(Izceļu jaunā tēmā no citas diskusijas)
...Bet neskatoties uz to,cenas LV operātoriem fantastiskas......šogad lidosim ar jaunu LT operātoru uz 5* Fortunas piedāvājumu pa 320 euro...Risks pastāv,lielākoties no mūsu aģentu puses,kas cenšas atrunāt..bet leiši neko sliktu nav ziņojuši...
Belfast, kur ir tāds piedāvājums?
Pirmo reizi ar šo piedāvājumu saskāros kuponos.laikam tas bija arī vienīgais,kas kaut ko piedāvāja uz Ēģipti.Izskatot cauri viesnīcām,pašā apakšā pašam piedāvājumam ieraudzīju,ka ir loterijas viesnīcas piedāvājums uz 5*AI.Sāku meklēt,kas piedāvā.Atradu lietuviešu mājas lapu ,kurā sameklēju ar ko viņi strādā LV un noskaidroju pie meitenēm ,kādi datumi šim operātoram vēl ir pieejami līdz jaunajam gadam.1.,2.,8.,9.,15.,16.,bija jau izpirkti.bet pārējās sestdienas līdz 13.1112 vēl brīvas.Mēs braucam 6.12.Atradu viņu facebook arī lapu,kur izlasīju,ka viņi piedāvā baltkrieviem lētus lidojumus ar izlidošanu no Viļņas.
http://www.pliustravel.lt/B2CLt/,bet tur neko nepārdod,bet es tur atradu visas firmas ,kas ar viņiem strādā LV un visu lidmašīnu izlidošanas laikus,bet tie ir ļoti labi.Izlido 5.45 un mājās izlido 23.59.
Transfēru uz Viļņu un atpakaļ var nopirkt pa 25euro,bet var braukt paši ar sabiedrisko autobusu un tālāk ar taksi,atpakaļtāpat.Ar savu auto ir ērti,bet nav izdevīgi nekādā aspesktā.Kaut vai kuram no kompānijas jābūt tam grēkāzim ,kas nakti negulējis sēž pie stūres gan tur ,gan atpakaļ,visi tak atpūsties brauc......
...Bet neskatoties uz to,cenas LV operātoriem fantastiskas......šogad lidosim ar jaunu LT operātoru uz 5* Fortunas piedāvājumu pa 320 euro...Risks pastāv,lielākoties no mūsu aģentu puses,kas cenšas atrunāt..bet leiši neko sliktu nav ziņojuši...
Ne par velti centās atrunāt - no 14.11. neviens reiss vairs netiks izpildīts. Kārtējais leišu operatora bankrots.
Ne par velti centās atrunāt - no 14.11. neviens reiss vairs netiks izpildīts. Kārtējais leišu operatora bankrots.
Meklēju netā, bet nekur neko nevaru atrast par Lietuvas Plius Travel bankrotu. Gandrīz vienmēr esmu lidojis uz Hurgadu no Viļņas, jo cenas leišiem parasti zemākas nekā no RIX.
Ne par velti centās atrunāt - no 14.11. neviens reiss vairs netiks izpildīts. Kārtējais leišu operatora bankrots.
Meklēju netā, bet nekur neko nevaru atrast par Lietuvas Plius Travel bankrotu. Gandrīz vienmēr esmu lidojis uz Hurgadu no Viļņas, jo cenas leišiem parasti zemākas nekā no RIX.
Дорогие партнеры,
Информируем, что UAB „Fresh Travel“, управляющая торговым знаком туроператора «Plius Travel» останавливает свою деятельность. Все путешествия с 14.11.2014 не будут осуществляться, новые заказы не будут приниматься.
В ближайшее время сможем предоставить больше информации. Пока по всем вопросам просим обращаться в Государственный департамент по туризму при Министерстве связи Литовской Республики.
Туристы, которые заключили договора туристических услуг с туроператором «Plius Travel», но им с 14.11.2014 не предоставляются туристические услуги (тур не состоялся / не состоится) или туристы, которые не получили часть туристических услуг (тур прекращен досрочно и / или дополнительные расходы во время тура) прошение о возврате денег необходимо предъявить через туристические агентства или на прямую через Государственный департамент по туризму при Министерстве связи Литовской Республики.
