Cien. ceļakājieši!
Vajadzīga ātra pieredzes apmaiņa.
Caur booking com rezervēju viesnīcu - kopā 2 naktis. bet nav pēc kārtas - sākumā viena nakts, pēc 10 dienām atkal viena. tātad - 2 atsevišķas rezervācijas. Atnāca 2 apstiprinājumi. it kā no stress. Šodien e-pastā ieraudzīju aizvakar atnākušu ziņu no booking com, ka viesnīca ir informējusi ka ir problēmas ar kredītkartes info un lūgums vai nu nočekot vai kartē pietiek naudas (naudas pietiek), vai karte ir derīga (ir derīga) vai atjaunot kartes datus un links, kuru atverot izlec logs, kur ievadīt pa jaunam kartes datus - numuru. cvv utt. Paskatījos kontā - jā ir noņemta nauda par otro rezervācijas nakti, bet par pirmo nav. Nav arī rezevēta tā summa. Bet kā var būt problēmas ar karti, ja par vienu nakti viņi naudu ir noņēmuši? Tagad tur vēl ir ļoti agrs, pēc pāris stundām pazvanīšu uz viesnīcu, bet nu līdz tam - varbūt kāds padalieties ar info / pieredzi, ja ir bijuši līdzīgi kāzusi arī jums.
jā, man ir bijis, ka atsūta lūgumu nočekot karti. ja Tev dati tur booking.com ir saglabāti un droši zini, ka abas reizes ievadīji to pašu nr - tad varbūt gļuks. Bet varbūt nokļūdījies par kādu ciparu, vai taml.
Zvanīt vari jau tagad - parasti viesnīcās ir 24/7 kāds uz vietas! (ja vien tas nav kāds dzīvoklis vai taml).
nē - nav dzīvoklis. Vnk negribas trobelēt tik agri. Viesnīca Barselonā un spāņi jau tādi - relax... stabili, ka nesapratīs rīta agrumā ko no viņiem gribu
Man arī vienreiz atnāca šāds e-pasts. Izlēmu ignorēt. Ierados viesnīcā 20:00 un atklāju ka mana rezervācija vienkārši atcelta, jo nav varējuši noņemt naudu no manas kartes. Tā bija maza viesnīca ar 3 numuriem un paveicās, ka viena istaba bija brīva un samaksājot to pašu cenu uz vietas viss beidzās labi.
Es ieteiktu sazināties ar konkrēto viesnīcu pēc šāda paziņojuma atnākšanas.
Ja īsā laikā viena un tā pati iestāde mēģina noņemt vienu un to pašu summu no tās pašas kartes, tad banka reizām uzskata, ka pārdevējs kļūdaini nočārdžojis karti divas reizes, un vienu no transakcijām atceļ.
Varinati - piedāvātajā linkā ievadīt citu, karti, ja ir;
Piezvanīt uz banku, paskaidrojot situāciju, pēc tam linkā ''apdeitot'' tos pašus vecos kartes datus.
Man arī bija gadījums, kad atsūtīja, ka kaut kas nav kārtībā ar karti (kaut gan ar manu karti viss bija vislabākajā kārtībā). Piedāvāju viņiem mammas karti un viss notika!
Reiz arī bija e-pasts, ka uz kartes neesot nauda. Sūtīju bargu e-pastu viesnīcai vai tad kapitālisma valstīs Bruņinieka goda vārds neko vairs nesver? Svētdien (!!!) no rīta zvanīja laipna booking meitene un skaidrā latv.val. ziņoja, ja mēs ieradīšoties viesnīcā līdz 18.00, tad nekādas ķibeles nebūs! Piedalījos arī booking meitenes darba kvalitātes aptaujā. Ieliku Musiqq!
Man atkal bija tā ka atsutija viesnica tadu epastu,es protams domaju ka krāpnieki,pateicu kada sakara kaut ko tadu man prasa,esmu rezervejis bookinga nevis pie jums,ja ko grib lai sazinas ar booking kuri savukart tad lai prasa man.Un ta ari notika,pec kada laika bookings paludza to pasu,ko tad ari izdariju.
Bet man gan nauda tur bija,vnk prasija kartes datus.
PS.
reku atradu,sho tad atsutija bookings kad biju atshuvis viesnicu .
Please accept our apologies for contacting you in English and not in your preferred language.
Thank you for choosing Booking.com.
We are writing to you regarding your reservation 205345847 at Fersal Hotel - Puerto Princesa, check-in date 2014-12-09, and check-out date 2014-12-10.
As you are aware the Fersal Hotel - Puerto Princesa dioes not have your card details due to a system error. Unfortunately as Booking.com only keeps card details for 10 days after a booking is made we are unable to provide the property with these.
We have advised the property that you do not wish to give then credit card details via email as this is not secure.
The Fersal Hotel - Puerto Princesa is asking if you woudl be able to provide your credit card details again via our secure system.
Please log into your reservation using the link below. You will need your booking number and pin code to log in.
sazinājos ar viesnīcu - apsolīja noskaidrot kas par lietu un atzvanīt. Tas bija vakar. Atzvanījuši nav. uz e-pastu neko sūtījuši arī vairāk nav.
Zvanīju uz banku - prasīju, kāpēc bija noraidīts maksājums. paskatījās sistēmā un atbildēja, ka pēc koda parādās, ka kontā nav pietiekoši naudas. Nu tas mani uzlika uz pauzes... paprasīju, cik ir jābūt lai skaitītos, ka kontā IR nauda, jo man kontā līdzekļu bija vismaz 20 šādām rezervācijām, kur nu vienai. Meitene nožagojās, gāja kaut ko skaidrot un tad atgriezās ar atbildi - ka nu jā - ļoti dīvaini. naudas tiešām pietiekot. tad jau tas esot viesnīcas sistēmā gļuks. Aga.... viesnīca grib noņemt par nakti un pati sev izmet paziņojumu, ka kontā trūkst līdzekļu. Nē nu ja 50 eur vietā viņi ir pūlējušies noņemt 50 000 eur, tad TIK man tur nav....