ar nākošā gada pavasari SWISS pazino par planiem paplsinat ES lidojumu tīklu un saksot lidojumus arīno RIX
Ta ka Staralliance bus visplasak parstaveta ar lufthansa, Turkish, Lot, Brussels airlines un tagad ari SWISS.
biletes jau var sakt pirkt paslaik ir 4x nedela paredzets A320.
Laba ziņa!
eff 31MAR15 Zurich – Riga 3 weekly A319/320
http://airlineroute.net/2014/10/06/lx-europe-s15/
Pašu Swiss lapā vēl nevar norezervēt, matrix arī vēl nerāda.
Varēja jau nu ātrāk sākt, uz slēpošanas sezonu.
this is cool!
Paldies par info, es pēc hokeja ceļgaļa traumas vair neslēpoju, bet protams, draugiem noderēja info, nu viņi medīs lētās cenas.
Man vairs www.swiss.com nerāda kļūdu, tagad rāda 139 EUR turpatpakaļ RIX-ZRH. Iekļauta nododamā bagāža (23 kg), rokas bagāža (8 kg), ēdināšana.
Business saver ~divreiz dārgāks, 259 EUR, iekļautas 2 rokas bagāžas vienības (8 kg katra) plus 2 x nododamā bagāža 32 kg.
Slēpju / zābaku / ķiveres pārvadāšana bez maksas visās klasēs.
Miles & More statusa īpašniekiem pienākas vēl papildus bagāža.
Ļoti laba ziņa. No tā vajadzētu sanākt kam labam savienotajos lidojumos uz Āziju
Kā ar ASV, ir kāds papētījis? Teiksim LAX?
Iespējams beidzot Šveice vairs nebūs viens no dārgākajiem galamērķiem Eiropā. Tas protams pozitīvi. Turpat netālu Bāzelē ir liela Easyjet bāze ar daudziem izdevīgiem lidojumiem uz Dienvideiropu. Ja lido ar Swiss tad vilciena biļetes var tajā pašā dienā dabūt par brīvu (citādi apmēram 50 eiro turpatpakaļ).
Vai var par šo sīkāk?
Vai var par šo sīkāk?
Šķiet ka es pasteidzos un par brīvu ir tikai uz garajiem reisiem. Nav starpības cenā vai ņem lidojumu no Ņujorkas uz Cīrihi jeb uz Bāzeli otrajam posmam esot vilcienam (tikko pārbaudīju). No Atēnām tikai uz Cīrihi sanāca lētāk...
http://www.swiss.com/corporate/en/company/partners-alliances/airtrain-ba...
Man RIX-BSL ar Swiss+vilcienu sanāk 1900 EUR viņu lapā.
RIX-GVA 211 EUR ar pārsēšanos Cīrihē.
Pagaidām ir ielādējuši tikai cenu uz Cīrihi (ZRH, 139 EUR), Ženēvu (GVA, jau minētie 211 EUR), Ņujorku (JFK/EWR, ap 750 EUR), Čikāgu (ORD, 800 EUR), Maiami un Bostonu (MIA, BOS, 850 EUR), Sanfrancisko un Losandželosu (SFO, LAX, ap 930 EUR) un Monreālu (YUL, 950 EUR). Visi citi galamērķi Āzijā, Āfrikā un Eiropā vēl bez cenas no Rīgas.
Šobrīdējās summas nav īpaši vilinošas, cerams, ka nākotnē būs kādas reisa uzsākšanas akcijas.
Rīga-Cīrihe (9-14. aprīlis) 139 eiro. Baigi lēti nav, bet lētāk uz Šveici arī aizlidot nav iespējams. Airbaltic tajos pašos datumos 10 eiro vairāk un bagāža nav iekļauta. Šie gan šķiet arī samazinājuši cenas konkurences iespaidā.
Ielādētas cenas arī uz Āzijas galu. PEK=500EUR, HKG=627EUR, SIN=687EUR, PVG=627EUR.
Laba cena vasaras sezona - 99 EUR turpatpakaļ RIX-ZRH. Iekļauta nododamā bagāža (23 kg), rokas bagāža (8 kg) vai 259Eur biznesa klase
maršrutam rix-zrh-rix joprojām pieņemamas cenas daudzos mēnešos zem 99 euro
http://www.kayak.de/flights/RIX-ZRH/2015-04-11/2015-04-16
99 EUR ir oficiālā cena turp un atpakaļ, dažādi aģenti dod lielāku vai mazāku atlaidi, ar slepenā foruma metodi zemākais, ko atradu, ir 74 EUR.
