Es te tā runāju apkārt un tiek apstiprinātas šaubas par drošību Indijā sevišķi svētku laikā.
Jautājums, kā ir sieviešu grupiņām? Jāņem pepper spray līdzi?
Ziņkārības nolūkos, varētu pateikt, kas šis ir par festivālu un ar ko tik īpašs? Google neskatījos.
neviens neplāno doties uz Mumbaju un tālāk uz Goe/Kerala? Pēc tam tāpat vai caur kādu citu pilsētu atpakaļ. vai ar 3-4 dienām tur ir pietiekami vai par īsu?
otrs variants uz ziemeļiem. wikipedia rakstīts, ka no Novembra atjaunos reisu Raipur - Lucknow, kas ir tuvu Nepālai. pagaidām, gan skyscanner vēl neatrod šādu reisu.
trešais variants Kolkatas virziens bez nekādas sapratnes ko tālāk.
mēs lidosim m31.03-09.04. no vienas puses gribas redzēt max daudz, no otras puses negribas tupēt lidostās visu laiku. gribas redzēt kādu lielpilsētu, bet ne vairāk ka 1-2 dienas un izbraukt ar vilcienu vēlamāk gan starp kādām "mazpilsētām".
Deli lidmašīna nosēžas naktī knapi pāri pusnaktij, bet reiss uz Raipur ir piecos vakarā. cik reāli ir pa nakti aizbraukt uz Agru no rīta apskatīt Taj Mahal un pa dienu atpakaļ uz lidostu. cik saprotu, tad Agra vairāk nav ko darīt vairāk par dažām stundām.
Biļetes (kuras cerams neatcels) ir 7.-22.aprīlim.
Pagaidām plāns ir Raipur - Varanasi - Nepāla (Pokhara, Katmandu) - Kolkata - Raipur. Nepālā dzīvo kolēģis, tādēļ plāns šo apciemot. Baiga cerība ir iztikt bez avio un visus posmus braut ar vilcienu/autobusu. Bet tas tāds sākotnējais aptuvenais plāns.
Nepālā no Indijas tikt jauks piedzīvojums, arā tas pats... katrs virziems ~24 h (ja uz Katmandu)
Deli lidmašīna nosēžas naktī knapi pāri pusnaktij, bet reiss uz Raipur ir piecos vakarā. cik reāli ir pa nakti aizbraukt uz Agru no rīta apskatīt Taj Mahal un pa dienu atpakaļ uz lidostu. cik saprotu, tad Agra vairāk nav ko darīt vairāk par dažām stundām.
pavisam reāli, taksometrs trīs stundās one way noteikti iekļausies
neviens neplāno doties uz Mumbaju un tālāk uz Goe/Kerala? Pēc tam tāpat vai caur kādu citu pilsētu atpakaļ. vai ar 3-4 dienām tur ir pietiekami vai par īsu?
Deli lidmašīna nosēžas naktī knapi pāri pusnaktij, bet reiss uz Raipur ir piecos vakarā. cik reāli ir pa nakti aizbraukt uz Agru no rīta apskatīt Taj Mahal un pa dienu atpakaļ uz lidostu. cik saprotu, tad Agra vairāk nav ko darīt vairāk par dažām stundām.
No Raipuras uz Goa un Keralu jums sanāks diezgan daudzi pārlidojumi, abām kopā nu gan ar 3-4 dienām ir par maz, pat tad, ja lido no Mumbajas. No Ernakulam vai Allepey (Kerala) līdz Madgaon vai Thivim (Goa) ar vilcienu ir vismaz 12-15 stundu brauciens 900 km garumā. Pārlidojums no COK (Kochi) Keralā - Goa (Dabolim) ir iespējams tikai ar pārsēšanos un "apēd" apmēram pusdienu. Vietējie reisi Indijā bieži ievērojami kavējas, tādēļ neieteiktu plānot daudzus iekšējos pārlidojumus. Arī variants uz Agru un Tadžmahalu ar privāto autiņu un privāto šoferi variantā "nakts + agra pēcpusdiena" man liekas nedaudz pārdrošs. Kopā turp - atpakaļ sanāks vai visi 500 km (460 km noteikti). Delhi "pik - stundās" viss mēdz iestrēgt un nevar zināt, kā paspēsiet. Reāli ieteiktu aprobežoties ar vienu Indijas reģionu, ja būsiet tikai no 31.03.-09.04. Indija ir pārāk liela, lai 9 dienās apskatītu visu, jo ja būs tikai pārbraucieni, kad tad jūs ko skatīsieties.
