Nakamnedel ne pirmo reizi lidoju majas no ASV, tacu Ziemassvetku sakara esmu nedaudz satraukts par davanu vesanu majas.
Atsaucoties uz VID majaslapu, ar gaisa transportu drikst ievest preces personigai un gimenes lietosanai 430 eiro vertiba.
Gribeju lugt padomu, ko darit, ja precu kopeja summa ir virs siem 430 eiro un mani panem uz random screening? Griezt nost drebem birkas vai nemt ara pulkstenus no kastitem (paredzets davanai)?
Pirmais pieturas punkts Eiropa ir Kopenhagena. Esmu dzirdejis vairakus stastus par nepielaidigo Vacijas muitu Frankfurtes lidosta un 30% VAT piemerosanu elektronikai.
Es vienmēr visam nogriežu birkas, izmetu kastītes. Kastītes tāpat pa ceļam parasti ļoti saņurcās.
Protams, ja esi vīrietis un brauksi ar lērumu sieviešu apakšveļas koferī, nezinu vai birku griešana palīdzēs
Mūsdienās jau vienmēr var pateikt, ka vīrieši ir dažādi Domāju, ka pat baidītos apšaubīt, lai nesanāk diskriminācija
Pirmais pieturas punkts Eiropa ir Kopenhagena. Esmu dzirdejis vairakus stastus par nepielaidigo Vacijas muitu Frankfurtes lidosta un 30% VAT piemerosanu elektronikai.
šitas tev ir aktuāli tikai, ja tajā kopenhāgenā tiešām domā savākt bagāžu un iet caur muitu.
Ja vien birkas nav galvenā dāvanas sastāvdaļa, nesaskatu iemeslu, kāpēc tās nenogriezt. Tas pats ar kastītēm. Ja kastīte tiešām forša un smuka, var mēģināt apgalvot, ka tu tajā vienkārši ved personiskās lietotas mantas, ja vien pēc kastītēm nav acīmredzams, ka prece no tām nekad nav tikusi ņemta ārā
Lidojot no ASV, man vienmēr ir izdevies iečekot bagāžu līdz Rīgai un atpakaļceļā neiziet no neirtrālās zonas, pat ja pēdējais posms, piem., ARN-RIX pirkts atsevišķi. Ielidojot Rīgā no citas ES valsts neviens bagāžu īpaši nepārbauda.
Drošāk, protams, nogriezt cenu zīmes un izņemt no iepakojuma kastītēm. Tā kā savus apģērbus vienēr pakoju plastikāta maisiņos, tad esmu likusi jaunas drēbes ar visu birku kopā ar savām valkātajām vienā maisiņā. Pulksteni neesmu vedusi, bet jaunas smaržas izņemu no kastītes, tukšu kastīti salocītu lieku nododamās somas apakšā, bat smaržas rokas bagāžā, tāpat ar fotolietām, telefoniem u.c. Muitnieki nekad nav likuši ņem ārā drēbes no maisiņiem un līdz kofera apakšā salocītajiem kartona iepakojumiem parasti nemaz netiek.
par to: Muitnieki nekad nav likuši ņem ārā drēbes no maisiņiem tas viss ir līdz laikam, mani divas reizes Rīgā ir iesaukuši blakus telpā, kur viss somas saturs bija jāizliek ārā uz galda.
Piekrītu, tas ir līdz brīdim, kad vēl apčamdīs un no kabatām visu izņems laukā. Kā Amerikas muita, izplēsīs vēl oderi no čemodāna laukā, ja liksies, ka nav ok.
Paldies par ieteikumiem!
Par sieviesu apaksvelu tiesam diez vai kads kaut ko jautatu!
Manuprāt, Rīgā to personu bagāža, kas ielido no Kopenhāgenas, interesē visai maz. Var uzreiz pie karuseļa noraut un izmest bagāžas marķējumu un muitniekiem, ja nepieciešams, rādīt iekāpšanas karti no Kopenhāgenas.
Manuprāt, Rīgā to personu bagāža, kas ielido no Kopenhāgenas, interesē visai maz. Var uzreiz pie karuseļa noraut un izmest bagāžas marķējumu un muitniekiem, ja nepieciešams, rādīt iekāpšanas karti no Kopenhāgenas.
Nevar garantēt - trāpīju tajā dienā un tajā stundā, kad Rīgas muitniekiem ļoti interesēja bagāža no Varšavas. Paveicās, ka priekšā bija vesela ļotene no Stambulas connecting-flights. Tāpēc tos, kas konektējās Varšavā palaida ar tekstu - nu labi, ejiet. Lai gan sākotnēji lika visiem tālajiem, kas caur Varšavu lidojuši stāvēt rindā uz "blakus telpu".
Biki offtopic, bet ka Tev izdodas iecekot bagazu lidz Rigai, ja tas nav savienotais flights?
Tas jau Ceļakājā vairākkārt apspriests, ja aviokompānijām ir savstarpējie līgumi, tad var. AirBaltic tādi ir samērā daudz, pilnīgi noteikti ar SAS, AirFrance, KLM u.t.t...