Pirms pāris nedēļām vēl AirBaltic bija lētāks, tagad Swiss mēģina šos piežmiegt. Man jau patīk jo šis virziens regulāri ir nepieciešams tikai māc aizdomas ka beigās vai nu viens jeb otrs tiks "izēsts" no šī maršruta un prieki par zemajām cenām būs cauri.
Piemēram uz Frankfurti joprojām lido gan AirBaltic, gan Lufthansa, nav viens otru izēduši. Tāpat LOT un Varšava utt.
interesanti te apskatīt ciparus kādā mēnesī:
LH - ~20000 pax (~80% piepildījums)
BT - ~ 3000 pax (~40% piepildījums)
(FR - ~ 4000 pax (HHN) (~90% piepildījums))
manuprāt, ZRH pax ir ļoti maksātspējīga publika. Tieši šajos lidojumos biznesa klase vienmēr ir piepildita ari ekonomiskaja klasē ir vairāk tāda LH nevis FR publika, bet saprotams, ka tagad ja bus izvēle arī paši šveicieši izvēlēsies swiss made produktu. Šobrid *A šķiet ieņēmusi RIX vispamatīgāk, sanāk ļoti daudz labu savienojumu un cenu dažādās kombinācijās ar LX, LH, SN, pastarpināti OS un pārējiem *A patneriem.
Piemēram uz Frankfurti joprojām lido gan AirBaltic, gan Lufthansa, nav viens otru izēduši. Tāpat LOT un Varšava utt.
Ir jau arī pretēji piemēri. BT ''izēsts'' no Dublinas, Stambulas, varbūt netieši Ryanair dēļ arī no vairākām Vācijas pilsētām. BT savukārt ''izēdis'' konkurentus no Prāgas, Berlīnes, nosacīti laikam arī no Amsterdamas, Romas. Tai pat laikā ir vēl tāda dīvaina pilsēta kā Oslo (uz kuru pirms gadiem 12 vispār nebija tiešo reisu no Rīgas), uz kuru draudzīgi lido jau vairākus gadus veselas četras aviokompānijas.
Mans novērojums, ka BT pēdējā laikā stipri spiež uz efektivitāti un vietu piepildījumu. Ja tiešām Swiss agresīvi dempingos, visādi var sanākt. Ženēvu jau savulaik aizklapēja ciet, lai gan tur vispār nebija tiešas konkurences.
Varbūt kādam ir info par Swiss? Pēc lieldienām nevaru atrast tiešos lidojumus uz Cīrihi ar Swiss.
Pašlaik neizskatās rožaini, laikam viņiem neizdevās izveidot stabilu tirdzniecības kanālu pat slēpošanas lidojumiem un tad vēl LH un GDS strīds.
https://www.swiss.com/ch/EN/Book/FlightInformation/TimeTableResult
Result
More in this section: Flight
information
Es biju domājis ka noturēsies drusku ilgāk. Ilgtermiņā jau gan tam maršrutam nekādas jēgas nebija (no Šveiciešu viedokļa). Baigi jau nu brauks latvieši masveidīgi slēpot uz ultra dārgo Šveici...
Jā, dīvaini. BT ar daudz dārgākām cenām spēj noturēties maršrutā uz Cīrihi ļoti ilgi. Laikam BT un RIX lidostai ir kaut kādi īpaši paņēmieni konkurentu neitralizēšanai. RYANAIR jau arī beidzamajā brīdī pieņēma lēmumu palikt RIX, jo laikam bija izokšķerējuši, ka komerclidojumi no Tukums (Jūrmala) tuvākā nākotnē netiks uzsākti kā sākotnēji tika plānots.
Labdien
Skan(ēja) labi. Žēl, ka atcelts viss.
Ne tikai BT pieļauj muļķīgas kļūdas maršrutu plānošanā.
Ne tikai BT pieļauj muļķīgas kļūdas maršrutu plānošanā.
Es gan parasti par lietām, kurās man nav saprašanas, tik skaļi neizsakos
Kādēļ uzskati to par muļķīgu kļūdu? Ja Swiss būtu devuši vairāk labu cenu savienotajiem reisiem caur Cīrihi, varēja arī izvilkt šo reisu.
Tāpēc jau arī ir muļķīga kļūda, ka nedeva to labo cenu. Vai nu, no vienas puses, kļūda bija pārāk augstas cenas, vai arī no otras puses, ja nevarēja atļauties dot zemākas, tad virziena izvēle, kurā pasažieri nevēlas tik daudz maksāt. Gadījums, protams, nav tik kliedzošs, kā Hevīza - Balatona vai Radoma ar BT, bet, ja aviokompānija ar mokām izvelk vienu sezonu, tad citādi kā par kļūdu to grūti nosaukt.