Mēs arī rēķinājām, ka nevar paspēt Tadžmahalu pa to starpu. Atlidot pēc garā reisa pusnaktī, kamēr somas, pases pārbaudīs, kamēr tiks līdz viesnīcai, jau divi naktī būs. Un ja nākošais lidojums piecos vakarā, tad gan jau trijos jābūt lidostā. Trīs stundas no turienes brauciens atpakaļ, 12os jāstartē no turienes laukā. Un ja tur grib vismaz 3 stundas paskatīties, jau sešos jāstartē no Deli. 4 h miega? Nu gan jau ka var, bet es pēc garā reisa negribēšu.
paldies par padomu. Goe/Kerala biju domājis kā vienu vai otru nevis abus variantus. vēl neesmu izlēmis ko labāk. Kerala varētu būt interesants brauciens ar nakšņošanu laivā.
Lai tiktu uz Agru no lidostas, nav jāšķērso visa pilsēta, vismaz kartē skatoties. hvz, ko tad darīt 17 stundas tur. uz pašu Deli tad jau vēl lielāks strjoms braukt, ja tādi riski.
paldies par padomu. Goe/Kerala biju domājis kā vienu vai otru nevis abus variantus. vēl neesmu izlēmis ko labāk. Kerala varētu būt interesants brauciens ar nakšņošanu laivā.
Lai tiktu uz Agru no lidostas, nav jāšķērso visa pilsēta, vismaz kartē skatoties. hvz, ko tad darīt 17 stundas tur. uz pašu Deli tad jau vēl lielāks strjoms braukt, ja tādi riski.
Iesaku pašu Deli, jo man liekas, ka atceļā Jums būs vēl īsāks laiks DELI vai Mumbajā. Ar Agru vai Tadžmahalu ir vēl viena problēma - naktī tas ir ciet un atveras tikai no rīta. No rītiem parasti ir garākas rindas uz iekšā tikšanu. Lieldienas laikam Indijā īpaši nesvin, bet svētkos paši indusi sataisa baigās rindas it visos kultūrvēsturiskajos objektos. No Deli nosacītā centra līdz lidostai maksimumstundā jārēķina vismaz 1-1,5 stundas, lai gan attālums nav liels. Ja jāizvēlas starp Goa un Keralu, tad noteikti Kerala aprīlī būs baudāmāka, pat, ja līs. Karsts, mitrs un ļoti sutīgs laiks aprīlī būs abās divās.
Biļetes (kuras cerams neatcels) ir 7.-22.aprīlim.
Pagaidām plāns ir Raipur - Varanasi - Nepāla (Pokhara, Katmandu) - Kolkata - Raipur. Nepālā dzīvo kolēģis, tādēļ plāns šo apciemot. Baiga cerība ir iztikt bez avio un visus posmus braut ar vilcienu/autobusu. Bet tas tāds sākotnējais aptuvenais plāns.
Es ļoti ceru, ka Divratu Mustangs:) vismaz 16km arī tiks izmantots! Nepālā no kalna būs more easy!
Martins-m, man (un vēl 4 draugiem) arī ir biļetes tieši 31.martā, sanāk, ka lidosim kopā mums gan atpakaļceļa biļetes ir tikai 15.aprīlī.
Draugs, kurš šobrīd dzīvo Indijā, mums iesaka vislabāk doties uz Andamanu salām, es vēl pagaidām šaubos, jo gribas vairāk redzēt pašu Indiju, kaut vai padzīvot vnk kkur uz vietas un paskatīties, kā dzīve rit - bez stresa par to, ka jāredz tas un šitas. Bet nu izniekot tās divas nedēļas arī negribas, protams.
