Unfortunately there has been a change to your Norwegian booking
The following flight(s) have been changed - please note, all times are local:
Your new flight details - please note, all times are local:
Date | Flight | From | Departure time | To | Arrival time |
March 05, 2015 | DY4548 | Riga | 12:40 | Stockholm-Arlanda | 12:50 |
March 05, 2015 | DY7205 | Stockholm-Arlanda | 13:35 | Bangkok | 06:35 |
March 16, 2015 | DY7204 | Bangkok | 06:15 | Oslo Lufthavn | 13:05 |
March 16, 2015 | DY1072 | Oslo Lufthavn | 11:20 | Riga | 13:5 |
Ja visi laiki ir lokālie, kā mēs Oslo varam ielidot 13, bet izlidot 11
Neko nesaprotu, Help !
izskatās ka Tev vajadzēs sazināties ar Norwegian, lai Tevi pārliek uz citu reisu
Viņi piedāvā akceptē šīs izmaiņas vai atgriezt naudu. Kā es reāli varu akceptēt šāda izmaiņas ja vien man nav laika mašīnas?Un naudu man nevajag es gribu atvaļinājumā.
Pārikt uz citu reisu tas nozīmē, to pašu maršrutu tikai citos liakos?
Cik saprotu, Tev visa biļete ir kopā pirkta, viņiem Tevi galamērķī būs jānogādā jebkurā gadījumā, līdz RIX tiksi, tikai jautājums, kad. Es prasītu, lai 16. datumā kaut kā mani dabū līdz RIX, caur citurieni, vai vēlāku reisu, vai izmaina lidojumu no BKK uz kaut kurienu un tad RIX, lai 16. datumā būtu Rīgā.
Jā, lai viņi Tevi no Oslo atgādā uz Rīgu ar citu reisu vai citu aviokompaniju
jā, pirku kopā..RIX-BANGKOK-RIX
Tad viņi nevar mani vienkārši uzmest un pateik vai nu akceptē vai atgriežam naudu...tas labi
Rīt zvanīšu...skaidrošos jo majo
RAKSTI, vārdi ko teiks ir fufelis uzrakstīts ir uzrakstīts, laiks Tev ar nespiež, labāk nedēļu gara sarakste, nevis vārdiski solījumi.
Nav runa tikai par atpakaļceļu, kur neiespējama konekcija, bet arī turpceļā 45 min būs par maz. Vai būs nododamā bagāža? Ja būs, tad jānoskaidro pie viņiem, vai pieņems to uzreiz līdz galam.
Ir iespējams prasīt izlidot no RIX dienu ātrāk un atpakaļceļā pēdējo segmentu uz RIX dienu vēlāk, vai vajag būvēt citu shēmu.
LC pārvadātāji neuzņemas atbildību par Jūsu pašu veidotajiem savienojumiem un laikiem tajos, arī tad, ja viņi pilnībā izpilda visus segmentus.
Tas ir kā 6.tramvajs, ja kavē, tad nepaspējot uz #7, RS neatbild par Jūsu cerībām.
Nav runa tikai par atpakaļceļu, kur neiespējama konekcija, bet arī turpceļā 45 min būs par maz. Vai būs nododamā bagāža? Ja būs, tad jānoskaidro pie viņiem, vai pieņems to uzreiz līdz galam.
Ir iespējams prasīt izlidot no RIX dienu ātrāk un atpakaļceļā pēdējo segmentu uz RIX dienu vēlāk, vai vajag būvēt citu shēmu.
LC pārvadātāji neuzņemas atbildību par Jūsu pašu veidotajiem savienojumiem un laikiem tajos, arī tad, ja viņi pilnībā izpilda visus segmentus.
Tas ir kā 6.tramvajs, ja kavē, tad nepaspējot uz #7, RS neatbild par Jūsu cerībām.
Īsti nesaprotu, kāpēc LOW COST drīkst neuzņemties atbildību par pašas aviokompānijas veidotajiem savienojumiem. Ja ir savienotais lidojums un lielā bagāža, tad to iečekos līdz galam jau RIX lidostā. Konekcija 50 min. HEL lidostai ir pietiekama, šajā gadījumā arī ARN varētu būt OK ar 45 min., ja savienotais lidojums. Ja lidmašīna RIX - ARN kavējas, tad ARN - BKK vajadzētu gaidīt, ja reiss ir savienotais, vai piedāvāt citu alternatīvu. Atceļu gan ir jāmaina, ja vien NORWEGIAN kompis ir ielicis pareizos laikus - tur jāprasa alternatīvs lidojums tālāk no Rīgas ar citu kompāniju. Diez vai NORWEGIAN uz Rīgu no Oslo lido n-tās reizes dienā.
