kas tika iztērēta 2 taksometriem, pārtikai un telefona rēķins (nezinu, kamdēļ un ko viņi tur ir izdomājuši atskaitīt vai neieskaitīt). To nosūtīju atpakaļ (gan te bija ieteikumi, gan Hanzene pateica, ka nevar pateikt cik tieši būs atprečošana, jo tas atkarīgs no tās viņu bankas un to zinās tikai, kad sūtīs informāciju ar lūgumu apstiprināt izmaksu.. nu i paldies). Vietā nekādu pārskaitījumu uz kontu saņēmuši neesam.
Plus uz Spānijas PTAC (vai kā tur precīzi saucas) nosūtījām pieprasījumu pēc pilnas kompensācijas (sakarā ar to, ka Iberia pagaidām nav segusi neko un kompensāciju atteica). Saņēmu epastu, ka dokumenti saņemti un reģistrēti, izskata šo gadījumu. Paralēli es varot vērsties tiesā arī, ja ir tāda vēlme Tā kā gaidu..
Pārdomas par šo visu, ka teorētiski jau var būt visādas regulas un noteikumi, bet tas bieži neko arī nenozīmē. Pārtika un ūdens pat netiek nodrošināti (tur naktī nebija pat kioska kur cepumus nopirkt, tikai tualetē no krāna varēja dzert ūdeni).. Tā kā kaut kādas pārdomas par to, cik šie noteikumi, kas ir jāpilda, bet netiek pildīgi, mūs pasargā šādos gadījumos - garantiju nav..
bambasso
Lai Tev veicās! Uzraksti, kad būs viss beidzies!
Man arī dziļas pārdomas par to , kā savienot patikšanu ceļot ar visiem iespējamajiem pārpratumiem, kas var uzkrist kā sniegs uz galvas.
No otras puses - esam laimīgi atgriezušies mājās jo tad, kad Turkish noskrēja no skrejceļa, Kathmandu lidostā lielās lidmašīnas neesot lidojušas 5 dienas