Vai man jākārto Krievijas vīza, ja kā tranzītpasažieris lidoju no Rīgas uz Maskavu, tālāk Aeroflot savienotais reiss uz LAX? Pirmdien to varēs noskaidrot vēstniecībā, bet varbūt kādam ir atbilde jau šodien... Vai kādam ir pieredze lidojumos ar Aeroflot uz Ameriku, kā ar servisu? Mazliet mani baida šis pasākums. bet labas cenas, vai nav kādi zemūdens akmeņi ? Paldies jau iepriekš par atbildēm!
Reku arī ir skaista atbilde, pieņemu, ka tas viss notiek SVO lidostā
http://www.svo.aero/en/transit/int-int/
While waiting for a connecting flight, foreign citizens can stay in Sheremetyevo for 24 hours with no Russian visa issued. The passenger should have a ticket from the airlines for the next flight with the places confirmed.
no SU kā parvadātāja ar nav ko baidīties, manuprāt pat ļoti labi apkalpo pasažierus.
Kubi, paldies par atbildi! Pieņemu, ka tev ir laba pieredze ar šo kompāniju vai kā?
Nekad nekas slikts katrā gadījumā nav bijis, trīs nedēļas atpakaļ vēl lidoju pāri okeānam ar viņiem, nekādu pretenziju.
Nu ko, tad jau ar mani arī viss, cerams, būs kārtībā....paldies par atbildēm!
Vai man jākārto Krievijas vīza, ja kā tranzītpasažieris lidoju no Rīgas uz Maskavu, tālāk Aeroflot savienotais reiss uz LAX?
Automātiskas atbildes no tik niecīgas sākuminformācijas nav un nevar būt. Šobrīd no RIX var aizlidot laikam uz 3 Maskavas lidostām, no cik ir reisi uz LAX, neesmu pētījis. Vai Tev šīs lidostas sakritīs, vari uzzināt ieskatoties savā biļetē. Ja viena lidosta un tranzīta laiks nepārsniedz 24 h, tad vīzu nevajag (neaizmirst par atpakaļceļu). Ja lidostas nesakrīt, tranzītvīza būs obligāta ceļojuma sastāvdaļa.
Paši krievi SU starptautisko reisu kvalitāti vērtē ļoti augstu, īpaši salīdzinājumā ar vairākiem USA "lopu vagoniem" šajos pašos maršrutos.
Man tikai viena lidosta, Šeremetjeva....Un kas jāatcerās par atpakalceļu?
Man tikai viena lidosta, Šeremetjeva....Un kas jāatcerās par atpakalceļu?
Jaskatās pārsēšanas savienojuma ilgums Šeremetjevo. Ja mazāk par 24 h starp lidojumiem, tad OK.
Labrīt, vēl kāds jautājums - kā baro Aeroflot ceļojuma laikā? Mana pieredze tāliem ceļojumiem tikai ar KLM....
Ar Aeroflot esmu lidojusi tikai biznesa klasē - mani nošokēja, ka pie visām ēdamlietām klāt bija pierakstītas kalorijas un kopsummā pusdienās savācās gandrīz visa kaloriju dienas deva cik atceros bija kaut kāds kartupeļu biezenis ar gulašmērci un citas ne pārāk veselīgas opcijas
Par barošanu sarežģīti atbildēt, lidmašīna it kā ir transporta līdzeklis, nevis lidojošs restorāns, tā arī pret to jāizturas, bet tās ir tikai manas domas. Baro kā jau visur, zinot to, ka SU ir skyteam biedrs, tad savas prasības nodrošina pilnībā.
Labrīt, vēl kāds jautājums - kā baro Aeroflot ceļojuma laikā? Mana pieredze tāliem ceļojumiem tikai ar KLM....
