Vai ir kāda lapa, kur ir norādīts šis minimum connection time? Swed apdrošināsānā nav minēts laiks, kādam jābūt starp nesavienotiem reisiem, bet ir termins minimum connection time. Konkrēti interesē HHN (Frankfurte Hāna) un STN (Stansted). HHN mājas lapā ir tikai rekomendācija ierasties lidostā divas stundas pirms izlidošanas. Meitene no sewdapdroš. nevarēja pateikt vai HHN laiks 2st.25min būs apdrošināšanas gadījums un tikai atsaucās uz apdr.noteikumiem minēto terminu - Minimum connection time (cik sapratu, tad lai saņemtu atlīdzību par nokavētu nākamo lidojumu man būs jāpierāda, ka starplaiks starp lidojumiem ir bijis vairāk par minimum connection time konkrētajā lidostā un līdz ar to nav īsti skaidrs vai šis savienojums ir apdrošināts vai nav!
Es varu kļūdīties, bet manuprāt jēdziens ''minimum connection time'' esksistē tikai lidostām, kurās tīri fiziski ir iespējami savienotie reisi. Rīgai, piemēram, tas ir 25 minūtes; gandrīz visās lidostās tas nepārsniedz stundu, pat ļoti lielās. Līdz ar to galīgi nav saprotams, ko Swedbank ar šo punktu grib pateikt. 2.25 h ir vairāk kā pietiekami, ja viss notiek laicīgi, bet manuprāt jēdziens kā tāds šai lidostai diez vai ir definēts, jo neviena aviokompānija nepārdod savienotos reisus no Hānas.
minimum conetcion time ir jēdziens, ko var izmantot tikai savienotajos reisos, tas būtu ja abi lidojumi ir pirkti vienā biļetē
Ko šis jēdziens nozīmē ir skaidrs un reāli HHN laikam nemaz savienoto reisu nav un vienīgais ir rekomendācija ierasties lidostā 2 stundas pirms izlidošanas, ko atrodu HHN mājas lapā. Pārjautāju par šo situāciju vēlreiz rakstiski un E-pastā darbiniece saka, ka ja šis laiks ir pietiekams pēc lidostas nosacījumiem tad tas būs kompensējams.
Īsā atbilde - par cik ar apdrošinātājiem vienosies un ierakstīsi līgumā/polisē, tik arī būs.
Neesmu pārliecināts, ka šis termins vispār attiecināms uz paša būvētiem savienojumiem dajebkurā pasaules lidostā. Rindas uz jebkuru no kontrolēm ir visai neprognozējams lielums, kontrolierim (drošībniekam, robežsargam, muitniekam) svarīgākais ir darīt darbu labi (nepalaist pārkāpējus nepamanītus), kontroles ātrums nebūs no pašiem nozīmīgākajiem rādītājiem.
Attiecībā uz klasiskajām budžetnieku lidostām (un ne tikai tām) saprātīgs aprēķins/risks jāliek pirmajā vietā. Parasti ar 2h, ja nekas nenojūk (pirmais reiss kavējas, kaut tikai pie trapa netiekot, otrs pēkšņi pārcelts pusstundu agrāk utml.), pietiek atliektiem galiem, kaut lieku minūšu var arī nebūt.
MCT ir katrai lidostai (un savienojuma tipam) savs, var atrast http://expertflyer.com, izmēģinājuma versija uz 5 dienām bez maksas.
paņēmu izmēģinājuma versiju, bet atrast MTC priekš HHN neizdevās... varbūt līki pirksti, bet varbūt tur nav šīs informācijas vai tikai pro versijai... lai gan pieļauju, ka priekš HHN MTC nemaz arī nav definēts...
esmu pirkusi BTA un Nordea apdrošināšanas, abās bija minēts, ka zem 2h apdrošināšana nav spēkā. Bet laikam ir taisnība, ka būs pat nevis svarīgi kas rakstīts mājas lapās, bet konkrēti Tavā apdrošināšanas līgumā. Pretējā gadījumā spirināsies tāpat.