Dunduri jautāja par maniem Indijas ceļojumiem. Tātad pirmais bija uz Deli un tad līdz Himalajiem. Izmaksas nav pierakstītas un tas bija gadus 6 atpakaļ. Bet varbūt kādam noder plānošanai.
Deli - iesaku Lotosa templi un Akshardham templi - pārsteidza celtne ar savu varenumu un patiešām arhitektūras brīnums! Vērts apmeklēt Lakshmi templi.
Tad sekoja apm.15-16 st.pārbrauciens ar busu uz Himachal Pradesh rajonu, apm.500 km no Deli. Dzīvošana Manali.
Tālāk visi braucieni ar džipiem.
No turienes uz Naggar - mazs ciematiņš apm. 30 km no Manali Kulu ielejā. Apmeklēju Rēriha (tas, kurš gleznoja tās smukās zilās krāsas) muzeju, viņa kapavietu. Bet tie kalnu skati...elpa aizraujās!
Kulu - apm.50 km no Manali. Rāpjamies Šivas kalnā, kas iespraucies starp Himalaju grēdām, pasakains skats uz 2 ielejām. ŠIvas kalnā ir templis, pie kura atrodas falla formas akmeņi. Vīrieši ņem līdzi sviestu un smērē uz tiem, lai pavairotu savu vīrišķo spēku! Tur var pavadīt daudzas stundas, meditējot, baudot dabu, klususmu. Dziedājām mūsu tautas dziesmas. Viens no skaistākajiem brīžiem ceļojumā.
Vašišta - netālu no Manali, siltie pazemes kalnu avoti. Daudz tur sadhu - svētceļnieku, kuri staigā no tempļa uz templi.
Tad sekoja brauciens līdz Daramsalai, skaists ceļš pa kalniem un lejām. Dalailamas mītne un zelta Buda templī. Apkārtnē budistu klosteri kalnos.
Mani lielākie emocionālie pārdzīvojumi saistās ar braucienu uz Rohtangas pāreju 3980 m vjl. Sniegs, kalni, jaki. Cita Indija! Biku ekstrēms brauciens dēļ dubļainā ceļa.
Kalnos vēl lūgšanu karodziņu rakstīšana un izkāršana. Par ģimeni, par draugiem un tuvajiem.
Braucot atpakaļ uz Deli apstāšanās Rišikešā. Tumsā laidām palmu lapu " laiviņas" ar svecītēm pa Gangu. Emocionāli!
Haridwar - peldēšanās un gremdēšanās Gangas ūdenī.
Pa ceļam vēl daudzi tempļi, meditēšana, lūgšanas, mūzika. Bet pāri visam Kalni un Cilvēki.
Jozik, milzu paldies.
Palasot Lonely Planet, saprotu, ka līdz Manali pat itin ok var nokļūt ar sabiedrisko transportu. Bet jautājums - kā tālāk? Un vai ir jēga ar sabiedrisko uz turieni pērties - labāk sarunāt auto Himalajiem tuvākajā dzsc pieturā (pilsētā) un tad ņemt to uz nedēļu. Tā?
vai labāk tajā Manali auto meklēt?
un kā vispār ir ar auto - saprotu, ka paši jau nebraucāt, bet tomēr - kādi ir pretargumenti, lai pats nebrauktu pa tiem Himalaju ceļiem, bet ņemtu auto ar šoferi?
Tad vēl par jūsu kalnu pastaigām - pieļauju, ka Indijā takas nav diži iezīmētas. Jāņem vietējais gids? Kartes? Kā jūs to risinājāt?
Man lasot tādi paši jautājumi radās kā Dunduri
Jozik, milzu paldies.
