Par manu (kārtējo...) pieredzi ar airBaltic - lidoju ar Etihad biļeti, pirmo un pēdējo posmu no/uz RIX attiecīgi izpilda BT.
1) Gan man, gan maniem pārējiem ceļabiedriem (kopā 8 cilvēkiem, kas lidoja dažādos laikos, bet ar tādu pašu biļetes kombināciju) visiem uz biļetēm bija tikai EY kods, pie check in piesējās pie somas svara. Etihad ļauj 30 kg, kas arī pie katra segmenta atzīmēti. Nācās pastrīdēties, bet beigās izdevās pierādīt taisnību, atļāva beigās iečekot visu. Rokas bagāžu nesvēra (tā, starp citu, Etihad ir 7 kg tikai). Informācijai, papildu somu nevar iečekot kā somu, bet jāmaksā par katru kilogramu.
2)Atpakaļceļā sākās brīnumi ar check in pēdējam posmam, kur mums visiem prasīja 20 eur samaksu par check in (jo protams iečekoties līdz galam mums nesanāca pie izlidošanas, kā tas man parasti ir ar BT....) Atkal pastrīdoties beigās tomēr atzina, ka nav jāmaksā, jo tiešām, EY. Šo jautājumu par maksu check in arī pirms brauciena uzdevumu BT darbiniekam personīgi kaut kādā reklāmas akcijā Spicē, man apgalvoja, ka, ja ir codeshare lidojums (vai Austrian, vai AirBerlin vai tas pats Etihad, kas biļetē tā arī ir norādīts), tad čekojoties pie lodziņa NAV jāmaksā, kā arī NAV jāčekojas pašam online priekš pirmā posma un tad jāiet uz check in iečekot pārējo (kā tas būtu, ja pirmais posms būtu ar BT kodu un pārējie ar citiem). Online pēdējam posmam arī mēģinājām paši iečekoties, lai nebūtu jāgaida, kad mūs iečekos darbinieks (jo tāda BT transfera centra vispār nebija un bija jāiet uz izlidošanas termināli vispār laukā no muitas zonas, un check in protams tikai 2 h pirms reisa atveras). Online neizdevās, jo mūsu rezervācijā jau bija ievadīti EY Guest numuri, bet sistēma spītīgi pieprasīja tos nomainīt uz PINS (un protams, ka es labāk krāju ģimenes kontu pie EY). Pie lodziņa ar visiem EY numuriem viss sanāca un man uz rokas ir boarding pass, kur izpilda BT, bet norādīts sold as EY un klāt EY Guest numurs, kaut man RIX neskaitāmas reizes ir apgalvots, ka viņus neinteresē, ka codeshare lidojums ar Star Alliance, citu alianšu/aviosabiedrību kartiņu numurus viņi neievadīšot.
3)Tāpat kaut kādas problēmas ar bagāžas pārsūti starp BT un citiem, jo abos virzienos somas nepienāca tieši kur BT darbojās. Pajautāju kā ir ar somu piegādi, vai ir pienākums uznest augšējos stāvos bez lifta, jā esot. Nu, rīt redzēsim. Iepriekšējās reizes man koferis tika lepni atstāts kāpņu telpā pirmajā stāvā un piedāvāts tālāk stiept pašai.
Jā, viens pluss - Etihad BT izpildītajos segmentos arī bija bezmaksas ēdināšana, foršas latviešu stjuartes un nebija nekāda streika, atšķirībā no LH
Secinājums - obligāti ņemt līdzi visus papīrus, kur tie visi kg norādīti, izdrukas no aviokompānijas lapas utml. Jo darbinieki nezina vai negrib zināt un liks maksāt gan par papildu kg, gan par check in, un par punktiem vispār var aizmirst, pat, ja biļete ir pirkta kā citas aviokompānijas.
Viss cits tā kā būtu skaidrs (cik gan nezinošu / maz zinošu / kašķi nemīlošu cilvēku viņi tādā veidā ik dienas apkrāpj!), bet kā gan var būt BT izpildītajos segmentos bezmaksas ēdināšana? Agrāk ir nācies lidot ar AF/KLM kombinācijā ar BT, nekad nekas tāds nav bijis. Pat ja tāda patiešām pienākas, interesanti, kā viņi to nomenedžē līdz stjuartēm, ņemot vērā BT valdošo vispārējo bardaku (neviens neko nezin par bezmaksas reģistrēšanos / atļauto svaru; nav iespējams uzreiz iereģistrēties BT izpildītajam posmam)?
(Pārliku jaunā tēmā, man liekas ir tā vērts.)
Linca, vai Tu ceri, ka dabūsi Etihad jūdzes par BT izpildītu lidojumu? Parasti tas tā nestrādā, ja vien nav kaut kur speciāli norādīts. Protams, vienmēr gadās izņēmumi un visādi brīnumi.