Nu labi, meginasu pec paris nedelam melnajam bralim NYC ieskaidrot lai ceko manu cumudanu lidz mistiskai vietai RIX, par kuras esamibu vins noteikti nekad nav dzirdejis. Jo flights pardots ka BA, lai gan pirmos 2 segmentus izpilda AA, tad BA un beigas atseviski pirkts BT
Jau jutu ka bus vajadziga liela dailrunibas porcija un liela veiksme lai to koferi Riga ari atrastu uz lentas.
Liekas, ka ar BA arī vajadzētu būt šādam līgumam. Bet parasti jau zināmas pūles ir jāpieliek, lai attiecīgo darbinieku pārliecinātu. Rādi otrās biļetes izdruku, tad jau pēc rezervācijas koda viņi smuki visu var atrast. Ja ļoti nepieredzējis darbinieks izskatās, lai pasauc citu.
Khm, interesanti, ja man izdodas to jenku klerku apvardot un vins ieceko manas pekeles ari BT, lai gan man nododama bagaza nav maksata tam lidojumam, kas notiek?
Tikai jāatceras par risku, ka ja Rīgā čemodāns neatnāks, tad BT var teikt "mēs neko nezinām, ejiet pie BA", savukārt "BA teiks, runājiet Rīgā ar BT". Un ej nu saproti, kam īsti Tu vari prasīt, jo tie nebija savienotie reisi un tā bija Tava iniciatīva viņus "savienot".
Khm, interesanti, ja man izdodas to jenku klerku apvardot un vins ieceko manas pekeles ari BT, lai gan man nododama bagaza nav maksata tam lidojumam, kas notiek?
Ja viņa atnāk, tad nekas nenotiek, šoreiz esi vinnējis
Ja interesanta perspektiva ka ietaupit un nelaut BT varities uz "cumudanu" rekina.
Khm, interesanti, ja man izdodas to jenku klerku apvardot un vins ieceko manas pekeles ari BT, lai gan man nododama bagaza nav maksata tam lidojumam, kas notiek?
Jā, es esmu tādā veidā vedis čemodānu bez maksas, par ko pienāktos maksāt. Tas bija senajos laikos, kad vēl nebija online čekina, un airBalticam pienācās bezmaksas bagāža ar Eurobonus Silver karti, kura man pienācās, bet nebija vēl fiziski atsūtīta - tāpēc arī nebiju samaksājis par nododamo bagāžu. Karti tā arī līdz lidojumam nesaņēmu, bet ASV iečekoju bagāžu līdz Rīgai (caur AMS). Amsterdamā nācās stāvēt rindā un čekinu, bet bagāža bija iečekota līdz Rīgai. Meitene dusmīgi pabolīja acis, teica, ka neesmu maksājis par bagāžu, un lai citreiz skatos uzmanīgāk, ka man par to jāmaksā, bet nekur piespiedu kārtā maksāt nesūtīja. Es nemaz nesāku neko stāstīt par neatnākušo Silver karti, bagāžu tāpat dabūju Rīgā bez problēmām.
Tikai jāatceras par risku, ka ja Rīgā čemodāns neatnāks, tad BT var teikt "mēs neko nezinām, ejiet pie BA", savukārt "BA teiks, runājiet Rīgā ar BT". Un ej nu saproti, kam īsti Tu vari prasīt, jo tie nebija savienotie reisi un tā bija Tava iniciatīva viņus "savienot".
Tam galīgi nav nekādas nozīmes, svarīgi ir tas, kas rakstīts uz ''birkas''.
Nu izskatas ka klerki pie deska ja ar viniem paruna var viskautko
Tikko ieksh LHR piegaju pie deska un paraudaju ka man ir lidojums OSL-LHR-ORD-PBI, kur pedejo boarding passu no BA sistemas nevareju izdrukat, jo to izpilda AA. Nu tante nema ta kartigi saspaidija pogas un dabuja man to boarding passu vel pie reizes parvietojot no lidmasinas astes stipri uz prieksgalu. Vajdzeja sameklet kadu sokoladi, moz butu ari lidz biznesa klasei nokluvis.
Taka speks ir klerkos ar pareizo pieslegumu aviokompniju sistemam
Esmu dzirdejis vairakus stastus par nepielaidigo Vacijas muitu Frankfurtes lidosta un 30% VAT piemerosanu elektronikai.
Vācijā PVN ir 19%, tā ka vismaz daļēji Tev stāstītas muļķības…
Griezt nost drebem birkas vai nemt ara pulkstenus no kastitem (paredzets davanai)?
Birkas protams nost. Pulksteni liec uz rokas; ja ļoti gribi saglabāt kastīti (labāk jau nu nē), liec līdzbraucēja somā.
varbūt 30% ir kopā ar sankcijām par to, ka mēģināji izvest cauri nemaksājot nodokli
Ap +_30% sanāk no preces vērtības, jo bez PVN vēl klāt arī muita