Palasot Lonely Planet, saprotu, ka līdz Manali pat itin ok var nokļūt ar sabiedrisko transportu. Bet jautājums - kā tālāk? Un vai ir jēga ar sabiedrisko uz turieni pērties - labāk sarunāt auto Himalajiem tuvākajā dzsc pieturā (pilsētā) un tad ņemt to uz nedēļu. Tā?
vai labāk tajā Manali auto meklēt?
un kā vispār ir ar auto - saprotu, ka paši jau nebraucāt, bet tomēr - kādi ir pretargumenti, lai pats nebrauktu pa tiem Himalaju ceļiem, bet ņemtu auto ar šoferi?
Tad vēl par jūsu kalnu pastaigām - pieļauju, ka Indijā takas nav diži iezīmētas. Jāņem vietējais gids? Kartes? Kā jūs to risinājāt?
Šis Indijas brauciens bija privāti organizētā grupā, kur mēs pieslējāmies tikai ar naudas iemaksu. Līdz ar to visas organizatoriskās lietas bija sakārtotas. Nu bet pašiem Indijā braukt ar auto - to laikam tikai ļoti ekstrēmiem ļaužiem ieteiktu:) Ar busu naktī braucot pa šauru ceļu virzienā uz Himalajiem, pēkšņi priekšā bija zemes nogruvums. Ceļš ciet. Tad nu buss stūmās atpakaļgaitā pārs km, jo apgriezties nav iespējams. Protams, mēs visi izlecām ārā no bailēm, busā palika tikai šoferis un vietējais pavadonis, kurš visu laiku skaitīja lūgšanu krellītes...
Pa Himalaju kalnu takām nestaigājām kā profiņi - kalnos kāpēji, tas drīzāk bija "just for fun" pasākums - sniegs, skaisti skati, vietējie siltos kažokos - viņi kā bērni priecājās par sniegu!
Keralā mēs tikai vienu dienu braucām ar sab.busu, pārējo laiku sarunājām vietējos taxi. Busā ierausāmies un ar vīru apsēdāmies uz sola, kas gan nav ļoti plats tur, bet nu mums diviem bija ok. Kā tad - izrādās, ka tas sols domāts trijiem!!! Tā nu vietējais bez liekām ceremonijām mūs sastūma cieši kopā un atrada sev vietu! Gribējām kaut kur doties ar vilcienu, bet tā arī stacijā "neizkodām" to sistēmu:) Mainījām plānus un devāmies citur ar taxi.
Pilniigi jåsagatavo plåns A, B, C. Ja nu kas noiet greizi.. :)
Pilniigi jåsagatavo plåns A, B, C. Ja nu kas noiet greizi.. :)
"Caur to" arī Indija man patīk - pilna pārsteigumiem! Nevajag panikot, meditējam, skaitām lūgšanu Pieņemam kā ir. Jo nevaram neko daudz izmainīt.
Iepriekšējā reizē pirms lidošanas jau māju virzienā uz Mumbaju, mums pasaka, ka taxi nākamajā dienā pieteikuši streiku un ka neviens mūs nevedīs uz lidostu, jo streiklaužus tur apmētā pat ar akmeņiem. Tad nu braucām jau iepriekšejā vakarā, lai bez pārsteigumiem būtu lidostā. Tur redzējām takšus, kam logā bija ielikta zīme - To airport.
Sniegs, kāds Jums plāns Deli pirms reisa uz Raipur? varbūt kopā uz Taj Mahal laižam?
par Andamanu salām. bildēs jau izskatās super, bet tur vispār lidosta ir? Cik sapratu, tad no Indijas uz turieni var tikt tikai ar kuģi, kas peld 3-4 dienas vienā virzienā. avots - http://db.and.nic.in/integrated_appln/uploadfiles_dss/sailingsch.php Jūs to patiešām gribat?
Es Tev pilnīgi piekrītu, ka gribas bez stresa un tā, bet no otras puses kaut kur tak ir jābrauc jo pie tās Raipur nav ko darīt un iespējams man paliks vnk garlaicīgi pēc 2 dienām. tapēc arī meklēju kādus jēdzīgus galapunktus.
Lidosta ir un nemaz nav tik maza, lidojumi ir katru dienu, bet neizskatās, ka būtu kas lēts atrodams.