Благодорим за доверие и извеняемся, за то, что не смогли выполнить все обещеное.
Nu,jāaaa. A kā tagad rīkoties? Tik daudz es paspēju, kā apdrošināšanā ielikt - atcelšanas risku... Nekad ar tādu situāciju neesmu saskārusies...
Nu,jāaaa. A kā tagad rīkoties? Tik daudz es paspēju, kā apdrošināšanā ielikt - atcelšanas risku... Nekad ar tādu situāciju neesmu saskārusies...
Iesākumā vērsies pie tiem, no kā pirki
Ne par velti centās atrunāt - no 14.11. neviens reiss vairs netiks izpildīts. Kārtējais leišu operatora bankrots.
Meklēju netā, bet nekur neko nevaru atrast par Lietuvas Plius Travel bankrotu. Gandrīz vienmēr esmu lidojis uz Hurgadu no Viļņas, jo cenas leišiem parasti zemākas nekā no RIX.
Leišiem ir gan info http://www.15min.lt/pasaulis-kiseneje/straipsnis/kelioniu-pulsas/zlugo-plius-travel-portugalijoje-ir-egipte-istrigo-per-400-poilsiautoju-637-466736
Jā, dīvaini. Cik nu sapratu lietuviešu mēli + GOOGLE TRANSLATE, tad "Plius travel" bijis paliels tūrisma uzņēmums, kuram vienlaicīgi šobrīd Ēgiptē vien "iestrēguši" ap 350 klientu, Portugālē (laikam Madeirā) ap 150 klientu, citur arī pa kādam simtiņam. Savā naivumā biju domājis, ka tikai mazi tūrisma ofisiņi ar dažiem darbiniekiem, kuri tirgo lielo operatoru tūrpaketes un kuriem nav sava gatavā tūrisma "gala produkta", ko piedāvāt, var baigā ātrumā nobankrotēt.
Jā, dīvaini. Cik nu sapratu lietuviešu mēli + GOOGLE TRANSLATE, tad "Plius travel" bijis paliels tūrisma uzņēmums, kuram vienlaicīgi šobrīd Ēgiptē vien "iestrēguši" ap 350 klientu, Portugālē (laikam Madeirā) ap 150 klientu, citur arī pa kādam simtiņam. Savā naivumā biju domājis, ka tikai mazi tūrisma ofisiņi ar dažiem darbiniekiem, kuri tirgo lielo operatoru tūrpaketes un kuriem nav sava gatavā tūrisma "gala produkta", ko piedāvāt, var baigā ātrumā nobankrotēt.
Nu leišiem šis šogad jau ir otrais operators. Pirmais bija Go Planet
Nepatīkams jaunums, laikam no LV arī ir daļa no klientiem. Ja līdzi ir pietiekami nauda un laba apdrošināšana tad sanāk pagarināt brīvdienas (ar stresu gan), ja ne, tad pavisam nepatīkami. Uz VNO jau visus nogādās (ar laiku)...
Tīri no juridiskā viedokļa interesē šāds jautājums. SIA "Plius travel" tūrpaketes to lētuma dēļ LV realizēja arī daudzi mazie starpnieki-mazās tūrisma aģentūras un arī kolektīvās iepirkšanās portāli, piemēram, www.cherry.lv un www.citylife.lv. Ja teiksim, SIA " Plius travel" ceļojums pirkts pie Latvijas strapniekiem vai LV kolektīvās iepirkšanas portālos, no kuriem "Plius travel" piedāvājumi izņemti vien dažas dienas iepriekš, kādas tad ne- Latvijas tūroperatora bankrota gadījumā ir iespējas dabūt atpakaļ iemaksāto naudu caur Latvijas starpnieku kantoriem un kolektīvās iepirkšanās portāliem.
