Esmu noīrējis caur ebookers.ie hotel+car un mašīna tika noīrēta no Budget. Cik saprotu visticamāk tur ir pašrisks, jo pērkot man nepiedavaja izmantot kādu pakalpojumu, lai nebūtu pašriska. Visticamāk man to piedāvās tenerifē, kad vēlēšos izņemt mašīnu. Palasot atsauksmes no nomas kompāniju klientiem mati ceļas stāvus, tāda sajūta, ka galu galā ar taksi braukt lētāk, nekā ņemt nomāt, jo katram gandrīz ir nepamatoti piemērots pašrisks. Labi nedaudz pārspīlēju, bet tiešām sava atvaļinajumā negribu domāt par mašinu stavlaukumā. Jautājums vai tiešām vienmēr izmantojat 0 pašrisksa apdrošināšanu un kādu? nepieciešams uz 7 dienām. Lasīju par incurance4carhire, vai tas ir labakais un lētākais variants?
Es parasti nebiju izmantojis nekādu, jo esmu relatīvi drošs par savām parkošanas spējām, līdz vienai reizei kāmēr man LHR Enterprise centās piešūt skrāpējumu, kurš tur bija pirms manis, un par kura eksistenci darbinieki acīmredzot zināja iepriekš - atbraucot atpakaļ bija pilnīga tumsa, stāvlaukums bija neapgaismots, bet autonomas darbinieks identificēja knapi saskatāmu skrāpējumu uz bampera _apakšējās_ virsmas. Auto tika īrēts uz dienu, tā kā precīzi atcerējos kur un kā parkots, un viennozīmīgi zināju, ka nekur šādu te skrāpējumu dabūt nevarēju. Ļoti nepatīkama situācija, jo tev nav pierādījumu, un pa lielam arī nevar būt (pirms tam dažreiz esmu bildējis visu mašīnu no visādiem leņķiem, bet nu apakšējo bampera virsmu nekad neiedomātos nobildēt). Par laimi beigās man izdevās viņus pārliecināt, ka es tik viegli šajā jautājumā nepiekāpšos, un tomēr naudu par to švīku no manis nenovilka. Bet tā bija laba mācība, tā kā tagad nopirku ic4h, ar Jura linku uz gadu 39.99GBP.
Šogad martā īrējām mašīnu Tenerifē no vietējās firmas http://www.pluscar-tenerife.com/booking.php?lang=ru cena par 9 vietīgu busu uz 9 dienām bija 180 EUR ( vieglās mašīnas vispār bija ap 100 EUR) neprasīja ne depozītu, un nekas nebija jāmaksā papildus. Bus gan bija tik apskādēts un kad nodevām viņi vairs pat neapskatijās to. Cika atceros bija vēl otra vietējā firma arī lēta. Savukārt vasarā rezervējām caur Budget mašīnu Dublinā, nomas maksa bija 100 EUR , bet kad aizgājām izņmet prasīja vēl 100 EUR par apdrošināšanu, kad negribējām to ņemt, tad tika paziņots, ka tādā gadījumā viņi bloķēs no kredītkartes 1000 EUR kā drošības depozītu. Tā bija mācība, ka ļoti lētas nomas mašīnas parasti patiesībā ir daudz dārgākas. Tā kā ja vēl ir iespējams atteikties no rezervētās mašīnas, labāk paņemt vietējos.
Pamēģini no lidostas tikt uz viesnīcu ar sabiedrisko transportu un auto paņem miestā kur dzīvo no ielasmalā esošajiem autonomas kantoriem. Nekādi depozīti, cenas apm EUR 20/diena. Tas no personīgās pieredzes Grand kanārijā
Izmantoju vienmēr vai nu piedāvājumus ar 0 pašrisku (piemēram rezervējot caur autoeurope), vai insurance4carhire. Par savu braukšanu esmu arī pārliecināta, bet ne par citu spējām, īpaši paskatoties, ka noskrapētas mašīnas dienvidos ir norma. Samaksāju par savu mieru. Esmu nomājusi arī no maziem vietējiem kantoriem, bet zinot kādā stāvoklī tur parasti ir mašīnas, labāk braucu ar jaunu vai vismaz remontētu. Pēc 2 reižu ne pārāk veiksmīgas pieredzes, izdomāju ka nekad vairs.