Tieši tā, cena no Raipur bija virs 300 euro, uz maldīvu salām vir 200. bet es šoreiz braucu baudīt eksotiku, ja gribi pagulēt pludmalē, tad uz indiju nav ko braukt.
par Andamanu salām. bildēs jau izskatās super, bet tur vispār lidosta ir? Cik sapratu, tad no Indijas uz turieni var tikt tikai ar kuģi, kas peld 3-4 dienas vienā virzienā
Martins- m - par Andamānu salām Tev ir novecojusi INFO - jau gadiem uz Port Blair (lidostas IATA kods - IXZ) lido lidmašīnas no BOM, DEL, Chennai, Kolkatas, Madurai un Bhubaneswar. No Raipuras tuvākā, bet nezinu vai vieglāk sasniedzamā lidosta, no kurienes lido uz Andaman salām ir Bhubaneswar. Lidojumu starp šo pilsētu un salām gan nav gluži katru dienu. Ir arī vietējie pārlidojumi starp salām. Lidojums DEL - IXZ ilgst ap 6 stundām un biļetes, cik skatos, nekad nav lētas. Pats neesmu salās bijis, jo parasti dārga nokļūšana. Moška iepriekšējās cenu kļūdas laikā ar LH+Jet airways kāds būs nopircis arī uz IXZ, bet, cik atceros - arī ar visu kļūdu bija dārga cena uz IXZ.
Vai kāds no braucējiem šodien pievienosies celakajas pasākumam?
Šobrīd ir tīri laba cena Raipur-Delhi lidojumam ar IndiGo (kas esot itin laba viņu aviokompānija). Biļete iznāk 37$, rakstīts, ka šis ir "sale".
Vispār kaut kāds sviestains tas RPR lidostas grafiks - visi ielido/izlido vai nu pāris stundās no rīta vai vakarā. Respektīvi, nav īsti variantu aizlidot no turienes ierašanās dienā, jo visi lido prom 30-45min laikā pēc mūsu ierašanās. Tādejādi izskatās, ka promtikšana ir tikai uz nākamo rītu pēc ierašanās
http://m.travelnews.lv/?pid=90788
Tadžmahalā ieiejas biļetes tagad varēs rezervēt
tikai internetā.
Vai kads plano no Raipur doties uz Dienvidiem uz Keralu? varbut padalieties ar marshrutu planoshanu...mans lidojums no 21.04-06.05
Sveiciens tiem, kas lidos uz Indiju. Gribēju jautāt, kā iet ar vīzu kārtošanu? Kaut kas saka, ka tur prasot references no Indijas. Kā tur ir? Kādi ieteikumi?
Sveiciens tiem, kas lidos uz Indiju. Gribēju jautāt, kā iet ar vīzu kārtošanu? Kaut kas saka, ka tur prasot references no Indijas. Kā tur ir? Kādi ieteikumi?
Pirms Jaunā gada kārtoju - nekādas references neprasīja. Viņiem tai vīzas pieteikuma anketā ir punkts, kurā jānorāda uzturēšanās vai apmešanās vieta Indijā. Tur var norādīt jebkuru reāli eksistējošu Indijas viesnīcu vai guest house - neviens neko neprasa un nekādās rezervāciju sistēmās neko nepārbauda. Indusi nav sevišķi piekasīgi vīzu izsniegšanas jautājumos.
References prasa ne tikai no Indijas, bet arī no Latvijas . Tur savukārt, jānorāda jebkurš pazīstams cilvēks.
Kā tas ir jebkurš? Ar domu, kāds, kas atrodas Indijā? vai, piemēram, Tevi norādu?
Nu nē taču, reference Latvijā var būt jebkurš pazīstams cilvēks Latvijā - draugs, draudzene, māte, tēvs, brālis, māsa u.t.t. Domāju ka tāds, kurš nebrauc tajā pašā ceļojumā, varbūt ar domu, lai ir kam paziņot ārkārtas situācijās.
Savukārt pie references Indijā uzrādi viesnīcas vai izīrējamā dzīvokļa koordinātes.