Pērkot apdrošināšanu internetā ir standarta līgums (polise) un tam pievienotie noteikumi (ar to visu var iepazīties pirms pirkuma), piem swed. nav norādīts konkrēts laiks, bet gan tiek minēts minimālais nepieciešamais laiks konkrētā lidostā, kā arī vairākkārtīga atsauce uz saprātīgiem izdevumiem, laika plānojumu utt. Slēgt kādu īpašu līgumu ar jau ierakstītiem laikiem laikam arī verēja (neprasīju gan), bet tad tas jau ir cits pakalpojums par citu cenu. Manā gadījumā ar HHN un 2st.25 min starp reisiem nepatīkamais ir tas, ka apdroš. patreiz nevar pats par 100% pateikt, vai tas būs vai nebūs apdr. gadījums (vai izmaksās kompensāciju). Ar swed. šinī gadījumā būtu jāpierāda, ka laiks tika ieplānots pietiekami ņemot vērā konkrēto lidostu un citus apstākļus (bagāža, iečekošanās, pasu kontrole utt.).
Kā stāsta man pazīstamā ceļojumu aģentūras menedžere, tad nesavienoto lidojumu gadījumos svarīga ir tiešām laba ceļojuma apdrošināšana. Jo praksē strīdos ar apdrošināšanas firmām par atlīdzības vai kompensācijas saņemšanu vinnē tie gadījumi, kur starp lidojumiem ir vismaz 4 stundu starpība - un pat ne 3 stundas 59 minūtes.
Swed., Seesam, IF starp nesavienotajiem lidojumiem laika limits ir 4 h., par pārējiem apdrošinātājiem nezinu
Swed., Seesam, IF starp nesavienotajiem lidojumiem laika limits ir 4 h., par pārējiem apdrošinātājiem nezinu
zaksi, tu sajauci lidojuma aizkavēšanos (4 stundas) un nokavētu tranzītu jeb pārsēšanos citā transportlīdzeklī - šim minimums ir 2 stundas if un seesam.
Swed., Seesam, IF starp nesavienotajiem lidojumiem laika limits ir 4 h., par pārējiem apdrošinātājiem nezinu
parādi kādu atsauci uz savu apgalvojumu!
Jā, atvainojos sajaucu gan.
paņēmu izmēģinājuma versiju, bet atrast MTC priekš HHN neizdevās... varbūt līki pirksti, bet varbūt tur nav šīs informācijas vai tikai pro versijai... lai gan pieļauju, ka priekš HHN MTC nemaz arī nav definēts...
Jā, šī informācija ir PRO versijai, ko var izmēģināt uz 5 dienām bez maksas… Kad piereģistrējies, «Travel Information» > «Min Connect Times»
Hānai ir šāda informācija:
STANDARD.D/D...D/I...I/D...I/I.
ONLINE .20 1.00 1.00 1.00
OFFLINE .20 1.00 1.00 1.00
Bet jēga no šī info maza, jo savienotos reisus caur Hānu nepārdod, un apdrošināšana ņems vērā savos noteikumos rakstīto.
zaksi, tu sajauci lidojuma aizkavēšanos (4 stundas) un nokavētu tranzītu jeb pārsēšanos citā transportlīdzeklī - šim minimums ir 2 stundas if un seesam.