Manā gadījumā,sniegsim 3iestādēs:Lietuvas Tūrisma departamentā,pie LV apdrošinātājiem(ielikām ceļojuma atcelšanas risku ar 150euro pašrisku) un Eiropas patērētāju aizsardzībā...mēs esam 10 cilvēku kompānija.vēl sistēma bija vaļā un kantoris LV paspēja novilkt vaučerus...
Interesanti, kā situācija tālāk attīstīsies. Cik atceros, Latvijā ir bijuši tikai kādi 4 lielāku tūrisma operatoru bankroti ("Planeta", kura pēc bankrota pārtapa par "Royal tour" , "Diadēmas" un autobusu tūrisma grupu ziedu laikos eksistējošais "Balttūrsseviss" vai kas tamlīdzīgs). Kaut kur nesen lasīju, ka "Royal tour" klienti līdz šim neesot saņēmuši neko. Pārējie bankrotējošie gan bija "sīkas zivteles". Tai ziņā man patīk NOVATOURS - viņu elektroniskā pirkuma apstiprinājumā rakstīts, kur klientam griezties viņu bankrota gadījumā.
RU Aeroflots pavilka uz kašķi ar TEZtour, nebūs nauda-nelidināšu!, bet vakar tomēr pateica, ka lidinās kādu laiku.
RU Aeroflots pavilka uz kašķi ar TEZtour, nebūs nauda-nelidināšu!, bet vakar tomēr pateica, ka lidinās kādu laiku.
Nav gluži patiesība, ka TEZs nemaksā - Aeroflot gribēja garantijas, ka TEZs nodrošinās pilnas lidmašīnas, bet šie to, ņemot vērā esošo situāciju Krievijā, garantēt atteicās. Tapēc arī viss kašķis
Hmmmm... Šis interesants. Krievieši nav latvieši, viņi nebūs klusi, ja TUR un EGY vietā nāksies baudīt SVO, Domodedovo un ..... atkal Čerjomuškus. Bez lidojuma.
belfast
Sveiki!
Mēs arī esam tanī skaitā, kas gribēja šonakt lidot uz Šarmu... vai vari sīkāk par to Eiropas patērētāju aizsardzību? Un uz kādu adresi rakstījāt Lietuvas tūrisma departamentam? Mēs gan ceram "izčakarēt" Hot travel - tas ir LV kantoris no kā nopirkām pēdējā brīža piedāvājumu. Bet nu situācija nav jauka - galu galā maniem bērniem pienākas arī morāla kompensācija
Mamma mia! Hot travel nav operators, bet tikai aģents - tā kā izčakarēt viņus diez vai sanāks, jo saskaņā ar tūrisma likumu par zaudējumu segšanu atbildīgs ir operators, savukārt aģents atbildēs tikai tad, ja būs pārdevis tūrisma pakalpojumu, kas nav nodrošināts ar klientu iemaksātās naudas drošības garantiju. Tā kā vispirms jātiek skaidrībā par jautājumu - Vai Jums pārdotajam pakalpojumam ir iemaksātās naudas drošības garantija, un atkarībā no tā jāvēršas vai nu pie operatora vai aģenta. Pie tam saskaņā ar Tūrisma likuma 17.panta 2 daļas 4.punktu Jums visa informācija par drošības garantijām tika sniegta, parasti to ietver līgumā.
Nu ja arī izmantojat visus šitos turistas vulgaris domātos piedāvājumus, vismaz būtu derējis iebraukt kā tas īsti funkcionē.
Nu ja arī izmantojat visus šitos turistas vulgaris domātos piedāvājumus, vismaz būtu derējis iebraukt kā tas īsti funkcionē.
Un pats stulbākais šai situācijā ir tas, ka HOT TRAVEL, kurš ir aģents nevis operators, ir reģistrējies EM TATO datu bāzē, bet nav veicis un aģentam saskaņā ar likumu nebija jāveic garantētās drošības naudas iemaksa. Vismaz man liekas, ka kārtējo reizi "klibo" likumdošana, bet, neskatoties uz to, ceļotgribētāji šai garantētās drošības naudas iemaksai nekādu vērību nepievērš. Par morālu kompensāciju naudas izteiksmē tie, kuri reāli nekur vēl nekur nav aizlidojuši, manuprāt, vispār var aizmirst, jo nav mehānisma kā tiesai naudas izteiksmē ārzemju tūroperatora bankrota gadījumā izvērtēt iespējamās morālās ciešanas par nenotikušu vai otrreiz jau par dārgāku cenu pirktu ceļojumu tai pašā virzienā.