Viss cits tā kā būtu skaidrs (cik gan nezinošu / maz zinošu / kašķi nemīlošu cilvēku viņi tādā veidā ik dienas apkrāpj!), bet kā gan var būt BT izpildītajos segmentos bezmaksas ēdināšana? Agrāk ir nācies lidot ar AF/KLM kombinācijā ar BT, nekad nekas tāds nav bijis. Pat ja tāda patiešām pienākas, interesanti, kā viņi to nomenedžē līdz stjuartēm, ņemot vērā BT valdošo vispārējo bardaku (neviens neko nezin par bezmaksas reģistrēšanos / atļauto svaru; nav iespējams uzreiz iereģistrēties BT izpildītajam posmam)?
Ir gan ēdināšanas BT bez maksas. Vismaz pēc manas pieredzes ja biļete ir pirktā kā savienotais reis ar AF. Un droši vien arī citās kombinācijās. Vismaz pēc manas pieredzes. Ja pareizi atceros tā izpaudās, kā bezmaksas kruasāns ar sieru un ūdens pudele.
Stjuartes atnesa vieniem no pirmajiem. Es vēl noprasīju kāpēc tā.
Tieši par bagāžu savienotajos reisos domāju, jo man pirkts BT-KLM-BT uz IAD . Reğistrētā bagāža KLM ir ar lielāku pieļaujamo svaru, teica ka problēmu nevarot būt, bet izrādās, ka var gan. Tā man gadījās ar tikko ieviesto ESTA, vēstniecības mājaslapā stāvēja rakstīts, ka nav jāprintē, jo nav nekur un nevienam jāuzrāda, bet RIX man ļoti ilgi mēğināja ieskaidrot, ka nedos man biļeti, jo man jāuzrāda ESTA. Maz teikt, ka nejutos īsti forši, jūtot, ka tagad varu palikt tur pat un netikt nekur!
Kad lidoju uz Vīni ar BT kā Austrian gadu atpakaļ, ēst nedeva. Šoreiz ar Etihad/BT stjuartes zināja, kur sēžam, pašas atnes, bijām ļoti pārsteigti. Atpakaļceļā gan bija jukas ar vietām, jo mūsējās jau sēdēja citi arī ar tiem pašiem numuriem, pabrīdinājām stjuartes, bet viņas jau zināja, ka tie esam mēs, kam pienākas ēdamais. Ēdamais bija maizīte, saldais, jogurts un ūdens.
Par punktiem tad jau redzēsim, kas tur sanāks. Mani pašu pārsteidz, ka manā biļetē par BT nav neviena vārda. Pat nav rakstīts, ka izpilda, nekā. Tad jau redzēs vai ar punktiem kas sanāks. Ja nu kas, retro claim Pins ar Piniem piefiksēju, ka ar to pašu ķīmisko tīrītavu, ka aizmirstu iedot kartiņu, pēc tam retro claim ar čeka bildi un tiešām iedod punktus. Tā kā vairums manu punktu tur ir Nordea dēļ, man Pins sen vairs nav lidojot sapelnītie punkti...
Ja pareizi atceros tā izpaudās, kā bezmaksas kruasāns ar sieru un ūdens pudele.
Oi, tad jau ēdina labāk par pašiem frančiem. Tie mani pēdējo reizi pacienāja vien ar mazu krekerīti + dzeramo.
Ar to ēdināšanu laikam mēdz būt dažādi. Lidojām trīs cilvēki ar AF savienotajām biļetēm, turpceļā nevienam neko neiedeva, atpakaļceļā vienam atnesa ēdamo, bet par pārējiem teica, ka nekāda informācija neesot
3)Tāpat kaut kādas problēmas ar bagāžas pārsūti starp BT un citiem, jo abos virzienos somas nepienāca tieši kur BT darbojās. Pajautāju kā ir ar somu piegādi, vai ir pienākums uznest augšējos stāvos bez lifta, jā esot. Nu, rīt redzēsim. Iepriekšējās reizes man koferis tika lepni atstāts kāpņu telpā pirmajā stāvā un piedāvāts tālāk stiept pašai.
Man šķiet, ka pazaudēto bagāžu piegādā lidostas vienotais serviss, ne airbaltic (zinātāji var precizēt). Pie trapa aizmirstos ratus mums piegādāja līdz pašām durvīm, vēl nez cik reizes atvainojās un novēlēja jauku dienu Man šķiet, ka tomēr tas no konkrētā darbinieka atkarīgs, cik vēlīgs viņš ir par nešanu un cik daudz to bagāžu jāizvadā.
airBaltic bagāžas tagad piegādā TNT kurjeri, kāds nu kurš ir...
Pēdējā laikā bieži nākas izmantot biļetes, kas pirktas no citas kompānijas (SAS, Austrian), bet pirmo posmu reāli izpilda BT - par BT izpildīto segmentu izdevies dabūt tikai PINS neatkarīgi no tā, pie kā biļetes pirktas, pie tam'tikai pēc atkārtotas biļešu reģistrācijas PINS lapā... ja nākamo segmentu izpilda cita kompānija, tad Rīgā jūdzes iereģistrēt nav izdevies - nākas atkal veikt jūdžu pēcreģistrēšanu...
Ziņoju, koferis beidzot mājās, transportē TNT. Diemžēl nekas nav mainījies un atvedot koferi kurjers to atstāj pie kāpņu telpas laukā un uznest līdz dzīvoklim atsakās. Te nu bija lidostas solījumi, ka koferi atnesīs līdz dzīvoklim....