Zinu kā šādas lietas te tika apspriestas, bet ātrumā neatradu atbildes.
Ir Norwegian (RIX-ARN) un Airbaltic (ARN-RIX) lidojumi, kas netika izmantoti. Līdz šim pašam nav bijusi šāda situācija un vēlos lai kāds, kurš ir atguvis nodokļus palīdz ar padomu.
Ir kāda forma pēc kuras būtu jāvadās lai pieprasītu atpakaļ nodokļus vai arī brīvā formā uz kaut kādu customercare epastu? Ir vajadzīgs atsaukties uz kāda likuma/regulas punkta, ka ja ir neizlidots apstiprināts lidojums, tad ir tiesības pieprasīt atpakaļ biļetes nodokļus?
Te ir forma, ko vajag aizpildīt:
http://www.norwegian.com/customer-services/travel-information/irregularities/delays-/refund/
The form can also be used for reimbursement of taxes and charges on unused tickets.
Par atcelšanas apstrādi tiks ieturēta komisijas maksa 6 EUR:
Refund charge |
6 |
Tātad atgūt var nodokļus mīnus 6 EUR.
Esmu šādā veidā atcēlis biļeti pirms izlidošanas, bet domāju, ka nevajadzētu būt problēmām arī pēc reisa.
Vai kāds ir sekmīgi mēģinājis atgūt nodokļus no EasyJet? Sanācis, ka 10 biļetes un 5 bagāžas ir kļuvušas nevajadzīgas. Par laimi, ļoti lēti iepirktas, tomēr jebkurš atguvums būtu patīkams. Pētot viņu mājas lapu, man sanāk, ka atcelt lidojumu var tikai zvanot. Pie tam mājas lapā telefona numuru atrast nesanāk
Vai kāds ir sekmīgi mēģinājis atgūt nodokļus no EasyJet? Sanācis, ka 10 biļetes un 5 bagāžas ir kļuvušas nevajadzīgas. Par laimi, ļoti lēti iepirktas, tomēr jebkurš atguvums būtu patīkams. Pētot viņu mājas lapu, man sanāk, ka atcelt lidojumu var tikai zvanot. Pie tam mājas lapā telefona numuru atrast nesanāk
Nodokļus par neizmantoto lidojumu var atgūt pēc lidojuma bet ne ātrāk. Kā tad Tu iedomājies pašu lidojuma nodokļu atmaksas procesu? Nebūs jau tā, ka pirms lidojuma Tev atmaksās nodokļus, a Tu pēkšņi izdomāsi lidot, jo biļete jau ir derīga līdz pat izlidošanas brīdim. Piemēram, izlidojot no RIX šie nodokļi ir tikai ap 10 EUR vai nedaudz vairāk. No dažām LON lidostām gan tie ir visi 30 EUR un vairāk. Neizmantotās bagāžas pārvadāšanas neatmaksā nekad. Es gan arī neatradu EASY JET mājas lapā, ka varētu atcelt lidojumu, var tikai mainīt ceļotāju vārdus un lidojuma datumus. LOW - COSTER-iem reti kad tiek pielietoti tarifi, kuri ļauj pilnībā un bez maksas atcelt lidojumu.
Nodokļus par neizmantoto lidojumu var atgūt pēc lidojuma bet ne ātrāk. Kā tad Tu iedomājies pašu lidojuma nodokļu atmaksas procesu? Nebūs jau tā, ka pirms lidojuma Tev atmaksās nodokļus, a Tu pēkšņi izdomāsi lidot, jo biļete jau ir derīga līdz pat izlidošanas brīdim.
Biļetes derīgums ir pārejoša un atceļama lieta. EasyJet mājas lapā nav teikts, ka atmaksu var prasīt tikai pēc neierašanās uz lidojumu:
"After 24 hours all bookings become non-refundable. However, you may still be entitled to a refund of certain taxes, so if you still want to cancel your flight, our customer service team will be happy to process this for you. "
Problēma, ka nav atrodams veids, kā lai sazinās ar šo Customeru Tīmu.
Rest of World | Call +44330 3655454 |
http://www.easyjet.com/en/help/contact-us/telephone te apakšā links "Customer service telephone numbers".
ir arī Contact form: http://www.easyjet.com/en/help/contact-us/contact
K, nu ja nopirki beidzamo 24 stundu laikā, tad mēģini atcelt, kaut vai zvanot pa SKYPE - būs lētāk...Tu tak pats raksti, ka After 24 hours all bookings become non-refundable. Mēģini iet caur MANAGE MY BOOKING un kaut ko izadrīt ON-LINE .Ja pagājušas 24 stundas, nav jēgas stresot, jo, cik saprotu, tad BOOKING jau ir kļuvis NON-REFUNDABLE (izņemot nodokļus). Līdzīga sistēma ir SAS un daudzām aviokompānijām.
neizskatās, ka K stresotu - tikai vēlējās atrast kontaktus, kas ir, jāatzīst, diezgan piņķerīgi noslēpti.
