Vai kāds zin ,kāpēc Lufhansai ir tāda cenu politika,ka paciešama cena ir tikai tad,ja pērk turp-atpakaļ? (ja pērk tikai vienā virzienā,tad cena ir baisi liela) It kā viņiem taču labāk ir,ja nopērku vismaz vienā virzienā,nekā,ja es izvēlos citu kompāniju!
Daudzām aviokompānijām tā esot, kad dzīvoju ziemu āzijā pirku turp-atpakaļ lidojumu un lidoju tikai turp.
Viņiem ir labāk, ka nopērc turpatpakaļ. Doma tāda, ka tūristi / atpūtnieki braukā turpatpakaļ, darījuma cilvēki vienā virzienā un no tiem var plēst vairāk.
Tas protams atkarīgs no tirgus. Atkarībā no izlidošanas un galamērķa var arī būt viena virziena cena aptuveni puse no turpatpakaļ, pārsvarā lidojumiem Rietumeiropā.
Latvijā arī bija tāds normālais periods, bet tad kādu gadu vai vairāk atpakaļ LH atgriezās pie cenu politikas no RIX kā šobrīd ir.
Jā, mums arī tā bija. Berlīne turp-atpakaļ ap 360 eur, vienā virzienā 620 eur lai kādi būtu iemesli, vienalga man tas liekas stulbi, jo viņi nevar rēķināties ar noslodzi (kurš pērk turp/atpakaļ ar domu tiešām lidot, kurš jo lētāk).
Paldies par atbildēm! Es vēl cerēju,ka ir kāds knifs,kā apiet vienvirziena dubulto cenu,bet tad jau nekā!
Pērc atpakaļ tālu nākotnē, izmanto citam ceļojumam. Pērc atpakaļ ar citu galamērķi citam ceļojumam — taisi open-jaw vai double open-jaw.
Paldies par atbildēm! Es vēl cerēju,ka ir kāds knifs,kā apiet vienvirziena dubulto cenu,bet tad jau nekā!
Mainīt aviokompāniju izvēloties tādu/-as, kas atbalsta point-to-point politiku.
Bet tā praktiski visām tradicionālajām aviokompānijām ir šāda politika, ka OW ir (ievērojami) dārgāks par RT. Un, ja reiz gadu desmitiem tā turpinās, gan jau ekonomiskā atslēga tur paslēpta.
Taisnību sakot pēdējā laikā diezgan daudzas no šīs politikas ir sākušas atteikties. Pamazām un nergibīgi, bet tomēr. Arī tai pašai Lufthansai tā ir spēkā ne visos maršrutos.
Mani vienmēr ir smīdinājis teiciens, ka dzīvē viss maksā tik, cik tam jāmaksā. Ar to parasti domājot, la laba manta (lasi - brenda, jeb ''zīmola'') nevar būt lēta. Ja jau kaut kas maksā nesamērīgi dārgi, tad noteikti tur ir kas tāds, par ko būtu vērts maksāt. Ja baigi lēti - ķīniešu sūds, noteikti nepirkt. Tieši uz aviobiļeteēm vislabāk redzams, ka viss maksā tik cik lohs (lasi - patērētājs) ir gatavs maksāt. Pilnīgi vienu un to pašu produktu cilvēki dažādās situācijā pērk pat par desmitkārt atšķirīgu cenu. Tāpēc nākamreiz, kad pārdevējs veikalā cenšas ieklārēt ''ņemiet šito, tas lētais analogs ir štrunts'', vajag paprasīt konkrētu motivāciju un pierādījumus. Jo viss maksā tik, cik kāds ir gatavs par to samaksāt.