Pirms vairāk kā pusgada nopirku biļetes ar edreams kuponiem. Tagad lidojumam mainīta lidosta no MXP uz LIN, lidoju ar airBerlin. Zvanīju airBerlin ar domu, lai nodrošina man transfēru, jo tiešām vajag MXP nokļūt, bet viņi saka, ka man caur aģentu (edreams) viss jākārto. Neesot problēma - atmaksās naudu (ko man, protams nevajag, jo pirku ar kuponiem) vai rerūtēs, bet jākarto caur aģentu. Caur edreams kaut ko nokārtot ir diezgan bezcerīgs gadījums.
Vai tiešām tā ir, ka caur aģentu viss? Varbūt ir kaut kas uz ko atsaukties, lai piespiestu viņus pašus rīkoties. Paziņots tikai vairāk kā divas nedēļas pirms lidojuma.
Es jau sen ar edreams nedraudzējos. Tieši viņu attieksmes dēļ. Bet Tavā gadījumā neko ieteikt nemāku. Bet domāju ka kompensācija Tev pienākās. Ma tā bija kad BT nomainīj lidostu Stambulā no IST uz SAW. BT atmaksāja man takšā izmaxas.
Es gan šoreiz īsti nesaprotu kāpēc Tevi sūta pie edreams. Jebkurā gadījumā pakalpojumu Tev nodrošina AB, Tu esi reģistrēts kā viņu klients, tas nekas, ka īstu biļeti nopirki "citā kasē" , kuru viņi paši ir pilnvarojuši pārdot. Es uzstātu uz AB problēmas risināšanu pašam AB. Ar edreams manuprāt tik laiku notērēsi, kas varbūt pat ir AB mērķis...
Es jau labprāt risinātu pa tiešo, bet, uz ko lai atsaucos, lai piespiestu viņus risināt?
Sūta pie edreams, lai atšūtu.
Pajautā, kurš nomainīja ielidošanas lidostu, AB vai edreams. Kas nomainīja, tas arī lai risina.
(Reisa numurs ir tas pats? Ja atšķiras, tad tā jau ir reisa atcelšana un iet regula pēc pilnas programmas. Un regula nosaka, ka visu jārisina lidojumu izpildošai aviosabiedrībai.)
Reisa numurs ir tas pats, vienkārši no rītdienas airBerlin pilnībā nomaina lidostu uz LIN no līdzšinējās MXP. Es pirms tam biju nosūtījis epastu uz serviceteam [at] airberlin [dot] com, pilnīgs klusums. Tagad piezvanīju, tur atšuva. Tagad nosūtīju uz vēl diviem epastiem, ko uzgāju internetā un aizpildīju oficiālo complaint formu viņu mājaslapā. Saņēmu arī numuru, pēc tā arī atsaukšos, ja nerisinās un nāksies pašam apmaksāt. Pieprasījumā īsi un konkrēti uzrakstīju problēmu - mainīta lidosta tādai un tādai rezervācijai, lūdzu vienu no diviem variantiem - rerūtēt vai apmaksāt transfēru. Gaidīšu, ko viņi teiks. Līdz lidojumam vēl divas nedēļas.
Nu atkārtošos... http://www.ecclatvia.lv/index.php/lv
Uzraksti, pazvani... Meitenes pēc pieredzes ļoti atsaucīgas un labprāt palīdz...
Paldies, skatīšos no sākuma, ko atbildēs uz manu sūdzību. Tas ECC tikai sniedz padomus vai arī reāli iesaistās problēmas risināšanā?
Reāli iesaistās. Vismaz manā gadījumā ar neviltotu interesi un entuziasmu. Viņiem ir kontakti ar katras valsts vietējo PTAC, kas savukārt veic uzbraucienu grēkāzim.
Pirmo reizi par tādu ECC dzirdu, paldies! Tas links izklausās pēc tāda, kas būtu ieliekams pie "Noderīgas saites ceļotājiem".