Ja nelido taja diena,bet nakamaja piem.man viesnica par savu naudu jābuko?
Viestursp1, es rakstīju savādāk, nevis pieminot atbildību pārvadātāja izveidotajos savienojumos, bet paša izveidotajos.
Konkrētā gadījuma situācija ir pilnīgi analoga daudzajiem BT laiku maiņas gadījumiem.
Jā, paskatījos - NORWEGIAN no RIX ar jauno gadu mainās saraksts, līdz ar to daudzi NORWEGIAN savienotie reisi no RIX sūdīgi konektējas vai nekonektējas nemaz. "Jāspiež" uz to, lai viņi atceļam piedāvā citu konekciju vai beidzamajam posmam uz RIX citu pārvadātāju uz aviokompānijas rēķina. Par cik NORWEGIAN pašu visvēlākā izlidošanas opcija uz RIX 16.03.2015 ir plkst.11.20, un variantā ar izlidošanu OSL- RIX 17.03.2015. viņi nelido vispār, tad viņu kompis ir reisus sakabinājis tā, ka vajadzīga laika mašīna, lai iedzītu gaisā vismaz 3 stundas.
Ja nelido taja diena,bet nakamaja piem.man viesnica par savu naudu jābuko?
Nu "normālas" standarta aviokompānijas tādās reizēs viesnīcu apmaksā. Mīnuss - NORWEGIAN vispār nelido OSL-RIX arī 17.03. Viņiem ekonimiski izdevīgāk būtu "aizgrūst" Tevi OSL-RIX posmā ar BT nevis maksāt 2 naktis viesnīcās OSLO.
ok.Laikam jāsāk ar to, ka jāaizrraksta jautājums ,kā iespējams reiss, kuru viņi piedāvā. Varbūt vienkārši sistēmas kļūda un viss.Jo ir neloģiski piedāvāt neizpildāmu reisu.
Katrā ziņā es pati nekādus savienojumus neesmu veidojusi.Viņu mājas lapā ieraudzīju labu cenu, kas manuprāt pat skyscanner vēl stāv, un nopirku.
ok.Laikam jāsāk ar to, ka jāaizrraksta jautājums ,kā iespējams reiss, kuru viņi piedāvā. Varbūt vienkārši sistēmas kļūda un viss.Jo ir neloģiski piedāvāt neizpildāmu reisu.
Katrā ziņā es pati nekādus savienojumus neesmu veidojusi.Viņu mājas lapā ieraudzīju labu cenu, kas manuprāt pat skyscanner vēl stāv, un nopirku.
Jā, dīvaini, kāpēc SKYSCANNER vēl atrod. Mēģināju veikt mēģinājuma rezervāciju caur FLYSIESTA un izleca šāds logs:
Diemžēl, lidojumu rezervēt neizdevās. Iespējams, ka piedāvājums jau ir izpirkts, taču aviokompānija vēl nav izņēmusi to no piedāvājumu saraksta, tāpēc kādu laiku to vēl varat redzēt.
Lūdzu, izvēlieties citu Jums pieņemamu piedāvājumu.
NORWEGIAN gan šobrīd marta mēnesim caur savu mājas lapu neko no RIX uz BKK vairs nepiedāvā.
Lūk, ko Flysiesta.lv atrada atkārtoti meklējot. Kaut kas šiem nesaistās ONLINE ar to NORWEGIAN, jo turplidojuma laiki atkal ir citādāki nekā izmainītie, toties atceļš ar AEROFLOT un īsu gaidīšanu SVO:
http://www.flysiesta.lv/en/search/#!/RIX/BKK/2015-03-05/2015-03-16/adt-1/chd-0/inf-0/ms-skyscanner_lv/?details=d0245742a46c4a9c2b24d1f1fde994ccfd7572bc
Urrā, vairākkārt klikšķinot uz SKYSCANNER arī cena izmainījās no 572 EUR uz 611 EUR un nu jau tiek piedāvāts lidojums turp un atpakaļ uz BKK ar FINNAIR. Vairs nekādu NORWEGIAN.
