Vai tik tā nav mums nepatīkama ziņa?
http://www.delfi.lv/bizness/transports-logistika/eiropas-tiesa-lietuvai-...
Summa kaut kā jādala starp Rīgas lidostu un airBaltic.
Šis lēmums varētu vēl tālāk aizkavēt, jau tā noilgušo Rīgas lidostas atjaunošanas projektu.
Pārdodot 1-2 Boeing 737 airBaltic varētu atmaksāt visus 56 miljonus latu.
Šlesers.
Šis lēmums varētu vēl tālāk aizkavēt, jau tā noilgušo Rīgas lidostas atjaunošanas projektu.
Pārdodot 1-2 Boeing 737 airBaltic varētu atmaksāt visus 56 miljonus latu.
kas tas par atjaunošanas projektu?
cik lidmašīnu pieder (īpašumā) AirBaltic, lai būtu ko pārdot?
šis lēmums nekādā ziņā nenozīmē, ka kādam ir kaut kas kaut kam jāmaksā. tas nosaka tikai to, ka ar Lietuvas tiesas lēmumu drīkst arestēt īpašumus ārvalstīs, lai tie nepazustu, kamēr tiek iztiesāta lieta, kuras iznākums ir, protams, nezināms.
kaut kur ~20 lidmašīnas (lielākā daļa gan ir Bombardier Dash8)
Atjaunošanas projekts klejo apkārt jau ilgu laiku: http://www.tours.lv/?module=news&action=read_more&id=3309
(izskatās, ka pat plānotais uzsākšanas datums nav minēts).
Fakts ir, ka ja būs arī jāatmaksā beigās, tad pārāk traki nebūs.
kaut kur ~20 lidmašīnas (lielākā daļa gan ir Bombardier Dash8)
Atjaunošanas projekts klejo apkārt jau ilgu laiku: http://www.tours.lv/?module=news&action=read_more&id=3309
(izskatās, ka pat plānotais uzsākšanas datums nav minēts).
vai tiešām viss, kas ņemts līzingā PIEDER un to var nopārdot? (airBaltic "īpašumtiesības" apspriestas te: http://www.celakaja.lv/forumi/jaunais-pratt-whitney-dzinejs-aiziet-pa-pi... , lai nav jāatkārtojas)
nez, šobrīd tiek būvēts pilnā sparā, top jaunā Ziemeļu piestātne, nekas diži nekavējas (nē nu, protams, grūti salīdzināt ar kaut kādiem 2008.gada plāniem).
Neesmu pārliecināts, bet šķiet , ka vismaz 1x Boeing 737 (vai 757- tās, kuras pašreiz nav Latvijā) ir īpašumā.
http://www.planespotters.net/Airline/Air-Baltic
nu ņemot vērā, ka pastāv iespēja, ka šī informācija nav pareiza, tad tīri teorētiski BT pieder YL-BBJ(737-300WL) un YL-BBX (737-300WL), abi 757 ir līzingā un vēl tālāk izītrēti citiem
Kas īsti ir par pamatu šai prasībai?
tas izlasāms tēmas autora iekopētajā linkā:
Lietuvas tiesa iepriekš lēma, ka savulaik, laikā līdz 2009. gadam, lidostā "Rīga" piemērotā atlaižu politika "airBaltic" veicinājusi negodīgu konkurenci Baltijas aviācijā un veicinājusi arī "flyLAL" bankrotu.