Man bija palicis prātā, ka Swedbankai arī 2 stundas nokavētam tranzītam, bet pašreizējos noteikumos nekas tāds nav teikts, ir tā:
16.5.3.1. nepareizi izplānots Ceļojuma laika grafiks, t. i., neņemot vērā minimālo laiku, kas vajadzīgs, lai nokļūtu Ceļojuma tranzītpunktā/Ceļojuma galapunktā, vai esošos laikapstākļus u. tml.;
Stanstedai ir šādi MCT:
STANDARD.D/D...D/I...I/D...I/I. ONLINE .45 .45 .45 .45 OFFLINE .45 .45 .45 .45 ** OR * ARE ALL AB-AB DD .45 BA-BA DD .45 FLT 7500 - 7699 - FLT 7500 - 7699 DY-DY DD 2.00 AB-BA DD .45 ALL - FLT 7500 - 7699 BA-AB DD .45 FLT 7500 - 7699 - ALL **-AB DD 2.00 **-BA DD 2.00 ALL - FLT 7500 - 7699 **-DY DD 2.00 **-FR DD 2.30 **-HG DD 2.00 AB-** DD 2.00 BA-** DD 2.00 FLT 7500 - 7699 - ALL DY-** DD 2.00 FR-** DD 2.30 HG-** DD 2.00 AB-AB DI 1.00 ALL - FLT 9292 ALL - DUS AB-AB DI .45 BA-BA DI .45 FLT 7500 - 7699 - FLT 7500 - 7699 DY-DY DI 2.00 RC-RC DI .40 AB-AA DI 2.00 AB-BA DI .45 ALL - FLT 7500 - 7699 BA-AA DI 2.00 FLT 7500 - 7699 - ALL BA-AB DI 1.00 FLT 7500 - 7699 - FLT 9292 ALL - DUS BA-AB DI .45 FLT 7500 - 7699 - ALL DY-AA DI 2.00 FR-AA DI 2.30 HG-AA DI 2.00 **-AA DI 1.30 **-AB DI 2.00 **-BA DI 2.00 ALL - FLT 7500 - 7699 **-DY DI 2.00 **-FR DI 2.30 **-HG DI 2.00 **-LY DI 1.00 AB-** DI 2.00 BA-** DI 2.00 FLT 7500 - 7699 - ALL DY-** DI 2.00 FR-** DI 2.30 HG-** DI 2.00 DY-DY ID 2.00 AB-AB ID .45 BA-BA ID .45 FLT 7500 - 7699 - FLT 7500 - 7699 AB-BA ID .45 ALL - FLT 7500 - 7699 BA-AB ID .45 FLT 7500 - 7699 - ALL **-AB ID 2.00 **-BA ID 2.00 ALL - FLT 7500 - 7699 **-DY ID 2.00 **-FR ID 2.30 **-HG ID 2.00 AA-** ID 1.30 AB-** ID 2.00 BA-** ID 2.00 FLT 7500 - 7699 - ALL DY-** ID 2.00 FR-** ID 2.30 HG-** ID 2.00 AB-AB II 1.00 ALL - FLT 9292 DUS - ALL AB-AB II .45 BA-BA II .45 FLT 7500 - 7699 - FLT 7500 - 7699 DY-DY II 2.00 AB-AA II 2.00 AB-BA II .45 ALL - FLT 7500 - 7699 BA-AA II 2.00 FLT 7500 - 7699 - ALL BA-AB II 1.00 FLT 7500 - 7699 - FLT 9292 DUS - ALL BA-AB II .45 FLT 7500 - 7699 - ALL DY-AA II 2.00 FR-AA II 2.30 HG-AA II 2.00 **-AA II 1.30 **-AB II 2.00 **-BA II 2.00 ALL - FLT 7500 - 7699 **-DY II 2.00 **-FR II 2.30 **-HG II 2.00 **-LY II 1.30 AA-** II 1.30 AB-** II 2.00 BA-** II 2.00 FLT 7500 - 7699 - ALL DY-** II 2.00 FR-** II 2.30 HG-** II 2.00
Swed.apdr. par manu konkrēto HHN savienojumu deva šādu atbildi:
"Atbildot uz Jūsu uzdotajiem jautājumiem:
Nesavienotie reisi - lai būtu pareizi izplānots ceļojuma grafiks nesavienotiem reisiem, Jums ir jāņem vērā konkrētās lidostas noteikumos paredzētais laiks līdz lidojumam, kad ir jāierodas lidostā. Jūs minējāt, ka starpm reisiem ir
2 h un 25 min., tad, ja Jūsu izvēlētajā tranzīta lidostā ir peredzēts, ka uz lidojumu jāierodas 2 h un 25 min. pirms lidojuma, tad transportlīdzekļa nokavēšanas risks būs spēkā. Ja, piemēram, tranzīta lidostā ir paredzēts uz lidojumu jāierodas 2 h pirms lidojuma, bet Jūs esat ieplānojis tikai 1h, tad transportlīdzekļa nokavēšanas risks nebūs spēkā – Jums ir jāparedz, ka Jums ir jāreģistrējas nākamajam lidojumam, kas var aizņemt zināmu laiku."