Cik es saprotu, šai situācijā (pagājušas vismaz 24 st.) ATCELT lidojumu varētu būt jau maksas pakalpojums, turklāt neatmaksājot biļetes vērtību, bet, ticamāk, ka to pašu PROCESSING FEE "nomīnusos" arī no atmaksājamajiem nodokļiem jau pēc lidojuma.
nedomāju, ka vajag baigi spriedelēt arvien dziļāk braucot terminu auzās. neviens tā teikt *neatcels lidojumu* tikai tāpēc, ka daži pasažieri nelidos - esmu pārliecināts, ka lidojums notiks kā plānots arī bez šiem dažiem lidoņiem.
jāziņo tik easyjet, ka nelidos un saņems atpakaļ to kas nu tur pienākas.
http://www.easyjet.com/en/help/contact-us/telephone te apakšā links "Customer service telephone numbers".
ir arī Contact form: http://www.easyjet.com/en/help/contact-us/contact
Paldies! Izskatās, ka jāiet ārstēties pie geriatra - pats neatradu
Paldies! Izskatās, ka jāiet ārstēties pie geriatra - pats neatradu
nebrīnos - es atradu ar otro piegājienu - izmeklējos un metu mieru, jo neatradu. pēc tam otrajā mēģinājumā izdevās )
Nezināju, ka var atgūt nodokļus par neizmantotām biļetēm. Diemžēl man ir vienas ryanair STN-RIX-STN 30.08.-30.09., bet cilvēks, kam pirku tās neizmantoja. Cik saprotu, tad refundu var atgūt tikai mēneša laikā?
Nezināju, ka var atgūt nodokļus par neizmantotām biļetēm. Diemžēl man ir vienas ryanair STN-RIX-STN 30.08.-30.09., bet cilvēks, kam pirku tās neizmantoja. Cik saprotu, tad refundu var atgūt tikai mēneša laikā?
Ryanair gadījumā aviokompānija atmaksā taxes mīnus 20EUR admin fee, tādējādi atgūstamais sanāk apmēram 0.00 vai mazāk.
Tīri teorētiski/intereses pēc sekojoša situācija:
Lidojums ar Ryanair STN-MXP. Nopirkts par 9.99 GBP (jeb 11.36 EUR).
Pieprasu nodokļu atmaksu. Nodokļu apmērs šim lidojumam 28.01 EUR:
United Kingdom Air Passenger Duty Apd (GB)
|
€14.93
|
United Kingdom Passenger Service Charge (UB)
|
€13.08
|
Tātad atpakaļ dabūšu 28.01 - 20 = 8.01 EUR vai kā?
neko nedabūsi, protams
Nu to jau es tāpat sapratu, ka neko nedabūšu, bet tīri teorētiski...
Nezināju, ka var atgūt nodokļus par neizmantotām biļetēm. Diemžēl man ir vienas ryanair STN-RIX-STN 30.08.-30.09., bet cilvēks, kam pirku tās neizmantoja. Cik saprotu, tad refundu var atgūt tikai mēneša laikā?
Pašām lētākajām RYANAIR un WIZZAIR biļetēm bieži vien nav īsti ko atgūt, jo nezinu kā zemcenu pārvadātāji dabū tik zemas cenas, bet vēl nesen RIX - Oslo (RYG) varēja nopirkt pat zem 10 EUR, lai gan nodokļi sanāk ap 10 EUR. Šajā gadījumā, kad aviokompānija lidina tik lēti, varētu arī īsti nebūt, ko atgūt. Nodokļu atmaksa vēl kaut jēdzīga tradicionālo aviokompāniju reisu relatīvi dārgajiem lidojumiem un bonusa lidojumiem.
Nodokļus par neizmantoto lidojumu var atgūt pēc lidojuma bet ne ātrāk.