Un ar Budget vienmēr laba pieredze, neko īpašu pieskaitīt man nemēģināja (2 reizes īrēju).
Kanāriju salās viennozīmīgi tikai "Auto Reisen" - saprātīga cena un benzīna politika, paliknīšus bērniem līdzi iedod, nav bijušas nekādas problēmas, pat tieši otrādi, darbinieki ļoti izpalīdzīgi.
Kanāriju salās viennozīmīgi tikai "Auto Reisen" - saprātīga cena un benzīna politika, paliknīšus bērniem līdzi iedod, nav bijušas nekādas problēmas, pat tieši otrādi, darbinieki ļoti izpalīdzīgi.
Interesanti, kāpēc "viennozīmīgi tikai"? Cik vēl kompānijas tieši Kanāriju salās esi izmēģinājis? Varbūt ir vēl 7 labākas? Ar kontinentā esošajām nomām salīdzināt nevar, jo salās gandrīz visur ir pavisam citāda attieksme auto nomai. Varbūt tāpēc, ka mašīnas nospert nav iespējams?
Es Kanārijās, ja neņemu uz ielas tuvāko nomu, t.i., ja rezervēju iepriekš, izmantoju Cicar, kaut gan IMHO, tas tīri aiz konservatīvisma. No patīkamas pieredzes 2 piemēri:
1. stāvvietā nolauza/nozaga spoguli. Kad pie atslēgu atdošanas sāku par to stāstīt, darbinieks izsniedza man apelsīnu ar vārdiem: uzcienājies un neķer kreņķi, viss apdrošināts.
2. bākā, saņemot auto, reti ir bijis vairāk par 1/4. Vienmēr, kad atdevu pilnāku, esmu saņēmis kompensāciju par benzīnu.
Bet arī negatīvs piemērs. Norādītajā atdošanas vietā kantoris vajadzīgajā dienā izrādās visu dienu slēgts. Un blakus atstāt nekādu iespēju. Izmaldījāmies pa pilsētu, beigās pametām auto ostas kantorī (arī slēgtā), iemetot atslēgas kastītē. Nākamajā salā datorā atrada vēlu atdošanu un mēģināja iekasēt par papildus dienu. Sanāca diezgan izbļaustīties. Bet, kad paliku īsti nikns, sakot, ka iešu sūdzēties uz policiju un pieprasīšu kompensāciju par izbojāto iepriekšējo vakaru, salīgām mieru un atkal dabūju auto.
Salās šai ziņā ir cool!
Wow, kompensācija par pa daudz ielietu benzīnu? Tas nu gan kruta! Nebiju domājis, ka kāda autonoma uz šīs pasaules to dara.
Wow, kompensācija par pa daudz ielietu benzīnu? Tas nu gan kruta! Nebiju domājis, ka kāda autonoma uz šīs pasaules to dara.
tenerifē tā, šķiet, ir ierasta prakse - vietējie kantori (goldcar, pluscar) vienkārši samaksā par bākas atlikumu, kuru nesalīdzina ar sākotnējo stāvokli.
Kanārijās vienā salā fiziski nav iespējams notērēt pilnu bāku pa nedēļu-divām, ja nu tikai katru dienu riņķojot apkārt visai salai
mums tenerifē katru reizi ap divām bākām nedēļā iznāca...
Divās ir izdevies nobraukt pa 800km.
Auto īre Kanāriju salās ir vienkārša, ātra un lēta. Nezinu kādi tur riski vai neriski, bet maksāt vairāk par 10-15EUR d/n.nez vai būtu prāta darbs. Un bez jebkādām bloķēšanām. Ja tādi noteikumi nav, tad iet uz nākamo kantori.
Vai ir kāds svaigāks ieteikums auto nomai Gran Canaria?
Paldies!