Tas nozīmē, ka es plānoju ierasties HHN lidostā 2.25 min pirms lidojuma (lidostas ieteikums ir ierasties 2 st. pirms lidojuma) ,nav nododamās bagāžas, iečekots reiss ir internetā, vajadzīgs tikai iziet drošības kontroli, manuprāt nav nekāda pamata uzskatīt, ka ceļojuma grafiks ir izplānots nepareizi.
Kā stāsta man pazīstamā ceļojumu aģentūras menedžere, tad nesavienoto lidojumu gadījumos svarīga ir tiešām laba ceļojuma apdrošināšana. Jo praksē strīdos ar apdrošināšanas firmām par atlīdzības vai kompensācijas saņemšanu vinnē tie gadījumi, kur starp lidojumiem ir vismaz 4 stundu starpība - un pat ne 3 stundas 59 minūtes.
Menedžere izteicās maldinoši neprecīzi. Nav svarīgi, laba vai slikta apdrošināšana, ir svarīgi, lai apdrošina konkrēto risku (tranzīta nokavēšana, transportlīdzekļa nokavēšana — kā nu kurš sauc). Un stundas ir atkarīgas no tā, kas ierakstīts līgumā — piemēram If un Seesam līgumā ir 2 stundas, kā minēja Grieta.
andris1, vai Tu šajās lidostās ierodies ar citu reisu vai brauc ar auto/busu/vilcienu?
HHN ierodos ar lidmašīnu no RIX.
Tad vajadzētu but visam kārtībā, ja Swedbankā apdrošini šo risku.
Apdrošināju swed (kamēr ir 30%atlaide), bet ceru, ka nekāds kāzus nenotiks un nenāksies griezties pēc kompensācijas.
Cepuri nost Swedbank, man tikko kompensēja nokavētu lidojumu OSL, kur bija starp reisiem 35 minūtes. Reisi uz dažādām biļetēm.
Cepuri nost Swedbank, man tikko kompensēja nokavētu lidojumu OSL, kur bija starp reisiem 35 minūtes. Reisi uz dažādām biļetēm.
Pastāsti mazliet sīkāk.
Man ar kaut kā šitais neticās. Nu, vienkārši, neizklausās loģiski, jo tad jau visi sāks pirkt mazreālistiskus savienojumus un prasīt kompensācijas.
Biju nopircis šādas biļetes NYC-OSL un OSL-RIX. Paredzētais laiks starp lidojumiem apmēram 35 minūtes. Pirms pirkt tik īsu connection, biju izpētījis, ka ielidošanas un izlidošanas geiti ir 5 min attālumā, plus pa vidu ir pasu un bagāžas kontrole. Lidoju ar rokas bagāžu. Reisa no NYC izlidošana kavējās par gandrīz 2 stundām, ielidojām pusstundu pēc OSL-RIX izlidošanas. Nopirku viesnīcu un jaunas biļetes OSL-RIX nākošajai dienai. ATgriežoties mājās Swedbank 3 dienu laikā ieskaitīja papildus iztērēto summu.
Piekritīsi, ka manos apstākļos šis savienojums bija reāls.
un ko tieši kompensēja Swedbank ?
Viesnīca, jaunās biļetes, shuttle uz un no viesnīcas.
Piekritīsi, ka manos apstākļos šis savienojums bija reāls.
35.min un pa vidu ir pasu un bagāžas kontrole... laikam tomēr tas nav īsti reāli, bet tikai teorētiski un pie vairāku apstākļu veiksmīgas sakritības. Ja apdr. atmaksāja ir ļoti labi! Kāds šai lidostai ir minimum conecting time (ja tāds ir)? Kādi tieši bija reisu laiki?