Domājams, ka naudu atpakaļ dabūs visi un tie, kas iestrēga kūrortos ātri tiks atpakaļ (iespējams, ka jau tas ir noticis). Vispirms jāgriežās pie Hot travel (jo no tā ir pirkts) un tad jau šim aģentam vajadzētu tālāk komunicēt (vai vismaz palīdzēt) ar LT struktūrām. Ja Hot Travel vēl naudu nebija ieskaitījis LT operātoram tad var būt ātri un viegli vai arī ilgi un grūti (ja kantorīts izlemj naudiņu paturēt sev "pod šumok").
arī mēs esam plius travel upuri un šorīt jau mums vajadzēja ielidot šarmelšeihā
pirkām caur cherry.lv un viņi mums ieteica sazināties ar Lietuvas Satiksmes ministrijas Valsts tūrisma departamentu (tel. 8-5 706 64 976 / +370 5 706 64 976, e-pasts: vtd [at] tourism [dot] lt)
par naudas atgūšanu viņi gan raksta mums tā" UAB "Fresh Travel" mūs informēja rakstiskā veidā, ka no 2014.gada 14.novembra visiem, kas ir noslēguši līgumus ar uzņēmumu UAB "Fresh Travel" un kuriem nav sniegts pakalpojums (ceļojums nenotika/nenotiks) vai pakalpojums sniegts nepilnīgi (tūristam radās neplānotas papildus izmaksas ceļojuma laikā), pieprasījumu par naudas atgriešanu jāsūta tūroperatoram UAB "Fresh Travel" vai tieši uz Lietuvas Satiksmes ministrijas Valsts tūrisma departamentu."
Labi, tātad pārstāvot tūrisma operatorus tūrisma aģents slēdz līgumus nevis savā, bet gan tūrisma operatora vārdā! Ņemot to vērā aģenta čakarēšanu varam aizmirst, ja vien viņi nav pārdevuši pakalpojumu bez drošības garantijām. Tātad jāsūta pieprasījums operātoram un kopiju zināšanai uzraugošajai valsts institūcijai, loģiski ierakstītās vēstulēs.
Interesants jautājums - kas ir ceļojuma apdrošināšanas gadījumā. Šeit iespējami 2 risinājumi, apdrošinātājs Jums samaksā visu pienākošos un pēc tam pats vēršas pie operatora, vai arī pasūta Jūs uz garantijas naudas pieprasīšanu un kaut ko maksās tikai tad ja Jūs viņu nedabūsiet. Pārsvarā jau visi spiedīs uz variantu Nr.2, bet varbūt ir kāds, kas tomēr piekopj pirmo iespēju. Cerība - ka tā garantijas nauda nosegs vismaz daļu no samaksātā, jo var jau sanākt, ka klientu ir ļoti daudz un tad dalīs uz visiem to ciparu.
Apdrošinātāji nevis spiedīs uz variantu Nr.2, bet tas ir ierakstīts viņu noteikumos (pilnīgi visus neesmu studējis gan) un cerība ko dabūt no apdrošinātājiem būs tikai tad, ja no operātora vai kādas atbildīgās LT valsts institūcijas netiks saņemti līdzekļi pilnā apjomā, kā rezultātā radušies zaudējumi. Šeit gan jāņem vērā iesniegšanas termiņi (prasība apdrošinātājiem) un ieilgstot sarakstei un naudas gaidīšanai ar operātoru arī apdrošinātāji beigās var notīt makšķeres. Šajos gadījumos būtu vēlams saņemt apdrošinātāja rakstisku skaidrojumu, lai vēlāk nerastos domstarpības.