Tas nu gan nav taisnība, ja aviokompānijai tiek paziņots, ka pasažieris nelidos un vēlas atcelt biļeti, viņi to atcels, neatkarīgi no tā, kas ir rakstīts cenas noteikumos. Pēdējie reglamentē tikai atmaksas (vai biežāk, neatmaksas) kārtību. Attiecīgi, ja pēc viņu aprēķiniem sanāk, ka atmaksājamā nodokļu summa ir lielāka par aviokompānijas patvaļīgi pieņemto ''administration fee'' (kas daudzām aviokompānijām var arī nebūt, bet lētajām parasti ir), tad kaut ko jau atmaksās. Cik ilgu laiku aizņem atmaksas apstrāde un reālā saņemšana, tas jau ir cits jautājums, bet pieprasīt var gan pirms lidojuma, gan pēc.
Var jau būt. Tam pašam RYANAIR -am caur mājas lapu gan nav paredzēta opcija "Atcelt lidojumu (rezervāciju)". Ir tikai opcija - izmainīt lidojuma datumu un laiku, mainīt pasažiera datus un mainīt kontaktu datus (e-pasts, telefons, utt). Lai es kā pasažieris paziņotu, ka tomēr nelidošu, man būs jātērē savi nervi un resursi. Nezinu, cik ātri viņi atbild uz e-pastiem un uz WEB CHAT, bet savienošana ar operatoru ir laikietilpīgs pasākums, par kuru vēl klients maksā papildus.
Varbūt kāds zin, vai BT ir kāds laika ierobežojums, kad vēl var atprasīt nodokli par neizmantoto lidojumu? atcerējos, ka vienu lidojumu nelidoju janvāra beigās. Vai par šo vēl ir vērts ko jautāt?
Paldies!
Nezinu, bet janvāra beigas nav īpaši sen, gan jau, ka vēl var pieprasīt. Protams, tikai tad, ja biļete pirkta pa tiešo no BT.
Jā, pa tiešo. Paldies! aizsūtīju viņiem lūgumu atmaksāt.
Update: BT atbildēja dažu stundu laikā - atmaksās nodokli 37.xx eur apmērā 20 dienu laikā.
Man līdzīgs jautājums. Vai ir iespējams atgūt visus nodokļus un nodevas no lidojuma, ja jau esi izgājis drošības kontroli un reģistrējies lidostas sistēmā. Bet beigās neaizlido? Pēc manas saprašanas nē. Jo drošības kontrole ari ko maksā.
Cena84.00 € |
Lidostas drošības nodeva (Vācija)30.04 € |
Pasažieru apkalpošanas nodeva (Latvija)13.56 € |
Gaisa transporta nodoklis (Vācija)29.52 € |
Pasažieru apkalpošanas nodeva - starptaut. (Vācija)89.00 € |
Lidostas drošības nodoklis (Latvija)26.00 € |
Degvielas piemaksa203.80 € Šis ir Airbaltic biļešu cenas atšifrējums. Ja mēs nelidojam, tad visas tās summas, kur minēts nodevas un nodokļi varētu pieprasīt atgriez kā lidostas nodokļus? Un vai lidojums jāatceļ, vai arī var vienkārši neierasties un neiečekoties un pēc tam pieprasīt atmaksāt nodokļus. Vai Airbaltic ietur arī kaut kādu administratīvo maksu par nodokļu atgriešanu? |
Atgūt var to, kas nav Degvielas piemaksa. Dīvainā kārtā BT neietur nekādu adm. maksu par šo.
Mekletaja:
Tiko no pieredzes, no BT saņēmu atpakaļ 37.06 eur par sekojošu lidojumu:
Cena 76.00€
Degvielas piemaksa 40.93€
Lidostas drošības nodeva (Vācija) 7.83€
Gaisa transporta nodoklis (Vācija) 7.37€
Pasažieru apkalpošanas nodeva - starptaut. (Vācija) 21.86€
Tātad precīzi pēdējās trīs pozīcijas sasummētas.
Tad jau zahuj visu pareizi uzrakstīja, ka var dabūt atpakaļ visu izņemot degvielas piemaksu.
Labdien! Kur jāraksta, lai atgūtu nodokļus par nelidotu BT lidojumu? uz e-pastu vai ir kāda tiešsaistes forma? Atrodu tikai tādu, kas ir domāta lidojuma atcelšanai. Vai tā būs īstā?
Vienmēr esmu zvanījis 67006006 par nodokļu atgūšanu. Tagad gan jau grūtāk sazvanīt. Tam nav noilguma. Zvani pēc nedēļas, kad viss nomierināsies.
Atgūsi tikai ja esi viņu mājaslapā pircis. Ja pie OTA, tad OTA pieprasa nodokļus un viņiem parasti kaut kāds processing fee, kas parasti ir lielāks par nodokļu summu.