Uz Maskavu (īsais lidojums) pirms pusotra gada vēl deva sendvičus, pirms gadiem pieciem SVO-RIX vēl deva puslīdz normālas siltās pusdienas, kuras salona vidū sēdošie dabūja neilgi pirms nosēšanās. Droši vien ka tagad pēc Eiropas parauga ēšana būs vien garajā lidojumā. BT jau arī pirms gadiem desmit uz Maskavu un Pēterburgu siltās pusdienas bija cenā.
SVO-LAX: barošana (es jau neatceros vai bija 2x vai nebija...) + vienmēr var panemt tēju, kafiju, sulas + alkoholu. Būs kā ar KLM, tikai lidmašīna būs jaunāka par KLM.
Ieskaties tajā pašā awd.ru, būs svaigākā informācija, iespējams, tieši par konkrētajiem resiem.
Šodien RIX-SVO ekon klasē deva sendviču + majonēzes tūbiņa. Mani pārsteidza, ka no dzērieniem bija tik tēja, kafija un ūdens. Nebija nekādas sulas. Pavasarī vēl deva sulu.
NB!!! Steidzams jautājums domubiedriem!
Lidoju uz Maskavu (Šeremetjevo), kur nākamajā rītā tālāk starptautiskais lidojums. Gaidīšanas laiks 9 stundas un tālākais lidojums nav savienotais. Ielidoju terminālī D, izlidošu no termināla E. Vai Krievijas tranzīta vīza tad ir vajadzīga? Vai tas iekļausies tranzīta zonā vai nē? Cik saprotu, bagāža nododamā nevar būt, tad noteikti vajadzēs vīzu.
Jā, šajā gadījumā RUS tranzīta vīza ir vajadzīga: International flight arrival at Terminal D, international flight departure from Terminal E, F. Minimal connecting time between the flights is 1h. 10 min. From the jet bridge you should proceed to the upper arrival gallery and go to the counters for transfer passenger check-in, check in for the connecting flight, and go through passport control and pre-flight examination.
Ja nav savienotais lidojums, tad jau Rīgā bez vīzas var neielaist lidojumā uz Maskavu.
Par vīzas nepieciešamību tomēr der precizēt (sazināties ar lidostu), jo tekstā ir minēta pasu kontrole, ne robežkontrole, kas var izrādīties arī divas dažādas procedūras.
Par vīzas nepieciešamību tomēr der precizēt (sazināties ar lidostu), jo tekstā ir minēta pasu kontrole, ne robežkontrole, kas var izrādīties arī divas dažādas procedūras.
Domāju, ka šajā gadījumā nu gan RU tranzītvīza LV pilsonim ir nepieciešama, jo reisi nav savienotie. Viss atkarīgs no tā, kurš darbinieks konkrētajā dienā strādās RIX lidostā, bet fakts, ka ir aviobiļete uz nākamo nesavienoto reisu var izrādīties nepietiekams, lai iekļūtu lidmašīnā no RIX uz Maskavu. Tajā virzienā vīzu esamību parasti pēta ļoti skrupulozi.
Esmu lidojis caur SVO ar nesavienotajiem reisiem (BT+SU) bez vīzas. Tas gan bija pirms Šeremetjavas rekonstrukcijas, kad viss notikās vienā terminālī. Iepriekš pie BT interesējos, vai laidīs lidmašīnā bez vīzas, teica, ka jā, ja ir biļete tālāk. Tā arī bija. Kā ir tagad, nezinu, vērts noskaidrot, pirmkārt, vai starp termināliem fiziski var pārvietoties caur tranzītzonu, un, otrkārt, piezvanīt aviokompānija, kas izpilda pirmo posmu, vai laidīs lidmašīnā.
Sirdsmieram tranzītvīzu uztaisīju. Zvanot uz Aeroflotu, ieteica zvanīt Konsulārajam utt. Neviens nevarēja precīzi pateikt- tad vajag vai nevajag, jo īsti nespēj sazīmēt, vai nākas pamest tranzītzonu. Nekas, tagad būs kabatā, ja kas un varēs nodot bagāžu bez bēdas. Un pēcāk uzrakstīšu, kā tad īsti ir, lai citiem arī ir skaidra bilde.