Ja nelido taja diena,bet nakamaja piem.man viesnica par savu naudu jābuko?
Pēc regulas 261/2004 aviosabiedrībai jānodrošina viesnīca, ja reisa atcelšanas vai izmaiņu rezultātā sanāk nakšņot, gaidot savu reisu.
Saņēmu atbildi, bet man vēl jautājums. Kā ar visām izmaksām, kas saistītas ar šo nakšņošanu,ceļs uz/no viesnīcas, ēdināšana, vai tas viņiem nav jāapmaksā, jo es ne no savas gribas nakšņoju Stokholmā?Un atpakaļceļā 7 sundas lidostā.....2 stundu vietā...
Jā, regulā skaidri noteikts, ka viņiem jāsedz arī transfērs līdz viesnīcai, ēdināšana un dzērieni samērīgos apjomos, telefona zvans vai e-pasts majāpalicējiem.
Paldies , Juri, par palīdzību. Man vienkārši pirmoreiz šāda situācija.
Tad atsaucoties uz regulu varu prasit lai apmaksā ari taksi, pusdienas un/vai vakariņas , ko viņi "aizmirsuši" piedāvāt
Mani tikai izbrīna, ka nav norādita ne viesnīcas kategorija vai vismaz cenu amplitūda ko viņi apmaksā.Es tikpat labi varu nosūtīt kvīti par prezidenta luksu.
Arī transfēri var būt dažādi/sab.transports/taksis.Ēst es arī varu MC vai Michelin restorānā.
Kas nu kuram ir samērīgi apjomi.
Stingri ņemot pēc regulas viņiem būtu jānodrošina tas viss, nevis Tev jāapmaksā un tad viņi atdos naudu. Laikam šādā veidā cer, ka piesardzīgi ļaudis ņems visu lētāko.
Kā ir ar tām 7 stundām( 2 h vietā) lidostā atpakaļceļā? Vai es varu kautko spirināties?
Tur arī ēdināšanu vajadzētu dabūt. Ja viņi pārliktu uz nākamās dienas reisu, tad arī viesnīca utt.
Viss no viņiem ar varu jāvelk ārā.Tagad pēdējais ko atrakstija ,ka nodrosina cela izdevumus uz viesnicu, bet iznemot tax, man jālido 4 sundas ar pārsēšanos līdz Stokholmai, lai pēc tam vel autobusu meklētu, kas iet līdz viesnīcai.Un atpakaļceļā arī nekādu ēdināšanu viņi nenodrošinās.
Viesnīcai summa 120,00 Eur viss bookings, jāmeklē un jāveic man pašai....
Vienkārši izkratu sirdi.
Saskaņā ar regulu, viņiem ir jānodrošina transports. Ja viņi Tev to nenodrošina bet saka ka Tev pašam tas ir jānoorganizē, tad neredzu pamatu kamdēļ Tev būtu jāmeklē kāds autobuss kā nokļūt līdz viesnīcai (un ja nu viesnīca atrodas prom no sabiedriskā transporta maršrutiem un tur nemaz nevar aizbraukt ar autobusu)?! Vai viņi nu saskaņā ar regulu orgazinē transportu, vai arī ja viņi to nedara tad tu brauc ar taxi un viņi Tev kompensē radušos izdevumus.
Tāpat ar viesnīcu, ja viņi paši nevar noorganizēt, tad regula neuzliek nekādus ierobežojumus tērējamā summā.
Es nevaru vienkārši no viņiem naudu paprasīt atpakaļ ? ZB šitas viss...Par tādu pašu cenu varu tagad nopirkt KLM + France, bez 7 stundas gaidīšanas lidostā un pačakarētas dienas lidojot uz Stokholmu.
Kāpēc ne? Protams, ka vari!
Nobeiguma vietā:
Man aptrūkās pacietības ar viņiem karot, jo viesnīcu viņi nerezervē, taksi nevaru ņemt, pie tam ,vienu dienu pavadīt vizinoties caur Oslo uz Arlandu man arī negribas, ja nākamajā dienā vēl pārlidojums uz BKK
Aeroflots arī līdzīgu cenu piedāvā, vēl pāris dienas salīdzināšu un pirkšu jaunas biļetes.
Paldies visiem par komenāriem.